Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 194 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Matrix (Blu-ray)

    http://www.blu-ray.com/news/?id=937

    The Matrix Trilogy announced by WB, yesss

    Remastered for Blu-ray!!!

    ook Heat, etc
    Laatst aangepast door Mark van L. : 07-02-2008 om 19:30
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    Remastered for Blu-ray!!!
    Kan t er alleen maar slechter op worden....

  3. #3

    Standaard

    Het lijstje voor 2008 lijkt nog vooral een inhaalslag t.o.v. de zaken die al voor HD DVD uitgebracht zijn. Pas in 2009 wordt het interessant (Gone with the wind, Wizard of Oz, Ben Hur).

  4. #4

    Standaard

    Inhaalslag???? Ik heb geen HD-DVD, dus ....en ze worden geremasterd, lossless audio, etc
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    Inhaalslag???? Ik heb geen HD-DVD, dus ....en ze worden geremasterd, lossless audio, etc
    Uit het artikel haal ik enkel dat er loseless audio wordt toegevoegd. De "oude" HD DVD-uitgaves hadden allemaal al een 1080p transfer dus daar valt niet veel meer aan te verbeteren.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Uit het artikel haal ik enkel dat er loseless audio wordt toegevoegd. De "oude" HD DVD-uitgaves hadden allemaal al een 1080p transfer dus daar valt niet veel meer aan te verbeteren.
    1080p zegt niet alles over de beeldkwaliteit hoor

    Of ze het uiteindelijk ook daadwerkelijk gaan verbeteren is natuurlijk een ander verhaal.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aloys Bekijk bericht
    1080p zegt niet alles over de beeldkwaliteit hoor
    Daar heb je gelijk in.

  9. #9

    Standaard

    The matrix.... laat me eens denken, oh ja, dat zijn die films die ik al bijna een jaar op HD DVD heb!!!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door STaf Bekijk bericht
    The matrix.... laat me eens denken, oh ja, dat zijn die films die ik al bijna een jaar op HD DVD heb!!!
    HD DVD... laat me eens denken, oh ja, dat is dat formaat dat volgend jaar niet meer bestaat!!!:wink:
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aloys Bekijk bericht
    HD DVD... laat me eens denken, oh ja, dat is dat formaat dat volgend jaar niet meer bestaat!!!:wink:

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door STaf Bekijk bericht
    LOL get over it dude.

    Batman Begins: Limited Collector's Edition Box Set komt waarschijnlijk niet op HD-DVD. You stick with the regular version

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aloys Bekijk bericht
    HD DVD... laat me eens denken, oh ja, dat is dat formaat dat volgend jaar niet meer bestaat!!!:wink:

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aloys Bekijk bericht
    HD DVD... laat me eens denken, oh ja, dat is dat formaat dat volgend jaar niet meer bestaat!!!:wink:
    Erg flauw. Natuurlijk bestaat HD DVD over een jaar nog.

    Ook een beetje flauw van STaf om deze flame op gang te brengen.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Newboy Bekijk bericht
    LOL get over it dude.

    Batman Begins: Limited Collector's Edition Box Set komt waarschijnlijk niet op HD-DVD. You stick with the regular version
    Komt zeker niet meer op HD-DVD. Komt pas in het Q3 uit, terwijl ze HD-DVD gaan supporten tot eind Q2 als ik me niet vergis.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  16. #16

    Standaard

    Het kleuter uurtje is weer begonnen. Koop toch gewoon een High Defenition film en schei een uit met het geleuter of het op HD-DVD of op Blu-ray staat. Volgend jaar bestaan ze beide mischien niet meer. De een Rijdt toch ook een Opel en de ander een Golf en het zijn beide auto's met 1 doel personen vervoer. Dat is ook het doel van HD-DVD en Blu-ray mensen vermaken met hooge kwaliteit beeld en geluid.

    Elkaar afmaken zal hier nooit de bedoeling geweest zijn.<----(figuurlijk genomen)

  17. #17

    Standaard

    Idd, waarom verzandt elke thread weer het zelfde onzin geneuzel?
    Dit subforum heet zo mooi HD DVD en Blu-Ray. Laat ze dan ook lekker naast elkaar staan zolang ze bestaan.

    OT: Persoonlijk vind ik de Matrix trilogie te matig, deel 1 was goed, de rest slecht, dus ik houd het wel bij mn DVD uitvoering.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #18

    Standaard

    Ik zie het anders. Deel 1 goed, deel 2 entertainment en deel 3 slecht. De trilogy zou ik tegen een heel goedkope prijs wel in huis halen, maar dan bedoel ik ook een enorm goedkope prijs.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tiger0120 Bekijk bericht
    Het kleuter uurtje is weer begonnen. Koop toch gewoon een High Defenition film en schei een uit met het geleuter of het op HD-DVD of op Blu-ray staat. Volgend jaar bestaan ze beide mischien niet meer. De een Rijdt toch ook een Opel en de ander een Golf en het zijn beide auto's met 1 doel personen vervoer. Dat is ook het doel van HD-DVD en Blu-ray mensen vermaken met hooge kwaliteit beeld en geluid.

    Elkaar afmaken zal hier nooit de bedoeling geweest zijn.<----(figuurlijk genomen)
    Maar VW(golf) is dan ook beter dan Opel

  20. #20

    Standaard

    True

    Maar Matrix is gewoon een must-have in HD op Blu-ray of HD-DVD
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Erg flauw. Natuurlijk bestaat HD DVD over een jaar nog.
    Sowieso bij mij thuis in de kast en onder de TV

    Nu kunnen de Matrix liefhebbers eindelijk de blauwe pil nemen.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    (Gone with the wind, Wizard of Oz, Ben Hur).
    Die paar oude films?
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Die paar oude films?
    Ja en? In een ander topic klagen ze dan weer dat er op Blu-ray amper films uit de top 250 van IMDB word gereleased. Nu komen er een aantal films uit dan is het weer niet goed.

    Kritiek om kritiek geven is makkelijk hé.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Erg flauw. Natuurlijk bestaat HD DVD over een jaar nog.
    Laserdisc bestaat ook nog, maar ik denk dat bedoeld wordt dat er geen blockbusters meer op uitkomen...
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  25. #25

    Standaard

    Hallo allemaal,

    leuk zijn ken ik ook, heb nog een cd-i speler, dat zou het helemaal worden.
    niet dus .............!

    The Rise of the Silver surfer komt van de week uit, is dit de moeite waard om op BD te hebben/bekijken.

    ondertussen wacht ik op THE MATRIX, okay mr. Anderson.


    mijn collectie bestaat al uit 1 Blue Ray schijf, ik kan niet kiezen uit zo weinig!

Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •