Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 28 worden weergegeven.

Discussie: DVD.NL - Bedankt!

  1. #1

    Standaard DVD.NL - Bedankt!

    Beste Crew,

    Naar aanleiding van 5 jaar forumervaring is het wel is leuk en gegrond om mijn visie te geven op het forum.

    Ik weet dat dit aanleiding gaat geven tot posts als: dit kan je ook pm'en etc. Maar ik vind dat iedereen die dit topic leest wel mag
    weten hoe ik het hier na al die tijd heb ervaren.

    Dvd.nl heeft mijn passie voor films, mijn kennis van films en mijn plezier in films alleen maar laten toenemen.

    Zeker in de beginjaren was het een grote club met meetings ( waar ik helaas nooit aan deelnam wegens andere verplichtingen ) en veel
    leuke posts en topics.
    Enkele mensen zoals destijds Darko & ThinWhiteDuke heb ik ook veel gesproken buiten het forum via msn etc.

    Helaas zoals met elk groeiend forum heeft het ook mindere tijden gehad en toen ik na een afwezigheid van 6 maanden terugkwam op dit forum eind vorig jaar schrok ik wel.

    Forumleden waren verdwenen, topics die soms een uur of 2 staan zonder dat er op gereageerd wordt, allemaal niet wat ik gewend was.
    Maar nu lees ik dan enkele maanden verder het interview idee van Jordy en het lijkt allemaal weer een beetje tot leven te komen hier.
    Misschien wordt het door andere forummers heel anders ervaren maar ik heb het idee dat dit forum weer opleeft en dat het hopelijk nog jaren doorkan.

    Al met al een flinke pluim voor de Crew en met name Erik!

    Ondanks: OHT threads, off topic posts, politieagentjes, de verwijzingen naar topics die al bestonden als je net hebt gezwoegd op een prachtpost , en dankzij: de Alien Head en andere prachtgiftsets waarvan je zonder het forum het bestaan niet had geweten...Ronald Stiebolt die alle hoop dat jij de beste verzameling had bij je weghaalt

    Ga zo door!
    Laatst aangepast door Paul_Knoop : 19-02-2008 om 12:07
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop Bekijk bericht
    ... Ronald Stiebolt die alle hoop dat jij de beste verzameling had bij je weghaalt


    Euh, bedankt (geloof ik)!
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  3. #3

    Standaard

    ik ben nog niet zo heel lang lid hier, een jaar of twee denk ik. of nog niet eens.
    Maar ik heb het hier erg goed naar mijn zin!

    Leer veel over films en dvd's. Het heeft mijn liefde voor films zeker laten groeien. En verder heb ik door dit voren een aantal mooie uitgaves van dvd's gevonden!

    Het interview idee van Jordy vind ik erg goed, en als er nog eens een meeting komt van forum leden dan vind ik het leuk om ook te kopen.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  4. #4

    Standaard

    @ Ronald, dat is een compliment hoor haha

    PS.

    Verkoop je ooit nog die foto met handtekeningen van de friendscast?
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  5. #5

    Standaard

    Mogen we daar een foto van zien?

    Friends is gaaf

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop Bekijk bericht
    @ Ronald, dat is een compliment hoor haha

    PS.

    Verkoop je ooit nog die foto met handtekeningen van de friendscast?
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop Bekijk bericht
    Zeker in de beginjaren was het een grote club met meetings ( waar ik helaas nooit aan deelnam wegens andere verplichtingen ) en veel
    leuke posts en topics.
    Enkele mensen zoals destijds Darko & ThinWhiteDuke heb ik ook veel gesproken buiten het forum via msn etc.

    Die meetings beleefden in 2004 hun hoogtijdagen met de vaste kern John Sital, Niels Simons en last -but certainly not least- Henk Heideveld.

    Coolste vind ik dat wat je laatst zei; dat je mede door mijn woorden nu een column hebt bij een lokale krant. Top. Thnx.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop Bekijk bericht
    Alien Head
    Balen van die Alien head.....je was helaas te laat.
    Maar goed.....binnenkort heb je iets VEEL gavers.

  7. #7

    Standaard

    Ja precies, al die gasten zie ik nooit meer op het forum!
    En ik hoop inderdaad dat ik nog iets veel mooiers kan toevoegen over een klein tijdje! 8)
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  8. #8

    Standaard

    Mooi stukje
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  9. #9

    Standaard

    Ondanks: OHT threads,

    --> dankzij bedoel je man, de OHT zijn geweldig!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ondanks: OHT threads,

    --> dankzij bedoel je man, de OHT zijn geweldig!
    Mee eens

  11. #11

    Standaard

    Vond het overigens wel een leuk stukje hoor!

    Mis zelf ook wel een aantal mensen van 'vroegah'.

    Ook merk ik dat de verkoop/ruil van dvd's enorm afgelopen is met de komst van blu ray en hddvd. Op zich logisch, maar het is wel zonde!

    Vind zelf dat het politie agentje spelen op het forum veel minder is, alle regels en het nwe forum zijn nu bekend zodat het gewoon prima loopt...

    mis zelf wel wat meer inhoudelijke kijk op films, komt ook omdat er een aantal cracks weg zijn maar dan moet ik zelf maar met wat meer recensies en inhoudelijke reacties komen!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #12

    Standaard

    Ik wil mijn bevindingen ook wel vaker uittypen, maar dan zien jullie met niet als een crack maar meer als iemand aan de crack...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  13. #13

    Standaard

    dat denk ik niet merc,

    ik mis juist mensen die niet de standaard films kijken of die niet meer typen dan toffe film, lekker wijf of wat dan ook...

    probeer het eens!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #14

    Standaard

    Ben ik het ook wel mee eens Coen, inhoudelijk mag het dieper op dingen ingaan ( geldt ook voor mijzelf ) en ik denk dat dat wel vaker geprobeerd mag worden!

    Met de OHT threads bedoel ik meer het geouwehoer in topics die daar niet voor bedoeld zijn hoor

    Leuk om de reacties te lezen van iedereen behalve de crewleden haha
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  15. #15

    Standaard

    Die zijn zo snel niet, maar ach, zie je wel vaker, dat de makers wel een leven hebben maar de gebruikers niet, vraag maar aan Cornelis C.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Mogen we daar een foto van zien?

    Friends is gaaf
    Bij deze! Enne, ja, ik doe 'm niet weg!
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    • Bestandstype: jpg IMG.jpg (75,1 KB, 52 keer gelezen)
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  17. #17

    Standaard

    Leuk topic en hoewel iedereen zijn eigen voorkeur heeft wat threads betreft kan ik het grotendeels alleen maar onderschrijven wat je zegt.

    Maar ook in bepaalde threads zijn er die-hards die alleen daar nog te vinden zijn.
    Ik ben zelf nog een tijdje nieuwsschrijver geweest (dus crew) en heb toen IMHO voor aardig wat nieuws gezorgd (vooral veel BR/HDDVD) maar ook voor bijv het kabelverhaal (ik blijf er trots op) of het instellen van je HT verhaal. Helaas heb ik door een baanwisseling te weinig tijd om nog tot de nieuwscrew te behoren en post ik eigenlijk alleen nog maar in het OHT en af en toe in de hardware draadjes.

  18. #18

    Standaard

    Ik ben ingeschreven op 01-02-2006. Toen der tijd wist ik nog niet zoveel over dvd's of welke films ''unique'' waren om een keertje te bekijken. Sinds Juni 2007 ben ik meer intensief gaan posten hier. Ik meng me in discussies en lees vooral andere meningen over films. Ik ben via dit forum in contact gekomen met de 'lynch' films waar ik zelf toen der tijd nog nooit wat over had gehoord. Ik ken alle leden niet persoonlijk,of wat hun favoriete films zijn maar mede door de 'interview' kan ik eindelijk een goede indruk krijgen..aangezien wij hier alle dezelfde passie hebben' "FILMS" .. kunnen wij alle elkaar adviseren..Hopelijk haalt het de tijd van 'vroeguh' terug voor de vaste leden,maar hopelijk opent het ook de deur voor nieuwe leden zoals mij en andere hier..

    Ik hoop daarom in de toekomst nog een leuke en grote meeting tegemoet te gaan (film festival any body of een voor premiere van een grote film) met leden hier voor de gezelligheid.
    Laatst aangepast door RobinB : 24-02-2008 om 11:12

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  19. #19

    Standaard

    Of we overvallen Verhoeven gewoon in dat filmhuis van hem

    "Goedemiddag, we komen voor de meeting!"
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Of we overvallen Verhoeven gewoon in dat filmhuis van hem

    "Goedemiddag, we komen voor de meeting!"

    Zeg maar maandagavond 20:00 voor Zodiac?

    Weet iedereen Heerlen te vinden ligt ergens in het Zuiden van Limburg.

    En een soort gelijke meeting is misschien wel leuk volgend jaar Januari bij het filmfestival in Rotterdam. Want ik merk dat vele mensen van hier daar heen gaan...

  21. #21

    Standaard

    Mag het ook iets dichterbij ? Ik heb alleen een fiets en ik heb een openbaarvervoer fobie!
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  22. #22

    Standaard

    Dat word dan een lange wandeling..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #23

    Standaard

    we gaan is peilen of er animo voor is!

    EDIT: daarmee bedoel ik uiteraard of er animo is voor een meeting, de interviews zijn een top idee
    Laatst aangepast door Paul_Knoop : 26-02-2008 om 17:23
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop Bekijk bericht
    we gaan is peilen of er animo voor is!
    Een beetje voor de hand liggend, maar misschien even een poll in een apart topic: 'Animo check interviews leden'.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  25. #25

    Standaard

    was mijn idee al, derhalve is er een topic aangemaakt in de overige discussies!

    EDIT: begreep je verkeerd, ik heb een topic voor een nieuwe meeting aangemaakt!
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •