Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 115 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Officieel: Toshiba trekt de stekker uit HD DVD

    Officieel: Toshiba trekt de stekker uit HD DVD



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Gelukkig, eindelijk een winnaar. Goed nieuws! Nu nog wachten op de persberichten van Paramount, Universal en Dreamworks voor aankondigingen van Blu-Ray releases en we kunnen we weer verder.

  3. #3

    Standaard

    Het is een stuk interessanter geworden nu om over te stappen, maar ik wacht eerst nog de reacties van Paramount en Universal af voordat ik definitief ga overstappen.

  4. #4

    Standaard

    Dan is allemaal nog vrij snel gegaan na de Warner zijn aankondiging om Blu-ray exclusief te gaan. Ik had verwacht pas aan het eind van dit jaar een duidelijk winnaar te zien.

  5. #5

    Standaard

    Die hebben weinig keuze. De productie van hardware stopt. Geen nieuwe klantenaanwas. Verlaging van de productie van softwarecapaciteit was al in gang gezet.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Het is een stuk interessanter geworden nu om over te stappen, maar ik wacht eerst nog de reacties van Paramount en Universal af voordat ik definitief ga overstappen.
    Dit is zeker goed nieuws maar ik wacht ook nog af. Ga eerst wel eens kijken wat BR gaat doen in de toekomst........

  7. #7

    Standaard

    Het onvermijdelijke is gebeurt; het stopzetten van hd-dvd!

    De aandeelhouders hebben gisteren al laten weten dat ze dat een verstandige beslissing vinden van toshiba en het aandeel steeg flink. Verlies beperken en concentreren op andere winstgevende zaken is veel belangrijker dan koste wat het kost een verloren format in stand te houden!
    Laatst aangepast door hstadman : 19-02-2008 om 08:41

  8. #8

    Standaard

    Wel fijn dat er nu een winnaar is!

    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Die hebben weinig keuze. De productie van hardware stopt. Geen nieuwe klantenaanwas. Verlaging van de productie van softwarecapaciteit was al in gang gezet.
    We gaan er hier in NL weinig van merken, daar en nog geen pc's verkocht worden met hd-dvd branders maar wel al met blu-ray branders. Ik had al het idee dat de verkoop van hd-dvd spelers stagneerde na 1 januari.:wink:

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Wel fijn dat er nu een winnaar is!

    Ja en nee. Ook blu-ray moet nog voldoende markt verwerven om zich te kunnen meten met de dvd verkopen. de strijd is nu wel gewonnen ten opzichte van hd-dvd maar de dvd is nu de echte tegenstander.:wink:

    Mondiaal gezien gaat de acceptatie van blu-ray sneller en is het zeker levensvatbaar!

  11. #11

    Standaard

    Gelukkig kan ik de Blu Ray in mijn PS3 nu intensiever gaan gebruiken. Zojuist de eerste films op blu ray vast besteld!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Wel fijn dat er nu een winnaar is!


    Tijd voor een feestje :

    http://nl.youtube.com/watch?v=YwEMxYggoKQ


    Panasonic TH-42PY FullHD - Denon A1SR - 1 x B&W HTM - 2 x B&W 804 - 2 x B&W 805 - Rel Storm subw. - ps3 - HK HD760


  13. #13

    Standaard

    Ik denk dat ik Cars en A few good men maar eens ga kopen deze week om het te vieren!



    Citaat Oorspronkelijk gepost door windoweyez Bekijk bericht
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  14. #14

    Standaard

    Ik Ratatouille, denk ik.

    Meer eerst nog even dit :

    http://nl.youtube.com/watch?v=L03JVPaZpyc

    Panasonic TH-42PY FullHD - Denon A1SR - 1 x B&W HTM - 2 x B&W 804 - 2 x B&W 805 - Rel Storm subw. - ps3 - HK HD760


  15. #15

    Standaard

    Een mooie dag voor Sony, een slechte dag voor Toshiba.
    Blu-ray wins yeah !!!

  16. #16

    Standaard

    In ieder geval goed dat er nu duidelijk 1 formaat gaat zijn. Voorlopig zal ik er nog niet aan gaan, ik hou het nog wel even bij mijn dvd's.

  17. #17

    Standaard

    Als ik zo de Q&A lees van de conference dan schrik ik toch van de aantallen die er vermeldt wordt:

    http://www.engadget.com/2008/02/19/l...ence-in-tokyo/

    Ik had toch wel heel veel meer aantallen verwacht, dacht dat het er toch wel een miljoen ofzo in de VS alleen al zou zijn, maar blijkbaar nog geen miljoen wereldwijd, en dat is inclusief de Addon van de xbox360.

  18. #18

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Als ik zo de Q&A lees van de conference dan schrik ik toch van de aantallen die er vermeldt wordt:

    http://www.engadget.com/2008/02/19/l...ence-in-tokyo/

    Ik had toch wel heel veel meer aantallen verwacht, dacht dat het er toch wel een miljoen ofzo in de VS alleen al zou zijn, maar blijkbaar nog geen miljoen wereldwijd, en dat is inclusief de Addon van de xbox360.
    Blijkt maar weer hoe er in deze "war" gegoocheld is met cijfers.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  20. #20

    Standaard

    Hoewel het misschien niet het beste format is, is het erg goed dat er 1 is. Ook mooi aangezien ik nog een ps3 ga kopen.
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  21. #21

    Standaard

    Een echte verrassing is dit nieuws al niet echt meer, maar ik ben nog wel wat teleurgesteld. Ik vond en vindt HD DVD een heel fijn format, en in tegenstelling tot velen denk ik dat het beter was geweest als de strijd nog een tijdje voortgeduurd had. Mensen onderschatten denk ik wat het voor een positieve invloed gehad heeft.

  22. #22

    Standaard

    Dit is goed nieuws, jammer dat het tot een "oorlog" moest komen, en "men" weer werd opgezadeld met 2 formaten, vroeger had ik hals over kop, 1 van de twee formaten gekocht, en meestal het verkeerde kamp en zat ik weer met een berg software die je of in de kliko kon dumpen, of voor een dumpprijs van de hand kon doen.

    Maar wereldwijd had men zoiets van ik kijk de kat uit de boom, na alle debakels van verschillende kampen is "men" het er nu dus duidelijk over eens, mocht er een nieuw formaat komen, dan dus maar 1 formaat en niet weer een VHS/Betamax/Video 2000, of CD Rom/CDi verhaal enz enz.....dat werkt dus duidelijk niet meer, dus heren/dames hardware ontwikkelaars, voortaan toch maar proberen om er gelijk uit te komen, want voor Toshiba kan het niet anders zijn dat dit een miljoenenstrop is geworden, en voor diegene die HD-DVD gekocht hebben, is het vervelend, maar je raakt het nu dus niet meer kwijt voor een redelijke prijs, met de wetenschap dat het over en uit is met HD-DVD, en mocht je speler over enkele jaren overlijden dan kan je dus geen nieuwe kopen en zit je met je software, en kan je je films als bierviltje gebruiken, en je favo films wéér opnieuw kopen maar dan op Blu-Ray

    Maar heb mijn geduld kunnen bewaren, je word ouder en wijzer dus nu even afwachten wat met name Paramount en Universal doen, en dan is het leed geleden, en dan komt er toch wel binnen afzienbare tijd een Blu-Ray speler hier in huis.

    Maar deze beide maatschappijen zullen wel mee moeten willen ze hun software blijven verkopen, als er geen HD-DVD speler meer te koop is, dan rest geen andere optie dan over te stappen naar Blu-Ray, kan me niet voorstellen dat Toshiba dit kan tegenhouden met hun "support" aan deze 2 filmmaatschappijen, het gaat hier niet om enkele duizenden euro's omzet, maar om om miljoenen, dus ik denk/hoop dat we snel groen licht krijgen van deze 2 maatschappijen en ook alleen nog maar Blu-Ray gaan verkopen.........
    Grtz Ron

  23. #23

    Standaard

    Goed dat er een winnaar is al ben ik het absoluut niet eens met de manier waarop het gebeurt is maar goed... (koopt zich een blu-ray speler)

  24. #24

  25. #25
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Daar zit je dan, met je HD-DVD speler en HD-DVD's.

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •