Pagina 21 van 31 EersteEerste ... 11171819202122232425 ... LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 774 worden weergegeven.
  1. #501

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ok, ben ik nu degene hier met de grootste collectie aan HD DVD-hardware?

    Wat ik heb staan:
    - een E-1
    - een EP-10
    - een EP-30 (in opslag)
    - de Xbox 360-drive (in opslag)

    Is er iemand op dit forum die daar overheen gaat? Ik vermoed dat het hier wel enigszins bijzonder is, maar op andere forums lees ik wel van mensen die nog grotere collecties hebben. Ik schaam me dus niet. :wink:
    Ik heb een EP35 in gebruik
    - een EP30 (in opslag)
    - een EP10 (in opslag)
    - een E1 (in opslag)
    - de Xbox 360-drive (in opslag)

    Ik mis nog de HD XE-1 en die van Onkyo, maar ik schaam mij ook niet
    Have fun and enjoy your collection

  2. #502

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ik heb een EP35 in gebruik
    - een EP30 (in opslag)
    - een EP10 (in opslag)
    - een E1 (in opslag)
    - de Xbox 360-drive (in opslag)

    Ik mis nog de HD XE-1 en die van Onkyo, maar ik schaam mij ook niet
    Ok, you win.

    Is de EP35 trouwens kwalitatief beter dan de EP30? Ik bedoel dan niet qua mogelijkheden maar qua degelijkheid. M'n EP30 maakt bijv. altijd een bepaald zoemend geluid op de achtergrond, en ik vroeg me af of de EP35 dat ook heeft.

  3. #503

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ok, you win.

    Is de EP35 trouwens kwalitatief beter dan de EP30? Ik bedoel dan niet qua mogelijkheden maar qua degelijkheid. M'n EP30 maakt bijv. altijd een bepaald zoemend geluid op de achtergrond, en ik vroeg me af of de EP35 dat ook heeft.
    Ik denk dat de EP 30 en 35 kwalitatief hetzelfde zijn, ze zijn van dezelfde serie, de 1 met analoog uit en ingebouwde decoders en de ander niet, dat zijn grofweg de verschillen. Ook de EP35 wil wel een heel zachtjes zoemen, het is bijna niet te horen, maar dat is de ingebouwde ventilator en het geluid is echt te verwaarlozen. De PS3 maakt iets meer geluid. De externe HDD van 1TB van Omega die wel eens wordt gebruikt is een groffe herrie maker en de Xbox360 icm de drive is de woonkamer uitgetrapt, dat is de overtreffende trap.

    Denk wel dat de beide apparaten degelijk genoeg zijn om ons een aantal jaren te dienen, zeker die van mij wordt maar spaarzaam gebruikt, af en toe gaat hij aan en ik heb nog een paar HD DVD's in de folie die ik moet gaan kijken. Hier draait de Oppo de meeste uren, fijn, stil, snel, speelt alles en luistert goed, ook de popcorn draait vaker dan de PS3 en de EP35...... hoop dat ze heel oud kunnen worden
    Have fun and enjoy your collection

  4. #504

    Standaard

    Je hoeft je nergens voor te schamen hoor....
    Tot voor kort had ik deze in huis:
    - XE1
    - Onkyo DV-HD805 (= XE1 in ander jasje)
    - EP35
    - XBox addon (hangt aan pc)
    en had ik de LG BH200 voor een leuke prijs op de kop kunnen tikken dan had ie hier ook gestaan.
    Maar ik heb onlangs toch maar afstand gedaan van de 35, werd me iets teveel naast de reserve LD (ja Laserdisc) spelers die ik ook nog in huis heb

  5. #505

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ik denk dat de EP 30 en 35 kwalitatief hetzelfde zijn, ze zijn van dezelfde serie, de 1 met analoog uit en ingebouwde decoders en de ander niet, dat zijn grofweg de verschillen. Ook de EP35 wil wel een heel zachtjes zoemen, het is bijna niet te horen, maar dat is de ingebouwde ventilator en het geluid is echt te verwaarlozen.
    Op zich valt het wel mee inderdaad, maar ik had m'n EP30 tot voor kort aan de tv in m'n slaapkamer hangen en toen viel het wel op. Ik heb daar nu m'n EP10 aan hangen en het geluid dat die maakt is veel minder storend.

    Het schijnt dat de EP30 en de EP35 qua mogelijkheden inderdaad vrijwel hetzelfde zijn. Er staat me zo bij dat er zelfs een manier bestaat om de firmware van de EP35 op een EP30 te installeren.

  6. #506

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Je hoeft je nergens voor te schamen hoor....
    Tot voor kort had ik deze in huis:
    - XE1
    - Onkyo DV-HD805 (= XE1 in ander jasje)
    - EP35
    - XBox addon (hangt aan pc)
    en had ik de LG BH200 voor een leuke prijs op de kop kunnen tikken dan had ie hier ook gestaan.
    Maar ik heb onlangs toch maar afstand gedaan van de 35, werd me iets teveel naast de reserve LD (ja Laserdisc) spelers die ik ook nog in huis heb


    Ik vind het voor mezelf ook nog wel meevallen, maar tenzij ik nog een XE-1 voor een vriendenprijsje tegenkom (laten we zeggen: voor minder dan 150 euro) hou ik het hier voorlopig maar even bij. M'n EP10 heb ik ook eigenlijk vooral gekocht omdat m'n E-1 soms wat onbetrouwbaar gedrag vertoond.

  7. #507

    Standaard

    Even terugkomend op het verhaal van een paar weken geleden dat Shallow Grave en Trainspotting nog op HD DVD uit zouden komen: volgens een posting op het forum van High Def Digest van iemand die een bestelling geplaatst heeft lijkt dit toch onwaar te zijn. Z'n bestelling is geannuleerd.

    Het leek me al sterk, maar omdat de publisher de release meerdere keren bevestigde tegenover diverse mensen (en omdat de release op meerdere webshops stond) leek het zomaar mogelijk.

  8. #508

    Standaard

    Dat is 'n kleine domper te noemen... tipje voor HD DVD verzamelaars: http://www.rdvd.co.uk/index.php?k=&c=2

    Zelf van de week voor 1,80 pond Good Night and Good Luck kunnen bestellen, ben benieuwd of die deze kant op komt!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  9. #509

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Dat is 'n kleine domper te noemen... tipje voor HD DVD verzamelaars: http://www.rdvd.co.uk/index.php?k=&c=2

    Zelf van de week voor 1,80 pond Good Night and Good Luck kunnen bestellen, ben benieuwd of die deze kant op komt!
    Interessante site. Helaas zijn ze goed op de hoogte van de markt want de zeldzaamste HD DVD's zijn er ook het duurst (ik noem een Mulholland Dr. voor 100 pond of The Warriors voor £43,69 ).

  10. #510

    Standaard

    Richard (B.),

    De link die je gaf van HDD is een oud topic, hierbij recent UK Film 4 Trainspotting/Shallow Grave topic: http://forums.highdefdigest.com/hd-d...h-march-5.html

    Het gaat gewoon door, eind maart/begin april mag je ze verwachten (45/50 euro voor beiden inclusief verzenden is prijs momenteel, hopenlijk hoe dichter we deze releasedatum naderen hoe lager de prijs uiteindelijk zal zijn), Film4 heeft het nogmaals bevestigd dat het daadwerkelijk de betere (lol) / wijnrode HD variant betreft.

    Happy hunting!

  11. #511

    Standaard

    Richard, thx btw voor tip mbt Grand Prix! En jij ook TJ mbt rdvd tip!!

    Groet,

    cAm (9)

  12. #512

    Standaard

    Grand Prix tip?... want die zoek ik ook nog
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  13. #513

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Grand Prix tip?... want die zoek ik ook nog
    Hij stond op de site waar je zelf naar linkte! Welliswaar voor een iets "premium" prijs (ongeveer 20 pond) maar Grand Prix is zo'n film waar ik het zelf nog wel voor over zou hebben. Zie http://www.rdvd.co.uk/index.php?c=2&...6&i=B000I2J2WM

  14. #514

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door III cAm9 III Bekijk bericht
    Richard (B.),

    De link die je gaf van HDD is een oud topic, hierbij recent UK Film 4 Trainspotting/Shallow Grave topic: http://forums.highdefdigest.com/hd-d...h-march-5.html

    Het gaat gewoon door, eind maart/begin april mag je ze verwachten (45/50 euro voor beiden inclusief verzenden is prijs momenteel, hopenlijk hoe dichter we deze releasedatum naderen hoe lager de prijs uiteindelijk zal zijn), Film4 heeft het nogmaals bevestigd dat het daadwerkelijk de betere (lol) / wijnrode HD variant betreft.

    Happy hunting!
    Cool! Je hebt gelijk! Ik zag 10 maart staan als postingdatum, maar het was 10 maart van 2008 en niet 2009.

    Het is vandaag ook nog slechts 9 maart dus ik had echt wat beter moeten kijken.

  15. #515

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Hij stond op de site waar je zelf naar linkte! Welliswaar voor een iets "premium" prijs (ongeveer 20 pond) maar Grand Prix is zo'n film waar ik het zelf nog wel voor over zou hebben. Zie http://www.rdvd.co.uk/index.php?c=2&...6&i=B000I2J2WM
    Juist die had ik gespot, in dat geval wacht ik even op de Blu-ray
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  16. #516

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Juist die had ik gespot, in dat geval wacht ik even op de Blu-ray
    Ik snap eigenlijk niet dat jij als HD DVD-fan van het eerste uur deze nog niet had! Het is een van de meest indrukwekkende HD-releases die ik ken, en een van de beste HD DVD's waarvan nog geen BD bestaat. Je valt echt van je (HD DVD)voetstuk TJ.

  17. #517

    Standaard

    En dan voor te stellen dat ik er idd. 2x mee in mijn handen heb gestaan, maar op de advies van de winkelbediende toen naar huis ben gegaan met andere films... wie weet komt ie nog! (karma!)
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  18. #518

    Standaard

    Vorige week vrijdag bij MM Amsterdam stapeltje HD-DVDs bij de Blurays met een bordje erboven: Laatste HD-DVDS, Muziek: Toto,Santana,Queen,Yes en Pat Metheny, allen € 4,99!
    De laatste had ik al, de andere nog niet.

  19. #519

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jack020 Bekijk bericht
    Vorige week vrijdag bij MM Amsterdam stapeltje HD-DVDs bij de Blurays met een bordje erboven: Laatste HD-DVDS, Muziek: Toto,Santana,Queen,Yes en Pat Metheny, allen € 4,99!
    De laatste had ik al, de andere nog niet.
    En daar kom je nu pas mee
    Have fun and enjoy your collection

  20. #520

    Standaard

    Inetvideo.com heeft ook nog wel wat aardige en wat zeldzamere titels (Deliverance bijv.) in de aanbieding. Heb net deze besteld:
    That's Entertainment! - The Complete Collection (HD DVD) (Boxset) (via Amazon marketplace ongeveer $70 hier $30)
    The Phantom of the Opera
    The Road Warrior
    voor net geen 45 euro incl. verzenden.
    Laatst aangepast door rvvnr1 : 11-03-2009 om 23:07

  21. #521

    Standaard

    Ik heb mijn XboX addon aan mijn PC gehangen. Werkt perfect als je zorgt dat je de laatste (beta) drivers van je videokaart hebt geinstalleerd. Je moet wel aardig wat geheugen en een goede videokaart + processor(s) hebben maar niets uberspeciaals ofzo.
    Wel handig voor DVD profiler: kan ik tenminste de Disc-ID's en alle technische data makkelijk overnemen

    Inetvideo.com vond ik trouwens wel tegenvallen: de verzendkosten zijn nogal hoog maar ze hebben nog wel een aardig aanbod HD-DVD titels. Ik heb momenteel 62 HD-DVD's en er komen er nog 2 bij. Veel zal daar in de toekomst niet meer bijkomen vermoed ik. Ga nog wel een extra speler kopen (heb nu een EP-30 en de XboX addon). Waarschijnlijk de XE-1.
    Laatst aangepast door Raymond Gelmers : 12-03-2009 om 13:59
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  22. #522

    Standaard

    Kon het (ook) niet laten, heb afgelopen week weer wat titels via eBay binnengekregen:

    - Swordfish
    - The Thing
    - V For Vendetta
    - The Matrix
    - The Matrix Revolutions
    - Blades Of Glory
    - Talk To Me
    - Spy Game
    - The Jerk
    - Daylight
    - Friday Night Lights
    - The Hurricane
    - Evan Almighty
    - Traffic
    - Scent Of A Woman

    Gemiddelde prijs was zo ongeveer 5 euro inclusief verzendkosten. Sommige titels waren wel duurder (Spy Game, Traffic, The Matrix, The Thing), maar dat was dan weer te compenseren met titels die voor een euro of 2 uiteindelijk verkocht werden.

    Wishlist voor de komende maanden:

    - Hot Rod (omdatie altijd zo cheap wordt aangeboden, en er zitten wel een paar funny dudes in)
    - Sneakers
    - Training Day
    - The Mummy
    - Troy DC (had em verkocht, maar toch beetje spijt van gekregen)
    - Zodiac DC
    - Beowulf
    - Grand Prix
    - Black Snake Moan
    - The Shining
    - Van Helsing
    - Inside Man
    - The Island
    - Assault On Precinct 13
    - Sexy Beast
    - The Matrix Reloaded
    - The Last Samurai
    - Harry Potter: Year 3

    Veel titels, maar probeer altijd te kijken of de prijs incl. verzending tussen de 5-10 euro komt. Boven de 10 euro skip ik automatisch..

  23. #523

    Standaard

    Jij bent flink bezig geweest Ernasto.

    Ik ga binnenkort ook maar weer eens wat dingen opzoeken denk ik. Ik heb nog e.a. aan ruiltitels liggen (zowel HD DVD als Blu-ray) dus misschien dat er nog wat deals te sluiten zijn met forumleden. Qua verkoop wordt het allemaal steeds minder dus de afhankelijkheid van het forum en van Ebay wordt steeds groter.

  24. #524

    Standaard

    Blijft leuk het verzamelen van HD DVD's, en merk toch dat veel transfers op HD DVD mooier ogen dan Blu-ray...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  25. #525

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KevinSmith Bekijk bericht
    Kon het (ook) niet laten, heb afgelopen week weer wat titels via eBay binnengekregen:
    .
    Zeker bij 1 verkoper gekocht?

Pagina 21 van 31 EersteEerste ... 11171819202122232425 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •