Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 39 van 39 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mike mannot Bekijk bericht
    Het is juist een heel goed bericht voor mensen met een HD-DVD speler.

    Dat vind ik dus een domme reactie. Al zou ik een hd dvd speler hebben dan zou ik dus totaal geen hd-dvd's meer kopen. Het medium is over. Ik heb al genoeg laserdiscs in mijn kast staan (en die hebben dan tenminste nog coole hoezen)

  2. #27

    Standaard

    Geen nieuws is goed nieuws. Vooralsnog heeft Paramount niet laten weten of ze stoppen met HD DVD of het voorlopig blijven ondersteunen. Net zoals Universal niet heeft laten weten of ze voorlopig nog HD DVD's uit zullen brengen naast Blu Rays. Maar goed... daar zijn al genoeg topics over. IMHO SLOTJE!

    Dat jij dat niet zou doen Reinbo, betekent niet dat HD DVD eigenaren dat niet zou den kopen. Ik kan me goed voorstellen dat als je nog geen Blu Ray hebt, maar wel HD DVD deze variant zou gaan kopen.
    Laatst aangepast door *TIMMIE* : 20-02-2008 om 15:55
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Dat vind ik dus een domme reactie. Al zou ik een hd dvd speler hebben dan zou ik dus totaal geen hd-dvd's meer kopen. Het medium is over. Ik heb al genoeg laserdiscs in mijn kast staan (en die hebben dan tenminste nog coole hoezen)
    Wat een onzin. Je kan die films die je hebt toch altijd blijven kijken. Laserdisc waren van mindere kwaliteit en dan koop je die liever op dvd. Dat is nu helemaal niet ter sprake. Geen enkele reden om een film die je op hd hebt te vervangen door de Blu-Ray. Maar goed, dat is een hele andere discussie.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht

    Dat jij dat niet zou doen Reinbo, betekent niet dat HD DVD eigenaren dat niet zou den kopen. Ik kan me goed voorstellen dat als je nog geen Blu Ray hebt, maar wel HD DVD deze variant zou gaan kopen.
    True, maar het komt zo als de spartanen over, een minderheid krijgers die tot hun dood blijven vechten voor een kip met een gedroogde pruim in z'n aars, ik ben voorstander van de dvd, dus ik vind mijzelf aardig neutraal, maar ik merk heel duidelijk dat vele hd-aanbidders erg naief overkomen of een stukje kritiek als een aanval opvatten.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    True, maar het komt zo als de spartanen over, een minderheid krijgers die tot hun dood blijven vechten voor een kip met een gedroogde pruim in z'n aars, ik ben voorstander van de dvd, dus ik vind mijzelf aardig neutraal, maar ik merk heel duidelijk dat vele hd-aanbidders erg naief overkomen of een stukje kritiek als een aanval opvatten.
    Voorlopig zullen de spelers het blijven doen, en wie weet wat over 5, 6 jaar gebeurd? En voorlopig kun je gewoon je films in HD-kwaliteit bekijken.

  6. #31

  7. #32

    Standaard

    Als je de klemtoon anders legt kan je de topictitel ook opvatten als dat TWBB de enige film wordt die nog op HD DVD uitkomt

    Geintje hé, no fanboyism
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  8. #33
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De status van Paramount kan van de ene op de andere dag zomaar veranderen.
    Ik neem aan dat ze ook gewoon hun geld willen verdienen, en niet aan liefdadigheid doen.
    Warner zei voorheen ook dat zij beidde formaten zouden ondersteunen.
    Enkele weken later was dat heel anders.
    Ze hebben wel een contract, maar zo snel kan het gaan.

    Ene, van mij mogen ze alle titels, vooral heel snel uitbrengen.
    En liefst nog veel meer en sneller.
    of BD of HD, als ze maar komen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mike mannot Bekijk bericht
    Misschien dan toch niet exclusief op HD-DVD

    http://news.yahoo.com/s/nm/20080221/...nm/bluray_dc_1
    Dit is toch hetzelfde bericht van vorige week? Ik lees hier niks bijzonders in m.b.t. TWBB hoor.

    Het zou mooi zijn als ie nog op HD DVD uitkomt, maar anders haal ik hem wel gewoon op DVD.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Dit is toch hetzelfde bericht van vorige week? Ik lees hier niks bijzonders in m.b.t. TWBB hoor.

    Het zou mooi zijn als ie nog op HD DVD uitkomt, maar anders haal ik hem wel gewoon op DVD.
    Het is ook een oud bericht. Toen ik het plaatste was het echter nog nieuws. Daarna kwam er een apart topic over.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mike mannot Bekijk bericht
    Het is ook een oud bericht. Toen ik het plaatste was het echter nog nieuws. Daarna kwam er een apart topic over.
    Ugh.. ik vergis me in de topics. Ik dacht dat dit een vervolg was op deze discussie. Foutje.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ugh.. ik vergis me in de topics. Ik dacht dat dit een vervolg was op deze discussie. Foutje.
    Ja dat is het topic dat geopend werd nadat ik die link had geplaatst.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Dit is toch hetzelfde bericht van vorige week? Ik lees hier niks bijzonders in m.b.t. TWBB hoor.

    Het zou mooi zijn als ie nog op HD DVD uitkomt, maar anders haal ik hem wel gewoon op DVD.
    Sorry, maar de HD-DVD release is CANCELLED.... Alle nieuwe releases van Paramount en Dreamworks zijn cancelled vanaf 4 maart: http://www.engadget.com/2008/02/28/p...-ends-march-4/

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Sorry, maar de HD-DVD release is CANCELLED.... Alle nieuwe releases van Paramount en Dreamworks zijn cancelled vanaf 4 maart: http://www.engadget.com/2008/02/28/p...-ends-march-4/
    Zie http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=58420&page=2

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •