De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Warner: Harry Potter meest succesvolle release ooit

    Warner: Harry Potter meest succesvolle release ooit



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    zo goed vind ik de transfer niet.... de dvd heeft een beetje last van pixelation... van tijd tot tijd dit is goed te zien in de mistige donkere scenes...

    Dit gewoon jammer.. want dat had veel beter gekund.


    Groet Bjorn

  3. #3

    Standaard

    Dat was wel te verwachten natuurlijk

    grote hit in de bioscoop film voor jong en oud.

    En is overal verkrijgbaar in supermarkten en blokkers etc

  4. #4
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Was idd te verwachten.

    Goed voor de fans zou ik zeggen, voor de rest: apathy is on me.

  5. #5

    Standaard

    Ik was nochtans héél sceptisch tegenover heel het HP-gedoe, maar vond de film best aardig. Ik heb overigens vandaag de boeken gekocht bij de Centrale Boekhandel in Antwerpen (bouwcentrum), leuke zomerlectuur...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Eén dag na de release op 21 mei, ...

    Als ik dat lees vraag me af hoe men geteld heeft, want de films waren dagen ervoor al te koop. ik heb de widescreen op donderdag 16 mei gekocht en gezien.

    Later, Maikel.

  7. #7

    Standaard

    Ik heb de film nog niet gezien, ik moet hem toch maar een keer gaan kijken, al denk ik niet dat ik er erg opgewonden van wordt, maar dat zullen we dan wel zien

  8. #8

    Standaard

    Gewoon effe 1 keer kijken is mijn advies; Je waant je weer in de tijd dat je zelf kind was, zoiets..
    Maar aanschaffen, nee dat niet
    Tis geen film die je 10 x per jaar in je dvd-speler pleurt.....

  9. #9

    Standaard

    Heb de film ook nog niet gezien en spreekt me ook niet echt aan, maar ben toch benieuwd naar de DVD, denk dat ik hem gewoon een keertje huur, want kopen doe ik hem zeker niet.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  10. #10

    Standaard

    Bewijst tevens dat als je de prijsstelling redelijk houdt dit leidt tot enorme marktvergroting. Tel uit je winst.
    Ik verkoop er liever 10 voor € 25 dan 3 van €37. Simpel als wat.
    Daarom heeft FRS en MM 50% marktaandeel en V&D maar 1%.
    Menige DVD wordt echter tussen 32 en 37 euro op de markt gezet, en tja, dan wachten de mensen af.

  11. #11
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Bewijst tevens dat als je de prijsstelling redelijk houdt dit leidt tot enorme marktvergroting. Tel uit je winst.
    Ik verkoop er liever 10 voor € 25 dan 3 van € 37. Simpel als wat.
    Daarom heeft FRS en MM 50% marktaandeel en V&D maar 1%.
    Menige DVD wordt echter tussen 32 en 37 euro op de markt gezet, en tja, dan wachten de mensen af.
    Je zou bijna denken dat hij er zijn thesis over heeft gedaan ...

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sommandas
    Eén dag na de release op 21 mei, ...

    Als ik dat lees vraag me af hoe men geteld heeft, want de films waren dagen ervoor al te koop. ik heb de widescreen op donderdag 16 mei gekocht en gezien.

    Later, Maikel.
    Dan weet jij vast hoe ik die Spannende niet eerder vertoonde – speciaal opgenomen – scènes kan vinden.

    als je niet weet wat ik bedoel kijk dan hier:

    http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=335

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M Balje


    Dan weet jij vast hoe ik die Spannende niet eerder vertoonde – speciaal opgenomen – scènes kan vinden.

    als je niet weet wat ik bedoel kijk dan hier:

    http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=335
    Moet je op de 2e disc de optie classrooms aanklikken, dan op het middelste standbeeld! Eerste optie kies de fluit, bij de 2e moet je de juiste sleutel vinden, en bij de derde het goeie flesje aanklikken! Dat is het ronde flesje! Dan kom je bij de steen der wijzen en kun je de scene's zien!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  14. #14

    Standaard

    [QUOTE]Originally posted by Werner Peeters
    [B]Ik was nochtans héél sceptisch tegenover heel het HP-gedoe, maar vond de film best aardig.

    De film vind ik mooi maar al dat hypegedoe eromheen hoeft voor mij ook niet.

    Jenny Rim

  15. #15

    Standaard

    Hopelijk gaat Warner Bros nu films vaker als Special Edition of in ieder geval wat uitgebreider op de markt brengen... Vast niet.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beloved
    Hopelijk gaat Warner Bros nu films vaker als Special Edition of in ieder geval wat uitgebreider op de markt brengen... Vast niet.
    Ben ik met je eens. Maar ze beginnen het wel in te zien. A.I. en Nu Harry Potter, zijn toch wel voorbeelden van leuke/goede uitgaves van dvdfilms. Ik denk dat het wel vaker gaat gebeuren. En nu weer on topic. Kan wel begrijpen dat de film, dat de film een verkoopsucces is. De meeste winkels hebben gestunt met de prijs. Voor Warner maakt het niet uit of dat de dvd voor 20 of 30 Euro wordt verkocht. Het gaat toch om de aantallen die bij hun door de winkels besteld worden. en dat zijn er volgens mij niet weinig geweest. En ik zie bij een groot aantal winkels al lege displays, en die zullen wel weer bij bestellen.
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  17. #17

    Standaard

    De succesvolste film in de cinema ten tijde van het DVD tijdperk. Geen wonder dat die records breekt. Nu had ik ook wel mijn DVD al enkele dagen op voorhand dus hoe ze tellen ??? maar dat makt in feite niets uit. Waarschijnlijk zal de DVD release van Spiderman beter verkopen dan Harry Potter.
    Het is inderdaad een mooie DVD. Net als A.I. btw. Nu Warner is altijd één van mijn favoriete uitgevers geweest. Hun prijzen zitten altijd goed. Al vind ik A.I. wat aan de dure kant. Die heb ik dus NOG niet.

  18. #18

    Standaard

    [i]Originally posted by Jaded Je zou bijna denken dat hij er zijn thesis over heeft gedaan ...
    Yep, 't is al 35 jaar mijn vak en beroep.
    Als ik FRs zou zijn zou ik mij concentreren op het marktaandeel dat nu aan het buitenland wordt afgegeven en ik zou een stukje MM-marketing overnemen. Dan heb je een gigantisch marktaandeel te pakken. Maar ja, Hans moet zich ook nog met de mislukkingen van Vanessa bezig houden.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Out
    Heb de film ook nog niet gezien en spreekt me ook niet echt aan, maar ben toch benieuwd naar de DVD, denk dat ik hem gewoon een keertje huur, want kopen doe ik hem zeker niet.
    Het is gewoon vanuit een optiek van algemene ontwikkeling wel nodig dat je iets leert kennen van de achtergronden van Jan Peter Balkenende. Politiek is namelijk ook verdwijntrucs, dingen laten zien die niet bestaan en dergelijke.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sommandas
    Eén dag na de release op 21 mei, ...

    Als ik dat lees vraag me af hoe men geteld heeft, want de films waren dagen ervoor al te koop. ik heb de widescreen op donderdag 16 mei gekocht en gezien.
    Zo dus Warner weet van 'niks' ??? Idd dat HP gewoon 1 week eerder te koop was zeker in bepaalde steden als Haarlem met winkels als Van Lees, FRS, V&D, Blokker, Intertoys, AH. En dat vanwege de concuurentie overwegingen (?). Zo je maar weer, hoe 'betrouwbaar' deze nieuws bericht is (en heirmee val ik niet dvd.nl aan, maar Warner zelf met hun reclame praatje).
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  21. #21

    Standaard

    Ik weet niet wie dit naar een successtory toe zit te lullen, maar het is pure beinvloeding van de massa.
    Zet iets op nr. 1 en iedereen wil het kopen. Niemand was ooit geinteresseerd in Argentijnse tango. Nu staat het echter in de hitparade. De CD loopt als een trein. Bekender dan Blöf inmiddels.
    Dat het gelul is mag blijken uit het feit dat het al ver voor de releasedatum verkrijgbaar was.
    En een omzetsnelheid zegt niets over de hoogte van de omzet. Het kan dus ook veel sneller over zijn hoogtepunt heen geraken. Bij Harry Potter is al vaker gebleken dat het om een hype gaat.
    Ik denk dat het te danken is aan de correcte prijsstelling voor deze dubbelaar.

  22. #22

    Standaard

    Er zijn steeds meer mensen die een DVD aanschaffen, dus Gladiator gaat ook nog steeds over de toonbank. Nieuw uitgebrachte films laten dus in eerste instantie een snelle hoge verkoop zien, maar bij oudere films ligt het over een langere periode gespreid. Dit is dus pure beinvloeding van het kopende publiek. Trap er niet in, laat je niet oneigenlijk beinvloeden. Je koopt hem niet omdat iedereen hem koopt maar omdat je hem zelf de moeite waard vindt.

  23. #23

    Standaard

    DVD van Potter gekocht en met de familie voor de eerste maal bekeken, de boeken niet gelezen maar ik moet zeggen dat het een goede film is om naar te kijken.
    Ook na meerdere keren zal het een goede film blijven.
    Kan uitgroeien tot een klassieker zoals Sneeuwwitje en Bambi.
    Ik hoop dat de volgende delen dit niveau houden.

  24. #24

    Standaard

    Dit vind ik altijd zo'n onzinnige nieuwsberichten!
    Vorig jaar was Star Wars 1 de meeste succesvolle release ooit, nu HP, in november LotR, daarna Star Wars 2, dan HP2, dan LotR 2. Zo kunnen we nog wel effe doorgaan.

    Allemaal heel erg voorspelbaar: niet vreemd dat titels die alle records gebroken hebben in de bioscoop dit vervolgens ook op dvd doen.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •