De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard [boek] De verzegelde tijd

    Beste DVD.nl-leden,

    Ik heb me zonet geregistreerd op dit forum omdat ik via google in een topic terechtkwam waar uitvoerig de films van Andrei Tarkovsky/i werden besproken. Omdat hier blijkbaar veel Tarkovsky's fans zitten, had ik een vraagje in verband met het boek dat hij heeft geschreven over zijn visie op de filmkunst en het leven :

    Aan de hand van deze afbeelding kan ik niet afleiden hoe het nu juist zit met die DVD's. Ik vroeg me af of de film Offret en de extra disc in een apart hoesje zaten zodat het boek en de 2 DVD's van elkaar kunnen "gescheiden" worden. Dit zou veel beter zijn uiteraard, zodat ik de DVD's bij mijn collectie zou kunnen leggen en het boek zou kunnen meenemen zonder dat er 2 DVD's ergens inzitten aan de achterflap of iets dergelijks...

    Kan iemand mij wat duidelijkheid geven? Vooral enkele Tarkovski fans die dit boek hebben zullen mij kunnen helpen denk ik.

    Dank u,

    -Boog

  2. #2

    Standaard

    De 2 DVD's zitten in een soort papieren hoesje aan de binnenkant van zowel de voor- als de achterflap, aan beide kanten één dus. Ze zijn denk ik wel te scheiden (ik heb het zelf nog niet geprobeerd), maar worden dus niet geleverd in een apart doosje of iets dergelijks.

  3. #3

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •