Pagina 11 van 31 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 774 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip.. maar star trek kan mij gestolen worden
    Van mij hoeft hij niet gestolen te worden....FAN8)

    Maar toch is hij het me niet waard.... je blijft zitten met 1 enkel seizoen, en dat is met meerdere HD DVD's uitgaven het geval, niet leuk als je complete series- seizoenen wilt hebben. Ik denk niet dat de andere 2 seizoenen ook nog zullen worden uitgebracht. Heb btw wel alle 3 de seizoenen op DVD.

    Maar gaat het bestellen via amazon nog een beetje soepel? Heb met hen geen ervaring...
    Have fun and enjoy your collection

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Van mij hoeft hij niet gestolen te worden....FAN8)

    Maar toch is hij het me niet waard.... je blijft zitten met 1 enkel seizoen, en dat is met meerdere HD DVD's uitgaven het geval, niet leuk als je complete series- seizoenen wilt hebben. Ik denk niet dat de andere 2 seizoenen ook nog zullen worden uitgebracht. Heb btw wel alle 3 de seizoenen op DVD.

    Maar gaat het bestellen via amazon nog een beetje soepel? Heb met hen geen ervaring...
    Die Star Trek HD-dvd-box is een combo-uitvoering. Dus zowel HD als dvd. Zo kun je de dvd-box van seizoen 1 dus mooi vervangen. En het beeld is ook een stuk mooier dan van de eerste dvd uitgave!

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Die Star Trek HD-dvd-box is een combo-uitvoering. Dus zowel HD als dvd. Zo kun je de dvd-box van seizoen 1 dus mooi vervangen. En het beeld is ook een stuk mooier dan van de eerste dvd uitgave!
    Vervangen natuurlijk niet.....de echte fans willen de originele boxen (voor de aanpassingen) ook houden .

  4. #254

    Standaard

    Heb sinds december 85 hd-dvd's bij elkaar gekocht. Prijs-kwaliteit verhouding is dan ook erg goed geweest (10 euro gemiddeld). Zie ondertussen veel van die koopjes op blu-ray verschijnen, vind alleen de prijzen daarbij niet echt aantrekkelijk om mensen over de (hd)streep te trekken. B.v. 20 euro of meer voor kale uitgaves van oudere films in een niet optimale hd-kwaliteit. Daarom ben ik blij met mijn collectie.
    Ik hoop alleen dat alles wel op blu-ray gaat verschijnen, ik heb uit Japan een Lee Ritenour hd-dvd laten komen in referentiekwaliteit, ik moet er niet aan denken dat mijn 2 spelers het gaan begeven.

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HUYG Bekijk bericht
    Heb sinds december 85 hd-dvd's bij elkaar gekocht. Prijs-kwaliteit verhouding is dan ook erg goed geweest (10 euro gemiddeld). Zie ondertussen veel van die koopjes op blu-ray verschijnen, vind alleen de prijzen daarbij niet echt aantrekkelijk om mensen over de (hd)streep te trekken. B.v. 20 euro of meer voor kale uitgaves van oudere films in een niet optimale hd-kwaliteit. Daarom ben ik blij met mijn collectie.
    Ik hoop alleen dat alles wel op blu-ray gaat verschijnen, ik heb uit Japan een Lee Ritenour hd-dvd laten komen in referentiekwaliteit, ik moet er niet aan denken dat mijn 2 spelers het gaan begeven.
    Hier zo'n beetje hetzelfde verhaal, iets meer dan 100 HD DVD schijfjes bij elkaar verzameld voor gemiddeld minder dan 10 euro per stuk, niet alle schijfjes zijn van echte HD kwaliteit, er zitten een paar klasiekers bij waarvan ik denk dat het niet veel nut heeft om ze speciaal op HD aan te schaffen, het was hun prijs en de reden dat ik ze nog niet op SD DVD had dat ik ze toch heb gekocht. Wil heel af en toe nog wel een HD DVD kopen als ze een leuk prijsje hebben, maar ga er niet teveel meer in investeren, het is tenslotte een dood systeem en als je spelers ermee nokken, dan is het einde verhaal. Ook een beetje angst voor de spelers, maar ik heb er gelukkig 4, 1 ingebruik en 3 als reserve, één van de reserve spelers heeft nog even dienst gedaan op de slaapkamer, maar was zo weinig ingebruik dat hij de kast is ingegaan, en dan is er nog een XBox360 add-on geval.... maar dat is toch echt wel een noodgeval.

    Koop momenteel nog volop DVD's, meestal gebruikte en in mindere mate winkel nieuwe exemplaren, zo kan ik voor weinig originele schijven verzamelen en mijn verzameling opbouwen. BD DVD's koop ik bijna niet, heb de PS3 vanaf de introduktie datum, in totaal waren daar 3 gratis schijven bij, en heb er in anderhalf jaar bijelkaar maar 8 bijgekocht, 1 spiderman box (3BD DVD's) 4 aanbiedingen bij de opening van Saturn in Tilburg (15 euro per stuk en later als aktie nog 1 gratis originel PS3 AB van Sony ontvangen- dus eigenlijk gewoon een koopje ) en 1 BD DVD die ik erg mooi vond en waarop ik 10% korting kreeg voor 18 euro (auw 18 euro voor 1 film die ik heel graag wilde.... valt nog mee)

    Ik heb nu de EP35 ingebruik en 1 EP30 - 1 EP10 en 1 E1 als reserve, en 1 360 add-on noodgeval, welke speler heb je ingebruik en welke in reserve?
    Have fun and enjoy your collection

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Vervangen natuurlijk niet.....de echte fans willen de originele boxen (voor de aanpassingen) ook houden .
    Inderdaad, ook al zou ik bij wijze van spreken die HD DVD Combo uitvoering kopen(wat ik dus niet doe) dan zou ik nooit de eerste box met seizoen 1 wegdoen, dan is immers de verzameling niet compleet meer.

    Toch denk ik niet dat het beeld echt heel veel beter is geworden, de originele Star Trek films waren al helemaal geoptimaliseerd en toen pas op DVD gezet. Heb goede apparatuur en ben tevreden met de huidige boxen, daar is heel goed mee te leven. Misschien komen ze ooit nog een keer uit de kast om bekeken te worden..... heb al een achterstand met films die ik nog moet zien en er blijft door nieuwe aankopen altijd wel een achterstand. Nee, ook al is het een leukere prijs geworden, hij is me de aanschaf niet waard, maar cadeau mogen ze me hem altijd geven
    Have fun and enjoy your collection

  7. #257

    Standaard

    Heb de EP10 in gebruik en de EP35 in reserve. Heb nog even overwogen een XE1 erbij te nemen maar was net te laat. Hoop alleen dat die EP35 het goed doet want daar las ik o.a. op dit forum wel mindere ervaringen over. Ook over de serviceafhandeling (Toshiba). Wat toch eigenlijk schandalig gezien het feit dat het systeem nog maar net is ophouden te bestaan.
    Hd-dvd films staan bij diverse sites nog voor scherpe prijzen maar ik heb voor mijzelf er een streep onder gezet: ben tevreden met wat ik heb en kijk naar interessante blu-ray uitgaven. Dvd's koop ik eigenlijk nog maar amper en dan alleen nog films waarvan ik verwacht dat ze niet snel op hd uitkomen zoals 'arthousefilms' en concerten.

  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HUYG Bekijk bericht
    Heb de EP10 in gebruik en de EP35 in reserve. Heb nog even overwogen een XE1 erbij te nemen maar was net te laat. Hoop alleen dat die EP35 het goed doet want daar las ik o.a. op dit forum wel mindere ervaringen over. Ook over de serviceafhandeling (Toshiba). Wat toch eigenlijk schandalig gezien het feit dat het systeem nog maar net is ophouden te bestaan.
    Hd-dvd films staan bij diverse sites nog voor scherpe prijzen maar ik heb voor mijzelf er een streep onder gezet: ben tevreden met wat ik heb en kijk naar interessante blu-ray uitgaven. Dvd's koop ik eigenlijk nog maar amper en dan alleen nog films waarvan ik verwacht dat ze niet snel op hd uitkomen zoals 'arthousefilms' en concerten.
    Ik denk dat er op dit forum wat mensen met pech waren met de EP35, AFKLOPPEN, zelf heb ik tot nu toe geen nare ervaringen met de EP35, het is 1 van de luxere spelers en heb daarom deze ingebruik genomen. ik speel er alleen HD DVD's mee af, heb wel DVD's enzo geprobeerd maar het daar verder bijgelaten. Mag hopen dat hij het idd blijft doen, hij heeft nog garantie en Toshiba heeft beloofd de mensen te zullen steunen, daar zal ik ze dan ook aan houden, heb kort geleden nog een notebook van Toshiba aangeschaft en hoop dat zij hun beloften nakomen.
    Have fun and enjoy your collection

  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Inderdaad, ook al zou ik bij wijze van spreken die HD DVD Combo uitvoering kopen(wat ik dus niet doe) dan zou ik nooit de eerste box met seizoen 1 wegdoen, dan is immers de verzameling niet compleet meer.

    Toch denk ik niet dat het beeld echt heel veel beter is geworden, de originele Star Trek films waren al helemaal geoptimaliseerd en toen pas op DVD gezet. Heb goede apparatuur en ben tevreden met de huidige boxen, daar is heel goed mee te leven. Misschien komen ze ooit nog een keer uit de kast om bekeken te worden..... heb al een achterstand met films die ik nog moet zien en er blijft door nieuwe aankopen altijd wel een achterstand. Nee, ook al is het een leukere prijs geworden, hij is me de aanschaf niet waard, maar cadeau mogen ze me hem altijd geven
    Ik heb er nog wat meer voor betaald, maar hij is elke cent waard...de toevoegingen zijn gewoon netjes gedaan, en ook de extra's zijn erg mooi. Ik zal eens de eerste DVD-box laten lopen naast de HD-DVD box en even vergelijken qua beeld.

  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb er nog wat meer voor betaald, maar hij is elke cent waard...de toevoegingen zijn gewoon netjes gedaan, en ook de extra's zijn erg mooi. Ik zal eens de eerste DVD-box laten lopen naast de HD-DVD box en even vergelijken qua beeld.
    Vergelijk je dan ook het beeld van de DVD kanten met elkaar? HD DVD kant zal ongetwijfeld iets meer detail scoren, maar ik kan mij niet voorstellen dat het spectaculair zal zijn.

    Vraag me af, zijn die Combo DVD kanten regio 2? Heb Combo DVD's uit de US en daarvan zijn de regio's nr 1, vind ik wel verdomd kinderachtig, HD DVD kant regio/zonevrij en de DVD kant voorzien van een regio....
    Have fun and enjoy your collection

  11. #261

    Standaard

    @dvdprofilersfilmgek:
    Heb zelf goede ervaringen met Amazon gehad, heb daar een aardig deel van mijn collectie besteld: hd-dvd, blu-ray, dvd, cd en zelfs een horloge. Wbt. hd-dvd ook een enkele via tussenhandelaren bij Amazon gekocht. Is mij honderd procent meegevallen, verzendkosten en douane zijn enige obstakels gebleken. Koos altijd de 1 na snelste (of 1 na langzaamste , hoe je het ook noemt) verzendmethode.
    Met hd-dvd niet de goedkoopste (dan was Ezy de top, maar de verzendduur was drie keer niks, maar wel voor 4 of 5 Aussie $ The Game, die welliswaar geen geweldige hd-transfer heeft gekregen), maar wanneer het op voorraad was en met cc in ongeveer 7 werkdagen binnen uit VS. Kon ook relatief makkelijk orders afbreken.
    Kan niet zo goed begrijpen waarom de hd-dvdprijzen op een aantal sites zo hoog zijn (b.v. Bol): het systeem is opgegeven, kost de winkels onnodig ruimte. Je kan er maar vanaf zijn zou ik zeggen.

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HUYG Bekijk bericht
    @dvdprofilersfilmgek:
    Heb zelf goede ervaringen met Amazon gehad, heb daar een aardig deel van mijn collectie besteld: hd-dvd, blu-ray, dvd, cd en zelfs een horloge. Wbt. hd-dvd ook een enkele via tussenhandelaren bij Amazon gekocht. Is mij honderd procent meegevallen, verzendkosten en douane zijn enige obstakels gebleken. Koos altijd de 1 na snelste (of 1 na langzaamste , hoe je het ook noemt) verzendmethode.
    Met hd-dvd niet de goedkoopste (dan was Ezy de top, maar de verzendduur was drie keer niks, maar wel voor 4 of 5 Aussie $ The Game, die welliswaar geen geweldige hd-transfer heeft gekregen), maar wanneer het op voorraad was en met cc in ongeveer 7 werkdagen binnen uit VS. Kon ook relatief makkelijk orders afbreken.
    Kan niet zo goed begrijpen waarom de hd-dvdprijzen op een aantal sites zo hoog zijn (b.v. Bol): het systeem is opgegeven, kost de winkels onnodig ruimte. Je kan er maar vanaf zijn zou ik zeggen.
    Mmm.., zal het ook eens gaan proberen, zag een titel die me wel ligt.

    Ik snap ook niet dat sommigen denken dat er nog mensen zijn die de hoofdprijs voor een HD DVD willen betalen, ik iig geval niet. Van mij mogen ze allemaal in de opruiming en als er dan titels bijzitten die ik nog niet op DVD heb, dan wil ik ze wel aanschaffen voor een max van 5 euro de titel
    Have fun and enjoy your collection

  13. #263

    Standaard

    Ik heb toch maar The Fountain bij Axelmusic geprobeerd te bestellen, maar ik kreeg net het berichtje terug dat ie niet meer te krijgen is. Another one bites the dust.

    Ik heb nu een poging gedaan om er Sleepy Hollow te bestellen, maar ik vrees dat ik die ook wel weer terug ga krijgen.

  14. #264

    Standaard

    Ben er zelf wel bijna doorheen denk ik... zijn nog wel wat titels die ik wil maar die zijn of niet meer te krijgen of te prijzig...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  15. #265

    Standaard

    Ik zie net dat Sleepy Hollow in ieder geval op "packing" staat. Da's leuk, want ik dacht eigenlijk dat ie niet meer verkrijgbaar was. Bij Axelmusic stond ie namelijk lange tijd op "discontinued".

    Ik heb nog wel wat dingen op m'n lijstje staan, maar dat zijn ook veelal dingen die al niet meer verkrijgbaar zijn of voor teveel geld op sites als Axelmusic. Daarmee lijkt m'n 2e golf van "afterlife"aankopen ook op z'n einde te lopen. Jammer is dat.

  16. #266

    Standaard

    Ik ben er ook bijna doorheen maar heb wel bij Play nog een aantal mooie Warner titels voor iets van 6 euro inc verzending weten te bestellen: Superman Returns, Goodfellas, Blood Diamond en Unforgiven. Het zullen wel ongeveer de laatsten zijn....

  17. #267

    Standaard

    Krijg toch wel regelmatig de vraag wat het zijn als mensen hier langskomen ... blijft 'n leuk niche-product!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  18. #268

    Standaard

    Ik blijf het rood van de verpakking van HD DVD ook mooier vinden als het blauw van Blu-ray. Dat heeft niks te maken met mijn oorspronkelijke voorkeur voor HD DVD, maar die robijn-achtige kleur straalt gewoon meer warmte en luxe uit. Blauw = koud en kil. En dat zeg ik terwijl blauw eigenlijk m'n favoriete kleur is.

  19. #269

    Standaard

    Wie had een jaar geleden kunnen denken dat 'de strijd' zo zou zijn afgelopen. Ik had juist in eerste instantie een voorkeur voor blu-ray, maar bij veel recensies bleek dat de hd-dvd versie de voorkeur genoot. Ben overstag gegaan bij slotoffensief eind november.
    Hd-dvd had toen ook interessante oude(re) films beschikbaar, terwijl blu-ray meer op recente films gericht was.

  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HUYG Bekijk bericht
    Wie had een jaar geleden kunnen denken dat 'de strijd' zo zou zijn afgelopen. Ik had juist in eerste instantie een voorkeur voor blu-ray, maar bij veel recensies bleek dat de hd-dvd versie de voorkeur genoot. Ben overstag gegaan bij slotoffensief eind november.
    Hd-dvd had toen ook interessante oude(re) films beschikbaar, terwijl blu-ray meer op recente films gericht was.
    Dolkstoot van warner in de rug van Toshiba.... WB rat, koop niet veel van dat label momenteel, kijk het wel even gedownload en wacht totdat het beschikbaar komt zonder winst van mijn kant voor hun

    Jammer dat de concurrentie weg is, het is nu zo doods en nog steeds is BD gewoon veel te duur. Echt hard lopen doet het hier niet en als dat niet beter gaat worden.... dan kan ook BD wel eens een kort leven beschoren zijn, dat zou heel jammer zijn, wil m'n TV toch wel kunnen blijven voeden met af en toe wat Full HD materiaal.

    Hoorde ik enkele maanden geleden nog in de videotheek dat men ook wel BD zou gaan verhuren.... nu hoor ik niets meer en het ligt er ook nog steeds niet bij...
    Have fun and enjoy your collection

  21. #271

    Standaard

    De LG Blu-ray/HD DVD speler en DVD brander (voor PC's) is bij Saturn nu 99 euro. Voor degenen die een HTPC met blu-ray willen en ook nog HD DVD's willen kunnen afspelen is dit een mooie optie lijkt me.
    Bang om je HD-DVD's nooit meer te kunnen afspelen hoef je niet te zijn iig.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  22. #272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    De LG Blu-ray/HD DVD speler en DVD brander (voor PC's) is bij Saturn nu 99 euro. Voor degenen die een HTPC met blu-ray willen en ook nog HD DVD's willen kunnen afspelen is dit een mooie optie lijkt me.
    Bang om je HD-DVD's nooit meer te kunnen afspelen hoef je niet te zijn iig.
    Denk dat deze speler/brander maar kort te koop zal zijn... wel een mooi aanbod voor de HD DVD liefhebbers die zo hun HD DVD collectie wat makkelijker kunnen inventariseren op de PC.
    Have fun and enjoy your collection

  23. #273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Hoorde ik enkele maanden geleden nog in de videotheek dat men ook wel BD zou gaan verhuren.... nu hoor ik niets meer en het ligt er ook nog steeds niet bij...
    In mijn filiaal al bijna 100 BRD titels te huur
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  24. #274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    In mijn filiaal al bijna 100 BRD titels te huur
    Kosten die nu ook meer om te huren dan normale titels?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  25. #275

    Standaard

    Een euro duurder per dag dan de dvd's...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


Pagina 11 van 31 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •