Pagina 4 van 13 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 308 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    In dat opzicht geloof ik Phil Neutral's post over Toshiba's ontkennende mailtje wel.
    LOL, ja joh. Mail ze over een paar weken weer zou ik zeggen.
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Pardon?? Nu ben je toch echt heel ordinair met mijn woorden aan het draaien. Ik citeer:
    Dat zie je verkeerd. Dwz: ik bedoel het anders als wat jij kennelijk in gedachten heb. In het kort: als je het gerucht dat Toshiba zou stoppen met HD DVD niet zonder bevestiging geloofd dan kun je een ontkenning niet als een gerucht zien. Immers: het bevestigd jouw mening en het bevestigd ook de "status quo" (de situatie waarin we nu zitten, waarin Toshiba nog wel HD DVD ondersteund). Maw: de ontkenning moet de waarheid zijn. Maar omdat je de waarheid als gerucht aanmerkt noem ik jouw reactie op geruchten selectief. Immers: je bent heel willekeurig echte geruchten en waarheden aan het beoordelen.

  3. #78

    Standaard

    De grootste retailer van de VS heeft net bekend gemaakt dat ze vanaf juni nog enkel
    blu-ray soft-en hardware gaan verkopen!
    Geloof nu zelf eindelijk ook dat het einde van HD nabij is.
    Het is bijzonder jammer maar ik vrees dat er weinig aan te doen is.

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phil Neutral Bekijk bericht
    De grootste retailer van de VS heeft net bekend gemaakt dat ze vanaf juni nog enkel
    blu-ray soft-en hardware gaan verkopen!
    Geloof nu zelf eindelijk ook dat het einde van HD nabij is.
    Het is bijzonder jammer maar ik vrees dat er weinig aan te doen is.
    Je bedoel natuurlijk het einde van HD-DVD... We staan juist aan de vooravond van het HD tijdperk...
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Dat zie je verkeerd. Dwz: ik bedoel het anders als wat jij kennelijk in gedachten heb. In het kort: als je het gerucht dat Toshiba zou stoppen met HD DVD niet zonder bevestiging geloofd dan kun je een ontkenning niet als een gerucht zien. Immers: het bevestigd jouw mening en het bevestigd ook de "status quo" (de situatie waarin we nu zitten, waarin Toshiba nog wel HD DVD ondersteund). Maw: de ontkenning moet de waarheid zijn. Maar omdat je de waarheid als gerucht aanmerkt noem ik jouw reactie op geruchten selectief. Immers: je bent heel willekeurig echte geruchten en waarheden aan het beoordelen.
    Dit truckje doe je vaker: anderen zien het verkeerd en het verhaal wat je daarna ophangt s alleen maar verder verwijderd dan de waarheid. Valt me tegen dat je er niet beter in wordt.
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  6. #81

    Standaard

    Tjonge het gaat weer echt lekker hier.... Nog niemand aan het paint ballen?

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tiger0120 Bekijk bericht
    Tjonge het gaat weer echt lekker hier.... Nog niemand aan het paint ballen?
    Jawel, met rode en blauwe verf zo te zien

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Dit truckje doe je vaker: anderen zien het verkeerd en het verhaal wat je daarna ophangt s alleen maar verder verwijderd dan de waarheid. Valt me tegen dat je er niet beter in wordt.
    Ik vond dat ik er anders aardig goed in was.

  9. #84

    Standaard

    ff op ERIK KR...
    BD/HD-DVD is de snelst groeiende media ooit. Het gaat heel wat harder dan DVD ooit gedaan heeft in de begindagen.

    Ik hoop dat Toshiba wel stopt omdat het formaat nu aan het dood bloeden is. De uitgevers hebben op HD DVD weinig op stapel... bizar genoeg gaat Warner Bros meer uitbrengen in de laatste maanden dan Universal en Paramount samen.
    Het feit is gewoon dat 2 formaten slecht is voor de consument en Blu-ray is duidelijk aan de winnende hand.

    Zeggen dat HD DVD superieur is omdat het geen regio codering heeft is lulkoek. HD DVD kan ook 1,2,3 regio codering erop zetten. Beter gezegd nog het zit in de specificaties van het formaat. Enige punt is dat men het heeft uitgezet in de hoop dat het verkoop zou stimuleren. beide formaten zijn zelfs nog niet eens final want ook niet alle HD DVD spelers zouden met alle media om kunnen gaan. Er zullen spelers zijn die niet met de triple layer HD DVD om zullen kunnen gaan al is die groep kleiner dan de veranderingen die het Blu-ray kamp doorvoeren tussen 1.0-->1.1 en 1.1-->2.0

    Beide formaten zijn goed, maar er moet er gewoon 1 weg. De klant cq markt heeft beslist dat het Blu-ray gaat worden als je de verkopen ziet. Het feit dat 1 formaat zal overblijven zal de verkoop van media alleen nog maar meer stimuleren.

    Nu maar hopen dat ze snel met BD 2.0 komen en de hele zooi klaar is voor de massa, want uiteindelijk gaat het om 1 ding.

    HD is the way to go.
    Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn collectie

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik vond dat ik er anders aardig goed in was.
    Aha! Dus je geeft toe dat je trickster bent! Jij loeder!
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Aha! Dus je geeft toe dat je trickster bent! Jij loeder!
    Nou... misschien deze keer dan. Ik verwisselde Rob's posting met die van iemand anders.

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Nou... misschien deze keer dan. Ik verwisselde Rob's posting met die van iemand anders.
    I knew it, I knew it. Haaa... dat lucht wel op. Nou, ik heb gister Bos Gump SE gekocht bij de Aldi. Die gaak even kijken. Taudelauw!
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ERIK KR Bekijk bericht
    "Ik heb al eerder in de format war thread aangegeven dat grote amerikkanse ketens kiezen voor blu-ray en dat dat ook een belangrijke groep is voor ondersteuning van het formaat!"Dat is inderdaad zo ; alleen moet ge woord "kiezen" een beetje nuanceren .Toshiba heeft enkele akties gedaan , maar in het BD kamp wordt er nog veel meer met geld gegooid .Er werden kontrakten afgesloten met al die ketens om exclusief te gaan . Een ervan , Target , vroeg zoveel dat Sony de studio's heeft laten meebetalen .Dan nog wilde Target niet exclusief , maar werd er een overeenkomst bereikt dat ze HDDVD alleen nog online zouden verkopen .
    OMG Erik je LULT echt zwaar uit je nek zeg.... De meeste retailers hebben gekozen voor BD omdat de consument daar het meeste om vroeg, het feit dat Bluray met zijn fel blauwe doosjes erg zichtbaar is tenopzichte van de donkerrode doosjes van HD-DVD heeft ook een + punt, want het is voor retailers zo makkelijker onderscheidt te maken tussen HD-content en normale dvd's.. Ook het feit dat de naam Bluray meer nextgen klinkt als HD-DVD (waar juist de retailer mogelijk nog veel domme vragen van klanten krijgt die dit dan kopen en zich afvragen waarom het niet op hun dvd speler werkt, het is toch dvd).. En wat mauw je nou, BD is gewoon (technisch) beter ondanks dat ze in het begin nog niet de 'profiles' compleet hadden, en die blijft na 2.0 ook nog rustig doorgaan, maar 1 ding weet je zeker, de film zal in iedergeval gewoon af te spelen zijn..
    En wees blij, zodra toshiba stopt met HD-DVD spelers, gaan ze over op Bluray spelers, dus nog een 'speler' in de bluray markt die er voor kan zorgen dat de prijzen naar beneden gaan.. Dus eigenlijk echt alleen een win-win situatie voor de (nieuwe) consument..

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    OMG Erik je LULT echt zwaar uit je nek zeg.... De meeste retailers hebben gekozen voor BD omdat de consument daar het meeste om vroeg, het feit dat Bluray met zijn fel blauwe doosjes erg zichtbaar is tenopzichte van de donkerrode doosjes van HD-DVD heeft ook een + punt, want het is voor retailers zo makkelijker onderscheidt te maken tussen HD-content en normale dvd's.. Ook het feit dat de naam Bluray meer nextgen klinkt als HD-DVD (waar juist de retailer mogelijk nog veel domme vragen van klanten krijgt die dit dan kopen en zich afvragen waarom het niet op hun dvd speler werkt, het is toch dvd).. En wat mauw je nou, BD is gewoon (technisch) beter ondanks dat ze in het begin nog niet de 'profiles' compleet hadden, en die blijft na 2.0 ook nog rustig doorgaan, maar 1 ding weet je zeker, de film zal in iedergeval gewoon af te spelen zijn..
    En wees blij, zodra toshiba stopt met HD-DVD spelers, gaan ze over op Bluray spelers, dus nog een 'speler' in de bluray markt die er voor kan zorgen dat de prijzen naar beneden gaan.. Dus eigenlijk echt alleen een win-win situatie voor de (nieuwe) consument..
    Allemaal leugens...
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  15. #90

    Standaard

    Ach voor de HD-DVD liefhebbers hebben dan misschien wel een extra voordeeltje, net als nog niet zo lang geleden met Sony's UMD films, zullen nu ook wel alle HD-DVD films voor dumpprijzen te koop zijn, dus kun je nog jaren vooruit want er zijn al genoeg hd-dvd films te krijgen..

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Ach voor de HD-DVD liefhebbers hebben dan misschien wel een extra voordeeltje, net als nog niet zo lang geleden met Sony's UMD films, zullen nu ook wel alle HD-DVD films voor dumpprijzen te koop zijn, dus kun je nog jaren vooruit want er zijn al genoeg hd-dvd films te krijgen..
    Waarom worden ze straks dan gedumpt? Er is toch niks aan de hand?
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    OMG Erik je LULT echt zwaar uit je nek zeg.... .
    Op dat vlak heb ik nog veel van u te leren Van A tot Z onzin , wat je vertelt .De consument ziet staan wat gepromoot wordt ( voor veel geld ) De kleur heeft er niets mee te maken .Algemeen werd de naam HDDVD als beter herkenbaar beschouwd ; Sony en co hebben een andere nietszeggende naam moeten bedenken omdat ze er geen mochten gebruiken waar het woord dvd in voorkwam . BD is technisch niet beter. Waarom denkt ge dat de eerste BD's in een cartridge zaten ?De prijzen zijn juist gedaald door de concurentie ; als die weg is kunt ge al raden wat er gebeurt.

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ERIK KR Bekijk bericht
    .Algemeen werd de naam HDDVD als beter herkenbaar beschouwd; Sony en co hebben een andere nietszeggende naam moeten bedenken omdat ze er geen mochten gebruiken waar het woord dvd in voorkwam .
    Wat mijns inzien alleen maar tegen HD-DVD heeft gewerkt. Blu-ray correleert minder met DVD kwa naam en mensen zien het eerder als iets echt nieuws.

    BD is technisch niet beter.
    Welles, er past meer op een quad laag BD dan ooit op een tripple laag HD-DVD (die nooit meer gaan komen trouwens) past.

    Waarom denkt ge dat de eerste BD's in een cartridge zaten ?
    Omdat de coating toen nog niet goed doordacht was. Niet echt een tech savy feature. Ik win / verlies er geen MBs mee (daar, waar het allemaal om draait).

    De prijzen zijn juist gedaald door de concurentie ; als die weg is kunt ge al raden wat er gebeurt.
    De laatste keer dat ik keek werd BD ondersteund door diverse filmhuizen, werden spelers door diverse fabrikanten gemaakt en kon ik BD schijfjes op meer plekken kopen dan HD-DVDs. Is dat allemaal veranderd? Nee toch? Dan zal de concurrentie dus gewoon doorgaan. Hoe zat dit ook alweer met HD-DVD trouwens? Wie maakte als enige die spelers? Iets met monopolie?
    Laatst aangepast door Trat : 15-02-2008 om 21:23
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  19. #94

    Standaard

    Erik ik vind het fantastisch voor je dat je (denk ik) uit belgie komt. En als dat je er trots op bent.... doe dat! Maar kennen jullie het woord 'je' niet? Misschien ligt het aan mij maar ik vind het licht storend dat je steeds 'ge' zegt. Dat is geen Nederlands.

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Erik ik vind het fantastisch voor je dat je (denk ik) uit belgie komt. En als dat je er trots op bent.... doe dat! Maar kennen jullie het woord 'je' niet? Misschien ligt het aan mij maar ik vind het licht storend dat je steeds 'ge' zegt. Dat is geen Nederlands.
    OMG.... Dit is echt iets om m'n sig op aan te passen!! LOL!@#!@! Mijn teentjes gingen er ook regelmatig krom van staan...
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Erik ik vind het fantastisch voor je dat je (denk ik) uit belgie komt. En als dat je er trots op bent.... doe dat! Maar kennen jullie het woord 'je' niet? Misschien ligt het aan mij maar ik vind het licht storend dat je steeds 'ge' zegt. Dat is geen Nederlands.
    Als je het storend vind lees ''ge'' het toch niet
    Lekker belangrijk hoe hij typt.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky Bekijk bericht
    Als je het storend vind lees ''ge'' het toch niet
    Lekker belangrijk hoe hij typt.
    Waar mensen zich al druk om maken.....laat die jongen inderdaad gewoon zijn gang gaan. Vind het wel plezant om te lezen..
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Erik ik vind het fantastisch voor je dat je (denk ik) uit belgie komt. En als dat je er trots op bent.... doe dat! Maar kennen jullie het woord 'je' niet? Misschien ligt het aan mij maar ik vind het licht storend dat je steeds 'ge' zegt. Dat is geen Nederlands.
    Echt wel zielig zo'n reply. "GE" mag bij ons officieel gezegd worden. Ik vind het als Belg erg storend dat GIJ hierover een probleem maakt.

    Voor de rest ben ik heel blij met mijn top hd dvd speler. Of mensen hem nu medion achtig vinden, hij komt kwalitatief overeen met een blu-ray speler van 1500 euro. Als ik voor dezelfde prijs een blu-ray speler vind, zal ik die zeker aanschaffen, waar ik dan ook even blij mee zal zijn.
    Ook al staat toshiba op punt hun hd dvd formaat op te geven, ze leveren nog steeds heel goede support. Deze week nog een nieuwe update gehad.

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anton996 Bekijk bericht
    Echt wel zielig zo'n reply. "GE" mag bij ons officieel gezegd worden. Ik vind het als Belg erg storend dat GIJ hierover een probleem maakt.
    Het gebruik van ge/gij is informele spreektaal in grote delen van Vlaanderen, maar ook niet overal (bijv Limburgs). Het is daarom ook geen schrijftaal, dat is ABN. Als je op webforums continu maar blijft gij-en doet het nogal MSN-achtig aan. Het is niet zo veel anders dan wanneer iemand zijn postjes vol zit te stoppen met OMG, LOL, w8 ff, etc.

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ERIK KR Bekijk bericht
    Op dat vlak heb ik nog veel van u te leren Van A tot Z onzin , wat je vertelt .De consument ziet staan wat gepromoot wordt ( voor veel geld ) De kleur heeft er niets mee te maken .Algemeen werd de naam HDDVD als beter herkenbaar beschouwd ; Sony en co hebben een andere nietszeggende naam moeten bedenken omdat ze er geen mochten gebruiken waar het woord dvd in voorkwam . BD is technisch niet beter. Waarom denkt ge dat de eerste BD's in een cartridge zaten ?De prijzen zijn juist gedaald door de concurentie ; als die weg is kunt ge al raden wat er gebeurt.
    Blu-ray als medium is technisch superieur aan HD-DVD. Betere error correctie dan HD-DVD heeft dus minder krasgevoelig. De coating is beter dan bij HD DVD.
    De naam heeft Sony alleen maar in het voordeel gewerkt. Op die manier is duidelijk te herkennen dat het om een geheel nieuw formaat gaat.
    Prijzen zijn gedaald door concurrentie ja... DEELS. Ook betere productie processen en de problemen die er waren opgelost te hebben zorgen ervoor dat productiekosten omlaag konden gaan. Feit is dat de concurrentie blijft bestaan. Sony heeft niet de heerschappij over Blu-ray. Het is alleen de maatschappij met de grootste mond en uiteindelijk de PR machine is geworden net als Toshiba dat is voor HD-DVD.

    Blijven mekkeren over over dingen die 2 jaar geleden zijn opgelost laat alleen maar zien hoe slecht je de huidige situatie begrijpt.
    Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn collectie

Pagina 4 van 13 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •