Pagina 17 van 31 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 774 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    Ik zag dat ze op Play.com nog maar 8 titels in voorraad hebben.

    Op Axelmusic raakt steeds meer "out of print". Het aanbod wordt kleiner en kleiner.

  2. #402

    Standaard

    Niet lullig bedoeld, maar moet dit draadje niet gewoon op slot?

  3. #403

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    Niet lullig bedoeld, maar moet dit draadje niet gewoon op slot?
    Waarom precies? Er zijn nog genoeg mensen met HD DVD spelers en er worden via diverse (veiling) sites nog steeds HD DVD aangeboden. Plus het feit dat er in Japan/China nog steeds hardware voor wordt geproduceerd. Mocht daarvoor geen interesse meer zijn dan reageert gewoon niemand meer. Maar om alles op slot te gooien lijkt me een beetje overdreven...

  4. #404

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Waarom precies? Er zijn nog genoeg mensen met HD DVD spelers en er worden via diverse (veiling) sites nog steeds HD DVD aangeboden. Plus het feit dat er in Japan/China nog steeds hardware voor wordt geproduceerd. Mocht daarvoor geen interesse meer zijn dan reageert gewoon niemand meer. Maar om alles op slot te gooien lijkt me een beetje overdreven...
    omdat het aantal reacties hier minder en minder wordt en de HD-DVD schijfjes en hardware gewoon in de daarvoor bestemde draadjes verhandeld kunnen worden. Ik heb het alleen over dit draadje....
    Maar je hebt gelijk, het zakt vanzelf weg als er niemand meer reageerd.

  5. #405

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    omdat het aantal reacties hier minder en minder wordt en de HD-DVD schijfjes en hardware gewoon in de daarvoor bestemde draadjes verhandeld kunnen worden. Ik heb het alleen over dit draadje....
    Maar je hebt gelijk, het zakt vanzelf weg als er niemand meer reageerd.
    Oudejaarsschoonmaak Edgar? of gewoon even lekker stangen
    Have fun and enjoy your collection

  6. #406

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Oudejaarsschoonmaak Edgar? of gewoon even lekker stangen
    nee hoor, ik ben toch geen mod, vroeg het me gewoon af.

  7. #407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    omdat het aantal reacties hier minder en minder wordt en de HD-DVD schijfjes en hardware gewoon in de daarvoor bestemde draadjes verhandeld kunnen worden. Ik heb het alleen over dit draadje....
    Dit is geen handelstopic hoor. Ik had hem geopend om als centraal topic voor tips en ervaringen te dienen voor diegenen die zich "in de verlenging" nog met HD DVD bezig houden. Zie ook de begin-posting.

  8. #408

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    nee hoor, ik ben toch geen mod, vroeg het me gewoon af.
    Zeker nog niet zo druk met de openingstijden ? Dat je tijd hebt om threads te beoordelen op het meer of minder gebruik ervan .

    No hard feelings,

    Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  9. #409

    Standaard

    Afgelopen zondag was de 1e verjaardag van de zwartste dag in de geschiedenis van HD DVD. Vorig jaar op 4 januari kondigde Warner aan dat ze Blu-ray exclusive zouden gaan: dat was het begin van het einde.

  10. #410

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Afgelopen zondag was de 1e verjaardag van de zwartste dag in de geschiedenis van HD DVD. Vorig jaar op 4 januari kondigde Warner aan dat ze Blu-ray exclusive zouden gaan: dat was het begin van het einde.
    voor Hd dvd. Wel je zinnen afmaken hoor....

    en dankzij die stap is er duidelijkheid op de markt ontstaan en heeft blu ray inmiddels bestaansrecht Zo zie je maar dat elk nadeel zijn voordeel heeft.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  11. #411

    Standaard

    Moet ook bekennen dat HD DVD bij mij ook al 'n tijdje stil staat, mijn laatste HD DVD is dan ook alweer ruim 3 maanden geleden aangeschaft.

    Heb er trouwens nog wel 'n paar op mijn werk staan:

    - The Getaway
    - Bulitt
    - Batman Begins
    - Kiss Kiss Bang Bang
    - etc.

    Misschien binnenkort eens in de verkoopthread werpen.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  12. #412

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Moet ook bekennen dat HD DVD bij mij ook al 'n tijdje stil staat, mijn laatste HD DVD is dan ook alweer ruim 3 maanden geleden aangeschaft.

    Heb er trouwens nog wel 'n paar op mijn werk staan:

    - The Getaway
    - Bulitt
    - Batman Begins
    - Kiss Kiss Bang Bang
    - etc.

    Misschien binnenkort eens in de verkoopthread werpen.
    Afhankelijk van de prijs heb ik nog wel interesse in The Getaway en Bulitt.

  13. #413

    Standaard

    Ik heb er zo'n 100 staan en ik moet er nog zo'n 60 bekijken. Ik ben wel zoet totdat er sub 100 EUR regio-vrije Bluray spelers zijn. Nu pas komen er Bluray standalones die Live ready zijn en die dus met een update de mogelijkheden die HD DVD vanaf dag 1 had krijgt.

    Ik denk dat Bluray het nooit had gered zonder het vertrouwen die de studios hebben geplaatst in de PS3 na het succes met de PS2. Achteraf weet ik niet of ze dat zouden hebben gedaan als ze wisten dat de PS3-verkopen toch een tikkeltje zouden tegen vallen. Fox is denk ik de enige die problemen zou hebben met het (tijdelijke) gebrek aan regiovrije mogelijkheden.

  14. #414

    Talking sprookjes

    Citaat Oorspronkelijk gepost door filmpie Bekijk bericht
    Ik heb er zo'n 100 staan en ik moet er nog zo'n 60 bekijken. Ik ben wel zoet totdat er sub 100 EUR regio-vrije Bluray spelers zijn. Nu pas komen er Bluray standalones die Live ready zijn en die dus met een update de mogelijkheden die HD DVD vanaf dag 1 had krijgt.

    Ik denk dat Bluray het nooit had gered zonder het vertrouwen die de studios hebben geplaatst in de PS3 na het succes met de PS2. Achteraf weet ik niet of ze dat zouden hebben gedaan als ze wisten dat de PS3-verkopen toch een tikkeltje zouden tegen vallen. Fox is denk ik de enige die problemen zou hebben met het (tijdelijke) gebrek aan regiovrije mogelijkheden.
    De PS2 was nooit een succes als DVD speler, gewoon een barrel als DVD speler met maar heel matig beeld en een flut bediening, bedenk ook dat de PS2 toen ook al 1000 gulden kostte toen hij uit kwam.

    De PS2 was echt geen succes, geen sprookjes vertellen SVP
    Have fun and enjoy your collection

  15. #415

    Standaard

    Even over de PS2, nog altijd in heel veel landen de bestverkopende spelcomputer, die het dus alweer ruim 8 jaar volhoudt. Niet mijn ding maar echt wel 'n cashcow voor Sony.

    Verder, heb ik vandaag toch weer wat HD DVD's in bestelling gezet:

    12 Monkeys
    Touching The Void
    Sexy Beast
    Syriana
    Motorcycle Diaries
    East is East
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  16. #416
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Claudio: Your sad devotion to that ancient religion has not helped hddvd win the war, nor get anywhere near blu-ray!


    T.J. : I find your lack of faith disturbing. ...
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 11-01-2009 om 00:01
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #417

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    De PS2 was nooit een succes als DVD speler, gewoon een barrel als DVD speler met maar heel matig beeld en een flut bediening, bedenk ook dat de PS2 toen ook al 1000 gulden kostte toen hij uit kwam.

    De PS2 was echt geen succes, geen sprookjes vertellen SVP
    Kerel, denk je nu echt dat het succes in Nederland ook maar enig effect heeft in het universum? De PS2 is gigantisch succesvol geweest en in Japan heeft het de DVD formaat binnen geloodst. Ook in de VS was het een aanjager. 140 miljoen PS2s zijn er verkocht en dat is wat de studios zagen voor de PS3. 140 miljoen Bluray-capable spelers daar kan je niet 1-2-3 omheen.

    Zie ook 2 artikelen uit 2000 die toch aangaven dat het DVD-aspect zeker meetelde:

    http://cnn.com/2000/TECH/computing/1...ion/index.html
    Toru Sasaki said he was happy to buy the PlayStation 2 because of its ability to play movies.
    "It's so cool. Graphics are great and I can even enjoy watching movies that we normally are not allowed to watch in Japan," he said.

    [......]

    Still, PS2 brings good news to the DVD industry. A conventional DVD player is priced between 20,000 and 30,000 yen. In contrast, a 39,800-yen (U.S. $370) PS2 seems like a good buy since it can use both DVDs and video games. In fact, PS2 has boosted DVD movie sales.
    According to the Japan Video Software Association, domestic sales of DVDs topped that of conventional VHS videos for the first time in August. DVD sales were nearly four times higher than a year before, while VHS sales were down 13 percent.
    Naoko Ueda, an association official in charge of research and public relations, said that DVD sales increased dramatically since PS2 was launched.
    "PS2 has contributed a lot to the increase. Makers have been increasing the number of DVD titles since last year by pinning high hopes on PS2," Ueda said.
    When PS2 hit the market, DVDs picked up momentum and become widely popular at home, Ueda said.
    "It also helped drive down the price of conventional DVD players," she added.
    [......]

    For users, there are not so many choices of games for PS2, and they tend to rather play games for PS1 or use it mainly as a DVD player. PS2 sells well, but its game software does not," Serizawa said.
    http://archives.cnn.com/2000/fyi/gam...ion/index.html

    The PlayStation 2 is the first video game console for Evans, who said he bought it primarily because of its DVD player capability. Both men had been counting down the hours until the release and were among the first customers in line.

  18. #418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door filmpie Bekijk bericht
    Kerel, denk je nu echt dat het succes in Nederland ook maar enig effect heeft in het universum? De PS2 is gigantisch succesvol geweest en in Japan heeft het de DVD formaat binnen geloodst. Ook in de VS was het een aanjager. 140 miljoen PS2s zijn er verkocht en dat is wat de studios zagen voor de PS3. 140 miljoen Bluray-capable spelers daar kan je niet 1-2-3 omheen.

    Zie ook 2 artikelen uit 2000 die toch aangaven dat het DVD-aspect zeker meetelde:

    http://cnn.com/2000/TECH/computing/1...ion/index.html


    http://archives.cnn.com/2000/fyi/gam...ion/index.html
    Oke man, meetellen, maar de doorslaggeven is een ander verhaal. Ook het woord capable zegt al genoeg en die 2 artikelen zeggen helemaal niets, daar kan ik tig artikelen tegenoverzetten dat de PS2 als DVD speler niet veel voorstelde en zeker geen doorslag heeft gegeven om DVD groot te maken. DVD's kosten in den beginne een vermogen, daar had de gamer echt geen geld voor over. En de filmliefhebber hoefde nu echt geen PS2 aan te schaffen om DVD's mee te gaan kijken, want het was gewoon een waardeloos slechte DVD speler met maar heel matige prestaties en mogelijkheden.(daar kun je ook tig artikelen over vinden)

    Heb de PS2 hier ook al in huis vanaf de start, was wel even slikken toen, 1000 gulden voor dat apparaat, en je hoefde echt niet te reserveren, net als met de PS3 overigens niet..... de Wii is een ander verhaal, maar dat heeft weer niets te maken met Blue Ray.

    De PS3 is ten opzichte van de PS2 wel een voortrekker, wel hele goede prestaties en ook nog eens een multimedia center, was goedkoper als een standalone, meer mogelijkheden als een standalone, en zeker beter als de eerste standalones die al verouderd waren toe ze de fabriek uitrolden. Het hele Blue Ray verhaal was bij de start eigenlijk al een schande, het systeem was nog niet eens op spec, maar ook dat is weer een ander verhaal.

    Die oude PS2.... die staat hier nog steeds en hij doet het ook nog, maar meer dan 3 a 4 dvd films heeft hij niet afgespeeld, afgekeurd op belabberde beeldkwaliteit en andere onvriendelijke eigenschappen. DVD's werden afgespeeld met een Revoy, dat was toen een speler die bekend was voor zijn toen goede kwaliteit, regiovrij en speelde ook nog eens meer af dan alleen maar CD's en DVD's.

    Een losse BR speler staat hier nog niet, daar waar de PS2 een prul was, is de PS3 op het gebied van film afspelen een geweldenaar en daar ligt ook het verschil tussen beide.

    Je moest ook wel een echte sukkel zijn om toen te gaan vertellen dat je een PS2 kocht om daar alleen maar DVD's mee af te gaan spelen

    Maar man, je hoeft het echt niet aan te nemen, dromen mag en in sprookjes geloven ook
    Have fun and enjoy your collection

  19. #419

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Verder, heb ik vandaag toch weer wat HD DVD's in bestelling gezet:

    12 Monkeys
    Touching The Void
    Sexy Beast
    Syriana
    Motorcycle Diaries
    East is East
    Waar heb je die besteld, als ik vragen mag? Ik ben ook wel geïnteresseerd in een aantal van die titels.

  20. #420

    Standaard

    Amazon.co.uk heeft ze staan (goed geprijsd ook!)
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  21. #421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Amazon.co.uk heeft ze staan (goed geprijsd ook!)
    Thanx! Sexy Beast besteld!

  22. #422

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlos Santuna Bekijk bericht
    Thanx! Sexy Beast besteld!
    ...en vandaag al binnen. Is Amazon altijd zo snel? Dan bestel ik nooit meer via Play!

  23. #423

    Standaard

    HD DVD blijft lastig uit te roeien want ik heb bij Axelmusic toch ook maar weer eens een paar bestellingen geplaatst:

    - Brokeback Mountain
    - Dazed and confused
    - Scorpion King

    Zolang ze interessante titels blijven verkopen tegen afbraakprijzen blijf ik toch nog steeds maar kopen.

  24. #424

    Standaard

    .. interessant: - Scorpion King

    ach het blijft 'n rare hobby hè!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  25. #425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlos Santuna Bekijk bericht
    ...en vandaag al binnen. Is Amazon altijd zo snel? Dan bestel ik nooit meer via Play!
    Amazon uk is vaak snel ja (zit maar 1 vlucht tussen van 'n uurtje)
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


Pagina 17 van 31 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •