Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 54 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Blu Ray exclusive topic

    Om dit forumgedeelte te ontlasten hier een topic over welke maatschappijen Blu Ray exclusive zijn gegaan. Naast Warner, Fox/MGM, Disney, Lionsgate, Sony gaan er steeds meer partijen Blu Ray exclusive. Zo zijn er afgelopen weken verschillende partijen zoals Concorde (D), Highlight Films (D), Tripictures (Spanje), Filmax (SPanje), SF(Zweden) en Scanbox (Zweden) overgegaan naar Blu Ray exclusive.

    Ook ketens neigen meer en meer naar Blu Ray. Zo is Netflix overgegaan en heeft Best Buy (beiden USA) aangegeven dat ze de klant Blu Ray adviseren.

    Laatste bericht komt van het Scandinavische Hi-Fi Klubben. Het bericht geldt voor alle Scanidinavische vestigingen.

    Hi-Fi Klubben Announces Exclusive Blu-ray Support
    Posted February 12, 2008 by Josh

    Swedish retailer Hi-Fi Klubben has announced that from this point forward they will no longer support the HD DVD format, and now focus all their resources on providing their customers with the best Blu-ray experience. Among other reasons, including the announcement of Warner Brothers going Blu-ray exclusive, Hi-Fi Klubben cited a lack of response from the HD DVD Promo Group as a major factor in them going Blu-ray exclusive.

    Translated from the press release, "We can not remember ever seeing such an immediate and clear-cut reaction from all actors in the market. Consumers and retailers in the US almost instantly put their focus on the Blu-ray format and the bigger retail giants in the US started to clear out their inventory of HD DVD players."

    The retailer has placed all HD DVD players on clearance in order to clear out stock, and has begun to recommend Blu-ray to their increasing number high definition customers. Currently, they have Blu-ray players available from Sharp and Samsung, with the new Denon models set to arrive in the summer.

    Bron: Hi-Fi Klubben (SE)
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  2. #2

    Standaard

    Info over de nieuwe generatie Panasonic Blu-ray spelers.

    http://panasonic.net/blu-ray/

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Info over de nieuwe generatie Panasonic Blu-ray spelers.

    http://panasonic.net/blu-ray/
    Zien er prachtig uit. Ik vind die Toshiba dingen maar een hoog Medion / Philips gehalte hebben... 8)
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Zien er prachtig uit. Ik vind die Toshiba dingen maar een hoog Medion / Philips gehalte hebben... 8)
    Dat vind ik ook. Heb zelf een Toshiba DVD speler en hij doet het prima maar erg degelijk ziet het er allemaal niet uit.........als ik een BR speler koop in de toekomst dan word het zeker geen Toshiba, eerder een Sony of Pioneer.

  5. #5

    Standaard

    Die Panasonic Home-Theater Blu-ray speler zal vast wel een paar duiten kosten
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hellboy Bekijk bericht
    Die Panasonic Home-Theater Blu-ray speler zal vast wel een paar duiten kosten
    Ben bang van wel ja, maar je koopt dan iig iets dat ook echt de toekomst is en waar je nog jaren lang films voor zult kunnen kopen.
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  7. #7

    Standaard

    Ik heb ergens op een forum gelezen dat deze speler in Amerika $ 600 USD moet gaan kosten.
    Maar goed dat is niet bevestigd dus we zullen even moeten wachten totdat Panasonic dit officieel bekent maakt.

    Het is in ieder geval een leuke speler die ik wel wil hebben.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  8. #8
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik heb ergens op een forum gelezen dat deze speler in Amerika $ 600 USD moet gaan kosten.
    Maar goed dat is niet bevestigd dus we zullen even moeten wachten totdat Panasonic dit officieel bekent maakt.

    Het is in ieder geval een leuke speler die ik wel wil hebben.
    Dat lijkt mij een beetje aan de goedkope kant het zal eerder duurder zijn.

    Het systeem wordt standaard geleverd met de Blu-ray speler BMP-BD30 die 1080/24p is. Verder is er een mogelijkheid om het systeem uit te bereiden met een draadloos 5.1 of 7.1 configuratie. Qua prijs is er nog niets bekend ook de uiteindelijke release datum is nog niet bekend.

    Op de onderstaande link zijn een 3 tal foto geplaatst, genomen op de CES maar deze vind ik een beetje onduidelijk.

    http://www.blu-ray.com/news/?id=822


    Persoonlijk hoef ik het systeem niet te hebben, ben heel tevreden met mijn huidige Home Cinema 7.1 configuratie van ELAC.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AntS Bekijk bericht
    Dat lijkt mij een beetje aan de goedkope kant het zal eerder duurder zijn.

    Het systeem wordt standaard geleverd met de Blu-ray speler BMP-BD30 die 1080/24p is. Verder is er een mogelijkheid om het systeem uit te bereiden met een draadloos 5.1 of 7.1 configuratie. Qua prijs is er nog niets bekend ook de uiteindelijke release datum is nog niet bekend.

    Op de onderstaande link zijn een 3 tal foto geplaatst, genomen op de CES maar deze vind ik een beetje onduidelijk.

    http://www.blu-ray.com/news/?id=822


    Persoonlijk hoef ik het systeem niet te hebben, ben heel tevreden met mijn huidige Home Cinema 7.1 configuratie van ELAC.
    Panasonic heeft mij laten weten dat de BMP-BD30 te verkrijgen is in april waarschijnlijk ga ik deze kopen of wacht ik op BD50.
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AntS Bekijk bericht
    Dat lijkt mij een beetje aan de goedkope kant het zal eerder duurder zijn.

    Het systeem wordt standaard geleverd met de Blu-ray speler BMP-BD30 die 1080/24p is. Verder is er een mogelijkheid om het systeem uit te bereiden met een draadloos 5.1 of 7.1 configuratie. Qua prijs is er nog niets bekend ook de uiteindelijke release datum is nog niet bekend.

    Op de onderstaande link zijn een 3 tal foto geplaatst, genomen op de CES maar deze vind ik een beetje onduidelijk.

    http://www.blu-ray.com/news/?id=822


    Persoonlijk hoef ik het systeem niet te hebben, ben heel tevreden met mijn huidige Home Cinema 7.1 configuratie van ELAC.
    Hij ziet er op de site van panasonic wel heel anders uit dan de BMP-BD30. Waar heb je vandaan dat die BMP-BD30 daarin zit?

  11. #11
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Hij ziet er op de site van panasonic wel heel anders uit dan de BMP-BD30. Waar heb je vandaan dat die BMP-BD30 daarin zit?
    Van een goede vriend van mij die bij Panasonic Duitsland werkt.

    Er zit wel een maar aan…. En dat is, dat het nog totaal onduidelijk is of deze set uiteindelijk ook naar Europa zal komen. In eerste instantie is de set bedoeld voor de Amerikaanse markt dus…

    Wat ik begrepen heb is dat op de CES de nieuwste Blu-ray speler van Panasonic type BMP-MD50 bij de set geplaatst was. Bezoekers gingen er van uit dat deze speler er dan ook standaard bij geleverd zou worden, maar dat bleek dus niet zo te zijn. Al met al blijft het onduidelijk wat het uiteindelijk zal worden.

    Heb Panasonic Nederland gebeld, maar zij weten nikt over deze set omdat Panasonic NL een kleine nevenvestiging is, en afhankelijk is van wat moedermaatschappij Panasonic Duitsland doet. Je ziet het ook in de productlijn van Panasonic Nederland. Veel producten die bij Panasonic Duitsland op de site staan en die je op de Duitse markt kunt kopen voert Panasonic Nederland niet in hun productlijn deze productlijn is veel kleiner.

    Wat natuurlijk niet wil zeggen dat de Duitse producten niet beschikbaar zijn voor de Nederlandse markt. Al met al afwachten of de nieuwe Home Theater set SC-BT 100 en de nieuwste Blu-ray speler BMP-BD 50 ook naar Europa zullen komen. Ik hou in iedergeval de Duitse site van Panasonic in de gaten, als is het maar voor de Blu-ray spelers BMP-BD30 of BMP-BD50. tje

  12. #12

    Standaard

    More Shift Towards Blu-ray in Spain


    Posted February 14, 2008 by Josh

    As we reported earlier, Spanish distributors Filmax and Tripictures have gone Blu-ray exclusive. Now we can add one more to that list: Cameo. They are currently preparing a Blu-ray release of the extremely popular 'Planet Earth' series for the Spanish market. Rumors first began to swirl when Cameo failed to mention an HD DVD release, and those rumors have now been confirmed.

    Additionally, with all these Spanish distributors shifting towards Blu-ray, retailers are reacting as well. The largest online retailer or movies in Spain, DVDGo has recently added a Blu-ray tab to their main navigation header. No HD DVD tab is to be found.

    Bringing of all Blu-ray news Spanish, thanks once again goes out to B-movies for post the news
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  13. #13

    Standaard

    Opus Arte Adds Blu-ray Support


    Posted February 14, 2008 by Josh

    Opus Arte, a leading indie supplier of "high art" film, revealed that they would begin releasing titles in the Blu-ray format after exclusively supporting HD DVD for almost a year. The first title to be released by the company on Blu-ray will be 'Mendelssohn: A Midsummer Night's Dream' sometime in March. No specs have been announced at this time, but the previous release came with 1080i video and Dolby TrueHD audio encodes.

    The company hopes to release two titles a month on the Blu-ray format.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Opus Arte Adds Blu-ray Support


    Posted February 14, 2008 by Josh

    Opus Arte, a leading indie supplier of "high art" film, revealed that they would begin releasing titles in the Blu-ray format after exclusively supporting HD DVD for almost a year. The first title to be released by the company on Blu-ray will be 'Mendelssohn: A Midsummer Night's Dream' sometime in March. No specs have been announced at this time, but the previous release came with 1080i video and Dolby TrueHD audio encodes.

    The company hopes to release two titles a month on the Blu-ray format.
    Goed nieuws!
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  15. #15

    Standaard

    Wal-Mart to Go Blu-ray Exclusive


    The nation's top retailer will phase out its HD DVD support by early summer.
    That's the official word this morning from Wal-Mart, first announced on the company's gadget blog, CheckOut.com.
    According to Wal-Mart execs, the company will begin emphasizing Blu-ray in both brick-and-mortar stores and online over the next thirty days, with plans to completely phase out HD DVD movie and hardware sales by June 2008. The company will continue to sell DVDs and standard-definition hardware.
    "We've listened to our customers, who are showing a clear preference toward Blu-ray products and movies with their purchases, explained Gary Severson, senior vice president, Home Entertainment, Wal-Mart US.
    "With the customers best interest in all we do, we wanted to share our decision and timeline with them as soon as possible, knowing it will help simplify their purchase decision, increase selection, and increase adoption long term. We anticipate enhancing our selection with continued great values in hi-definition Blu-ray products, so our customers can further enhance their entertainment experience at home."
    As we've previously reported, Wal-Mart was a key promotional partner for the HD DVD camp this past holiday season, with the retailer prominently featuring a Toshiba HD DVD player in one of its television commercials.
    Today's announcement from the retailer comes on the heels of news earlier this week that both Netflix and Best Buy had endorsed Blu-ray.



    Bron: highdigest

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wal-Mart to Go Blu-ray Exclusive


    The nation's top retailer will phase out its HD DVD support by early summer.
    That's the official word this morning from Wal-Mart, first announced on the company's gadget blog, CheckOut.com.
    According to Wal-Mart execs, the company will begin emphasizing Blu-ray in both brick-and-mortar stores and online over the next thirty days, with plans to completely phase out HD DVD movie and hardware sales by June 2008. The company will continue to sell DVDs and standard-definition hardware.
    "We've listened to our customers, who are showing a clear preference toward Blu-ray products and movies with their purchases, explained Gary Severson, senior vice president, Home Entertainment, Wal-Mart US.
    "With the customers best interest in all we do, we wanted to share our decision and timeline with them as soon as possible, knowing it will help simplify their purchase decision, increase selection, and increase adoption long term. We anticipate enhancing our selection with continued great values in hi-definition Blu-ray products, so our customers can further enhance their entertainment experience at home."
    As we've previously reported, Wal-Mart was a key promotional partner for the HD DVD camp this past holiday season, with the retailer prominently featuring a Toshiba HD DVD player in one of its television commercials.
    Today's announcement from the retailer comes on the heels of news earlier this week that both Netflix and Best Buy had endorsed Blu-ray.



    Bron: highdigest
    Nou nou, 2008 is echt het jaar van de switch. Hoeveel nagels kunnen er nog aan de doodskist van HD-DVD?

    Het staat nu ook op CNN: http://money.cnn.com/2008/02/15/tech...ion=2008021511
    Laatst aangepast door Trat : 15-02-2008 om 19:02
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  17. #17

    Talking

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Nou nou, 2008 is echt het jaar van de switch. Hoeveel nagels kunnen er nog aan de doodskist van HD-DVD?

    Het staat nu ook op CNN: http://money.cnn.com/2008/02/15/tech...ion=2008021511
    Ach, in de tussentijd dat ik al die nagels op heb kunnen de "early adopters" van Blu-Ray hun geluk weer op om naast hun BD-speler er nog een neer te zetten.

    Wat erg voor al die HD-DVD bezitters, die uhm volgens enkelen onder ons weg zouden moeten gooien nu Blu-Ray het heeft "gewonnen"

    Ik spaar wel voor een ECHTE BD-speler.


    Blu-ray spelers nu al verouderd
    door onze redactie ( Telegraaf Woensdag 16 Januari 2008 )

    AMSTERDAM - Bezitters van eerste generatie blu-ray dvd spelers kunnen zich binnenkort weleens flink bedrogen voelen. Hun ‘moderne’ speler is namelijk niet geschikt voor nieuwe ontwikkelingen in de technologie. En upgraden is niet mogelijk.


    Het blu-ray kamp heeft onlangs nieuwe features uitgerold waaronder ‘beeld in beeld opties’. Het merendeel van de verkochte spelers beschikt echter niet over de vereiste hardware om deze nieuwe features aan te kunnen.
    Momenteel krijgen gebruikers al bij een aantal blu-ray diskettes de melding dat ze een firmware of softwareupdate nodig hebben om te kunnen genieten van de best mogelijk kijkervaring. Deze updates hebben echter betrekking op verbeteringen in de weergave en bieden geen opening naar nieuwe features.
    Blu-ray spelers zijn ingedeeld in zogenaamde profielen. Alle apparaten die voor november 2007 op de markt kwamen hebben het profiel 1.0. Machines die na die datum op de markt zijn verschenen hebben het profiel 1.1. Apparaten met beide profielen zijn ongeschikt voor de nieuwe features in blu-ray schijfjes. Films kunnen wel gewoon afgespeeld worden.
    Later dit jaar brengt het blu-ray kamp profiel 2.0, oftwel BD Live, apparaten op de markt. Deze apparaten kunnen verbonden worden met internet en aan films gerelateerde content downloaden, zoals ringtones, trailers en foto’s.
    Bezitters van een Sony Playstation 3 hoeven zich geen zorgen te maken. De blu-ray speler in deze console is de enige speler die wel aangepast kan worden zodat van alle nieuwe features genoten kan worden.

    Groet BG :wink: (Sorry, het moest even mbt het anti-HD-DVD kamp dat hier niet gestraft wordt)

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Billy Gates Bekijk bericht
    Ach, in de tussentijd dat ik al die nagels op heb kunnen de "early adopters" van Blu-Ray hun geluk weer op om naast hun BD-speler er nog een neer te zetten.

    Wat erg voor al die HD-DVD bezitters, die uhm volgens enkelen onder ons weg zouden moeten gooien nu Blu-Ray het heeft "gewonnen"

    Ik spaar wel voor een ECHTE BD-speler.


    Blu-ray spelers nu al verouderd
    door onze redactie ( Telegraaf Woensdag 16 Januari 2008 )

    AMSTERDAM - Bezitters van eerste generatie blu-ray dvd spelers kunnen zich binnenkort weleens flink bedrogen voelen. Hun ‘moderne’ speler is namelijk niet geschikt voor nieuwe ontwikkelingen in de technologie. En upgraden is niet mogelijk.


    Het blu-ray kamp heeft onlangs nieuwe features uitgerold waaronder ‘beeld in beeld opties’. Het merendeel van de verkochte spelers beschikt echter niet over de vereiste hardware om deze nieuwe features aan te kunnen.
    Momenteel krijgen gebruikers al bij een aantal blu-ray diskettes de melding dat ze een firmware of softwareupdate nodig hebben om te kunnen genieten van de best mogelijk kijkervaring. Deze updates hebben echter betrekking op verbeteringen in de weergave en bieden geen opening naar nieuwe features.
    Blu-ray spelers zijn ingedeeld in zogenaamde profielen. Alle apparaten die voor november 2007 op de markt kwamen hebben het profiel 1.0. Machines die na die datum op de markt zijn verschenen hebben het profiel 1.1. Apparaten met beide profielen zijn ongeschikt voor de nieuwe features in blu-ray schijfjes. Films kunnen wel gewoon afgespeeld worden.
    Later dit jaar brengt het blu-ray kamp profiel 2.0, oftwel BD Live, apparaten op de markt. Deze apparaten kunnen verbonden worden met internet en aan films gerelateerde content downloaden, zoals ringtones, trailers en foto’s.
    Bezitters van een Sony Playstation 3 hoeven zich geen zorgen te maken. De blu-ray speler in deze console is de enige speler die wel aangepast kan worden zodat van alle nieuwe features genoten kan worden.

    Groet BG :wink: (Sorry, het moest even mbt het anti-HD-DVD kamp dat hier niet gestraft wordt)
    De Telegraaf (met hun chocolade letter koppen altijd) vergeten even dat je films op alle BD spelers af kunt spelen. Alleen de extraatjes, waar weinig mensen om geven, lukken dan niet.
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  19. #19

    Standaard

    WAL-MART GOES BLU-RAY EXCLUSIVE BY JUNE 2008.

    The nation's top retailer will phase out its HD DVD support by early summer.
    That's the official word this morning from Wal-Mart, first announced on the company's gadget blog, CheckOut.com.
    According to Wal-Mart execs, the company will begin emphasizing Blu-ray in both brick-and-mortar stores and online over the next thirty days, with plans to completely phase out HD DVD movie and hardware sales by June 2008. The company will continue to sell DVDs and standard-definition hardware.
    "We've listened to our customers, who are showing a clear preference toward Blu-ray products and movies with their purchases, explained Gary Severson, senior vice president, Home Entertainment, Wal-Mart US.
    "With the customers best interest in all we do, we wanted to share our decision and timeline with them as soon as possible, knowing it will help simplify their purchase decision, increase selection, and increase adoption long term. We anticipate enhancing our selection with continued great values in hi-definition Blu-ray products, so our customers can further enhance their entertainment experience at home."
    As we've previously reported, Wal-Mart was a key promotional partner for the HD DVD camp this past holiday season, with the retailer prominently featuring a Toshiba HD DVD player in one of its television commercials.
    Today's announcement from the retailer comes on the heels of news earlier this week that both Netflix and Best Buy had endorsed Blu-ray.


    De grootste retailer van Amerika heeft nu ook besloten vanaf de zomer alleen Blu-Ray te gaan doen.
    Laat Toshiba nu maar met hun persbericht komen dat ze stoppen
    Laatst aangepast door Wedlock : 15-02-2008 om 19:26
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  20. #20

    Standaard

    Hahah Trat jij bent vandaag helemaal in je sas of niet?
    Als er nu nog mensen zijn die in HD-DVD geloven moeten ze toch echt even naar de dokter.

    Ik heb een jaar geleden voor Blu-ray gekozen, vooral door het capaciteitsverschil. Dat pakt nu voor mij goed uit. Daar heb ik geluk mee. Voor sommigen op dit forum pakt het minder goed uit. Voor hetzelfde geld hadden zij geluk gehad met hun keuze en had ik pech gehad.

    Ik snap alleen niet dat ze (op must haves na) nog 20/30 euro neertellen voor een film die over een half jaar waarschijnlijk verkrijgbaar is op een formaat dat, in tegenstelling tot het huidige formaat, waarschijnlijk nog vele jaren meegaat. dan ben je wel heel misplaatst koppig.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Zien er prachtig uit. Ik vind die Toshiba dingen maar een hoog Medion / Philips gehalte hebben... 8)

    Blij dat jij jou PS3 zo'n High Tech uiterlijk vindt hebben,

    De eerste afbeelding noemen ze High Tech,

    De tweede een PS3 (veelal voor de kids)

    De derde foto gewoon grappig, maar waarschijnlijk te pijnlijk voor sommigen.










    BG
    Laatst aangepast door Billy Gates : 15-02-2008 om 19:37

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    WAL-MART GOES BLU-RAY EXCLUSIVE BY JUNE 2008.

    The nation's top retailer will phase out its HD DVD support by early summer.
    That's the official word this morning from Wal-Mart, first announced on the company's gadget blog, CheckOut.com.
    According to Wal-Mart execs, the company will begin emphasizing Blu-ray in both brick-and-mortar stores and online over the next thirty days, with plans to completely phase out HD DVD movie and hardware sales by June 2008. The company will continue to sell DVDs and standard-definition hardware.
    "We've listened to our customers, who are showing a clear preference toward Blu-ray products and movies with their purchases, explained Gary Severson, senior vice president, Home Entertainment, Wal-Mart US.
    "With the customers best interest in all we do, we wanted to share our decision and timeline with them as soon as possible, knowing it will help simplify their purchase decision, increase selection, and increase adoption long term. We anticipate enhancing our selection with continued great values in hi-definition Blu-ray products, so our customers can further enhance their entertainment experience at home."
    As we've previously reported, Wal-Mart was a key promotional partner for the HD DVD camp this past holiday season, with the retailer prominently featuring a Toshiba HD DVD player in one of its television commercials.
    Today's announcement from the retailer comes on the heels of news earlier this week that both Netflix and Best Buy had endorsed Blu-ray.


    De grootste retailer van Amerika heeft nu ook besloten vanaf de zomer alleen Blu-Ray te gaan doen.
    Laat Toshiba nu maar met hun persbericht komen dat ze stoppen
    Nee joh, niks aan de hand!
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Billy Gates Bekijk bericht
    Blij dat jij jou PS3 zo'n High tech uiterlijk vindt hebben,

    De eerste afbeelding noemen ze High Tech,

    De tweede een PS3 (veelal voor de kids)

    De derde foto gewoon grappig, maar waarschijnlijk te pijnlijk voor sommigen.
    Hey Bill, altijd foto's met eten erop he? LOL. Maakt niet uit dat je de PS3 kiddy eruit vindt zien hoor. Hoe is het met je 3RROD? Bij ons in de PC is dat ding helemaal uit...
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Billy Gates Bekijk bericht
    Blij dat jij jou PS3 zo'n High tech uiterlijk vindt hebben,

    De eerste afbeelding noemen ze High Tech,

    De tweede een PS3 (veelal voor de kids)

    De derde foto gewoon grappig, maar waarschijnlijk te pijnlijk voor sommigen.
    Over kiddie gesproken. Ik zag dat je een eigen website hebt gemaakt. Compleet met tijdschrift foto's van je droom filmkamers. Vet hoor!
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Over kiddie gesproken. Ik zag dat je een eigen website hebt gemaakt. Compleet met tijdschrift foto's van je droom filmkamers. Vet hoor!
    Ach, ik vindt de link naar het filmpje van je vader ook veel mooier in elkaar gezet, en ja dat eten......... zonder eiwitten geen spiergroei

    En die foto's van m'n eigen Home Theater komen nog wel als ik een goeie groothoeklens heb, het past er nu allemaal niet op, net als die portretfoto's van mijzelf.

    En een link naar jou eigen site mag je altijd plaatsen of moeten we dan met z'n allen zingen "Mamma ik heb tranen in m'n o ogen"

    Ach Trat, Diep heeeel diep van binnen houdt ik toch wel van je hoor, ook al ben jij gevoelsmatig alleen aanwezig om de boel op te jutten . ....

    BG
    Laatst aangepast door Billy Gates : 15-02-2008 om 19:47

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •