De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.

Discussie: 10.000 hits!

  1. #1

    Standaard 10.000 hits!

    Ik kwam er net achter dat mijn site over de 10.000 pageviews is gegaan!
    Lijkt me een mooi aantal voor zo'n piepklein-site-je als die van mij.

    Ook zitten verschillende sites van mensen al over de 3000 hits. Leuk dat toch een aantal mensen hier op het forum (maar ook andere fora) intresse hebben in de sets van anderen. Dank daarvoor!

    p.s. ik post het maar hier omdat het toch flink hardware gerelateerd is.

  2. #2

    Standaard Re: 10.000 hits!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door forzavado
    Ik kwam er net achter dat mijn site over de 10.000 pageviews is gegaan!
    Lijkt me een mooi aantal voor zo'n piepklein-site-je als die van mij.

    Ook zitten verschillende sites van mensen al over de 3000 hits. Leuk dat toch een aantal mensen hier op het forum (maar ook andere fora) intresse hebben in de sets van anderen. Dank daarvoor!

    p.s. ik post het maar hier omdat het toch flink hardware gerelateerd is.
    Leuk zulke site. Ik vind het soms wel eens interessant welke hardware sommige hebben. Zo kan je ideëen opdoen of ervaringen vragen.

    En daarbij een foto zegt veel meer dan een gewone opsomming van de hardware.

  3. #3

    Standaard

    Dat zijn al flink wat hits

    Ook http://www.hometheaterforum.com/bbs/...ent/page3.html is zo'n verzamelpagina met allerlei links naar HT's bij de diverse mensen thuis. Altijd leuk om eens effe te gluren

    mvrgr

    Patrick

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vdB
    Dat zijn al flink wat hits

    Ook http://www.hometheaterforum.com/bbs/...ent/page3.html is zo'n verzamelpagina met allerlei links naar HT's bij de diverse mensen thuis. Altijd leuk om eens effe te gluren

    mvrgr

    Patrick
    Die heb ik ook al eens allemaal afgelopen. Er zitten soms pareltjes tussen wat betreft de inrichting van hun HT kamer.

  5. #5

    Standaard

    Point7

    Het loont zich om die pagina zo af en toe eens te bezoeken want er staan regelmatig nieuwe HT-tjes bij. Naast de pareltjes staan er echter ook mooie voorbeelden van hoe het eigenlijk niet moet

    mvrgr

    Patrick

  6. #6

    Standaard

    Ik vind het nog steeds een leuk initiatief. Vooral als je zelf iets nieuws wilt kan je daar kijken wat voor apparaten andere mensen hebben staan én wat hun ervaringen zijn. Ideaal!
    May The Force Be With Me
    Mijn set

  7. #7
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    De sites die jullie hebben, jij bjorn en raskal zijn gewoon hele
    leuke info sites, kijk er zelf regelmatig om eens eventjes te
    kijken van hoe of wat, en daarbij komt, jullie hebben gewoon
    vreselijk mooie setjes staan

  8. #8

    Standaard

    Mooi te horen dat jullie het regelmatig raadplegen om wat info vandaan te halen. Zo is het namelijk bedoeld.

  9. #9

    Standaard

    Inderdaad leuke site. Ik kom regelmatig even spieken... Gefeliciteerd met dit enorme aantal hits.

    Een opmerking/vraag: misschien is het een leuke uitbreiding om een database/search engine te installeren, zodat je kunt zoeken naar een bepaalde speaker/receiver/interlink e.d. Zodoende kan men zien welke interlinks het meest gebruikt worden, eventueel in combinatie met welke apparatuur e.d.

    Succes verder!

    Hee!!!! Dit is mijn 100e post!!!!

  10. #10

    Standaard

    Gefeliciteerd Aart! Ik sta al sinds het begin op je site en ik verwonder me eveneens over de interesse van mensen op jouw site. Keep up te good work. Eigenlijk moet mijn link nog aangepast worden..Mijn HT na blikseminslag zou toepasselijker zijn. Ik laat de link voorlopig maar even zo, dan kan ik af en toe nog eens kijken hoe mooi het allemaal was

    Succes verder!

  11. #11
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan


    Hee!!!! Dit is mijn 100e post!!!!
    Jij ook gefeliciteerd Herjan

  12. #12
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raskel
    Mijn HT na blikseminslag [/B] zou toepasselijker zijn. Ik laat de link voorlopig maar even zo, dan kan ik af en toe nog eens kijken hoe mooi het allemaal was
    Dat meen je niet !

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raskel
    Mijn HT na blikseminslag [/B] zou toepasselijker zijn.
    Kolere! Wat is er gebeurd? Iets doorgebrand of zo?


    Hmmm... Zometeen in de pauze toch maar zo'n verlengsnoer kopen met overslagbeveiliging...

  14. #14

    Standaard

    Hier gaat al een topic over, maar ik wil de feestvreugde voor Aart niet bederven!

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan
    Een opmerking/vraag: misschien is het een leuke uitbreiding om een database/search engine te installeren, zodat je kunt zoeken naar een bepaalde speaker/receiver/interlink e.d. Zodoende kan men zien welke interlinks het meest gebruikt worden, eventueel in combinatie met welke apparatuur e.d.

    Succes verder!

    Hee!!!! Dit is mijn 100e post!!!!
    Dit was zo'n beetje de eerste functie die ik ook op de site wilde. Die had ik dan ook gemaakt. Echter de server ondersteund dit niet, dus ik ben bezig met een andere oplossing voor dit probleem, evt. in de vorm van een database (dan kan ik zelf de zoekresultaten bepalen) Misschien komt er wel gewoon een lijst, ik weet het nog niet.
    Wat ik er verder op wil hebben is dat mensen op sets kunnen reageren/vragen stellen (ik had een forum aangevraagd maar die lui reageren niet . ) Ik krijg regelmatig vragen van anderen voor anderen die ik door moet sturen. Dus ook hier moet wat aan gedaan worden. Kortom: werk aan de winkel.

    Verdere suggesties zijn natuurlijk welkom

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door forzavado


    Ik krijg regelmatig vragen van anderen voor anderen die ik door moet sturen. Dus ook hier moet wat aan gedaan worden. Kortom: werk aan de winkel.

    Verdere suggesties zijn natuurlijk welkom
    Dat probleem kun je eventueel oplossen door ons e-mail adres erbij te zetten. Enkel op aanvraag natuurlijk. Sommige willen misschien niet graag hun email adres bekend maken.

    Dat van mij mag je er gerust ergens opzetten.

  17. #17

    Standaard

    Ha die aart... tja.. hoe snel kan het lopen.. nietwaar... zit inmiddels op bijna 3400 hits!! En binnenkort gaat het hele verhaaltje anders lopen... want ik ga voor een CRT... en zal mijn bevinden dan ook op die HT-pagina zetten... of ik ga toch stiekem.... voor een hele nieuwe pagina... ik heb zelf nog zo'n 40 mb webspace... 't wordt eens tijd om die te vullen.

    Maar goed... hou de site maar in de gaten... En voor vragen kan iedereen natuurlijk ook gewoon mailen of PM gebruiken!

    Groet Bjorn

  18. #18

    Standaard

    Wat misschien wel een mogelijkheid is voor de mensen hier op dvd.nl is simpelweg een link naar het pm-scherm van die persoon. Dan is ook iedereen direct bereikbaar. Een link in mijn geval zou dan zijn: link

    Voor degenen die dit zouden willen stuur maar een mailtje, of een pmmetje via de link hier

  19. #19

    Standaard

    De zoekfunctie zit er in! Het heeft heel wat moeite gekost om een bruikbare te maken. Het is nu mogelijk om dus op merken te zoeken. Hopelijk werkt het een beetje.
    Ik zou zeggen neem eens een kijkje (rechter knop bovenin met "zoeken')

    Groeten

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •