De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1
    Dane
    Guest

    Standaard Welk nummer luister je nu??

    Welk nummer ben je op dit moment aan het beluisteren?

    Ik gebruik zelf WINAMP en ik ben nu "Plug in baby" aan het luisteren van Muse, vind muse echt super. favoriete nummers van muse: hyper music, new born, en citizen erased.

    Ik heb momenteel 405 nummers in mn winamp lijst staan met als laatste toevoeging, Orbital met hun Trainspotting theme.

    Valt er nog meer te vertellen omtrent muziek, of winamp......., o ja mijn skin bij winamp heet: link2pst, een legend of zelda skin.

    Mauro Picotto begint trouwens net met Komodo...

    Elwood.

  2. #2

    Standaard

    dj blade - pussy pussy ticky ticky tangy tangy licky licky
    vond ik een geweldige discoplaat en old-timer maar kon hem maar niet vinden ik wist er niks van, ja vaag de de tekst. Vond ik hem op zoekterm licky met audiogalaxy

  3. #3

    Standaard

    w00000000000t 405 maar? ik heb nu 8000 liedjes op me computer... dus het wordt tijd om weer is wat te gaan branden!!... ik ben nu Jagged Edge aant luisteren met nummer nothing without you! super relaxte muziek

  4. #4

    Standaard

    Gebruik ook WinAmp + Dancing Desktop Girls plug-In

    Draai nu Punk van Ferry Corsten

    Wooeeiii, kijk ze dansen die girls

  5. #5

    Standaard

    Sorry mensen... Ik kan een hoop tolereren, maar dit gaat me echt te ver...

    Inderdaad... In General Chat mag er over vanalles worden gediscuseerd, maar op deze manier krijgen we straks tientallen threads met vragen als "welke kleur heeft het snoepje wat je nu eet", "Wat drink jij nu", "Hoe laat ben jij opgestaan", "Wat heb jij op brood gehad"... etc...

    Voordat we allemaal iedere 4,5 minuten gaan posten welk nummer er nu weer uit onze speakers dendert, lijkt het me beter om deze thread te sluiten.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •