Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 54 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Billy Gates Bekijk bericht
    Ach, ik vindt de link naar het filmpje van je vader ook veel mooier in elkaar gezet...
    Je vindt die link mooi in elkaar gezet? Dat is gewoon een URL, ben je daar zo van onder de indruk. Nou, aan je fanpage te zien is daar wat voor te zeggen.
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    De Telegraaf (met hun chocolade letter koppen altijd) vergeten even dat je films op alle BD spelers af kunt spelen. Alleen de extraatjes, waar weinig mensen om geven, lukken dan niet.
    Tuurlijk moet of kun je jezelf wijsmaken dat er geen of nauwelijks verschil tussen profiel 1.0/1.1 en 2.0 zit. Ik wacht in elk geval af met een blu-ray erbij te kopen, en wil als filmliefhebber wel al die kleine extraatjes hebben, en waar volgens jou niemand om geeft. Geloof me maar dat er met de 2.0 profiel spelers tal van mogelijkheden extra ontwikkeld gaan worden .........

    -------------------------------------

    Op de stand van het Blu-ray consortium, waar sowieso al een feeststemming heerste vanwege de recente bekendmaking dat Warner exclusief overstapt op dit formaat, toonde men een eerste demonstratie van BD-Live, een uitbreiding van de interactieve mogelijkheden van Blu-ray discs binnen de Profile 2.0 standaard. Met BD-Live moet het niet alleen mogelijk worden om zeer interactieve menu's en extra's te produceren, maar moeten Blu-ray spelers zelfs via internet met elkaar kunnen communiceren. Tijdens een demonstratie toonde men bijvoorbeeld hoe de Blu-ray uitvoering van de film Aliens vs. Predator voorzien is van een game die je met twee personen tegen elkaar zal spelen. Hoewel de game zelf in vergelijking met wat je van een Playstation 3 of Xbox360 mag verwachten aardig knullig genoemd mag worden, biedt de BD Live toevoeging aan de Blu-ray standaard wel interessante mogelijkheden voor de toekomst. De eerste spelers die geschikt zijn voor Blu-ray profiel 2.0 en dus voor BD Live moeten eind van dit jaar beschikbaar komen. Wie op het punt staat een Blu-ray speler aan te schaffen, doet er dus wellicht goed aan om nog even te wachten. Voor in de PC wereld hebben zowel Cyberlink als Corel/Intervideo al ondersteuning toegezegd. Met toekomstige updates van de PowerDVD of WinDVD software zal de extra functionaliteit dus ook afspeelbaar zijn.

    BG

  3. #28

    Talking

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Je vindt die link mooi in elkaar gezet? Dat is gewoon een URL, ben je daar zo van onder de indruk. Nou, aan je fanpage te zien is daar wat voor te zeggen.
    En hij begreep/begrijpt hem zowaar niet . Ga JIJ me uitleggen wat een url is, poe poe.

    Zeker nog nooit van het woord "Sarcasme" gehoord ?

    BG

    O ja, dit is een URL / Link of hyperlink genaamd. http://nl.wikipedia.org/wiki/Sarcasme

    En ventilatoren heb ik op m'n "fansite" nergens gezien, mhhh
    Laatst aangepast door Billy Gates : 15-02-2008 om 20:54

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Billy Gates Bekijk bericht
    En hij begreep/begrijpt hem zowaar niet . Ga JIJ me uitleggen wat een url is, poe poe.
    Ik begreep hem donders goed. Gewoon altijd mooi als jij meteen toehapt. Haphap! Hehe. lol

    Zeker nog nooit van het woord "Sarcasme" gehoord ?

    BG

    O ja, dit is een URL / Link of hyperlink genaamd. http://nl.wikipedia.org/wiki/Sarcasme
    Nee, nog nooit van gehoort. En jij moet me er alles over vertellen. Eh... not. Haphap.

    En ventilatoren heb ik op m'n "fansite" nergens gezien, mhhh
    Eh... magistrale fail man. Ik heb het daar helemaal niet over gehad... zie je ze nog vliegen van de carnaval? Haphap. LOL. Nou ophouden, je verziekt dit topic.
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Billy Gates Bekijk bericht
    Tuurlijk moet of kun je jezelf wijsmaken dat er geen of nauwelijks verschil tussen profiel 1.0/1.1 en 2.0 zit. Ik wacht in elk geval af met een blu-ray erbij te kopen, en wil als filmliefhebber wel al die kleine extraatjes hebben, en waar volgens jou niemand om geeft. Geloof me maar dat er met de 2.0 profiel spelers tal van mogelijkheden extra ontwikkeld gaan worden .........
    Ja, leuk. Zit iedereen op te wachten om url-etjes aan te kunnen klikken en PiP te gebruiken. Fascinerend genitaal idee gewoon. Mensen kunnen echt daarom niet wachten op 2.0. HD-DVD had deze functies al vanaf het begin. En daarom... ja... wat eigenlijk? Ach, maakt niet uit.

    P.S. Zag net trouwens ook enge dingen staan als WinDVD en PowerDVD MS progjes. Heb het stkkje tekst maar uit de quote geflikkerd, als je het niet erg vindt (zo wel, dan vette pech hoor).
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  6. #31

    Standaard

    Wal-mart nu ook Blu-ray Exclusive!

    Na best-buy nu ook Wal-mart exclusief op blu-ray!!

    http://www.highdefdigest.com/news/sh...Exclusive/1469

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit Bekijk bericht
    Wal-mart nu ook Blu-ray Exclusive!

    Na best-buy nu ook Wal-mart exclusief op blu-ray!!

    http://www.highdefdigest.com/news/sh...Exclusive/1469
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit Bekijk bericht
    Wal-mart nu ook Blu-ray Exclusive!

    Na best-buy nu ook Wal-mart exclusief op blu-ray!!

    http://www.highdefdigest.com/news/sh...Exclusive/1469
    Staat ook op pagina 1....

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Nou ophouden, je verziekt dit topic.
    Check je eigen berichtenhistorie maar eens, ALLEEN MAAR verzieken van topics, jammer dat het de staff blijkbaar niet opvalt. HAPHAP

    En toch houdt ik nog steeds van je.........

  10. #35

    Standaard

    Jij bent anders ook goed bezig. Al deze zinloze posts komen me de strot uit...
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Billy Gates Bekijk bericht
    Check je eigen berichtenhistorie maar eens, ALLEEN MAAR verzieken van topics, jammer dat het de staff blijkbaar niet opvalt. HAPHAP
    Yo, hey wat flauw man. Slaat ook nergens op: mij in een kwaad daglicht proberen te zetten. Gaat ook niks aan de situatie veranderen, toch?

    En toch houdt ik nog steeds van je.........
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  12. #37

    Standaard

    Klein vraagje, door pc crash m'n "bladwijzers" verloren.

    Ik vind de site niet meer terug waar je de releases kan bekijken van alle "voorlopig gekende" blu ray releases van 2008. Het is niet stichtingbluray.nl maar nog een andere. Na anderhalf uur googelen nog steeds niet teruggevonden. Iemand die me kan helpen?

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Klein vraagje, door pc crash m'n "bladwijzers" verloren.

    Ik vind de site niet meer terug waar je de releases kan bekijken van alle "voorlopig gekende" blu ray releases van 2008. Het is niet stichtingbluray.nl maar nog een andere. Na anderhalf uur googelen nog steeds niet teruggevonden. Iemand die me kan helpen?
    Bedoel je deze: http://bluray.highdefdigest.com/?
    Of deze: http://www.dvd-home.nl/?

  14. #39

    Standaard

    nee helaas niet. Was een lijst met enkel de in België en Nederland aankomende releases. Werd regelmatig ge-update, en nieuwigheden werden aangeduid in het rood.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    nee helaas niet. Was een lijst met enkel de in België en Nederland aankomende releases. Werd regelmatig ge-update, en nieuwigheden werden aangeduid in het rood.
    Dat is toch echt die link van dvdhome hoor. Dan moet je bovenaan op "database" klikken....

  16. #41

    Standaard

    Volgens Bill Hunt zou er vandaag of morgen weer een groot nieuwsbericht komen (Toshiba???). Hiervan losstaand geeft insider Penton aan dat hij verwacht dat eerst Paramount overstag zal gaan en Universal als laatste zou volgen.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Volgens Bill Hunt zou er vandaag of morgen weer een groot nieuwsbericht komen (Toshiba???). Hiervan losstaand geeft insider Penton aan dat hij verwacht dat eerst Paramount overstag zal gaan en Universal als laatste zou volgen.
    Een logisch gevolg als Toshiba HD DVD laat vallen. Wat moeten Universal en Paramount dan nog?
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  18. #43

    Standaard

    Jup... Het is logisch. Vraag is, wie eerst gaat. Kan me voorstellen dat ze niet wachten op Toshiba. Zeker niet nu het een hot item is en de koers van Toshiba omhoog schiet. Dat geeft immers aan wat de beleggers willen/verwachten; 1 format.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Universal en Paramount dan nog?
    Ze adviseren mensen al om DVDs ipv HDDVDs te kopen. Zegt genoeg...

  20. #45

    Standaard

    En weer wat "nieuws"...
    Niveus Goes Blu-ray Exclusive


    Posted February 18, 2008 08:09 AM by Josh

    Niveus, producer of home media servers, has announced that effective immediately they will offer Blu-ray drives on all of their server products and will begin phasing out their HD DVD supplies. As a former HD DVD supporter, the company is abandoning the format due to consumer demand for Blu-ray products and current market shifting towards Blu-ray.

    Tim Cutting, CEO and Co-Founder, Niveus Media commented, "Incorporating Blu-ray into our offering has always been part of the plan but the demand from our customers, market trends, and recent announcements expedited our decision to come to market with Blu-ray support sooner rather than later. While we have stood behind HD DVD as a viable high-definition platform, Niveus engineers have been running Blu-ray in our testing facilities and are very impressed with the performance and integration with our servers."

    Existing customers who purchased servers with HD DVD drives in the past 90 days will be eligible to upgrade to their Blu-ray product line for no additional cost.

    Samsung to Focus on Blu-ray


    Posted February 18, 2008 08:26 AM by Josh

    Samsung Electronics has revealed that they will start focusing on production of Blu-ray hardware due to recent movements in the high definition movie market. An official with the company stated, "Samsung is expected to show more interests in Blu-ray products than rival HD DVD." The company had recently released the dual format BD-UP5000 with plans to release another shortly.

    Samsung was the first company to release a Blu-ray player when the format launched, and has continued to release players for the format. Seen as a win for the HD DVD group, Samsung released a dual format player which was met with much criticism. It appears now that Samsung will get back to their roots and focus on Blu-ray production.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  21. #46

    Standaard

    http://www.businesswire.com/portal/s...=2008022000540 6&newsLang=en

    Amazon.com to Support Blu-ray as the Digital Format of Choice for Customers

    SEATTLE--(BUSINESS WIRE)--In an effort to help demystify high-definition entertainment for consumers, Amazon.com, Inc. (NASDAQ:AMZN) today announced its support for Blu-ray as the digital format of choice for customers. As part of this announcement, Amazon.com will more prominently promote Blu-ray hardware and software products on its website.

    “The high-definition landscape is rapidly changing, and consumers are looking for guidance on how to make the best high-definition buying decisions,” said Peter Faricy, vice president of movies and music at Amazon.com. “Our customers have clearly voiced their support for the Blu-ray format. Blu-ray titles have increased from just over half of our high-definition sales to over three-quarters of our high-definition sales since early January. In order to best serve our customers, Amazon is recommending Blu-ray as the preferred digital format and will continue to carry the ‘Earth’s Largest Selection’ of Blu-ray products.”

    Amazon.com currently carries a wide array of Blu-ray hardware and software products including players, Blu-ray discs, and the Sony PlayStation 3. For the hundreds of thousands of HD DVD owners who may still wish to purchase products for that format, Amazon will continue to carry a wide assortment of HD DVD products, including the broadest selection of HD DVD movie titles.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    For the hundreds of thousands of HD DVD owners who may still wish to purchase products for that format, Amazon will continue to carry a wide assortment of HD DVD products, including the broadest selection of HD DVD movie titles.
    Als ze dat voorlopig nog even blijven doen dan vindt ik het allang goed.

  23. #48

    Standaard

    Zolang de voorraad strekt.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Zolang de voorraad strekt.
    Daar ga ik ook wel vanuit ja. Maar ik heb een bepaald "plan" van wat ik nog wil hebben, en met dit soort dingen hou ik dus ook al een beetje rekening.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Daar ga ik ook wel vanuit ja. Maar ik heb een bepaald "plan" van wat ik nog wil hebben, en met dit soort dingen hou ik dus ook al een beetje rekening.
    Nou warner blijft uitbrengen tot juni en paramount kondigt ook nog steeds titels aan. Amazon koopt nog gewoon in hoor, en anders zijn er echt nog wel verkooppunten. Dus je hebt nog even.
    The future is Blu

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •