Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 31 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Muse - H.A.A.R.P (2008)



    H.A.A.R.P: Live At Wembley 2007 (CD & DVD)
    The release will be a CD and DVD package, with the CD featuring a partial setlist from the 16th of June and the DVD featuring a partial setlist from the 17th of June along with a documentary and photograph gallery.

    There will be two versions. One will be a "dual case edition" and the other will come in a "special artwork package".

    http://www.muse.mu/index.php

    Release: 17/03/2008

    Track listing

    CD

    Wembley Stadium - 16th June 2007

    1. Intro
    2. Knights of Cydonia
    3. Hysteria
    4. Supermassive Black Hole
    5. Map of the Problematique
    6. Butterflies & Hurricanes
    7. Invincible
    8. Starlight
    9. Time Is Running Out
    10. New Born
    11. Unintended
    12. Micro Cuts
    13. Stockholm Syndrome
    14. Take a Bow

    DVD

    Wembley Stadium - 17th June 2007

    1. Intro
    2. Knights of Cydonia
    3. Hysteria
    4. Supermassive Black Hole
    5. Map of the Problematique
    6. Butterflies & Hurricanes
    7. Hoodoo
    8. Apocalypse Please
    9. Feeling Good
    10. Invincible
    11. Starlight
    12. Improv (Whole Lotta Love riff)
    13. Time Is Running Out
    14. New Born
    15. Soldier's Poem
    16. Unintended
    17. Blackout
    18. Plug In Baby
    19. Stockholm Syndrome
    20. Take a Bow

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Very Nijs! Zat net laatst te hopen dat er weer eens een live concert van Muse op dvd zou komen. Hullabaloo was echt te gek, intussen hebben ze toch alweer twee studioalbums uitgebracht, dus genoeg nieuw materiaal! Can't wait...

  4. #4

    Standaard

    Cool, heb Muse slechts een keer gezien (Ahoy), maar de Zenith gig DVD maar al te vaak. Altijd goed live.

  5. #5

    Standaard

    Geen bliss , een van mijn favoriete songs aller tijden.
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  6. #6

    Standaard

    Prachtige cd/dvd alleen laat je niet verleiden tot de duurdere uitgave. Slechts een interview, mooiere verpakking en wat kaarten extra, daar betaal ik geen 8 euro (bij Velvet Music) extra voor.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  7. #7

    Standaard

    Ik heb een easter egg gevonden op de nieuwe Muse dvd HAARP. Ga in de Gallery met de pijl naar links en de groene broek wordt lichtgroen. Klik daar op. Er komt dan een scherm met het adres van de site van Muse. Maar die link is nog niet actief. Iemand anders dingen gezien die er gebeuren met die egg?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Prachtige cd/dvd alleen laat je niet verleiden tot de duurdere uitgave. Slechts een interview, mooiere verpakking en wat kaarten extra, daar betaal ik geen 8 euro (bij Velvet Music) extra voor.
    Deluxe versie kost £9.99 (=ca. €12,50) incl. verzendkosten bij music-wow.com
    Gewone versie: £6.99 (=ca. €8,75)

  9. #9

    Standaard

    ook maar eens aanschaffen.. laatste 2 cd's van Muse vielen mij overigens zwaar tegen, al is dit meer 'n live compilatie.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  10. #10

    Standaard

    Ik vind hem erg de moeite, maar ik vond de laatste dvd van Muse ook beter dan hun albums daarvoor. Smaken verschillen gelukkig Met name de dvd is qua geluid erg goed!

  11. #11

    Thumbs up

    Net aangeschaft. Helemaal top. Geniale bak herrie en dito show
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  12. #12

    Standaard

    Ik bezit de dvd Hullabaloo van de heren, en besloot laatst deze nieuwe ook maar eens aan te schaffen voor welgeteld 6 eurootjes (via dit forum).
    Wat een geweldige performance van Muse, en het geluid en beeld mag er zeker ook wezen. De buren zijn er niet blij mee
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Boersmaster Bekijk bericht
    Ik heb een easter egg gevonden op de nieuwe Muse dvd HAARP. Ga in de Gallery met de pijl naar links en de groene broek wordt lichtgroen. Klik daar op. Er komt dan een scherm met het adres van de site van Muse. Maar die link is nog niet actief. Iemand anders dingen gezien die er gebeuren met die egg?
    Via http://haarp.muse.mu/index.php (en na invullen van een emailadres) kun je een vijftal concertvideo's in ipodformaat downloaden + mp3's + viertal walpapers.

  14. #14

    Standaard

    Hoe is deze cd/dvd voor 6 euro aan te schaffen?
    Werkt music-wow ook met kortingsvouchers? Ik kom namelijk niet lager uit dan 9,79 euro. Ook geen geld natuurlijk.

  15. #15

    Talking

    Muse live is gewoon belachelijk goed, zelden zo'n goede registratie van een live concert gezien, heel Wembley swingt gewoon de pan uit

    Mijn buren zijn inmiddels ook Muse fan tegen wil en dank

  16. #16

    Standaard

    Wat een geweldige live dvd is dit, zeg. Muse weet het voor elkaar te krijgen om vanaf het begin het gehele publiek mee te krijgen, en ze niet meer los te laten. Nu ze ook twee albums meer hebben uitgebracht sinds Hullabaloo, is er bovendien meer variatie in de muziek. Ik ben sowieso een fan van het album Absolution, en een paar van de mooiste nummers staan op deze dvd.
    Verder doen de jongens het bij de rustigere nummers inderdaad ook echt rustig aan. Dat was bij Hullabaloo wel anders, vond ik. Die kwam af en toe echt te druk over. Een echte verbetering. En een echte aanrader.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Wat een geweldige live dvd is dit, zeg. Muse weet het voor elkaar te krijgen om vanaf het begin het gehele publiek mee te krijgen, en ze niet meer los te laten. Nu ze ook twee albums meer hebben uitgebracht sinds Hullabaloo, is er bovendien meer variatie in de muziek. Ik ben sowieso een fan van het album Absolution, en een paar van de mooiste nummers staan op deze dvd.
    Verder doen de jongens het bij de rustigere nummers inderdaad ook echt rustig aan. Dat was bij Hullabaloo wel anders, vond ik. Die kwam af en toe echt te druk over. Een echte verbetering. En een echte aanrader.

    Wat jij zegt!...prima live band, goede muzikanten, geweldige songs, fijne dvd!

  18. #18

    Standaard

    En de beeldkwaliteit van deze is ook niet misselijk ......

  19. #19

    Standaard

    Mis Micro Cuts toch wel op dvd-versie (staat wel op cd). Hoe zit dat ? Niet toevallig op een of andere luxe uitvoering ?
    Bij Hullabaloo-dvd (wat ik overigens een geweldig concert vind), had een wat minder drukke camera-voering/mix, het eindproduct ook goed gedaan.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HUYG Bekijk bericht
    Mis Micro Cuts toch wel op dvd-versie (staat wel op cd). Hoe zit dat ? Niet toevallig op een of andere luxe uitvoering ?
    Bij Hullabaloo-dvd (wat ik overigens een geweldig concert vind), had een wat minder drukke camera-voering/mix, het eindproduct ook goed gedaan.
    Micro Cuts staat ook niet op de luxe uitvoering van de DVD maar is wel (gratis) te downloaden als MP4 versie via http://haarp.muse.mu/index.php.

  21. #21

    Standaard

    heb em ook al een hele tijd in mijn bezit. Lekker dvdtje om het volume van de HT set eens goed open te draaien

    Blijf Knights of Cydonia erg gaaf vinden8)
    "Grandpa, were you a hero in the war?" "No", I answered, "But I served in a company of heroes".

  22. #22

    Standaard

    Zou iemand me misschien even kunnen helpen?

    Wat zijn de verschillen tussen onderstaande versies?:

    http://www.cdwow.nl/MUSE-The-Haarp-T...t/view/2474897

    http://www.cdwow.nl/MUSE-HAARP-LIVE-...t/view/3085998

    Content lijkt precies hetzelfde te zijn, alleen schijnen er ook extra fancy versies in omloop te zijn, met een boekje, foto's etc. Is de duurdere van bovenstaande misschien zo'n uitgebreidere versie?

    Alvast bedankt,

  23. #23

    Standaard

    Geen verschil, op de een wordt het ander wat anders aangegeven(de dvd wordt bijv gezien als "cd". Of er wordt "bonus dvd" aangegeven, wat zoals je ziet standaard al bij die andere zit.

  24. #24

    Standaard

    Ik hoop stiekem op 'n blu-ray release met de hele registratie uiteraard in mooi HD geluid. blijf het jammer vinden dat dit concert niet compleet is (ontbreken iets van 8 nummers).

    Weet wel dat het geheel op 1080p geschoten is.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Geen verschil, op de een wordt het ander wat anders aangegeven(de dvd wordt bijv gezien als "cd". Of er wordt "bonus dvd" aangegeven, wat zoals je ziet standaard al bij die andere zit.

    Ok, bedankt. Toch vreemd dat er dan zo'n groot verschil in prijs zit tussen beide versies .

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •