Pagina 2 van 13 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 308 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Het is jammer voor de ego van sommige hd-dvd fanaten maar het lijkt er nu toch echt op dat hd-dvd dood is!
    Laten we het echt hopen, dan zijn we hopelijk eindelijk van alle irritante BR-fans af die elke keer weer dezelfde opmerkingen in alle topics in dit subforum maken.

    En voordat daar weer opmerkingen over komen: ik heb zelf ook een PS3 (en geen HD-DVD).

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Ik betwijfel het sterk, DVD is nog zo populair. BR is bij de 'massa' nog zo onbekend. Van mij mag BR de opvolger van de DVD worden maar dat zie ik nog niet zo snel gebeuren. We zien het wel.....
    Misschien moeten we voortaan "de opvolger van DVD" wat nuanceren. BR is er voor HD content, DVD is dit niet: die is er voor SD content. De opvolger van SD is HD. Juist die switch moeten de meeste nog (willen) maken. Ik denk dat de word of mouth, die gegenereerd wordt door PS3 bezitters hier aan gaat bijdragen. Het fabeltje dat de meeste PS3 bezitters niet eens weten dat ze een BD vaardige machine hebben is echt kolderiek. Het staat er met koeienletters op en ik ken ook weinig mensen met een PS3 die spelen op een SDTV en daarbij geen notie hebben van het er zich in het HD veld afspeelt.
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Laten we het echt hopen, dan zijn we hopelijk eindelijk van alle irritante BR-fans af die elke keer weer dezelfde opmerkingen in alle topics in dit subforum maken.

    En voordat daar weer opmerkingen over komen: ik heb zelf ook een PS3 (en geen HD-DVD).
    Waar heb je die irritante opmerkingen dan gelezen? Ik ken ze niet.
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Laten we het echt hopen, dan zijn we hopelijk eindelijk van alle irritante BR-fans af die elke keer weer dezelfde opmerkingen in alle topics in dit subforum maken.

    En voordat daar weer opmerkingen over komen: ik heb zelf ook een PS3 (en geen HD-DVD).
    Of de idote nergens opslaande hd-dvd fanaat uitspraken die koste wat kost hun verkeerde aankoop moet verdedigen en niet kan toegeven dat hij een verkeerde keuze heeft gemaakt.:wink:

    De format war thread is er voor om te zeggen wat jij ervan vindt. vindt Jij dat irritant, lees dan niet die thread.
    Laatst aangepast door hstadman : 15-02-2008 om 12:25

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Of de idote nergens opslaande hd-dd fanaat uitspraken die koste wat kost hun verkeerde aankoop moet verdedigen en niet kan toegeven dat hij een verkeerde keuze heeft gemaakt.:wink:
    Dat is nog irritanter inderdaad

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    http://www.dvd.nl/forum/search.php?searchid=389636

    Sorry, hij was gewoon te makkelijk .


    andere zoekterm, er zijn geen resultaten gevonden.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Of de idote nergens opslaande hd-dvd fanaat uitspraken die koste wat kost hun verkeerde aankoop moet verdedigen en niet kan toegeven dat hij een verkeerde keuze heeft gemaakt.:wink:
    Ik heb deze reactie al eens gepost op een posting van Trat, maar waarom zouden HD DVD-liefhebbers jou als Blu-ray liefhebber iets verschuldigd zijn? Verwacht je excuses ofzo? Het valt me op dat Blu-ray-fans deze "strijd" zo enorm persoonlijk lijken op te vatten: alsof een keuze voor HD DVD een rechtstreekse belediging is voor diegenen die voor Blu-ray hebben gekozen.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Of de idote nergens opslaande hd-dvd fanaat uitspraken die koste wat kost hun verkeerde aankoop moet verdedigen en niet kan toegeven dat hij een verkeerde keuze heeft gemaakt.:wink:

    De format war thread is er voor om te zeggen wat jij ervan vindt. vindt Jij dat irritant, lees dan niet die thread.
    Kijk, dat is juist mijn punt: bedankt voor het bevestigen ervan. Laat dan aub de andere topics vrij van altijd weer dezelfde opmerkingen.

    En de format war thread heb ik toen zelf geopend, in de hoop verlost te zijn van steeds dezelfde posts van dezelfde mensen over hetzelfde onderwerp (zie mijn eerste post daar).

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik heb deze reactie al eens gepost op een posting van Trat, maar waarom zouden HD DVD-liefhebbers jou als Blu-ray liefhebber iets verschuldigd zijn? Verwacht je excuses ofzo? Het valt me op dat Blu-ray-fans deze "strijd" zo enorm persoonlijk lijken op te vatten: alsof een keuze voor HD DVD een rechtstreekse belediging is voor diegenen die voor Blu-ray hebben gekozen.
    Ik verwacht helemaal niets van die hd-dvd fanaten en daar is ook meteen alles mee gezegd.:wink:

    Nee, sommige hd-dvd fanaten hebben het persoonlijk gemaakt omdat zij niet met argumenten hun keuze kunnen onderbouwen maar dan direct op de man gaan spelen en je voor onzin verklaren. We weten nu inmiddels wel welke personen de meeste onzin zitten te versprijden.
    Laatst aangepast door hstadman : 15-02-2008 om 12:43

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Kijk, dat is juist mijn punt: bedankt voor het bevestigen ervan. Laat dan aub de andere topics vrij van altijd weer dezelfde opmerkingen.

    En de format war thread heb ik toen zelf geopend, in de hoop verlost te zijn van steeds dezelfde posts van dezelfde mensen over hetzelfde onderwerp (zie mijn eerste post daar).
    :wink:

    Ook nu zie je weer dat sommigen het als een gerucht afdoen en niet willen aannemen dat hd-dvd op sterven na dood is. Dus krijg je vanzelf weer dezelfde discussies als in de andere thread.:wink:

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    http://www.dvd.nl/forum/search.php?do=finduser&u=19236

    Sorry, hij was gewoon te makkelijk .
    Toch faal je hierin. Blijkbaar te makkelijk opgevat...
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik heb deze reactie al eens gepost op een posting van Trat, maar waarom zouden HD DVD-liefhebbers jou als Blu-ray liefhebber iets verschuldigd zijn? Verwacht je excuses ofzo? Het valt me op dat Blu-ray-fans deze "strijd" zo enorm persoonlijk lijken op te vatten: alsof een keuze voor HD DVD een rechtstreekse belediging is voor diegenen die voor Blu-ray hebben gekozen.
    Excuses zijn niet nodig. Sportief gedrag is echter wel een omissie...
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Toch faal je hierin. Blijkbaar te makkelijk opgevat...
    Toch is de strekking wel duidelijk.....

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Toch is de strekking wel duidelijk.....
    Maar bij wie...?
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  15. #40

    Standaard

    Zucht.....laat het maar snel gebeurd zijn aub , dan kunnen we hier weer nuttige dingen doen zoals elkaar tips geven over goede uitgaves, toekomstige releases, nieuwe spelers, acties e.d..

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    :wink:

    Ook nu zie je weer dat sommigen het als een gerucht afdoen en niet willen aannemen dat hd-dvd op sterven na dood is. Dus krijg je vanzelf weer dezelfde discussies als in de andere thread.:wink:
    Het is ook een gerucht, want het is nog niet bevestigd. Het is echter wel een voor de hand liggend gerucht, waardoor de hardnekkigheid toeneemt.
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Excuses zijn niet nodig. Sportief gedrag is echter wel een omissie...
    Zoals eerder gezegd, ik verwacht echt helemaal niets van dat soort mensen, zeker geen sportief gedrag daar ze al niet normaal kunnen communiceren of dicussieren en meteen op de man af moeten spelen. Nog maar te zwijgen van de onzinnge uitspraken.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Zucht.....laat het maar snel gebeurd zijn aub , dan kunnen we hier weer nuttige dingen doen zoals elkaar tips geven over goede uitgaves, toekomstige releases, nieuwe spelers, acties e.d..
    Er komt vast wel iets anders waar over getobd kan worden...8)
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Het is ook een gerucht, want het is nog niet bevestigd. Het is echter wel een voor de hand liggend gerucht, waardoor de hardnekkigheid toeneemt.
    Warner was ook een gerucht.:wink: De doodsteek dat de grootste retailer geen hd-dvd wil verkopen is toch echt wel een sterk signaal naar toshiba hoor!

    Het steeds opschuiven van hd-dvd titels van Warner en de berichten dat meer en meer grote retailers alleen blu-ray willen verkopen lijkt mij duidelijk. Hoe naief moet je dan nog zijn om te geloven dat het niet gedaan is met hd-dvd?! Toshiba verliest nu handen vol geld. mensen die nu blu-ray hebben gaan echt niet over naar hd-dvd!

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Kon je wel verwachten, denk je nu echt dat het hd-dvd kamp nu toegeeft dat het ook daadwerkelijk dood is en toch niet zo'n goede keuze was.:wink:

    Ook
    Man dit gelul altijd over dood... en fout en what ever...

    Ik geniet nu wel al meer dan een jaar van diverse films op HD-DVD die ik op blu-ray niet kan krijgen. En anders om natuurlijk ook. ER ZIJN HIER NAMELIJK OOK MENSEN DIE HET SCHIJT EGAAL IS OP WELK MEDIA DE FILM STAAT!!!

    Was het blu-ray geweest die de dood steek kreeg ging ik echt hier niet lopen lallen van :

    He ja je hebt een verkeerde keuze gemaakt.. nee echt niet Ik heb hier een Full HD scherm en daar wil ik Full HD op kijken. Al staat het op een WM-HD speler zou mij een worst zijn moet ik daar nog wat voor kopen dan doe ik dat. Er zijn genoeg mensen die gewoon content willen kijken op welk formaat dan ook.

    Laten we AUB ophouden met modder te gooien. De waarde van dit forum gaat gewoon achteruit met dat onderling gestechel.

    Tref jullie gewoon eens op de paintball baan. RED team v.s BLU team.

    Zo dat moest er weer even uit.....

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Zoals eerder gezegd, ik verwacht echt helemaal niets van dat soort mensen, zeker geen sportief gedrag daar ze al niet normaal kunnen communiceren of dicussieren en meteen op de man af moeten spelen. Nog maar te zwijgen van de onzinnge uitspraken.
    Ik geef toe dat de meeste argumenten nou niet bepaald rationeel zijn van die groep. Gepassioneerd zijn ze wel, en dan is sportiviteit ver te zoeken soms. Ach, mij maakte het nooit uit of HD-DVD / BD zou winnen. Als er maar één ging winnen. Ik heb het altijd objectief en rationeel bekeken. Tot ik een omslagpunt zag was ik partijloos.
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Zucht.....laat het maar snel gebeurd zijn aub , dan kunnen we hier weer nuttige dingen doen zoals elkaar tips geven over goede uitgaves, toekomstige releases, nieuwe spelers, acties e.d..
    Amen.:wink:

    bij deze voeg ik de daad bij het woord en ga ik nuttiger dingen doen.:wink:

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tiger0120 Bekijk bericht
    Er zijn genoeg mensen die gewoon content willen kijken op welk formaat dan ook.
    Blijkbaar niet relevant voor de uitkomst van de strijd, want het is algemeen bekend dat de groep mensen die dit 'egaal' is, nauwelijks invloed uit hebben geoefend op de wending in de formaatoorlog. Je hele tirade straalt uit dat het jou niet interesseert waarop je films kijkt. Waarom je je dan in de gevoerde discussies (ik geef toe, het ging er soms hevig tegen aan) mengt is me onduidelijk. Je standpunt was op voorhand al bekent en het voegt niks aan de discussie toe, die mensen blijkbaar toch willen voeren, getuigen de vele posts.
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Warner was ook een gerucht.:wink: De doodsteek dat de grootste retailer geen hd-dvd wil verkopen is toch echt wel een sterk signaal naar toshiba hoor!

    Het steeds opschuiven van hd-dvd titels van Warner en de berichten dat meer en meer grote retailers alleen blu-ray willen verkopen lijkt mij duidelijk. Hoe naief moet je dan nog zijn om te geloven dat het niet gedaan is met hd-dvd?! Toshiba verliest nu handen vol geld. mensen die nu blu-ray hebben gaan echt niet over naar hd-dvd!
    Tot nu toe zijn de meeste geruchten ook uitgekomen, heb je gelijk in.
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ik verwacht helemaal niets van die hd-dvd fanaten en daar is ook meteen alles mee gezegd.:wink:

    Nee, sommige hd-dvd fanaten hebben het persoonlijk gemaakt omdat zij niet met argumenten hun keuze kunnen onderbouwen maar dan direct op de man gaan spelen en je voor onzin verklaren. We weten nu inmiddels wel welke personen de meeste onzin zitten te versprijden.
    Ik denk dat je wat meer aan zelfkritiek zou moeten doen. Ik ga niet iedere HD DVD-liefhebber op dit forum (inclusief mezelf) de hand boven het hoofd houden, maar je hebt je zelf ook schuldig gemaakt aan datgene waar je anderen van beschuldigt.

Pagina 2 van 13 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •