Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 111 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    The Shepherd vond ik echt een coole film. Van Damme deed het sinds lange tijd weer eens goed. Blijft toch wel één van mijn favorieten hoewel ik de laatste films niet echt bijzonder vond.

  2. #52

    Standaard

    Blijft toch gewoon een van mijn jeugdhelden.
    In essentie zijn van Damme films natuurlijk gewoon ruk. Maar vanwege nostalgie kan ik er toch altijd met plezier naar kijken.
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  3. #53

    Standaard

    EINDELIJK COMPLEET!! (shepherd is uitgeleend aan een maat van me) Het was even zoeken naar goede versies van een paar oudjes.. maar uiteindelijk kon Play.com me eraan helpen






  4. #54

    Standaard

    netjes daniel, volgens mij zijn sommige moeilijk aan te komen.

    ik had zelf vorig jaar het genoeg hem te ontmoeten, ook mijn jeugdheld.



    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  5. #55

    Standaard

    Blijft ook een sympathieke kerel. Wel lachen die Cannes filmpjes, hij neemt zichzelf gelukkig niet zo serieus.


  6. #56

    Standaard

    Eddy Zoëy ging voor BNN ook eens een keer naar zo'n feestje in Cannes. Hij liep daar JCvD meerdere malen tegen het lijf en Eddy zei: " Stop following me around man!" JCvD lachen natuurlijk en Eddy weer: "come on lets arm-wrestle!" JCvD wou niet want: " If I loose I'm an asshole and if I don't let you win I'm also an asshole" Zoiets zei die toen. Wel een goede smoes dacht ik zo! Hij kwam idd sympathiek over.

  7. #57

    Standaard

    ik weet nog dat ie dronken door hw ging

    http://youtube.com/watch?v=5sXVw7ZTun0
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    EINDELIJK COMPLEET!! (shepherd is uitgeleend aan een maat van me) Het was even zoeken naar goede versies van een paar oudjes.. maar uiteindelijk kon Play.com me eraan helpen






    Erg mooie verzameling ene eigenlijk hoort die Turkse film Sinav er ook tussen waar in Jean-Claude van Damme een rolletje in meespeelt, hij bleek het script zelfs zo leuk te vinden dat hij er niet eens geld voor wou hebben.
    What ?

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door misterfun Bekijk bericht
    ik weet nog dat ie dronken door hw ging

    http://youtube.com/watch?v=5sXVw7ZTun0
    Haha, zalig

    En ik denk ook dat het echt wel een sympathieke kerel is, ik lees altijd graag interviews met hem omdat hij zichzelf en zijn carriëre heel goed kan inschatten. Overlaatst ook nog The Shepherd - Border Patrol gezien en voor een straight-to-dvd film viel die me goed mee. JCVD lijkt me ook iets om naar uit te kijken.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Hey, welke uitgave van Lionheart is dat eigenlijk? Die film is hier nergens te vinden.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël V. Bekijk bericht
    Hey, welke uitgave van Lionheart is dat eigenlijk? Die film is hier nergens te vinden.
    bij Bart Smit hebben ze nu een box van Van Damme met daarin 4 films. Wrong Bet (lionheart) zit daar ook in. Ik heb de regio 1

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    bij Bart Smit hebben ze nu een box van Van Damme met daarin 4 films. Wrong Bet (lionheart) zit daar ook in. Ik heb de regio 1
    Oke thanks! Zal wel geen geweldige uitgave zijn, die R2NL, maar ja, dit is toch meer een nostalgisch product. Superkwaliteit is geen must, in tegenstelling tot de meer recente toppers.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël V. Bekijk bericht
    Oke thanks! Zal wel geen geweldige uitgave zijn, die R2NL, maar ja, dit is toch meer een nostalgisch product. Superkwaliteit is geen must, in tegenstelling tot de meer recente toppers.
    volgens mij is het een box van Universal... dus zo slecht zal het niet zijn. Wel gewoon een kale uitvoering...

  14. #64

    Standaard

    Wrong Bet is ook los te krijgen (bij Media Markt meegenomen). Beeld 4:3.

    Dit is een DFW uitgave met een hoesje van Hollywood Heroes.
    Uit jeugdsentiment toch meegenomen, maar niet op beeld gelet.

    Ook nog niet afgespeeld...
    Send a maniac to catch a maniac...

  15. #65

    Standaard

    Misterfun, coole dat je Van Damme ontmoet heb. Waar was dat?
    Dit is mijn Van Damme collectie:

  16. #66

    Standaard

    heeft iemand JCVD al gezien... vond het maar wazige film maar ga hem wel aanschaffen..

  17. #67

    Standaard

    Nieuws


    Ron Smoorenburg heeft zich toegevoegd aan de cast van FULL LOVE de nieuwe film van Van Damme die zich afspeelt in Thailand

    Ron is ondermeer bekend van Jacky Chan's Who Am I en van de Nederlandse Fighting Fish...

  18. #68

    Standaard

    Leuk nieuws.

    Weet je wat meer over Full Love?

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Judge_Dredd Bekijk bericht
    Misterfun, coole dat je Van Damme ontmoet heb. Waar was dat?
    Dit is mijn Van Damme collectie:
    Dat was op een beurs in antwerpen (Belgie) F.A.C.T.S.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  20. #70

    Standaard

    hoi allemaal,

    hoe heet het muziekje wat je steeds hoort bij de film Wrong Bet, vind het deuntje wel leuk en had graag het nummer


    bedankt

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door remco1983 Bekijk bericht
    hoi allemaal,

    hoe heet het muziekje wat je steeds hoort bij de film Wrong Bet, vind het deuntje wel leuk en had graag het nummer


    bedankt
    Tuurlijk!

    http://www.soundtrackcollector.com/c...p?movieid=5468
    http://www.imdb.com/title/tt0100029/soundtrack
    met deze links kom je wel verder..

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    Wrong Bet is ook los te krijgen (bij Media Markt meegenomen). Beeld 4:3.

    Dit is een DFW uitgave met een hoesje van Hollywood Heroes.
    Uit jeugdsentiment toch meegenomen, maar niet op beeld gelet.

    Ook nog niet afgespeeld...
    Heb je 'm inmiddels al gezien? is 4:3 een fout op de hoes?
    There is only one real truth: causality!...

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël V. Bekijk bericht
    ... met als absoluut dieptepunt Universal Soldier: The Return. Ow my fucking god, wat een lachwekkende vertoning. Vooral bekeken omdat ik het origineel uit '92 erg vermakelijk vind.
    De originele Universal Soldier is gewoon subliem. Daardoor ben ik ook Dolph Lundgren meer gaan appreciëren en heb ik van hem ondertussen alle films gezien.

    De films van Lundgren zijn nog wel meer B dan die van Van Damme, maar o zo leuk om naar te kijken
    Mijn collectie: http://www.dvdcollectie.be/collection/kencoenen
    Ook een eigen pagina of gewoon mee discussieren over films? Registreer je op http://www.dvdcollectie.be/!

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël V. Bekijk bericht
    JC is een Waal (Franstalig Belg dus).

    Omschrijving nummer 1 is Death Warrant.
    Omschrijving nummer 2 is Double Team.

    Nah, dat zijn toch zeker niet zijn beste films, hoewel dat voor iedereen persoonlijk is natuurlijk. Dit is mijn persoonlijke Top 5:

    1. Hard Target
    2. Bloodsport
    3. Timecop
    4. Universal Soldier
    5. Kickboxer
    Ik maak daarvan:

    1. Universal Soldier
    2. Hard Target
    3. Bloodsport
    4. Timecop
    5. Kickboxer

    Maximum Risk en The Quest vallen net buiten het rijtje.

    Mijn collectie: http://www.dvdcollectie.be/collection/kencoenen
    Ook een eigen pagina of gewoon mee discussieren over films? Registreer je op http://www.dvdcollectie.be/!

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kenc Bekijk bericht
    Ik maak daarvan:

    1. Universal Soldier
    2. Hard Target
    3. Bloodsport
    4. Timecop
    5. Kickboxer

    Maximum Risk en The Quest vallen net buiten het rijtje.

    Ja inderdaad. In welke volgorde ze ook staan, dit vind ik ook zijn vijf beste. 8) Deze vijf kunnen tegenwoordig ook nog het beste mee.

    Indertijd vond ik Wrong Bet, Death Warrant en Double Impact ook goed te doen, maar vooral door de wat houterige aanpak zijn die gedateerd geraakt. Van Damme moet gewoon simpel kont schoppen, zoals in Kickboxer en Bloodsport, of met vakkundig gemaakte actiefilms komen, zie de andere drie.

    Bij mij vallen The Quest en Sudden Death net buiten de top 5.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •