Pagina 28 van 31 EersteEerste ... 182425262728293031 LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 774 worden weergegeven.
  1. #676

  2. #677

    Standaard

    Smallville staat er tussen en de Star trek box op HD staat in mijn kast waar al mijn Trek spullen zijn verzameld. (alle TOS, TNG, DS9, Voyager en de films 1 tot en met 11 op dvd, TOS series 1 op HD en Blu-ray en de Shatner bioscoopfilms 1 tot en met 6 op blu-ray)
    Zal hier binnenkort nog eens een foto van posten.
    De Sopranos heb ik niet!

  3. #678

    Standaard

    Mooi man, hoeveel zijn het er wel niet?
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  4. #679

    Standaard

    Mooie collectie. Jammer dat de foto's zijn verkleind ofzo, je kan net niet de titels lezen.. Zal ook een keertje foto's maken van mijn 2 rijtjes HDDVD's

  5. #680

    Standaard

    Toshiba wordt lid van Blu-rayclub

    bron nu.nl

    http://www.nu.nl/internet/2057503/to...u-rayclub.html


    Tja, kon natuurlijk niet uitblijven.........
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  6. #681

    Standaard

    Goeie zaak. Ik hoop op een mooie multiformat-speler met de kwaliteiten van een XE-1.

  7. #682

    Standaard

    +1

    Maar maak er dan gelijk een XXL-1 van
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  8. #683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Goeie zaak. Ik hoop op een mooie multiformat-speler met de kwaliteiten van een XE-1.
    Helaas zal dit niet gebeuren.

    Toshiba gebruik nl niet meer de fenominale HQV chip maar hun eigen

    eXtended Detail Enhancement (XDE) upscaling technology.

    Daarnaast moeten ze nu de conquerentie aan met die goedkope plasitic BD bakken..

  9. #684

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Helaas zal dit niet gebeuren.

    Toshiba gebruik nl niet meer de fenominale HQV chip maar hun eigen

    eXtended Detail Enhancement (XDE) upscaling technology.

    Daarnaast moeten ze nu de conquerentie aan met die goedkope plasitic BD bakken..
    Veel van die goedkope plastic BD bakken zijn ook nog eens van heel goede kwaliteit ook..... dat kan wel eens moeilijk voor ze worden.
    Have fun and enjoy your collection

  10. #685

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Veel van die goedkope plastic BD bakken zijn ook nog eens van heel goede kwaliteit ook..... dat kan wel eens moeilijk voor ze worden.
    Heb zelf nog geen stand-alone BD speler (ik moet het nog doen met de PS3). Ik ben wel geschrokken van de kwaliteit van de Panasonic BD-60 van mijn ouders: speelt sommige dvd's niet goed af of met lawaai (geen kopie of beschadigde exemplaren). Lade vind ik ook behoorlijk kwetsbaar overkomen. Dat vind ik nogal wat voor een apparaat van 250 euro. BD'schijven gaan wel goed en dat is het belangrijkste maar toch vind ik het teleurstellend (dit itt andere Panasonic apparatuur die we hebben staan).
    De XE-1 van Toshiba was natuurlijk ook wel een dijk van een speler in een oorspronkelijk andere prijscategorie. Heb toen hd-dvd definitief werd opgegeven nog een poging gewaagd om hem ergens nieuw voor 150 euro te kopen maar ik was te laat.
    Laatst aangepast door HUYG : 13-08-2009 om 00:59

  11. #686

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HUYG Bekijk bericht
    Heb zelf nog geen stand-alone BD speler (ik moet het nog doen met de PS3). Ik ben wel geschrokken van de kwaliteit van de Panasonic BD-60 van mijn ouders: speelt sommige dvd's niet goed af of met lawaai (geen kopie of beschadigde exemplaren). Lade vind ik ook behoorlijk kwetsbaar overkomen. Dat vind ik nogal wat voor een apparaat van 250 euro. BD'schijven gaan wel goed en dat is het belangrijkste maar toch vind ik het teleurstellend (dit itt andere Panasonic apparatuur die we hebben staan).
    De XE-1 van Toshiba was natuurlijk ook wel een dijk van een speler in een oorspronkelijk andere prijscategorie. Heb toen hd-dvd definitief werd opgegeven nog een poging gewaagd om hem ergens nieuw voor 150 euro te kopen maar ik was te laat.
    Heb de EP1, EP10, EP30 en EP35, de laatste staat bedrijfsklaar, de rest staat in opslag, mis helaas de XE-1, heb daar wel heel positieve dingen over gelezen. Toch staat de techniek niet stil en de huidige generatie plastic doet het helemaal niet slecht. Wel vreemd dat de Pana 60 van je ouders sommige DVD's niet goed afspeelt, ik heb heel veel goede dingen over hem gelezen, het is 1 van de betere spelers met deinterlacen, maar nergens lees je over lawaai maken. Heb zelf de LG BD370, zit rond de 150 euro en deze is wel muistil en speelt ook DVD's geruisloos af..... ben er erg tevreden over
    Have fun and enjoy your collection

  12. #687

    Standaard

    Ik heb zelf een Samsung P1500 BD-speler en vergeleken met m'n HD DVD-spelers is dat ook geen echte verbetering. Welliswaar start ie stukken sneller op, maar de laadtijden van het menu en de extra's zijn aanmerkelijk trager. Verder word ie erg warm: zo warm zelfs dat ik me een beetje ongerust maak over de duurzaamheid van dit apparaat. De P1500 is misschien wel 2 jaar (of in ieder geval anderhalf jaar) nieuwer dan m'n nieuwste HD DVD-speler (een EP30) maar in het gebruik zie je dat er eigenlijk niet aan af. Wat dat betreft verwacht ik dat de XE-1 ook nog steeds wel een heel erg goeie speler is vergeleken met top Blu-ray-spelers.

  13. #688

    Standaard

    Je weet dat je (nog steeds) HD DVD-fan ben wanneer je een 2e exemplaar van de Matrix-box op HD DVD aanschaft.

    Ja, ik kan er ook niks aan doen: mijn huidige exemplaar was 2e hands en heeft wat beschadigingen aan de cases. En bij Axelmusic kost ie nieuw "geen fluit" meer.

    Ik denk dat ik deze nieuwe gewoon mooi opberg en in seal laat. Net als wat ik met m'n exemplaar van de CE van Blade Runner heb gedaan.

  14. #689
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Je weet dat je (nog steeds) HD DVD-fan ben wanneer je een 2e exemplaar van de Matrix-box op HD DVD aanschaft.

    Ja, ik kan er ook niks aan doen: mijn huidige exemplaar was 2e hands en heeft wat beschadigingen aan de cases. En bij Axelmusic kost ie nieuw "geen fluit" meer.

    Ik denk dat ik deze nieuwe gewoon mooi opberg en in seal laat. Net als wat ik met m'n exemplaar van de CE van Blade Runner heb gedaan.
    The Blu-ray side

    "Let go Luke...."
    "Trust your feelings"
    "your faith in that old religion has not helped you win the war"


    reply van de HD DVD side in de geest van...


    "i find your lack of faith disturbing"

    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #690

    Standaard

    People should know when they are conquered
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  16. #691

    Standaard

    Ik heb ook een collectie(tje) hd-dvds 6 films
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  17. #692

  18. #693

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    HD DVD returns from the grave this Halloween

    http://www.homecinemachoice.com/play...oween+07+09+09


    Top
    Ik overweeg serieus om te bestellen.

    Ik vraag me trouwens wel af hoe ze in staat zijn om op dit moment nog HD DVD's te produceren. Het lijkt me dat alle productielijnen toch wel zijn opgedoekt.

    edit: op High-Def Digest loopt er trouwens een topic over deze release. Zie http://forums.highdefdigest.com/hd-d...pre-order.html

    En hier is een trailer te vinden van deze film: http://english.ohmygore.com/final-tr...s-uk-6170.html
    Laatst aangepast door Richard B. : 08-09-2009 om 19:31

  19. #694

    Standaard

    Grappig. Een van de dingen die de maker van de film in het High-Def Digest-topic vermeld is dat de HD DVD geen ondertiteling zal hebben omdat de kosten daarvan (5000 dollar) bijna net zo hoog zijn als het budget van de volledige film (6000 dollar).

    Ik verwacht niet te veel van de film, maar puur het hebben van deze release uit verzamel-oogpunt klinkt erg aanlokkelijk.

  20. #695

    Standaard

    Er zijn van die momenten dat ik heel bij ben met mijn stap naar Blu ray.

    Dit is er een van...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  21. #696

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Er zijn van die momenten dat ik heel bij ben met mijn stap naar Blu ray.

    Dit is er een van...
    Waarom?

  22. #697

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik overweeg serieus om te bestellen.

    Ik vraag me trouwens wel af hoe ze in staat zijn om op dit moment nog HD DVD's te produceren. Het lijkt me dat alle productielijnen toch wel zijn opgedoekt.

    edit: op High-Def Digest loopt er trouwens een topic over deze release. Zie http://forums.highdefdigest.com/hd-d...pre-order.html

    En hier is een trailer te vinden van deze film: http://english.ohmygore.com/final-tr...s-uk-6170.html
    Dit is/was nu het mooie van HD-DVD!!!!, je hebt namelijk geen speciale productielijn als bij BD nodig. HD-DVD kan in een gewone DVD pers met een kleine aanpassing worden gemaakt.

    Het HD leven had zo simpel, gemakkelijk en goedkoop kunnen zijn... zucht
    Laatst aangepast door Hombre : 10-09-2009 om 11:27

  23. #698

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Waarom?
    Ik wilde voorkomen dat ik films als dit zou gaan kopen puur omdat het toevallig een hddvd is.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  24. #699

    Standaard

    Ik heb er nog eens over nagedacht, maar ik zie er toch maar vanaf. Op zich is het leuk om HD DVD's te verzamelen (nog steeds) maar dit gaat me een beetje te ver. Ik heb mezelf ooit eens beloofd dat ik nooit dingen zou gaan verzamelen "voor de heb", en dat zou het wel zijn als ik deze zou kopen. Echt goedkoop is ie sowieso al niet (30 dollar + 10 dollar voor de verzending) en het geld is het me gewoon niet waard.

  25. #700

Pagina 28 van 31 EersteEerste ... 182425262728293031 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •