Pagina 12 van 31 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 774 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Een euro duurder per dag dan de dvd's...
    Zijn dat echt voor verhuur bestemde BD DVD's? Staat het er ook op... voor rental of met een andere aanduiding?

    Videoland?
    Movie Max?
    ?
    ?
    Have fun and enjoy your collection

  2. #277

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Zijn dat echt voor verhuur bestemde BD DVD's? Staat het er ook op... voor rental of met een andere aanduiding?

    Videoland?
    Movie Max?
    ?
    ?
    Jup Warner Bros, Fox, DFW en Sony voeren allen BD's voor de huur, staat er idd. op

    Movie Max..
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  3. #278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Jup Warner Bros, Fox, DFW en Sony voeren allen BD's voor de huur, staat er idd. op

    Movie Max..
    Mmm, toch eens opletten bij m'n exRental verkooppunten.... kan bijna niet wachten, nu liggen de ExDVD Rentals voor 3 voor 10 euro in de bak... wat zouden de BD's gaan doen... 3 voor 13

    Net nog even voorzichtig aan het shoppen geweest op Amazon.UK, ik moet me zo inhouden... heb 3 titeltjes gekocht die ik nog niet had op SD DVD- The Road Warrior, The Last Starfighter(ben een echte SF liefhebber) en What Dreams May Come. Ze hebben daar nog keus genoeg, er zaten nog wel andere leuke titels bij.... maar gewoon te duur voor een dood systeem, als die gaan zakken in prijs, wie weet

    Houd hier wel even op de hoogte hoe het gegaan is.

    Oh... 3 HD DVD's wel te verstaan
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 31-08-2008 om 16:47 Reden: aanvulling-laatste zin
    Have fun and enjoy your collection

  4. #279

    Standaard

    Iemand heeft op Ebay een HD DVD van Sweeney Todd aangeboden en verkocht voor 59 dollar: http://cgi.ebay.com/Sweeney-Todd-The...d=p3286.c0.m14

    Geen idee of het echt is of niet. M'n gevoel zegt van niet, maar het is niet ondenkbaar dat er echt exemplaren van de HD DVD zijn geproduceerd. Het was namelijk een release die lang "op het randje" zat. Het zou wel een erg leuk collectors item zijn als je zoiets te pakken kunt krijgen.

    Op avsforum hebben ze een discussie lopen over deze vreemde disc: http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1061882

  5. #280

    Standaard

    Lijkt me heel sterk, het is ook nog een nieuwe aanbieder op ebay om het extra verdacht te maken.....ik zou het niet aandurven.

  6. #281

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Lijkt me heel sterk, het is ook nog een nieuwe aanbieder op ebay om het extra verdacht te maken.....ik zou het niet aandurven.
    Ik ook niet, maar uitsluiten dat het echt is durf ik ook niet. Ik heb de feedback-pagina van de verkoper gebookmarkt om te zien wat de reactie van de koper zal zijn.

    Vandaag heb ik trouwens een nieuwe poging gedaan om The Fountain te kopen bij Axelmusic. Gisteren kreeg ik een mailtje dat ie weer in voorraad was en vandaag verlaagden ze de prijs naar 17,99. Vrij hoog voor een HD DVD, maar omdat het nog een van de laatste openstaande HD DVD-wensen was die ik had staan heb ik hem maar besteld. Nu is het afwachten of ie ook echt verzonden gaat worden want inmiddels staat ie weer op "out of stock" als je hem opzoekt op de site.

  7. #282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Iemand heeft op Ebay een HD DVD van Sweeney Todd aangeboden en verkocht voor 59 dollar: http://cgi.ebay.com/Sweeney-Todd-The...d=p3286.c0.m14

    Geen idee of het echt is of niet. M'n gevoel zegt van niet, maar het is niet ondenkbaar dat er echt exemplaren van de HD DVD zijn geproduceerd. Het was namelijk een release die lang "op het randje" zat. Het zou wel een erg leuk collectors item zijn als je zoiets te pakken kunt krijgen.

    Op avsforum hebben ze een discussie lopen over deze vreemde disc: http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1061882
    van Sweeney Todd bestaat helemaal geen HD-DVD van.Het moet gewoon een neppe HD-DVD zijn als je goed bekijkt denk ik...
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  8. #283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Een euro duurder per dag dan de dvd's...
    Bij onze MovieMax dvd's 4,- euro, en Blu-Ray's 4,50 ............
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  9. #284

    Standaard

    Bij mij druppelen er nog wat Warner HD DVD's binnen, simpelweg omdat ze een stuk goedkoper zijn dan hun BD broertje (en in sommige gevallen betere specs hebben). Zo heb ik laatst Unforgiven, Blood Diamond, Superman Returns, Goodfellas en The Road Warrior aangeschaft.

  10. #285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger Weerts Bekijk bericht
    Bij onze MovieMax dvd's 4,- euro, en Blu-Ray's 4,50 ............
    Hier bij de lokale toko allebei even duur maar slechts een beperkte keuze.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  11. #286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vogeltje29 Bekijk bericht
    van Sweeney Todd bestaat helemaal geen HD-DVD van.Het moet gewoon een neppe HD-DVD zijn als je goed bekijkt denk ik...
    De HD DVD van Sweeney Todd heeft anders wel een tijd lang op de planning gestaan. Zie o.a. http://www.highdefdigest.com/news/sh...for_April/1425

    Ik durf niet uit te sluiten dat ze er ook echt een aantal van geproduceerd hebben voordat ze zich terugtrokken uit HD DVD. Voor dat soort voorname releases moeten ze die ver van tevoren geprint hebben. En misschien dat dit exemplaar is ontsnapt aan de verbrandingsoven.

  12. #287

    Standaard

    Zeer onwaarschijnlijk want tegenwoordig worden alle foute dvd's,blu-rays en HD-DVD's die niet meer mogen worden uitgebracht meteen vernietigd onder strenge beleid van de fabrikanten etc etc dus kan eentje echter niet aan ontsnappen want als blijkt dat er eentje ontsnapt is dan is de vorm van diefstal geweest en zal deze ene hd-dvd flinke somme geld gaan bieden door de bieders dus onbetaalbaar.
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  13. #288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vogeltje29 Bekijk bericht
    Zeer onwaarschijnlijk want tegenwoordig worden alle foute dvd's,blu-rays en HD-DVD's die niet meer mogen worden uitgebracht meteen vernietigd onder strenge beleid van de fabrikanten etc etc dus kan eentje echter niet aan ontsnappen want als blijkt dat er eentje ontsnapt is dan is de vorm van diefstal geweest en zal deze ene hd-dvd flinke somme geld gaan bieden door de bieders dus onbetaalbaar.
    Hoeft geen vorm van diefstal te zijn.
    Het kan zijn dat een aantal hd-dvd's daarvan naar een FRS in de buurt vervoerd waren en er een gekocht werdt door iemand. Dan is het gewoon een fout van de fabrikant...

  14. #289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Hoeft geen vorm van diefstal te zijn.
    Het kan zijn dat een aantal hd-dvd's daarvan naar een FRS in de buurt vervoerd waren en er een gekocht werdt door iemand. Dan is het gewoon een fout van de fabrikant...
    In Nederland is er geen HD-DVD van Sweeney Todd verschenen want het ging om Engelse uitgave.
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  15. #290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vogeltje29 Bekijk bericht
    In Nederland is er geen HD-DVD van Sweeney Todd verschenen want het ging om Engelse uitgave.
    De aanbieder lijkt een Amerikaan te zijn dus het lijkt me eerder een Amerikaanse uitgave. Maar goed: ik hou de feedback-pagina van de verkoper in de gaten om te zien hoe de koper reageert. Dan zullen we tzt wel weten of dit nou een geval van oplichting is of dat het echt was.

    Ik zie net dat Axelmusic nu voor de 2e keer m'n bestelling van Queen's Rock Montreal heeft geannuleerd. Ze weten daar kennelijk ook niet meer zo goed wat ze wel en niet in voorraad hebben, want beide keren dat ik hem bestelde was ie wel degelijk "in stock" (en ook nog eens lekker afgeprijst naar 6 euro).

  16. #291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vogeltje29 Bekijk bericht
    In Nederland is er geen HD-DVD van Sweeney Todd verschenen want het ging om Engelse uitgave.
    Ik bedoel ermee in Amerika/Engeland. De plaats waar die HD-dvd via ebay verkocht is. Amerika dus.

  17. #292

    Standaard

    Ik geloof wel dat het waar is.
    Bijvoorbeeld, toen Paramount nog niet officieel hun Blu-ray persbericht naar buiten had gebracht en ze nog bij HD DVD zaten officieel, vertelde een magazijnmedewerker op het forum van Blu-ray.com dat hij in dozen BD's van Bee Movie had gezien.
    Let wel, dit was nog ruim voordat het persbericht naar buiten werd gebracht.
    Een paar maanden later: Paramount kondigde Bee Movie op Blu-ray aan!

    Dus wat wil dit zeggen? De schijfjes werden dus geperst voordat het bekend werd gemaakt.
    Dus bij de Paramount HD DVD (Sweeney Todd is in de VS bij Paramount, in de rest van de wereld bij Warner) ging het denk ik als volgt:
    Schijfjes werden in het geheim geperst, ergens in een magazijn opgeborgen, perstbericht werd naar buiten gebracht, een tijd later stopte Paramount met HD DVD, schijfes werden vernietigd.
    Dus uit een magazijn/distributiecentrum zal het één en ander ontvreemd zijn.

    Het klinkt als een filmscript, maaruh, denk even logisch na: Ze zijn een filmmaatschappij, dus daar horen filmische fratsen bij.

  18. #293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Ik geloof wel dat het waar is.
    Bijvoorbeeld, toen Paramount nog niet officieel hun Blu-ray persbericht naar buiten had gebracht en ze nog bij HD DVD zaten officieel, vertelde een magazijnmedewerker op het forum van Blu-ray.com dat hij in dozen BD's van Bee Movie had gezien.
    Let wel, dit was nog ruim voordat het persbericht naar buiten werd gebracht.
    Een paar maanden later: Paramount kondigde Bee Movie op Blu-ray aan!

    Dus wat wil dit zeggen? De schijfjes werden dus geperst voordat het bekend werd gemaakt.
    Dus bij de Paramount HD DVD (Sweeney Todd is in de VS bij Paramount, in de rest van de wereld bij Warner) ging het denk ik als volgt:
    Schijfjes werden in het geheim geperst, ergens in een magazijn opgeborgen, perstbericht werd naar buiten gebracht, een tijd later stopte Paramount met HD DVD, schijfes werden vernietigd.
    Dus uit een magazijn/distributiecentrum zal het één en ander ontvreemd zijn.

    Het klinkt als een filmscript, maaruh, denk even logisch na: Ze zijn een filmmaatschappij, dus daar horen filmische fratsen bij.
    Zou best kunnen kloppen ja...

  19. #294

    Standaard

    Die Sweeney Todd HD DVD lijkt toch een gevalletje oplichting te zijn. De koper heeft een (negatieve) reactie achtergelaten op de feedback-pagina van de verkoper: "Item not received 14 days after auction... Seller will not respond to my emails". Zie http://feedback.ebay.com/ws/eBayISAP...k&myworld=true

    Het linke aan dit gevalletje was dat het beredeneerbaar was dat het echt zou kunnen zijn. En iemand is daar 86 dollar rijker van geworden.

  20. #295

    Standaard

    Dat zie je nu dat Sweeney Todd HD-DVD niet eens bestaat,dat wist ik gewoon al.
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  21. #296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vogeltje29 Bekijk bericht
    Dat zie je nu dat Sweeney Todd HD-DVD niet eens bestaat,dat wist ik gewoon al.
    Vraag mij toch af wat jij met dit soort postings wil bereiken...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  22. #297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Vraag mij toch af wat jij met dit soort postings wil bereiken...
    Eerder gelooft sommige dat Sweeney Todd op HD-DVD bestaat maar het was eerder van de release lijst gehaald en nooit in de winkels verschenen.Nu bied iemand via Ebay Sweeney Todd op HD-DVD aan en vind je dan niet meteen verdacht?
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  23. #298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vogeltje29 Bekijk bericht
    Eerder gelooft sommige dat Sweeney Todd op HD-DVD bestaat maar het was eerder van de release lijst gehaald en nooit in de winkels verschenen.Nu bied iemand via Ebay Sweeney Todd op HD-DVD aan en vind je dan niet meteen verdacht?
    Edoch kan je het nooit zeker weten...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  24. #299

    Standaard

    Je kan het ook proberen zoeken maar de kans is 1% procent dat je het kan vinden.
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  25. #300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vogeltje29 Bekijk bericht
    Je kan het ook proberen zoeken maar de kans is 1% procent dat je het kan vinden.
    Huh?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


Pagina 12 van 31 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •