Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 194 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    pfffffffffff Rise of the silver surfer heb ik al een week op HD-DVD...

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tiger0120 Bekijk bericht
    pfffffffffff Rise of the silver surfer heb ik al een week op HD-DVD...
    Vette shit.
    What ?

  3. #28

    Standaard

    Ontopic: waarom is de Blu-ray-versie van de Matrix-trilogie eigenlijk niet op hetzelfde moment als de HD DVD-versie uitgebracht? Was het puur omdat BR op dat moment nog geen PiP kon doen of had het HD DVD-kamp een exclusieve deal ofzo?

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ontopic: waarom is de Blu-ray-versie van de Matrix-trilogie eigenlijk niet op hetzelfde moment als de HD DVD-versie uitgebracht? Was het puur omdat BR op dat moment nog geen PiP kon doen of had het HD DVD-kamp een exclusieve deal ofzo?
    Het zou destijds puur om de de 1.0 standaard zijn geweest waar een 1.1 nodig was.
    The future is Blu

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door STaf Bekijk bericht
    The matrix.... laat me eens denken, oh ja, dat zijn die films die ik al bijna een jaar op HD DVD heb!!!
    HDDVD? Laat me eens denken, oh ja dat ding dat naast je laserdisc komt te staan! €50 bij de dixons... hehe...

    Maar vet, ik ga hem kopen: de matrix!
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aloys Bekijk bericht
    HD DVD... laat me eens denken, oh ja, dat is dat formaat dat volgend jaar niet meer bestaat!!!:wink:
    Whaha, precies! Grappig hoe deze opmerking als flauw gezien wordt en...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door STaf
    The matrix.... laat me eens denken, oh ja, dat zijn die films die ik al bijna een jaar op HD DVD heb!!!
    ...niet. HD-DVD eigenaars zijn erg snel op hun verouderde pik getrapt.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Idd, waarom verzandt elke thread weer het zelfde onzin geneuzel?
    Dit subforum heet zo mooi HD DVD en Blu-Ray. Laat ze dan ook lekker naast elkaar staan zolang ze bestaan.
    Eigenlijk zou dit subforum ook opgeheven/vervangen moeten worden voor een Blu-ray only forum. Houd het veel overzichtelijker.

    Anyways, top om te zien dat het re-releasen begonnen is.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Die paar oude films?
    Ik denk dat vooral die oude films erg goed gaan laten zien waar Blu-Ray tot in staat is. Vooral een goede HD-transfer van Ben-Hur, die de 70mm versie redelijk moet gaan evenaren. Net zoals Casablanca Blu-Ray een serieuze verbetering was op de normale DVD. Ik heb nog geen Blu-Ray, maar zodra deze films uitkomen worden die gelijk aan de collectie toegevoegd.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  8. #33

    Standaard

    Matrix trilogy wil ik zeker op Blu-Ray hebben, hoe mooier de beeldkwaliteit hoe beter
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  9. #34

    Standaard

    Ja ik ook, de laatste keer dat ik The Matrix heb gezien moet ongeveer geweest zijn toen hij uitkwam in de bios. Ik kan wel een opfrisbeurt gebruiken!

  10. #35
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Laserdisc bestaat ook nog, maar ik denk dat bedoeld wordt dat er geen blockbusters meer op uitkomen...
    So what…… jammer dat er geen blockbusters meer uitkomen of het HD DVD formaat.
    Kopen we die toch gewoon op het Blauwe formaat. De meeste HD DVD fans waaronder ik zelf hebben toch beide formaten dus…

    Kan er eerlijk gezegd niet koud of warm van worden, vindt het alleen nog steeds erg jammer dat HD DVD het loodje heeft gelegd. tje

  11. #36
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    http://www.blu-ray.com/news/?id=937
    The Matrix Trilogy announced by WB, yesss
    Remastered for Blu-ray!!!
    ook Heat, etc
    Ik had hem ook al op HD DVD.
    En ik moet zeggen dat het CGI gedeelte bij HD, soms genadeloos door de mand valt
    Alles wat goed is wordt beter, alles wat minder goed is.............!

    Laten we zo zeggen High Definition verbloemt niks.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennoz Bekijk bericht
    Hallo allemaal,

    The Rise of the Silver surfer komt van de week uit, is dit de moeite waard om op BD te hebben/bekijken.

    mijn collectie bestaat al uit 1 Blue Ray schijf, ik kan niet kiezen uit zo weinig!
    Ik heb sinds september al de UK versie in mijn bezit.
    Hij is natuurlijk voornamelijk leuk voor de comic fans.

    Het beeld en geluid is top, maar of je deze film als niet fan leuk gaat vinden?
    Laten we zeggen, daar zijn de meningen over verdeeld!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #37
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit Bekijk bericht
    Whaha, precies! Grappig hoe deze opmerking als flauw gezien wordt en...



    ...niet. HD-DVD eigenaars zijn erg snel op hun verouderde pik getrapt.



    Eigenlijk zou dit subforum ook opgeheven/vervangen moeten worden voor een Blu-ray only forum. Houd het veel overzichtelijker.

    Anyways, top om te zien dat het re-releasen begonnen is.
    Precies kun je eens zien hoe ver het Blu kamp achter liep op de verouderde pik van het HD DVD kamp. Als HD DVD was blijven bestaan hadden ze die inhaalslag misschien nooit kunnen inhalen met hun re-releasen.

  13. #38

    Standaard

    Goed om te horen dat ze er eindelijk werk van gaan maken. Het is noodzakelijk om goede content te kunnen aanbieden anders gaat blu-ray dezelfde kant op als hd-dvd.

    Ik ben al begonnen met het bestellen van blu-ray maar ik zou graag meer keuze willen hebben heren!

    Het mooiste zou zijn dat ze nu de blu-ray releases tegelijk met die van de dvd doen; kun je zelf kiezen welke je wil hebben en acceptatie gaat zo ook sneller.
    Laatst aangepast door hstadman : 11-03-2008 om 12:15

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ik had hem ook al op HD DVD.
    En ik moet zeggen dat het CGI gedeelte bij HD, soms genadeloos door de mand valt
    Alles wat goed is wordt beter, alles wat minder goed is.............!

    Laten we zo zeggen High Definition verbloemt niks.
    Kun je een indicatie geven welke scenes je ongeveer bedoeld, en uit welke films? Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat de eerste uit de trilogie her en der misschien wat minder van kwaliteit zal zijn. Of kom je het door de gehele trilogie tegen?

    Aangezien ik NET de volledige box op CD had aangeschaft heb ik de HD-DVD nog even niet gescoord bij uitkomen. Maar tzt op BluRay wordt dat dan toch wel een hebbedingetje ben ik bang

  15. #40

    Standaard

    Ik heb vorige alle drie films op dvd zitten geupscaled naar 1080p en moet zeggen dat deel 1 misschien wel vervangen behoeft maar deel 2 en 3 niet. Deze hadden een uistekend strak beeld maar daar viel idd op dat bij het gevecht tussen Neo en al die agents Smits in deel 2 dat je duidelijk kon zien dat het geanimeerd was. Je weet dat wel maar het was mij niet eerder zo duidelijk opgevallen.

  16. #41
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Kun je een indicatie geven welke scenes je ongeveer bedoeld, en uit welke films? Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat de eerste uit de trilogie her en der misschien wat minder van kwaliteit zal zijn. Of kom je het door de gehele trilogie tegen?
    In deel 2 heb je op een gegeven moment, het gevecht met Neo en
    Agent Smith en Agent Smith en Agent Smith etc.
    Een heleboel smith's

    Bij de DVD smolt de CGI i.v.m. de beperkte resolutie meer samen met de achtergrond.
    Nu bij HD alle details tot in de puntjes opvalt, zie je dus veel beter dat het om CGI gaat.

    Er is niks mis met de beeldkwaliteit, dat bedoel ik niet!
    Maar als het niet helemaal goed gemaakt is valt dat nu direct op.

    Althans de illusie wordt wat minder.
    En dit om aan te geven dat een beeld remaster voor Blu-ray mijnzins niet nodig is!
    Het beeld was verder al top!
    Maar het betrof ook een remaster voor lossles geluid.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    In deel 2 heb je op een gegeven moment, het gevecht met Neo en
    Agent Smith en Agent Smith en Agent Smith etc.
    Een heleboel smith's

    Bij de DVD smolt de CGI i.v.m. de beperkte resolutie meer samen met de achtergrond.
    Nu bij HD alle details tot in de puntjes opvalt, zie je dus veel beter dat het om CGI gaat.

    Er is niks mis met de beeldkwaliteit, dat bedoel ik niet!
    Maar als het niet helemaal goed gemaakt is valt dat nu direct op.

    Althans de illusie wordt wat minder.
    En dit om aan te geven dat een beeld remaster voor Blu-ray mijnzins niet nodig is!
    Het beeld was verder al top!
    Maar het betrof ook een remaster voor lossles geluid.
    Dit fragment was inderdaad met upscalen van de DVD al meer 'nep'. Toch vond ik het niet echt storend.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    In deel 2 heb je op een gegeven moment, het gevecht met Neo en
    Agent Smith en Agent Smith en Agent Smith etc.
    Een heleboel smith's

    Bij de DVD smolt de CGI i.v.m. de beperkte resolutie meer samen met de achtergrond.
    Nu bij HD alle details tot in de puntjes opvalt, zie je dus veel beter dat het om CGI gaat.

    Er is niks mis met de beeldkwaliteit, dat bedoel ik niet!
    Maar als het niet helemaal goed gemaakt is valt dat nu direct op.

    Althans de illusie wordt wat minder.
    En dit om aan te geven dat een beeld remaster voor Blu-ray mijnzins niet nodig is!
    Het beeld was verder al top!
    Maar het betrof ook een remaster voor lossles geluid.
    Ach dat zag er in de bios ook nep uit. Techniek was gewoon niet ver genoeg voor wat zij wilde (ik weet nog dat ik dat toen dacht, jammer). Vooral de jas van Neo, deze bewoog als stroop en de stof leek veels te dik.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    In deel 2 heb je op een gegeven moment, het gevecht met Neo en
    Agent Smith en Agent Smith en Agent Smith etc.
    Een heleboel smith's

    Bij de DVD smolt de CGI i.v.m. de beperkte resolutie meer samen met de achtergrond.
    Nu bij HD alle details tot in de puntjes opvalt, zie je dus veel beter dat het om CGI gaat.

    Er is niks mis met de beeldkwaliteit, dat bedoel ik niet!
    Maar als het niet helemaal goed gemaakt is valt dat nu direct op.

    Althans de illusie wordt wat minder.
    En dit om aan te geven dat een beeld remaster voor Blu-ray mijnzins niet nodig is!
    Het beeld was verder al top!
    Maar het betrof ook een remaster voor lossles geluid.
    Ah, ik begrijp wat je bedoeld. Maar dat zag ik al bij de DVD's hoor. Upscaled of niet. Over het algemeen de textuur van de stoffen (jas) en het gezicht van Neo die veel te strak zijn. Dit blijft wmb ook zichtbaar in het 3de deel hoewel ik het idee heb dat de jassen daar al weer net ietsje beter zijn.

  20. #45
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #46
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Volgens mijn dealer waren de NL versies een week uitgesteld.
    Distributie problemen, want deze titel is natuurlijk net nieuw???
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #47

    Standaard

    Review highdefdigest.
    Op de HD-versie van animatrix na, lijken de voordelen tov de HD-DVD versie erg klein....

  23. #48

    Standaard

    Volgens de verkoper bij Media Markt Maastricht zijn de losse delen van Reloaded en Revolutions en de Trilogy Box uitgesteld tot december
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeanreno Bekijk bericht
    Volgens de verkoper bij Media Markt Maastricht zijn de losse delen van Reloaded en Revolutions en de Trilogy Box uitgesteld tot december
    Met zijn allen importeren dus.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #50
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    gelukkig doen de HD dvd's het nog prima, ha!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •