Pagina 29 van 31 EersteEerste ... 1925262728293031 LaatsteLaatste
De resultaten 701 tot 725 van 774 worden weergegeven.
  1. #701

    Standaard

    Sinds vorige week vrijdag een nieuwe hd-dvd kunnen toevoegen aan mijn collectie:

    Eternal Sunshine of the Spotless Mind
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  2. #702

    Standaard

    Ik heb hier een tijd niet gepost (wel af en toe een kijkje genomen), maar als ik nu kijk naar de verkooprubriek van HD-DVD's, dan denk ik dat sommigen nog niet door hebben hoe de staat is van HD-DVD.....de prijzen die sommigen nog vragen, zijn echt niet meer van deze tijd. Belachelijk.

    Aangezien de BD prijzen met rasse schreden naar beneden gaan, worden de HD-DVD's ook minder waard, zo gaat het nu eenmaal.

  3. #703

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb hier een tijd niet gepost (wel af en toe een kijkje genomen), maar als ik nu kijk naar de verkooprubriek van HD-DVD's, dan denk ik dat sommigen nog niet door hebben hoe de staat is van HD-DVD.....de prijzen die sommigen nog vragen, zijn echt niet meer van deze tijd. Belachelijk.

    Aangezien de BD prijzen met rasse schreden naar beneden gaan, worden de HD-DVD's ook minder waard, zo gaat het nu eenmaal.
    Groot gelijk in!Ik had eerder al gezegd dat de prijzen van BD omlaag gaat maar niemand gelooft dat eerder dat in korte termijn zal gebeuren dus nu is het feit!
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  4. #704

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vogeltje29 Bekijk bericht
    Groot gelijk in!Ik had eerder al gezegd dat de prijzen van BD omlaag gaat maar niemand gelooft dat eerder dat in korte termijn zal gebeuren dus nu is het feit!

    Nou, nou wat zijn de prijzen voor Blu-ray toch laag zeg, daarom importeert nog iedereen hier op het forum volop die bewust zijn van de prijzen.

    Ik vind het nog steeds belachelijk hoge prijzen.

  5. #705

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Nou, nou wat zijn de prijzen voor Blu-ray toch laag zeg, daarom importeert nog iedereen hier op het forum volop die bewust zijn van de prijzen.

    Ik vind het nog steeds belachelijk hoge prijzen.
    Yep.. het is nog steeds vele malen goedkoper om blurays uit het buitenland te halen (dus inclusief verzendkosten) dan hier in de winkel/nederlandse webshop te kopen..

    De enige bluray's die cheap zijn, zijn de bbi/dfw c-films.... gelukkig ben ik iemand die ook die films vaak leuk vindt, hehe.. vorige week nog een dfw-box gekocht met 3 'disaster'-films voor 15 euro bij de mediamarkt, alle 3 stuk voor stuk c-films, de dvd-versies waren per stuk duurder, hehe.. Maar het is in iedergeval een begin, denk dat over een jaar wel eindelijk echt ook uitverkoopbakken-prijzen zullen vinden voor de films die nu al uit zijn, de prijs van nieuwe zullen ongeveer gelijk blijven, dat zie je bij dvd's ook...

  6. #706

    Standaard

    Iedereen mag het bepalen welke blu-rays er vandaan haalt.Ik koop ze in Nederland gewoon als ik persé NL ondertiteling wil hebben en voor geen must have importeer ik ze veel uit Amerika.

    5 tot 30 euro vind ik nou niet zo erg duur hoor....nou nou nou 30 euro voor de splinternieuwe film dat heb je bij dvd ook in het begin toen betaalde ik ook 30 euro voor splinternieuwe film op dvd en hoor ik niemand klagen...nu er blu-ray er is wordt er veel klaagzang gezongen!
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  7. #707

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Nou, nou wat zijn de prijzen voor Blu-ray toch laag zeg, daarom importeert nog iedereen hier op het forum volop die bewust zijn van de prijzen.

    Ik vind het nog steeds belachelijk hoge prijzen.
    Ik vind de prijzen ook nog steeds veel te hoog. Dan heb ik het niet over import maar over de bekende zaken in Nederland (frs, mediamarkt enz.).

  8. #708

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Ik vind de prijzen ook nog steeds veel te hoog. Dan heb ik het niet over import maar over de bekende zaken in Nederland (frs, mediamarkt enz.).
    Met zeuren helpt je daar voor geen steek mee!Hoe meer blu-rays in nederland verkocht worden gaan de prijzen vanzelf weer zakken en zo ging bij dvd toen ook al in het begin.
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  9. #709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vogeltje29 Bekijk bericht
    Met zeuren helpt je daar voor geen steek mee!Hoe meer blu-rays in nederland verkocht worden gaan de prijzen vanzelf weer zakken en zo ging bij dvd toen ook al in het begin.
    Misschien moet jij eerst eens ophouden met zeuren en aandringen over hoe goed jij Blu-ray wel niet vind.
    Je hebt je punt nu wel 669 keer gemaakt en het begint nu knap irritant te worden.

    Voorlopig heb je nog steeds geen gelijk dat BD goedkoper is geworden, de nieuwste films kosten in NL gewoon tussen de €25,- en €30,-.
    Als je het in NL goed doet koop je de ietwat oudere releases voor zo'n €20,- waar de DVD's dan gewoon onder €10,- te vinden zijn.
    Dat jij importeerd is leuk, dit is echter niet voor iedereen hier op het forum weggelegd.
    Er zijn vele minderjarigen en studenten onder ons die niet de beschikking hebben over de veelal benodigde creditcard of gewoonweg niet het budget hebben.

  10. #710

    Standaard

    Weet iemand nog een shop met de laatste opruiming van HD-DVD's? Wil graag mijn collectie nog uitbreiden, nu het nog kan...

    Heb wel al een aantal HD-DVD's gekocht bij AxelMusic.com, oa. de complete matrix triologie voor 10 euro..

  11. #711

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Majkool Bekijk bericht
    Weet iemand nog een shop met de laatste opruiming van HD-DVD's? Wil graag mijn collectie nog uitbreiden, nu het nog kan...

    Heb wel al een aantal HD-DVD's gekocht bij AxelMusic.com, oa. de complete matrix triologie voor 10 euro..
    De spoeling is momenteel heel dun. Je noemt zelf al Axelmusic op en da's denk ik wel de winkel die het grootste aanbod heeft. HMV heeft nog een minimaal aanbod, Play.com heeft nog wel wat (klik even door de rubrieken), blahdvd heeft nog e.a. in de aanbieding, Dvdcrave heeft nog wat losse titels en verder hebben alle versies van Amazon nog wel wat aanbod (alhoewel de prijzen daarvan niet meer zo laag zijn).

    edit: bol.com heeft ook nog wel wat titels zie ik. Maar echt laag zijn de prijzen niet. Je kunt eigenlijk misschien beter het aanbod op het forum hier in de gaten houden.
    Laatst aangepast door Richard B. : 13-12-2009 om 18:21

  12. #712

    Standaard

    Inetvideo.com heeft er nog heel wat voor schappelijke prijzen.

  13. #713

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Inetvideo.com heeft er nog heel wat voor schappelijke prijzen.
    Heb zelf laatst daar nog zo'n action pack gekocht 10 HD DVD's voor $27,--, dat is minder dan 2 Euro per HD DVD! Koop dezelfde films maar eens in Blu-ray en vergelijk de prijs .

  14. #714

    Standaard

    Rekenen is ook een kunst......

    Bovendien gaat een dergelijk vergelijk met een dood medium helemaal mank...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  15. #715
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Há, doe die som maar eens met zomaar een paar willekeurige BD's
    Wacht dat wordt lastig....

    En dan waren wij nog 'format neutral' een tijdje terug...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #716

    Standaard

    Oh, ben nog wel neutraal maar je kunt nu eenmaal niet met een dood medium vergelijken. Dat gaat natuurlijk nooit op...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  17. #717

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Oh, ben nog wel neutraal maar je kunt nu eenmaal niet met een dood medium vergelijken. Dat gaat natuurlijk nooit op...
    De formatwar is voorbij hoor blijft verder een goede deal een HD film voor minder dan 2 euro.

  18. #718

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HDiemand Bekijk bericht
    De formatwar is voorbij hoor blijft verder een goede deal een HD film voor minder dan 2 euro.
    War? what war??

    Voor mij is er nooit een oorlog geweest en hadden beide formaten naast elkaar mogen blijven bestaan. Ik ben echter wel een realist en Hddvd is helaas allang over en hier krijg je daarom ook niets meer voor. Enkel de uitgebrachte titels zijn nog leuk maar het met blu ray te gaan vergelijken om de vraagprijs gaat gewoon mank. Bluray is courant en vraag en aanbod zijn vele, vele malen hoger en neemt alleen maar toe. Dat prijzen dan hoger zijn is logisch.

    Maar hoe kom jij op minder dan 2 euro als je 10 voor 27 euro koopt? Je rekent zeker het verzenden niet mee, wat je wel moet doen natuurlijk. Ik kom gewoon op € 2,70 per hddvd. Nog weinig maar zeker niet minder dan € 2.--.

    Maar geef je natuurlijk gelijk dat dit een topdeal is en kan begrijpen dat je dit mooi vind als je nog hddvd hebt staan...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  19. #719

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    War? what war??

    Voor mij is er nooit een oorlog geweest en hadden beide formaten naast elkaar mogen blijven bestaan. Ik ben echter wel een realist en Hddvd is helaas allang over en hier krijg je daarom ook niets meer voor. Enkel de uitgebrachte titels zijn nog leuk maar het met blu ray te gaan vergelijken om de vraagprijs gaat gewoon mank. Bluray is courant en vraag en aanbod zijn vele, vele malen hoger en neemt alleen maar toe. Dat prijzen dan hoger zijn is logisch.

    Maar hoe kom jij op minder dan 2 euro als je 10 voor 27 euro koopt? Je rekent zeker het verzenden niet mee, wat je wel moet doen natuurlijk. Ik kom gewoon op € 2,70 per hddvd. Nog weinig maar zeker niet minder dan € 2.--.

    Maar geef je natuurlijk gelijk dat dit een topdeal is en kan begrijpen dat je dit mooi vind als je nog hddvd hebt staan...
    Leesbrilletje misplaatst Albert Hij heeft het over $27,-- en met de koers van de $ komt hij zo op zoveel

    Ze hebben daar ook HD DVD schijfjes van $0,99 , is aan mij niet meer besteed, ik heb mij voorgenomen om niet meer actief op zoek te gaan naar HD DVD's, ook niet voor lage prijzen. De laatste HD DVD die ik heb gekocht is toch al weer vele maanden geleden.
    Have fun and enjoy your collection

  20. #720

    Standaard

    10 voor 27 dollar
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #721

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Leesbrilletje misplaatst Albert Hij heeft het over $27,-- en met de koers van de $ komt hij zo op zoveel

    Ze hebben daar ook HD DVD schijfjes van $0,99 , is aan mij niet meer besteed, ik heb mij voorgenomen om niet meer actief op zoek te gaan naar HD DVD's, ook niet voor lage prijzen. De laatste HD DVD die ik heb gekocht is toch al weer vele maanden geleden.
    Ach natuurlijk. Je hebt gelijk. Helemaal overheen gelezen.....

    Zie je maar dat je niet tijdens het werk hier moet rondhangen.....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  22. #722
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Ach natuurlijk. Je hebt gelijk. Helemaal overheen gelezen.....

    Zie je maar dat je niet tijdens het werk hier moet rondhangen.....
    Ken je niet multitasken dan...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #723

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ken je niet multitasken dan...
    Jawel, maar ik moest een smoes bedenken voor mijn blunder...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  24. #724

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Jawel, maar ik moest een smoes bedenken voor mijn blunder...
    :veryfunny:
    Have fun and enjoy your collection

  25. #725

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Jawel, maar ik moest een smoes bedenken voor mijn blunder...
    Fantastisch...eerlijk en toch nog humor! Ik probeer af en toe nog wat leuke HD DVD's op de kop te tikken. Laatst nog bijv Babel en Lost in Translation voor een leuke prijs van een mede forummer overgenomen. Erg leuk prijsje en erg goede films en ook leuk op HD. Voorderest heb ik er nu en stuk of 60 en 2 spelers en vind ik het leuk als aandenken aan iets van een revolutionaire format war. Want bijv het video200/VHS tijdperk heb ik nooit meegemaakt en LD ook niet bewust (dat laatste ga ik trouwens wel doen door aankoop van een LD speler en wat LD's).

Pagina 29 van 31 EersteEerste ... 1925262728293031 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •