Pagina 3 van 31 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 774 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    ik koop alleen nog maar HD-dvd's als ze (ver) onder de €10 zijn en Dolby True hebben en goed uit reviews komen

    je ziet nu al dat HD-dvd's voor rond de €5 te koop worden aangeboden (Ezy, DVDcrave, DeepDiscount)
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    ik koop alleen nog maar HD-dvd's als ze (ver) onder de €10 zijn en Dolby True hebben en goed uit reviews komen
    Dat laatste is voor mij ook een erg belangrijk criterium. Met een collectie van ongeveer 1300 dvd's heb ik geen zin om alles te gaan vervangen, dus het moet ook echt wat opleveren.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Dat is de reden dat je ten onrechte zo anti hd dvd bent. Als je het ook zou gebruiken wist je wel beter namelijk en was je veel milder geweest...
    Eh, hoe bedoel je? Ik ben iet anti-hddvd. Hoe kom je daarbij? bluray heeft alleen gewonnen... Misschien als ik hddvd had dacht ik er anders over? Denk het niet, ik zou nog steeds inzien dat bluray gewoon het betere formaat is. Of ik de films zou houden is een ander verhaal. Maakt ook niet uit, want ik heb geen hddvd...
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Dat laatste is voor mij ook een erg belangrijk criterium. Met een collectie van ongeveer 1300 dvd's heb ik geen zin om alles te gaan vervangen, dus het moet ook echt wat opleveren.
    Ik heb zoiets van, ik verkies (in mijn geval dan) BD´s boven DVD´s om de technische kwaliteit dus als die niet in orde is neem ik wel gewoon een DVD.

    Ik ga ook lang niet me DVD collectie vervangen, alleen de films die ik echt in HD wil.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  5. #55

    Standaard

    Mensen kunnen jullie je discussie voortzetten in het format war topic? Want deze thread gaat puur over discussies m.b.t. wat HD DVD-gebruikers van plan zijn. Alvast bedankt.

  6. #56

    Standaard

    Dat meer beter is zei je als of het een gouden regel is.
    Ik heb niet gezegd dat Blu-ray slechter is. Ik ben zelf een Blu-ray backer. Ik heb qua standaard ook niet veel te zeuren omdat mijn PS3 deze zomer ook al 2.0 wordt. Maar ik wil straks toch ook wel DTS-HD hebben. Dus ik moet toch een nieuwe speler halen.
    Niemand is stom geweest om voor Blu-ray te kiezen.

    Ik heb gezegd dat dat Blu-ray niet beter is dan HD-DVD, jij lijkt er van te maken dat ik Blu-ray slechter vind.

    p.s. Onkyo was ook HD-DVD.
    The future is Blu

  7. #57

    Standaard

    Onkyo had 1 speler. Maar het principe is er.
    Ze zijn nu inderdaad naar Blu-ray gegaan. Duuuhh!
    The future is Blu

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Onkyo had 1 speler.
    Maarliefts!!! Dat zal wel de enige speler van hen blijven.. Duh!
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  9. #59

    Standaard

    Je bedoelt die verkapte Toshiba-speler?
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  10. #60

    Standaard

    JA !!!!

    Zo en nu weer verder
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Je bedoelt die verkapte Toshiba-speler?
    Ja, die bedoelde hij inderdaad. Maar op papier leek dat erg indrukwekkend...
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Deze discussie is hoe dan ook off-topic in deze thread.
    Blijf toch m'n HD DVD's spelers houden en heb vandaag net weer een hele grote stapel HD DVD's binnengekregen van een voor mij hele mooie deal. Ga ik zo lekker van genieten. Gouden tijd om voordelig je collectie nog wat uit te breiden, als je wat hardware hebt, dan wil je toch ook wat software hebben om af te kunnen spelen.:wink:
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 26-02-2008 om 22:56 Reden: off topic verwijderd
    Have fun and enjoy your collection

  13. #63

    Standaard

    D'r zijn wel wat films die ik wel op hd dvd zou willen hebben. Naar aanleiding van het verlagen van de 360 add-on heb ik toch maar besloten in ieder geval die nog op te pikken van de week.

  14. #64

    Standaard

    ik ga die add-on ook nog aanschaffen vandeweek. mooie aanvulling op mijn ep30 en gelijk een soort van reserve speler en leuk om mee te klooien op de pc
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  15. #65

    Standaard

    M'n verlanglijstje qua HD DVD's begint aardig uit te dunnen. Ik heb nog 9 "must haves" en 8 "like to haves" staan. Daarna is het voor mij feitelijk over. Misschien dat ik dan nog incidenteel een HD DVD hier en daar zal aanschaffen, maar veel zal dat niet meer zijn.

    M'n huidige collectie is trouwens 44 stuks groot en ik heb er nog 7 in bestelling. M'n uiteindelijke collectie gaat dus in de buurt van de 70 stuks uitkomen.

  16. #66

    Standaard

    ik heb nu 42 hd dvd's en de meeste die ik wilde heb ik nu wel. heb er ook nog een aantal die ik wel wil hebben waaronder bijvoorbeeld shrek 3. maar kopen blijf ik voorlopig idd nog wel, zeker nu de films voor spotprijzen weg (zullen) gaan.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  17. #67

    Standaard

    Mijn HD-DVD collectie begint uit de hand te lopen 76 op dit moment en 33 BD

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tiger0120 Bekijk bericht
    Mijn HD-DVD collectie begint uit de hand te lopen 76 op dit moment en 33 BD
    Je hebt toch niet al je dubbele meegeteld?
    Have fun and enjoy your collection

  19. #69

    Standaard

    Rofl als ik die meetel hihi dan ga ik over de 100

  20. #70

    Standaard

    Zelfs al dubbele HD DVD's, na dubbele spelers? Moet niet gekker worden. :P Zo snel slijten ze niet hoor.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  21. #71

    Standaard

    Heb de add-on na een partij zoeken bij Saturn na vragen meegekregen voor 50 euro en meteen de 3 Bourne films meegenomen voor 43 euro.

  22. #72

    Standaard

    Ik zie dat veel mensen nog HD DVD's kopen en sommigen flink wat ook. Zijn jullie niet bang dat jullie er over een tijdje niks meer aan hebben? Over een poosje worden er geen spelers meer gemaakt en wat dan als je HD DVD speler kapot gaat? Dan kan je die schijven niet meer afspelen! Die kans zit er altijd in, niks heeft het eeuwige leven namelijk.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Ik zie dat veel mensen nog HD DVD's kopen en sommigen flink wat ook. Zijn jullie niet bang dat jullie er over een tijdje niks meer aan hebben? Over een poosje worden er geen spelers meer gemaakt en wat dan als je HD DVD speler kapot gaat? Dan kan je die schijven niet meer afspelen! Die kans zit er altijd in, niks heeft het eeuwige leven namelijk.
    Een tijdje geleden waren er wereldwijd één miljoen verkocht, wat er nu nog wel meer zullen zijn. En er zijn er nog veel in stock denk ik. Van al die spelers zul je er toch nog eentje kunnen vastkrijgen als je echt wilt? En de mensen die hier een heel grote verzameling hebben, hebben al een reserve spelers gekocht.
    Voor het moment koop ik heel veel films aan 10 euro. Mijn collectie is in 2 weken verdubbelt! Dus die speler is zeker zijn geld waard.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Ik zie dat veel mensen nog HD DVD's kopen en sommigen flink wat ook. Zijn jullie niet bang dat jullie er over een tijdje niks meer aan hebben? Over een poosje worden er geen spelers meer gemaakt en wat dan als je HD DVD speler kapot gaat? Dan kan je die schijven niet meer afspelen! Die kans zit er altijd in, niks heeft het eeuwige leven namelijk.
    Ik heb 2 hd dvd spelers, waarvan ik voorlopig eentje in doos hou - met sowieso 2 jaar garantie er op. Bovendien zal Toshiba 8 jaar ondersteuning geven op HD DVD (reparaties e.d.) - dus als het er echt van komt kan ik tot 2016 terecht bij Toshiba. Tegen die tijd zie ik wel weer

    Bovendien voor de prijzen van HD DVD (7.50-10.00 per film) kan ik ze niet laten liggen.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Ik zie dat veel mensen nog HD DVD's kopen en sommigen flink wat ook. Zijn jullie niet bang dat jullie er over een tijdje niks meer aan hebben? Over een poosje worden er geen spelers meer gemaakt en wat dan als je HD DVD speler kapot gaat? Dan kan je die schijven niet meer afspelen! Die kans zit er altijd in, niks heeft het eeuwige leven namelijk.
    Ik ga er vanuit dat er over een tijd nog BR-spelers uit zullen komen die HD DVD ondersteunen: technisch is dat geen probleem. Er zijn al een paar fabrikanten die ze maken en ik weet zeker dat Toshiba ze zal gaan maken als ze in BR stappen. Sowieso verwacht ik dat Toshiba nog lang technische ondersteuning gaat bieden op de spelers die ze tot nu toe gemaakt hebben.

    Verder heb ik momenteel al 2 spelers en ben ik van plan die heel zuinig te gebruiken om de levensduur zo lang mogelijk te rekken. M'n EP30 is eigenlijk nog maar 3 maanden oud, dus verwacht ik daar nog lang van te kunnen genieten. Ik heb m'n allereerste dvd-speler nog en die doet het na 8 jaar nog steeds. Als dat een maatstaf is dan heb ik er over 8 jaar wel vrede mee als ik m'n HD DVD's mag/moet vervangen voor dan waarschijnlijk veel mooiere en goedkopere uitgaven op BR.

    Het "risico" is dus vrij relatief.

Pagina 3 van 31 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •