Pagina 2 van 31 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 774 worden weergegeven.
  1. #26
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Kan het weer on-topic?

    Ik lees trouwens al over mensen die meerdere spelers hebben, en achteraf gezien ben ik blij dat ik m'n Xbox 360 add-on nog maar niet verkocht had. Het is toch wel handig om die achter de hand te hebben voor het geval m'n EP30 niet meer te repareren is en er geen vervangende spelers meer bestaan. Ik ga hem goed inpakken en bewaren als een soort reservespeler.
    Kijk dat bedoel ik nou, je bent liefhebber of niet.

    Man what can I say…. Thumbs up. tje.

  2. #27

    Standaard

    Wat ik doe?

    Ik koop gewoon lekker cheap HD movies, HD-DVD's. Net nog Pitch Black voor 10 euro bij amazon.de gekocht.

    (ja ja kep ook een PS3 en BD's)

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Billy Gates Bekijk bericht
    Dat zal misschien best, dat jij de extra functies niet bijzonder vindt, maar aangezien de 2.0 spelers ook een verbeterde hardware hebben mbt geheugen en dergelijke kan ik me voorstellen dat nieuwe extra's die later middels een firmware ge-upgrade worden meer mogelijkheden bieden dan de 1.1 versie.
    Lijkt me niet. Met een 1.1 speler zul je erg lang de nieuwste films kunnen blijven kijken. Met een 1.0 speler missschien niet... Wat is nou het verschil in functies tussen 1.1 en 2.0 (ik bedoel niet het verschil in geheugen, echt functies): internet links?

    Lijkt me stug dat r 2.0 only films komen. Uiteraard zijn er wat functies die je zult missen op een 1.1 maar die functies zijn niet aan iedereen besteed he joh?
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  4. #29

    Standaard

    Ik koop geen meer en ga er nu een paar proberen te verkopen. Gelukkig heb ik er nog niet teveel gekocht waardoor het nog geen enorme ramp is. De reden dat ik een HD-DVD speler kocht was voor The Bourne Collection en Transformers.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  5. #30

    Standaard

    Ik verzamel ook rustig door... al wat leuke aanbiedingen vandaag

    (met meerdere spelers in huis moet het spul voorlopig wel afspeelbaar blijven, verder verwacht ik dat HD DVD mogelijk net als SACD nu binnenkort op de duurdere blu-ray modellen gewoon ondersteunt wordt)
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    verder verwacht ik dat HD DVD mogelijk net als SACD nu binnenkort op de duurdere blu-ray modellen gewoon ondersteunt wordt)
    Lijkt me niet waarschijnlijk, zoals de BR-adepten nu staan te dansen op het graf van de HD-DVD...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Lijkt me niet waarschijnlijk, zoals de BR-adepten nu staan te dansen op het graf van de HD-DVD...
    Ik geloof het ook niet echt. Maar die dat dansen op het hd dvd graf zijn toch wel eerder de PS3-adepten denk ik.

  8. #33

    Standaard

    Ik verkoop mijn HD DVD collectie en stap over naar Blu-ray dit gecombineerd met dvd's. Ik koop alleen de toppers qua beeld en geluid op Blu Ray voor de rest dvd.

    Ik had een combispeler in bestelling maar deze werd geannuleerd en wordt niet meer uitgebracht dus dat is o.a. de reden, plus het feit dat HD DVD verleden tijd is/wordt.

    Overigens heb ik er al veel verkocht er zijn er nog een paar aanwezig , te vinden hier op dvd.nl .....

  9. #34

    Standaard

    HD DVD adepten: wat doen we nu?

    Zelf heb ik nu de Xbox360 addon, als reserve weggestopt. De EP35 ingebruik in de woonkamer, de E1 ingebruik(zelden) op de slaapkamer en een EP10 in de doos als reserve.

    Ik wil nog wel wat, niet te dure leuke titels erbij kopen, maar er verder ook niet al te veel meer in investeren. Ik heb ook Blu Ray, maar daar koop ik pas meer schijfjes van als ik ze ook rond de 10 euro kan kopen8)
    Blijf gewoon genieten van DVD en HD DVD en Blu Ray downloads, de PS3 moet toch ook wat te doen hebben
    Have fun and enjoy your collection

  10. #35

    Standaard

    Ik heb de E1 maar net de EP-35 gekocht en die staat er nu. De E1 is er mooi als reserve en ik blijf mooi HD DVD's kopen, die worden overal lekker goedkoop gedumpt

  11. #36

    Standaard

    Volgens mij worden de HD-DVD spelers bijna alleen nog verkocht aan mensen die al HD-DVD hebben, en een reserve speler willen hebben.
    The future is Blu

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Volgens mij worden de HD-DVD spelers bijna alleen nog verkocht aan mensen die al HD-DVD hebben, en een reserve speler willen hebben.
    Goed he!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Goed he!
    ROFL

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Goed he!
    Ja, Maar zoals volgens mij jij eerder al zei, zou het best kunnen dat de high-end spelers strax ook gewoon HD-DVD kunnen lezen. Maar helaas kan niemand van ons in de toekomst kijken. Anders hadden we die format-war wel over kunnen slaan.
    The future is Blu

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ja, Maar zoals volgens mij jij eerder al zei, zou het best kunnen dat de high-end spelers strax ook gewoon HD-DVD kunnen lezen.
    Maar die is dan wel meer dan 100 euro duurder dan een normale speler. Dus zou je ook een losse HD DVD speler voor 100 euro kunnen kopen.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Maar die is dan wel meer dan 100 euro duurder dan een normale speler. Dus zou je ook een losse HD DVD speler voor 100 euro kunnen kopen.
    Veel mensen hier hebben volgens mij al high-end spul staan, dus ik had dat niet als een issue verwacht. Maar je hebt inderdaad gelijk.
    The future is Blu

  17. #42

    Standaard

    Effe een hele reeks offtopic weggegooid.

    @Jeroen van K. alias Trat: bij dezen heb je van mij uit een eerste waarschuwing te pakken wegen opruiend gedrag. Volgende keer tijdelijke ban en daarna definitief.

  18. #43

    Standaard

    Voor de liefhebbers: op amazon.de enkele HD DVD's voor 12 euro. areadvd.de noemt 9,99 maar die zie ik niet.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Voor de liefhebbers: op amazon.de enkele HD DVD's voor 12 euro. areadvd.de noemt 9,99 maar die zie ik niet.
    Ze waren tot vrijdagochtend 9.97 per stuk, helaas iets duurder geworden.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door diederik Bekijk bericht
    Ze waren tot vrijdagochtend 9.97 per stuk, helaas iets duurder geworden.
    Misschien dat ze hun voorraad probeerden uit te dunnen, maar verrast werden door de vraag.
    Laatst aangepast door Richard B. : 23-02-2008 om 14:16

  21. #46

    Standaard

    Ik ga in ieder geval door met het aanschaffen van HD-DVD's, zolang ze er nog zijn zal ik ze blijven aanschaffen, tenslotte zijn het wel voor een groot gedeelte goede films.
    Ikran is not horse!

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joris Springer Bekijk bericht
    Ik ga in ieder geval door met het aanschaffen van HD-DVD's, zolang ze er nog zijn zal ik ze blijven aanschaffen, tenslotte zijn het wel voor een groot gedeelte goede films.
    Helemaal waar...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  23. #48
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    Vanochtend (25 feb.) bij de MM in Deventer de volgende HD Dvd’s gekocht.

    Kiss Kiss Bang Bang
    GoodFellas
    Inside Man
    Swordfish
    The Big Lebowski

    Wat mij betreft blijf ik zolang de voorraad strekt en het interessante film zijn gewoon HD Dvd’s kopen. tje

  24. #49

    Standaard

    Weer wat onzinnig geleuter verwijderd.

  25. #50

    Standaard

    Jammer voor alles wat Hd Dvd is, maar men moet ook zo reallistisch zijn en erkennen dat dit goed is voor de hd markt. De markt zou dood gebloed zijn als men zo door had gemodderd. Nu heeft hd in de vorm van Blu Ray echt een kans geaccepteerd te worden.

    Ikzelf hou mijn hd dvd spulletjes mooi, koop nog hier en daar wat films goedkoop in en dat was het dan. Voor de rest 100% Blu Ray nu. Ik weet zeker dat iedere hd dvd eigenaar straks op blu ray overgaat, zeker als de blockbusters etc. komen.

    Hd dvd is dood, lang leve hd dvd.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

Pagina 2 van 31 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •