Pagina 13 van 31 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 774 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Huh?
    Gewoon links laten liggen die gozer....In dit topic plaatst hij ook reacties die totaal off-topic zijn en totaal niks bijdragen....
    Anyways...iemand nog leuke HD DVD aanbidingen gezien? Ik zoek nog de duitse tin van T2, nergens te vinden tot nu toe...

  2. #302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Huh?
    Ik bedoel dat Sweeney Todd op HD-DVD extreem moeilijk is om dat te kunnen vinden.Misschien bestaat ie helemaal niet.snap je?
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  3. #303

    Standaard

    Dit topic even verplaatst naar mediadragers, aangezien de discussie vooral gaat over de disks en niet zozeer over de spelers. Er staat nog een weekje een redirect in het andere subforum.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Gewoon links laten liggen die gozer....In dit topic plaatst hij ook reacties die totaal off-topic zijn en totaal niks bijdragen....
    Anyways...iemand nog leuke HD DVD aanbidingen gezien? Ik zoek nog de duitse tin van T2, nergens te vinden tot nu toe...
    Op deze pagina is een soort pricewatch te vinden van die titel: http://www.cinefacts.de/hd_dvd/db/details.php?id=40707

    Maar volgens die site is ie dus nergens voor minder dan 28 euro te krijgen. En da's mij veel te duur.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Dit topic even verplaatst naar mediadragers, aangezien de discussie vooral gaat over de disks en niet zozeer over de spelers. Er staat nog een weekje een redirect in het andere subforum.
    Ik wilde er eigenlijk al tijden een PM over sturen. Bedankt.

  5. #305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Gewoon links laten liggen die gozer....In dit topic plaatst hij ook reacties die totaal off-topic zijn en totaal niks bijdragen....
    Anyways...iemand nog leuke HD DVD aanbidingen gezien? Ik zoek nog de duitse tin van T2, nergens te vinden tot nu toe...
    Ach...alsof ik niks mocht zeggen...
    HD-DVD's raken sneller op dan verwacht.
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  6. #306

    Standaard

    Beste Vogeltje29, even een hele directe vraag: Wat denk jij inhoudelijk toe te kunnen voegen aan dit forum? Eerlijk zijn graag.
    Hoe meer forumleden, hoe beter, maar velen beginnen je wat eentonig te vinden; we weten het nu wel.
    Ik bedoel dit niet vervelend of aanvallend, maar zoals het nu gaat is toch ook niet fijn?

  7. #307

    Standaard

    Ik denk dat ik beter geen antwoord meer opgeeft want dat lukt me nooit eens goed te doen.
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  8. #308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Op deze pagina is een soort pricewatch te vinden van die titel: http://www.cinefacts.de/hd_dvd/db/details.php?id=40707

    Maar volgens die site is ie dus nergens voor minder dan 28 euro te krijgen. En da's mij veel te duur.
    Heb T2 in de europese versie met NL subs, denk dat ik daar iets van 10 euro voor betaald heb, m'n T3 is een US import zonder NL subs, zal me ook iets van rond de 10 euro gekost hebben en meer wilde ik er toen ook al niet voor betalen. T1 is nooit op HD DVD uitgekomen, en dat vind ik aan 1 kant wel jammer, had ik ook wel in High def. voor een zacht prijsje willen hebben.:wink:

    Had 3 HD DVD titels besteld via Amazon.co.uk. , bij 2 verschillende leveranciers, die waar ik 1 titel bij heb besteld (Road Warrior) had ik binnen een week binnen, de andere 2 titels wacht ik nu nog steeds op:sad:

    Voordat ik weer wat bestel wacht ik eerst even op hoe dat afloopt met die 2 nog steeds niet ontvangen titels. Mag nog een weekje van ze wachten.... wat duurt wachten toch lang...
    Have fun and enjoy your collection

  9. #309

    Standaard

    http://www.areadvd.de/news/2008/09/2...r-firmware-40/

    Ik vraag me af of ik nog een nieuwe versie hoef te installeren want al m'n HD-DVD's doen 't goed.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  10. #310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    http://www.areadvd.de/news/2008/09/2...r-firmware-40/

    Ik vraag me af of ik nog een nieuwe versie hoef te installeren want al m'n HD-DVD's doen 't goed.
    Volgens mij moet je nieuwe versie installeren als je internet wil verbinden via HD-DVD speler om extra's te kunnen downloaden en bekijken maar dat is denk ik niet nodig als je alleen maar Hoofdfilms willen bekijken.
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  11. #311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vogeltje29 Bekijk bericht
    Volgens mij moet je nieuwe versie installeren als je internet wil verbinden via HD-DVD speler om extra's te kunnen downloaden en bekijken maar dat is denk ik niet nodig als je alleen maar Hoofdfilms willen bekijken.
    "Das Update aktualisiert die Firmware sämtlicher in den USA verkauften HD-DVD-Player auf die Version 4.0 und soll ersten Berichten zufolge u.a. die Bildstörungen bei der Wiedergabe von mit dem MPEG4-AVC-Videocodec beheben.".

    Heeft dus niets met extra content te maken.....

    Aangezien ik ook geen problemen heb, ga ik ook niets updaten. Bang dat mijn speler het opeens niet meer doet . If it ain't broken, don't fix it.

  12. #312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    http://www.areadvd.de/news/2008/09/2...r-firmware-40/

    Ik vraag me af of ik nog een nieuwe versie hoef te installeren want al m'n HD-DVD's doen 't goed.
    Ik zou nog even wachten op de juiste versie:

    Quote>Für Toshibas in Europa verkaufte HD-DVD-Player-Modelle liegt das Update bislang noch nicht vor.<End Quote

    Heb met m'n nu in gebruik zijnde speler(EP35) ook geen problemen, speelt tot nu toe probleemloos af wat ik em zo af en toe voer
    Have fun and enjoy your collection

  13. #313

    Standaard MMmm

    Een beetje teleurgesteld was ik wel, de HD DVD's waren bij de MM Alkmaar al tijden extreem buiten de markt geprijst(rond de 30 euro enzo).... was een tijdje niet geweest, en wat denk je wat

    Liggen ze voor 3 euro in het rek, alleen waren er niet veel titels meer die ik niet al reeds had

    Heb ze nog niet onder die prijs nieuw in folie zien liggen, en niemand die hier een seintje heeft gegeven

    Heb vandaag alleen KnockedUp meegenomen voor die 3 euro, die had ik wel al in een US Combi Disc uitvoering, maar zonder NL-subs. Die US Combi blijft dus ook gewoon in mijn verzameling, al is het alleen maar voor de heb

    Ze hebben nog wat Bourne 1 en 2 gevallen, nog 1 KnockedUp, een paar American Wearwolve, en een hele grote stapel SAW liggen, maar die kosten 5 euro, en dat gaat er volgens mij geen hond meer voor betalen

    Vind het jammer dat ik de wat betere titels heb gemist.... 3 euro... wauw

    Was gisteren nog even bij MM Arena, die hebben een beste stapel BD DVD's in hun collectie, vond er 2 wel leuk, heb toch de verkeerde keus gedaan lijkt het achteraf wel. Ik vond In the Name of the King toch best wel een aardige film zoals ik hem als preview(download) heb gezien. Op Blu Ray viel hij mij toch enigzins tegen, het geluid was magertjes en ook het beeld kwam niet echt super over.... een DFW geval, volgende keer wacht ik de recensies af

    Bij MM Arena nog wel een paar HD DVD's aangeschaft, och zo goedkoop als bij MM Alkmaar zijn ze niet, maar ik heb er toch ook nog DreagonHeart kunnen bemachtigen voor 3,99 en die kon ik via Bol.com al niet meer krijgen, dus dat was wel een mazzeltje, ik had deze titel namelijk ook nog niet op de SD DVD.

    Nu is Born on the Fourth of july niet echt mijn titel en ik hem hem ook al op DVD, heb hem toch maar meegenomen, wie weet gaat hij nu wel boeien Mercury Rising en Fireplace Impressions wilden zich ook niet verbergen.... ach verzamel is toch zo'n ziekte...

    American Gangster kostte me ook niet echt de kop(vandaag bij de MM Alkmaar op DVD zat hij rond de 16 euro) en die 6 euro kom ik ook wel weer overheen... shit, ik wilde niet meer zoveel HD DVD's kopen, ben er nu al weer 6 rijker, Oh heb ook nog even een klassieker op SD DVD gekocht, Money Pit, daar had ik leuke herinneringen aan.

    Nog tips gezocht, ik heb ze niet echt, maar wel vandaag een Email gekregen van http://www.amazon.co.uk/ dat heel veel HD DVD's heben onder de 5 pond...... ik wacht er nog steeds op 2:sad:

    HD DVD is dood, maar ik heb er toch nog wel een paar om de TV van wat leuk materiaal te voorzien, kon gisteren alleen al vinden dat een oude film als DreagonHeart een voller geluid liet horen als mijn DFW aanschaf....

    Zo, nu tijd voor American Gangster, want die zat nu nog in de speler
    Have fun and enjoy your collection

  14. #314

    Standaard

    Ik ben nog even de Amerikaanse releaselijst langsgelopen aan de hand van highdefdigest (zal niet alles zijn, maar wel bijna), en ik kan eerlijk zeggen dat er zo goed als niets meer bijzit voor me, wat ik nog niet heb, of gehad heb (en weer verkocht heb). In een enkele geval zal ik een titel die eerder op HD-DVD was uitgekomen nog op BD kopen (of de HD-DVD moet erg goedkoop worden), maar verder is het afgelopen qua US HD-DVD's voor mij.

    In Nederland, Engeland en Australië was ik al uitgekeken, dus voor mij houdt het nu in principe op met HD-DVD's kopen (al moet je nooit nooit zeggen ).
    Ik heb er, na alle verkopen, nog over de honderd, waarvan er nog een paar weggaan, en dan is het voor mij een afgesloten hoofdstuk.

    Nou ja, ik heb er een aantal prachtige uitgaves aan over gehouden, zoals The Ultimate Matrix box en Star Trek TOS season 1. Verder zijn er films die ik normaal niet gekocht had op Blu-ray, en nu sublieme HD-uitgaves blijken te zijn, zoals Into the Wild, Elizabeth, The Host, Black Snake Moan, Hot Fuzz, The Frighteners, Shaun of the Dead, om er maar een paar op te noemen.

    En nu verder met Blu-ray (pas 20 titels), maar zeker niet in de vaart dat ik met HD-DVD ging .

  15. #315

    Standaard

    Haha stoppen met kopen ken ik... totdat je weer titels voor 4 euro per stuk ziet

  16. #316

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door diederik Bekijk bericht
    Haha stoppen met kopen ken ik... totdat je weer titels voor 4 euro per stuk ziet
    Daarvoor heb ik mijzelf ingedekt met "zeg nooit nooit" .

  17. #317

    Standaard HD DVD word nog steeds goed verkocht

    Volgens de Financial Times worden er in Amerika nog volop HD DVD spelers & discs verkocht, mede door 't slechte economische klimaat.

    HD DVD sales is booming

  18. #318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DaMan Bekijk bericht
    Volgens de Financial Times worden er in Amerika nog volop HD DVD spelers & discs verkocht, mede door 't slechte economische klimaat.

    HD DVD sales is booming
    HD DVD spelers en films worden niet meer gemaakt dus het bloedt alles dood.Dit verhaaltje wat je leest is een grote bullshit verhaal.Het kan wel veel verkocht worden tegen grote dumpprijzen om van hun voorraad af te komen maar HD DVD is net zo goed als dood.Nu kan je nog wat HD-DVD's aanschaffen maar over een jaar of 2 zijn alle voorraad in HD-DVD's op,op,op is op,op,op.
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  19. #319

    Standaard

    Neemt niet weg dat Blu-ray het mede hierdoor nog steeds erg veel moeite heeft om door te breken. Ik ben iig nooit bereid om meer dan 15 Euro voor 'n film uit te geven, dat is 't gewoon niet waard. Een HD DVD schijfje voor zo'n 5 a 10 euro vind ik daarintegen zeer acceptabel.

  20. #320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DaMan Bekijk bericht
    Neemt niet weg dat Blu-ray het mede hierdoor nog steeds erg veel moeite heeft om door te breken. Ik ben iig nooit bereid om meer dan 15 Euro voor 'n film uit te geven, dat is 't gewoon niet waard. Een HD DVD schijfje voor zo'n 5 a 10 euro vind ik daarintegen zeer acceptabel.
    De meeste hier op een forum hebben geen moeite mee om volle mep uit te geven aan blu-rays.Free record shop vertelde me net dat de blu-ray veel sneller over de toonbank vliegen dan half jaar geleden zegt dus al genoeg.
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  21. #321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vogeltje29 Bekijk bericht
    De meeste hier op een forum hebben geen moeite mee om volle mep uit te geven aan blu-rays.Free record shop vertelde me net dat de blu-ray veel sneller over de toonbank vliegen dan half jaar geleden zegt dus al genoeg.
    Veel van onze medeforummers hebben een CC en importeren erg veel films en betalen op deze manier niet de volle mep .
    Dat de BR schijfjes makkelijker verkopen zal ongetwijfeld, dit omdat er meer PS3 in de huiskamers zijn komen te staan na de pricedrops en het aanbod in BR-spelers steeds groter en veelbelovender wordt .

  22. #322

    Standaard

    Ik wou net zeggen, er zijn hier op het forum juist relatief WEL veel mensen die niet de volle mep betalen van 25-30 euro, maar genoeg hebben aan Engelse subs en veel importeren.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vogeltje29 Bekijk bericht
    De meeste hier op een forum hebben geen moeite mee om volle mep uit te geven aan blu-rays.Free record shop vertelde me net dat de blu-ray veel sneller over de toonbank vliegen dan half jaar geleden zegt dus al genoeg.
    FR lult wel vaker uit z'n nek, en zeker tegen goedgelovige schaapjes....

    Over de toonbank vliegen.... die ...zaak heeft amper een fatsoenlijke keuze in huis


    Maar goed, ik ben erg gelukkig, kreeg vandaag(eindelijk precies een maand gewacht) m'n 2 HD DVD's binnen, ik ben heel erg gelukkig, lijken mij 2 heel goede titels en 1 van de 2 staat nog op een combo format schijf ook
    Have fun and enjoy your collection

  24. #324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Ik wou net zeggen, er zijn hier op het forum juist relatief WEL veel mensen die niet de volle mep betalen van 25-30 euro, maar genoeg hebben aan Engelse subs en veel importeren.
    IDD, ik wil er ook niet de volle mep voor betalen, maar dat moge bekent zijn
    Have fun and enjoy your collection

  25. #325

    Standaard

    Me 2.
    20 euro is toch wel zo'n beetje de grens, of ik moet een film echt heel graag willen hebben. En als de film niet echt veel meerwaarde biedt op BD op de manier waarop gefilmd is dan denk is soms wel eens dat ik net zo goed de dvd had kunnen kopen. Maar ja, toch kopen he? Maar soms als ik dat van tevoren al kan zien aankomen dan koop ik ook de dvd, of twijfel nog lang.

    In ieder geval is 30 euro me nu te veel terwijl ik in '98 wel 69,99 gulden heb neergeteld voor dvd's (ik kocht toen wel veel minder).
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

Pagina 13 van 31 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •