Pagina 3 van 13 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 308 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik denk dat je wat meer aan zelfkritiek zou moeten doen. Ik ga niet iedere HD DVD-liefhebber op dit forum (inclusief mezelf) de hand boven het hoofd houden, maar je hebt je zelf ook schuldig gemaakt aan datgene waar je anderen van beschuldigt.
    Wat een kinderachtig gedrag dit joh. Sinterklaas komt dit jaar niet op school en dan gaan kinderen ook elkaar de zwarte piet toespelen: "Ja maar, jij zei dit, en jij deed dat." Dat veranderd niks aan het feit dat Sinterklaas niet komt, natuurlijk.
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Wat een kinderachtig gedrag dit joh. Sinterklaas komt dit jaar niet op school en dan gaan kinderen ook elkaar de zwarte piet toespelen: "Ja maar, jij zei dit, en jij deed dat." Dat veranderd niks aan het feit dat Sinterklaas niet komt, natuurlijk.
    Trat die mensen aanspreekt op "kinderachtig gedrag". Wat is er in vredesnaam aan de hand met dit forum?

    En Sinterklaas komt wel.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Trat die mensen aanspreekt op "kinderachtig gedrag". Wat is er in vredesnaam aan de hand met dit forum?

    En Sinterklaas komt wel.
    Maar wat neemt Sinterklaas dit jaar mee ? Een HDDVD of een Blu Ray speler ?

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Trat die mensen aanspreekt op "kinderachtig gedrag". Wat is er in vredesnaam aan de hand met dit forum?
    Misschien kan ik dat beter aan jou vragen want ik heb nooit kinderachtig gereageerd wanneer een argument van mijn omver werd gegooid en ik geen kant op kon. Je mag er naar zoeken als je wilt. Sterker nog, volgens mij is niemand dat zelfs gelukt!
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Maar wat neemt Sinterklaas dit jaar mee ? Een HDDVD of een Blu Ray speler ?
    Ik denk een BD speler: Sint heeft het niet zo op katten in zijn zak. Aaaaaaaaahaha, LOL!@#!# Mag toch wel? Niet persoonlijk bedoeld hoor.
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  6. #56

    Standaard HD DVD versus BLU-RAY

    Ik heb zelf zowel een blu-ray als een hd dvd speler en vind het jammer dat de 2 formaten
    niet naast elkaar kunnen blijven bestaan! De sterke troeven van hd zijn het regiovrij zijn van de schijfjes dus overal ter wereld kan ik hd dvd's bestellen. Maar we moeten gewoon
    eerlijk zijn dat blu-ray door veel meer maatschappijen wordt ondersteund dus is het ook
    normaal dat blu-ray de overhand krijgt!
    Het met modder gooien naar elkaar in dit forum vind ik dan ook beneden alle peil!
    Het gaat hier slechts om twee concurrerende formaten en niet om een levensbedreigende zaak! We zien wel hoe het verder loopt.

  7. #57

    Standaard

    haha een topic van 2,5 pagina's waarvan 2 pagina's volgespamt door trat en hstadman, die voor elk zin een nieuwe post aanmaken! Dit is toch niet meer serieus te nemen.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door No use for a name Bekijk bericht
    haha een topic van 2,5 pagina's waarvan 2 pagina's volgespamt door trat en hstadman, die voor elk zin een nieuwe post aanmaken! Dit is toch niet meer serieus te nemen.
    Dit was post# 6 van je. Gefeliciteerd en bedankt, we nemen je kritiek in ogenschouw (ook al raakte deze kant nog wal).
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  9. #59

    Standaard

    AMSTERDAM - Elektronicafabrikant Toshiba geeft het op: het bedrijf trekt volgens vakblad The Hollywood Reporter 'binnen enkele weken' de stekker uit HD-DVD.

    Het blad zegt dat uit betrouwbare bronnen te hebben vernomen. Toshiba geldt, met Microsoft, als de belangrijkste voorvechter van het HD-DVD-formaat, dat strijdt met het concurrerende Blu-ray om de opvolging van het de huidige dvd.if (typeof(et_ord)=='undefined') et_ord=Math.floor(Math.random()*10000000000000000) ;if (typeof(et_tile)=='undefined') et_tile=1;document.write('');
    HD-DVD kreeg de laatste weken zware klappen te verduren. In januari besloot filmstudio Warner zijn producties voortaan alleen nog op Blu-ray uit te brengen, zodat de meeste grote studio's dat formaat nu steunen. Alleen Paramount en Universal staan officieel nog achter HD-DVD.
    Deze week werd bovendien bekend dat Best Buy, een van de grootste elektronicaketens in de Verenigde Staten, zijn klanten voortaan Blu-ray gaat aanbevelen. Online filmverhuurbedrijf Netflix stopt eveneens met HD-DVD.
    Playstation
    Ook onder consumenten heeft Blu-ray een flinke voorsprong. Een ruime meerderheid van de films die in hoge definitie werden verkocht, is in dat formaat. Dat is onder meer te danken aan Sony, dat zijn spelcomputer Playstation 3 standaard met een Blu-rayspeler heeft uitgerust. Microsoft verkoopt een losse HD-DVD-speler voor zijn console Xbox 360.
    Verlies
    In een laatste poging het tij te keren verlaagde Toshiba de prijzen voor zijn HD-DVD-spelers half januari drastisch, maar veel effect had dat niet. Volgens The Hollywood Reporter lijdt Toshiba daardoor mogelijk op iedere verkochte speler honderden dollars verlies.
    Studeren
    Jody Sally van Toshiba wil tegenover het vakblad van de filmindustrie niets kwijt over de ophanden zijnde aankondiging. "Wij geloven nog altijd dat HD-DVD het beste formaat is voor consumenten", zegt ze. Wel zou het bedrijf "blijven studeren op het effecten van de de ontwikkelingen in de voorbije maand op de marktsituatie".


    Bron www.nu.nl

  10. #60

    Standaard

    Ik bleef het raar vinden dat Toshiba zoveel HD-DVD speler verkocht tegen belachelijk lage prijzen. Ze kunnen niet anders dan verlies maken en het lijkt er idd op dat HD-DVD stilaan dood gaat. Ik heb beide, maar ben ook een Blu-ray fanaat. Kocht enkel de HD-DVD's die ik echt wou. Blijkt het toch voor een groot deel weggegooid geld te zijn aangezien ik de Warner Bros exclusive titels gekocht heb die nu dit jaar ook verschijnen op BR. Jammer, maar helaas. Wie wordt er dus de dupe van deze oorlog? De consument...
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Ik bleef het raar vinden dat Toshiba zoveel HD-DVD speler verkocht tegen belachelijk lage prijzen. Ze kunnen niet anders dan verlies maken en het lijkt er idd op dat HD-DVD stilaan dood gaat. Ik heb beide, maar ben ook een Blu-ray fanaat. Kocht enkel de HD-DVD's die ik echt wou. Blijkt het toch voor een groot deel weggegooid geld te zijn aangezien ik de Warner Bros exclusive titels gekocht heb die nu dit jaar ook verschijnen op BR. Jammer, maar helaas. Wie wordt er dus de dupe van deze oorlog? De consument...
    Niet de consument die gewoon afwacht.......zoals ik

  12. #62

    Standaard

    Heb net nog een mail gekregen van Toshiba en ik citeer: We have not dropped HD DVD
    and we continue believe HD DVD offers the most consistent and best value proposition
    for consumers to enjoy high definition! Einde citaat.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phil Neutral Bekijk bericht
    Heb net nog een mail gekregen van Toshiba en ik citeer: We have not dropped HD DVD
    and we continue believe HD DVD offers the most consistent and best value proposition
    for consumers to enjoy high definition! Einde citaat.
    Another rumor bites the dust. Slotje?

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phil Neutral Bekijk bericht
    Heb net nog een mail gekregen van Toshiba en ik citeer: We have not dropped HD DVD
    and we continue believe HD DVD offers the most consistent and best value proposition
    for consumers to enjoy high definition! Einde citaat.
    Je mailt altijd in het engels? lol. Met je connecties zou je bij de Hollywood Reporter kunnen werken joh! Mail ze over een paar weken nog eens, als ze HD-DVD hebben laten vallen.
    Laatst aangepast door Trat : 15-02-2008 om 15:20
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  15. #65

    Standaard

    Lying sons of bitches...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Another rumor bites the dust. Slotje?
    Tuurlijk joh, niks aan de hand. Gewoon doorlopen! Oogkleppen op en verder.
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Tuurlijk joh, niks aan de hand. Gewoon doorlopen! Oogkleppen op en verder.
    Dit is nou een willekeurig voorbeeld van wat ik bedoelde met mijn laatste posting in de format-war thread: waar maak je je druk om?

    En het is een gerucht en het is ontkracht.

  18. #68

    Standaard

    Ik geloof ook niet dat Toshiba meteen gaat toegeven dat ze HD-DVD gaan droppen. Wacht gewoon de komende weken af voor iedereen hier begint te posten dat de geruchten niet waar zijn. Warner zei ook in december dat ze HD-DVD niet gingen laten vallen en gewoon neutraal gingen blijven. Paar weken nadien gingen ze exclusief...
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  19. #69

    Standaard

    Wat ben ik blij dat van de week mijn toshiba hd dvd speler mocht teruggeven aan de mediamarkt en een ps3 gekocht heb!!!!!!!!!!!!Nu nog even wachten tot de absurde prijs van de films wat gedaald is.30 euro vragen voor een kale blu-ray die weinig beter is dan de special edition die ik van de zelfde film al heb die ik voor 9 euro gekocht heb met zeer mooi artcover work en bordevol extra,s met een goede transfer en dts geluid.You can only fool the fools.
    who is more foolish,the fool or the fool that
    follows him

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Wat maakt het dat je het bericht van Phil -behalve dan dat het beter in je straatje past- wel meteen als onbetwistbare waarheid aanneemt? Dat is net zozeer uit tweede hand als de startpost tenslotte.
    Als een website iets beweerd over een bedrijf en dat bedrijf ontkent het dan geloof ik dat bedrijf eerder dan de website. Een gerucht is nooit een feit: dat wordt het pas als het bewezen is. Tot die tijd is het niet meer dan wat het is: een gerucht.

    Dit gerucht heeft z'n doel trouwens al gedient, want ik zie het nu zelfs op de Telegraaf-website staan. Weer een punt voor Blu-ray en een tegenvaller voor HD DVD.

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Volgens mij heb je echt helemaal over mijn punt heengelezen .
    Nee hoor.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Precies. Totdat er een officieel persbericht komt vanuit Toshiba, zijn zowel het bericht als de ontkenning niets meer dan geruchten. Dat gezegd lijkt het me overigens niet bijzonder waarschijnlijk dat Toshiba HD-DVD zou laten vallen, aangezien dat zonder meer de definitieve doodssteek zou zijn.
    En zelfs na het laten vallen van HD-DVD door Toshiba is er vast nog wel wat te verdraaien en te verbuigen door de fans.

    Misschien dat ik deze thread wel gewoon boekmark voor future laughter.
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Dit gerucht heeft z'n doel trouwens al gedient, want ik zie het nu zelfs op de Telegraaf-website staan. Weer een punt voor Blu-ray en een tegenvaller voor HD DVD.
    Let vooral op het gebruik van het woordje "weer". Zelfs bij de Telegraaf kunnen ze dus tot 10 tellen...
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    I beg to differ. Om het simpeler uit te leggen: als ik hier nu een berichtje post met de strekking: "Ik heb een mailtje gehad van Toshiba, en het is inderdaad zo, ze gaan HD DVD laten vallen.". Ik neem aan dat je me dan ook meteen op mijn woord gelooft?

    Nogmaals, mij lijkt het ook niet waarschijnlijk, en totdat ik een persbericht lees van Toshiba is het ook wat mij betreft niet meer dan een gerucht. Maar een posting "ik heb mail gehad, het is niet waar" wel meteen als onbetwistbare waarheid aannemen vind ik dan wel weer heel selectief.
    Van de andere kant is de geruchtenmolen van de Hollywood Reporter best betrouwbaar. Ze komen echt niet zomaar met een *** verhaal naar buiten.
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    I beg to differ. Om het simpeler uit te leggen: als ik hier nu een berichtje post met de strekking: "Ik heb een mailtje gehad van Toshiba, en het is inderdaad zo, ze gaan HD DVD laten vallen.". Ik neem aan dat je me dan ook meteen op mijn woord gelooft?

    Nogmaals, mij lijkt het ook niet waarschijnlijk, en totdat ik een persbericht lees van Toshiba is het ook wat mij betreft niet meer dan een gerucht. Maar een posting "ik heb mail gehad, het is niet waar" wel meteen als onbetwistbare waarheid aannemen vind ik dan wel weer heel selectief.
    Je bent wel erg selectief met welke geruchten je wel en welke je niet geloofd! Eigenlijk zou je een gerucht nooit moeten geloven totdat hij bewezen is. In die optiek geloof ik altijd eerder de ontkenning van een gerucht dan het gerucht zelf.

    Maar voor de volledigheid: in een van de artikelen die hier gequote zijn staat al dat het gerucht al ontkent is door Toshiba. In dat opzicht geloof ik Phil Neutral's post over Toshiba's ontkennende mailtje wel.

Pagina 3 van 13 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •