Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 81 worden weergegeven.

Discussie: Planet Terror

  1. #1

    Standaard Planet Terror

    PLANET TERROR

    Robert Rodriguez (Sin City) presenteert Planet Terror, een retro-futuristische visie op horror die is verweerd, afgetuigd en gerijpt tot perfectie. In Planet Terror wordt het doktersechtpaar William en Dakota Block tijdens hun nachtdienst overspoeld met dorpelingen die onder de rottende zweren zitten en een verdacht lege blik in hun ogen hebben. Onder de gewonden is Cherry, een stripper wiens been van haar lichaam werd gescheurd tijdens een gewelddadige overval. Wray, haar voormalige wederhelft, staat aan haar zijde en waakt over haar als een havik. Cherry is dan wel gehavend, ze is nog lang niet uitgedanst. Wanneer de gewonden transformeren in furieuze aanvalsmachines, leiden Cherry en Wray een team van toevallige strijders de nacht in. Onvermijdelijk stormen ze af op het noodlot waarbij miljoenen mensen besmet zullen worden, talloze doden zullen vallen en een kleine groep gelukkigen zich een weg moet vechten naar de laatste veilige plek in Planet Terror.

    Regisseur: Robert Rodriguez (Sin City)
    Cast: Freddy Rodríguez (Six Feet Under), Rose McGowan (Charmed), Bruce Willis (Sin City)
    Speelduur: 105 min.
    Geluid/Taal: Engels: DTS 5.1, Dolby Digital 5.1, Frans: Dolby Digital 5.1 (disc 1); Engels Dolby Stereo (disc 2)
    Ondertiteling: Nederlands, Frans
    Beeldformaat: Anamorphic 16:9 (1.77:1)
    Discformaat: DVD 9 + DVD 5
    Kijkwijzer: Niet voor personen tot 16 jaar Geweld Angst Grof taalgebruik
    Releasedatum: 20-03-2008

    Extra's Disc 1:
    • Trailer
    • Commentaartrack van schrijver/regisseur Robert Rodriguez
    • "Audience reaction track"

    Extra,s Disc 2:
    • 10-Minute Film School (12 min)
    • The Badass Babes of Planet Terror (12 min)
    • The Guys of Planet Terror (16 min)
    • Casting Rebel (6 min)
    • Sickos, Bullets and Explosions: The Stunts of Planet Terror (13 min)
    • The Friend, The Doctor and the Real Estate Agent (7 min)
    • Comic-Con 2006: Featuring the Directors & Cast of Grindhouse (24 min)
    • International Poster Gallery


    Geweldige film die ik zeker ga aanschaffen.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  2. #2

    Standaard

    Verplichte aanschaf voor mij 8)

  3. #3

    Standaard

    Voor mij ook een verplichte aanschaf ,zou deze dan ook uitkomen in een zelfde versie als Death Proof ?

  4. #4

    Standaard

    Alleen een digipack, geen steelcase. Helaas....

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper Bekijk bericht
    Geweldige film die ik zeker ga aanschaffen.
    Ik ga hem ook zeker aanschaffen, maar dan vooral omdat ik 'm nog niet heb gezien en wel erg benieuwd ben geworden na al die goede kritieken!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  6. #6

    Standaard

    Cool. 8) Ik heb deze nog niet gezien, maar n.a.v. alle positieve berichten en een goed gevoel erbij wordt dit een zekere aanschaf. Van A-Film kun je op aan, want zo te zien wordt het weer een top-uitgave.

    Ook mooi eenduidig met Death Proof, waarvan ik ook het digipack heb.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  7. #7

    Standaard

    Hoera!

    Digipack > Steelbook
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  8. #8

    Standaard

    Idd, ben blij dat het een digipack is. Staat mooi naast Death Proof. Hopelijk is deze wel beter dan Death Proof, want die vond ik toch echt tegenvallen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Hopelijk is deze wel beter dan Death Proof, want die vond ik toch echt tegenvallen.
    Dit is een meesterwerk vergeleken bij Death Proof,had van mij trouwens gewoon een steelbook mogen worden want ik koop Death Proof toch niet.
    Laatst aangepast door Dennis Kuijper : 12-02-2008 om 00:33
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  10. #10

    Standaard

    Kan niet wachten totdat deze film onderhand op DVD verschijnt, de film waarvan ik het meest heb genoten in 2007.

  11. #11

    Standaard

    Nog niet gezien,maar eindelijk komt ie..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #12

    Standaard

    Ziet er uit als een goed verzorgde release. Maar ik laat `m liggen en koop de Japanse set
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #13

    Standaard

    Ben ook blij dat het een digipack word. Ik vond de digipack van Death Proof er geweldig mooi uitzien, film was iets minder inderdaad.
    Laat maar komen deze

  14. #14

    Standaard

    20 maart is wel erg laat, maar dit ziet er wel weer een mooie verzorgde 2-disc uit die hier ook zeker in de collectie komt.

  15. #15

    Standaard

    20 Maart is ind heel erg laat, er waren weer eens licencie problemen. Planet Terror zou eerst in Februarie gereleased worden..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #16

    Standaard

    Is dit dan wel net als de R1 de extended en unrated versie? Verder vind ik het wel jammer dat de titel er nog een keer in het Frans onder staat als dat tenminste de definitieve coverart is.

  17. #17

    Standaard

    De huurversie die vanaf dinsdag te huur is duurt 101min. heeft Engels DTS en is 1:77 anamorphic aldus de info op de cover, ohja en de Franse Titel staat er idd. bij.
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  18. #18

    Standaard

    Als de speelduur 101 minuten is dan is het inderdaad de unrated cut. De Scandinavische versie bevat de unrated cut en duurt 101 minuten. De R1 unrated cut duurt 105 minuten.

  19. #19

    Standaard

    Dus wel unrated waarschijnlijk maar niet extended? Wat houdt extended in dit geval trouwens in, inclusief de "missing reel" of zijn er andere toevoegingen?

  20. #20

    Standaard

    Unrated en extended of hoe je het beestje ook noemen wilt.

  21. #21

    Standaard

    Zekere aanschaf. Ik vond Death Proof erg leuk en ik denk dat deze me ook wel gaat bevallen.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Dus wel unrated waarschijnlijk maar niet extended? Wat houdt extended in dit geval trouwens in, inclusief de "missing reel" of zijn er andere toevoegingen?
    Ook extended, de R1 die unrated en extended is duurt 105 minuten wat neerkomt op 101 minuten bij ons.

    Bij deze film wacht ik op onze versie dan omdat dat een digipack word.

  23. #23

    Standaard

    Volgens mij was Deathproof toch ook niet 'unrated' ? Dat zou in principe toch altijd boven de hoes aangegeven moeten zijn??

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #24

    Standaard

    Het is volgens mij niet verplicht om dat aan te geven. Waarschijnlijk is het zo dat van zowel Death Proof als Planet Terror in de Amerikaanse bioscopen een kortere versie heeft gedraaid dan in Europa. Daarom staat er op de cover van de Amerikaanse releases 'unrated and extended version' en op de Europese releases niet.

  25. #25

    Standaard

    Planet Terror is veel beter dan Death Proof imo. Meer actie beter camera werk.

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •