Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 44 worden weergegeven.

Discussie: Cars [Blu-ray Disc]

  1. #1

    Standaard Cars [Blu-ray Disc]

    Cars

    Geweldig leuke animatiefilm op een prachtige HD uitgave met een weelde aan extra’s.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Arnold, ik ben het 100% met je eens (wauw!, haha).

    ONGELOFELIJK MOOI!!!
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  3. #3
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Topper, ref. kwaliteit

    Overigens hoeft een ongecomprimeerde pcm track niet per definitie beter te zijn als de Dolby True HD track, ondanks de resolutie.
    Maar als je zou kunnen kiezen kan je dat natuurlijk zelf bepalen.
    En niet alle spelers kunnen True HD weergeven, maar meestal wel de PCM track.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #4

    Standaard

    Ben het idd volkomen met de review eens wat betreft de beeldkwaliteit. Ik heb de hele film door me zitten vergapen aan de scherpte en de ongelofelijke kleuren. Dit is waar 't bij HD om gaat! Bovendien 'n leuke film.

  5. #5

    Standaard

    en ik had me nog zo voorgenomen om deze NIET te gaan kopen (heb de DVD). Krijg ruzie met m'n vrouwke als ik al mijn dvd's ga vervangen met blu-rays. Maar ja... na het lezen van deze review, en trouwens ook de teaser op de blu-ray van Ratatouille ben ik 'm toch maar meteen gaan kopen. Ben benieuwd!

  6. #6

    Standaard

    Je moet het zien en horen om het te geloven. Echt waanzinnig Mensen gaan in verwarring en met de handen in het haar hier de deur uit met de kwellende vraag: hoe krijg ik het thuisfront over de streep voor een Full HD en Blu-Ray?
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl Bekijk bericht
    Je moet het zien en horen om het te geloven. Echt waanzinnig Mensen gaan in verwarring en met de handen in het haar hier de deur uit met de kwellende vraag: hoe krijg ik het thuisfront over de streep voor een Full HD en Blu-Ray?
    Door hun partners ook bij jou te laten kijken.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Door hun partners ook bij jou te laten kijken.
    Niet eens zo gek, ik heb Ambilight, daar willen met name vrouwen wel eens gevoelig voor zijn. Worked for me
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  9. #9

    Standaard

    De Amerikaanse release die ik heb heeft trouwens wel een ongecomprimeerde pcm track zoals vermeld
    Laatst aangepast door Martin van Tuijl : 16-02-2008 om 07:49 Reden: zpelvoutje
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl Bekijk bericht
    Je moet het zien en horen om het te geloven. Echt waanzinnig Mensen gaan in verwarring en met de handen in het haar hier de deur uit met de kwellende vraag: hoe krijg ik het thuisfront over de streep voor een Full HD en Blu-Ray?
    Tja, animatie films zien er echt veel beter uit op Blu-ray. Daarom laten ze die ook altijd zien in de winkels!

  11. #11

    Standaard

    Dit is een goed voorbeeld van hoe het ook kan. Een full bitrate DTS track in het Nederlands voor de kopers die nog niet de mogelijkheden hebben om een HD-audioformaat te decoderen.

    Keep up the good work!
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  12. #12

    Standaard

    Op zo'n moment bloedt mijn hart toch dat ik geen BR-speler heb...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Op zo'n moment bloedt mijn hart toch dat ik geen BR-speler heb...


    Ik doe niks en ik doe niks
    ik hang alleen maar rond
    kijk es door de ramen
    en ik krab wat aan mijn kont
    Ik zie niks en ik hoor niks
    mijn hoofd zit vol met smart
    ik voel alleen het bloeden
    het bloeden van mijn hart

    (Huub van der Lubbe)


    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Een full bitrate DTS track in het Nederlands voor de kopers die nog niet de mogelijkheden hebben om een HD-audioformaat te decoderen.
    Dat is wel de makke van de BD specificatie, in het begin (misschien zelf nu nog) werden niet de relevante "hi-rez" formaten verplicht (Dolby Tru-HD, DTS HD-MAS). Dus een aantal kopers zal toch iets missen. Voor mij een van de redenen om de HD kat nog even uit de boom te kijken.

    al is het jammer dat deze uitgave geen PCM 5.1 geluid heeft
    Ik begrijp niet waarom? Claudio merkte al terecht op dat tru-HD dezelfde kwaliteit heeft als PCM. Of ondersteunen sommige BD spelers dat weer niet (zie boven).
    Laatst aangepast door Ge_Someone : 18-02-2008 om 11:43

  15. #15

    Standaard

    Erg leuke film!

    Zeker een die ik op blu ray wil hebben
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  16. #16

    Standaard

    Gisteren binnen gekregen en bekeken. Uistekend beeld en geluid. Ik heb mij best gedaan of ik iets kon vinden aan het beeld maar niets van dat alles. Op de doos staat dat beeldformaat 1:85 is maar dat is dus niet zo.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ge_Someone Bekijk bericht
    Claudio merkte al terecht op dat tru-HD dezelfde kwaliteit heeft als PCM. Of ondersteunen sommige BD spelers dat weer niet (zie boven).
    BD spelers ondersteunen dit wel, maar kunnen het vaak niet omzetten naar meerkanaals analoog . Het grootste verschil tussen PCM en Dolby TrueHD heeft meer met oudere apparatuur te maken. Receivers zonder HDMI ingangen kunnen geen meerkanaals PCM omzetten en wanneer een speler dan ook geen Analoge meerkanaals uitgang heeft, kun je dus geen optimaal gebruik hiervan maken. Dolby TrueHD kan altijd door een speler omgezet worden naar DD en kan dan door bijna iedere AV receiver gedecodeerd worden.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  18. #18

    Standaard

    Ik heb hem gisteren voor de 2e keer bekeken, en WOW! Wat ziet deze er toch elke keer weer fantastisch uit zeg!

  19. #19

    Standaard

    Net gekeken, en inderdaad referentie kwaliteit. Niet alleen het beeld en geluid, maar ook zeker qua extra's: Twee interactieve features!

    Blij dat ik de DVD vervangen heb.
    "One Ring to bring them all and in darkness bind them"

  20. #20

    Standaard

    Een film als deze moet er inderdaad wel geweldig uitzien in HD. Aangezien ik hem nog niet op DVD heb komt hij er misschien ooit wel in op Blu-ray, zodra ik eens zo'n speler koop

  21. #21

    Standaard

    hmmm, nu ik een blu ray speler heb, en fan ben van tot nu toe alles wat pixar/disney hebben gemaakt, heb ik toch de neiging om deze versie te halen, ook al heb ik de dvd al uiteraard sinds de release ! zeker nu dvd.nl zo erg te spreken is over de kleuren diepte, en het zwart nivo. hopenlijk heb ik vanmiddag even tijd om langs te gaan. kan niet wachten :P
    Because i rock does not mean i'm made from stone !

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Op zo'n moment bloedt mijn hart toch dat ik geen BR-speler heb...
    daar hoef je je niet voor te schamen hoor, ik heb hem ook pas sinds vrijdag 24-10-2008. puur omdat ik gelukkig genoeg had gespaard, en indiana jones and the kingdom of the crystal skull op blu ray wilde hebben. maar na wat reviews op dvd.nl te hebben gelezen, is car's ook een kanidaad om op blu ray aan te schaffen.

    trouwens, volgens mij heeft een blu ray speler alleen zin als je een full HD tv hebt, want op een gewone beeldbuis tv zie je dat verschil toch niet ?¿
    Because i rock does not mean i'm made from stone !

  23. #23

    Standaard

    Een normale TV is zelfs ontzettend lelijk icm Blu Ray. Had in de dagen die tussen mijn normale tv en full hdtv zaten (en ik al wel in t bezit was van een BR-speler) natuurlijk even een BR'tje uitgetest en t was echt niet om aan te zien. Zo'n tv kan simpelweg niet overweg met een dergelijke resolutie. Normale DVD's waren overigen wel gewoon prima.

  24. #24

    Standaard

    ik heb hem eindelijk op blu ray ! man, wat is dit een super film. dvd.nl heeft hem echt terrecht een topper certificaat gegeven. ik vond hem zelfs strakker om te zien dan indiana jones and the kingdom of the crystall skull. ik had nooit gedacht dat blu ray ZO veel mooier zou zijn als dvd. achteraf niet zo gek,als je leest hoeveel ruimte er is om de film op br te plaatsen !
    Because i rock does not mean i'm made from stone !

  25. #25

    Standaard

    Zo gek als het mag klinken, kreeg een paar keer tranen in de ogen bij 't kijken...
    Mijn vrouw NIET !
    Dat wordt tissues neerzetten bij Wall-e !

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •