Pagina 22 van 31 EersteEerste ... 12181920212223242526 ... LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 774 worden weergegeven.
  1. #526

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door apojapo Bekijk bericht
    Zeker bij 1 verkoper gekocht?
    Nope, gewoon wat willekeurige titels uit m'n wishlist gepakt en de goedkoopste aanbieders gezocht.. problem solved

  2. #527

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht

    Qua verkoop wordt het allemaal steeds minder dus de afhankelijkheid van het forum en van Ebay wordt steeds groter.
    Heb de afgelopen maanden ook maar 1x via het DVDForum nog HDDVD's overgekocht, de rest komt bij mij allemaal van eBay af. De kwaliteit verschilt per aanbieder: veel wordt sealed aangeboden, sommige titels ontvang ik tweedehands. Wat mij trouwens opvalt aan de sealed titels, is alsof ze soms ergens langs zijn geschaaft (while in seal). Er zit dus vaak een rand aan die afgesleten lijkt. Je moet het zien om het te begrijpen, denk ik.. Voor de rest zijn ze gewoon puntgaaf, met security label attached.

  3. #528

    Standaard

    Ik heb zojuist een gloednieuwe Twister kunnen bestellen bij Inetvideo voor $7,99 ex. verzenden!

  4. #529

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Ik heb zojuist een gloednieuwe Twister kunnen bestellen bij Inetvideo voor $7,99 ex. verzenden!
    Mooi prijsje.

    Soundtrack is echt sensationeel!. Heb zelf de blu ray en het laag is zoveel meer aanwezig en voelbaar dan de dts track die op de dvd staat (en ook al niet slecht is). Echt een aanrader deze en een film die je eens in de zoveel tijd met weinig moeite weer een keer kunt bekijken....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  5. #530

    Standaard

    Dacht t ook ja, ben ook zeer benieuwd!
    Ze hebben daar af en toe nog best leuke aanbiedingen van de toch wat schaarsere titels, had in ieder geval niet gedacht deze ooit nog voor een leuk prijsje op de kop te kunnen tikken.

  6. #531

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Grand Prix tip?... want die zoek ik ook nog
    Mocht je m nog zoeken, Inetvideo heeft m nu op voorraad voor $9,99 !

  7. #532

    Standaard

    Vandaag weer wat titels binnengekregen uit de US of A:

    - Inside Man
    - Harry Potter: Year 3
    - The Matrix Reloaded
    - Ray
    - Cinderella Man
    - Born On The 4th Of July
    - Beowulf DC
    - Anchorman

    In hoeverre verschilt die 6 disc Planet Earth BD boxset van die 5 disc set die al eerder verscheen? Is het de 5 disc miniserie repackaged met de Earth bioscoopfilm? Relevante vraag, aangezien de 5 disc HDDVD box regelmatig op eBay voor een aantrekkelijke prijs weggaat..

  8. #533

    Standaard

    er zijn maar 11 planet earth afleveringen.. die staan op de 1e 4 discs (zowel op HD DVD als op Blu-ray) verder is er 'n 5e disc met 'n making off in omloop (volgens mij niet full hd).

    DFW levert er nog 'n 6e disc bij met 2 onofficiele afleveringen en wederom 1080i.

    Overigens ook van harte aan te bevelen:

    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  9. #534

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    er zijn maar 11 planet earth afleveringen.. die staan op de 1e 4 discs (zowel op HD DVD als op Blu-ray) verder is er 'n 5e disc met 'n making off in omloop (volgens mij niet full hd).

    DFW levert er nog 'n 6e disc bij met 2 onofficiele afleveringen en wederom 1080i.

    Ik dacht dat de bij de alle blu-ray alleen maar die twee extra afleveringen als extra bij waren. The making of zat toch alleen maar bij de dvd-versie.
    We hebben nu denk ik de meest uitgebreide blu-ray versie (met extra afleveringen en making of) en dan ook nog een volgens dvd.nl betere Nederlandse DTS HD MA 5.1. Ik geloof dat geen enkele andere blu-ray versie een DTS HD MA soundtrack heeft.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  10. #535

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Ik dacht dat de bij de alle blu-ray alleen maar die twee extra afleveringen als extra bij waren. The making of zat toch alleen maar bij de dvd-versie.
    We hebben nu denk ik de meest uitgebreide blu-ray versie (met extra afleveringen en making of) en dan ook nog een volgens dvd.nl betere Nederlandse DTS HD MA 5.1. Ik geloof dat geen enkele andere blu-ray versie een DTS HD MA soundtrack heeft.
    Ik heb DD5.1 DVD's van DFW liggen die gewoon mono zijn..... DFW bakt van allerlei formaten de mooiste op de schijf en de hoes, maar of het geluid dan ook echt zo is dan weer een ander verhaal.(je receiver zal heus wel DTS HD MA aangeven, maar is de bron dat ook???) Met DFW ben ik altijd een beetje wantrouwig..... hoe zou dat toch komen
    Have fun and enjoy your collection

  11. #536

    Standaard

    In USA kun je nu je HD-dvds inruilen voor Bluray:

    http://www.red2blu.com/

  12. #537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jack020 Bekijk bericht
    In USA kun je nu je HD-dvds inruilen voor Bluray:

    http://www.red2blu.com/
    Volgens mij zijn nog niet alle Warner HD's uit op Blu-ray... maar zeker 'n mooie actie van Warner.

    Ik hou ze gewoon (semi-emotionele waarde oid.)...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  13. #538

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jack020 Bekijk bericht
    In USA kun je nu je HD-dvds inruilen voor Bluray:

    http://www.red2blu.com/
    Hmm, je koopt toch feitelijk de blu ray uitvoering voor $ 11,90 (4,95+6,95)? Komt bij dat je bovendien je originele hd dvd hoes kwijt raakt.....weet niet of ik dit wel zo'n goede actie vind
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  14. #539

    Standaard

    Leuk voor de mensen die willen omruilen.....

    Zelf niet zoveel behoefte aan, heb even gekeken en bezit zo'n 16 stuks van de genoemde titels.... dat is dan rond de 85 dollar om alles om te ruilen...

    Vraag me af of ze het hier ook gaan doen, zij waren tenslotte degenen die Toshiba een steek in de rug gaven.
    Have fun and enjoy your collection

  15. #540

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Hmm, je koopt toch feitelijk de blu ray uitvoering voor $ 11,90 (4,95+6,95)? Komt bij dat je bovendien je originele hd dvd hoes kwijt raakt.....weet niet of ik dit wel zo'n goede actie vind
    Mmm, Albert je Engels rammelt een beetje of je hebt er even te snel overheen gelezen, maar het is 4,95 per titel en over de gehele transactie een éénmalige verzend en afhandelingskosten. Als je maar 1 schijfje hebt om te ruilen zou ik het ook niet doen, maar als je er een berg hebt, dan vallen die kosten van afhandeling en verzenden wel mee:wink:
    Have fun and enjoy your collection

  16. #541

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Mmm, Albert je Engels rammelt een beetje of je hebt er even te snel overheen gelezen, maar het is 4,95 per titel en over de gehele transactie een éénmalige verzend en afhandelingskosten. Als je maar 1 schijfje hebt om te ruilen zou ik het ook niet doen, maar als je er een berg hebt, dan vallen die kosten van afhandeling en verzenden wel mee:wink:
    Ben jij de leukste thuis soms? tjeezus zeg, je kunt toch normaal ergens op attenderen?
    Verder klopt het wat je zegt, het is per transactie dat er 6,95 bij komt. My bad ^
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  17. #542
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Al met al is Warner vanaf het begin al gewoon goed bezig!

    Als eerste echt format neutral.
    Take 3 actie
    En nu dus de omruilactie.

    Rest alleen nog de prijzen..............
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #543

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Ben jij de leukste thuis soms? tjeezus zeg, je kunt toch normaal ergens op attenderen?
    Verder klopt het wat je zegt, het is per transactie dat er 6,95 bij komt. My bad ^
    Hoe had je het gehad willen hebben Albert

    Dacht dat het er heel vriendelijk stond.... met een mogelijkheid voor een Oops(je had kunnen zeggen: Oops, even overheen gelezen)

    Misschien dat je de actie met deze informatie beter vind

    Zelf zit ik wel met de diverse vraagtekens bij deze aktie, dit mede doordat mijn WB titels uit diverse streken van de wereld komen, US,UK,NL etc etc
    Have fun and enjoy your collection

  19. #544

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Hoe had je het gehad willen hebben Albert

    Dacht dat het er heel vriendelijk stond.... met een mogelijkheid voor een Oops(je had kunnen zeggen: Oops, even overheen gelezen)

    Misschien dat je de actie met deze informatie beter vind

    Zelf zit ik wel met de diverse vraagtekens bij deze aktie, dit mede doordat mijn WB titels uit diverse streken van de wereld komen, US,UK,NL etc etc
    I stang you alone more...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  20. #545

    Standaard

    Toch wel aardige actie:
    Je kopieert gewoon het hoesje want je stuurt het origineel op, maar het schijfje ben je niet kwijt!

  21. #546

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jack020 Bekijk bericht
    Toch wel aardige actie:
    Je kopieert gewoon het hoesje want je stuurt het origineel op, maar het schijfje ben je niet kwijt!
    Ja, het houd ook in dat het schijfje niet veel waarde heeft.

    Het scheelt WB een berg afval, en steeds minder mensen hebben nog een HD DVD speler, dit houd in dat de titels die overblijven enkel nog een kleine waarde hebben bij mensen die nog beschikken over HD DVD afspeelapparatuur. Ik betaal zelf momenteel echt niet meer dan 7 euro incl. voor een HD DVD titel die ik nog niet op een andere drager heb. HD DVD is een dood systeem, ik bewaar enkel mijn collectie omdat ik een filmverzamelaar ben en het mij niet uitmaakt op welke drager hij staat, als hij maar in goede kwaliteit te zien is, ook met de gewone DVD ben ik nog steeds tevreden.
    Have fun and enjoy your collection

  22. #547

    Standaard

    Hoi, ik heb een xbox 360 HD-DVD drive en ben nu wat HD-DVD's films aan het bijelkaar scharrelen.

    Ik wil o.a. deze kopen:
    http://www.amazon.co.uk/V-Vendetta-H...81808&sr=1-552
    V for Vendetta [HD DVD] [2006] [US Import]

    Het is dus een US import, maar HD-DVD hebben toch geen regio code? dus kan ik deze toch gewoon bekijken?

    alvast bedankt voor de reply
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  23. #548

    Standaard

    Hier is 'ie volgens mij goedkoper, en het is de UK versie (niet dat dat iets uitmaakt):
    http://www.blahdvd.com/DVD/V-For-Ven...30/product.htm

  24. #549

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlos Santuna Bekijk bericht
    Hier is 'ie volgens mij goedkoper, en het is de UK versie (niet dat dat iets uitmaakt):
    http://www.blahdvd.com/DVD/V-For-Ven...30/product.htm
    ah ok thanks , maar ik kan ook de US import afspelen? voor evt. latere ebay aankopen?
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  25. #550

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    ah ok thanks , maar ik kan ook de US import afspelen? voor evt. latere ebay aankopen?
    Jazeker, HD-DVD is niet aan regio's gebonden. Wat is het toch een mooi systeem he?

Pagina 22 van 31 EersteEerste ... 12181920212223242526 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •