Pagina 4 van 31 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 774 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Er is al zoveel software verkocht dat er behoefte blijft bestaan aan hd-dvd spelers. En op die behoefte wordt ingespeeld. LG heeft al gezegd door te gaan met hd-dvd via combi-spelers.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Er is al zoveel software verkocht dat er behoefte blijft bestaan aan hd-dvd spelers. En op die behoefte wordt ingespeeld. LG heeft al gezegd door te gaan met hd-dvd via combi-spelers.
    Ik hoop toch op een combi speler van een iets beter merk.
    Pioneer zou ideaal zijn, maar ik ze het niet doen aangezien ze er nog nooit mee begonnen zijn.

    Samsung misschien nog? Maar ze hebben hun Europese combi speler al afgezegd, dus daar heb ik ook al niet veel hoop voor.

    Over goede tijd als blu ray misschien echt populait wordt zal toshiba misschien een combispeler uitbrengen? Deze zou ik wel kopen.

  3. #78

    Standaard

    Nog even een tip, Universal's prijzen zijn per vandaag omlaag (nieuwe adviesprijzen) gegaan bij Amazon. Zo is American Gangster nog maar $16.95, en alle catalog titels zijn nu $11.95.

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Ik zie dat veel mensen nog HD DVD's kopen en sommigen flink wat ook. Zijn jullie niet bang dat jullie er over een tijdje niks meer aan hebben? Over een poosje worden er geen spelers meer gemaakt en wat dan als je HD DVD speler kapot gaat? Dan kan je die schijven niet meer afspelen! Die kans zit er altijd in, niks heeft het eeuwige leven namelijk.
    Net als de anderen, die reeds voor mij hebben gereageerd, koop/ruil ik ook nog steeds volop HD DVD's, de prijs is erg gunstig, voor de kwaliteit hoef je het niet te laten, het HD DVD systeem is zelfs nu nog steeds beter op orde dan het BD DVD systeem.

    Heb zelf een E1 op de slaapkamer, deze wordt zelden gebruikt en zou bij wijze van spreken 100 jaar oud kunnen worden, dan de EP35 in gebruik in de woonkamer, een EP10 als reserve in de doos en een 360 Add-on als noodreserve. De EP35 wordt alleen gebruikt voor HD DVD's en zou theoretisch op deze manier heel lang mee moeten kunnen. Voor DVD, CD's en allerlei andere soorten muziek en beeld files wordt hier de Oppo DV-981HD gebruikt en dan staat hier nog een PS3 voor BR DVD en die als een soort van sletje allerlei bestanden van een HDD af mag spelen.

    Ook al heeft niets het eeuwige leven, voorlopig kan ik nog wel even toe met m'n HD DVD's. Ben blij met de paniek verkopers, kan zo leuk allerlei titels kopen voor weinig:wink:

    M'n collectie is in een paar weken tijd verdrievoudigd en ik zal nu nog zo nu en dan wel leuke aanbiedingen blijven kopen op HD DVD gebied en pas meer BD DVD schijven gaan kopen als de prijs daarvan fors is gezakt.

    Het systeem mag dan bestempeld zijn als dood, maar bij mij als liefhebber ademt het rustig door.
    Have fun and enjoy your collection

  5. #80

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco1 Bekijk bericht
    waar?
    Echt waar

    Echt waar

    waar waar

    Have fun and enjoy your collection

  7. #82

    Standaard

    waar zijn ze dan 11,95 ? ?

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik T Bekijk bericht
    waar zijn ze dan 11,95 ? ?
    Zoek even in dit subforum .....

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik T Bekijk bericht
    waar zijn ze dan 11,95 ? ?
    Je zult even een beetje moeten zoeken tussen de 891 andere titles, maar je komt ze vast wel tegen.....BTW in $ :

    http://www.amazon.com/s/ref=sr_pg_1?...D%20DVD&page=1
    Have fun and enjoy your collection

  10. #85

    Standaard

    dvdcrave heeft nog meer mooie aanbiedingen, o.a. mission impossible trilogy voor Eur. 13.76

  11. #86

    Standaard

    Voor diegenen die er nog interesse hebben: de T2 Ultimate HD-Edition gaat echt uitkomen op 20 maart. Hier zijn de specificaties te vinden van deze release.

    Ik heb zelf de bare-bones editie gekocht, want ik vind de nieuwe release (die op Amazon.de staat voor 30 euro) verhoudingsgewijs toch iets te duur.

  12. #87

    Standaard

    DAn denk ik dat ik de directors cut die ik hier heb maar tekoop zet en deze mega box neem.

    Heeft iemand de Trailer gekeken? Men kan via Dynamic HD zelfs anderen subs downloaden... Cool
    Laatst aangepast door Tiger0120 : 05-03-2008 om 21:28

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tiger0120 Bekijk bericht
    DAn denk ik dat ik de directors cut die ik hier heb maar tekoop zet en deze mega box neem.

    Heeft iemand de Trailer gekeken? Men kan via Dynamic HD zelfs anderen subs downloaden... Cool
    Het ziet er inderdaad heel mooi uit. Maar de huidige versie heeft al een heel mooie transfer en is voor een heel laag bedrag op Bol.com te krijgen. De Ultimate HD-Edition koop ik ooit nog wel eens als ie op BR te krijgen is, wat ongetwijfeld nog wel gaat gebeuren.

  14. #89

    Standaard

    Zit er aan te denken om volgende week toch net als anderen een 2e speler erbij te kopen. Zijn er veel verschillen tussen de EP-10 en de HD E1 of maakt het weinig uit welke je dan koopt?

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Zit er aan te denken om volgende week toch net als anderen een 2e speler erbij te kopen. Zijn er veel verschillen tussen de EP-10 en de HD E1 of maakt het weinig uit welke je dan koopt?
    1080p ondersteuning
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    1080p ondersteuning
    Maar dat is nutteloos voor een hd ready tv of niet? Ben geen leek verder hoor

  17. #92

    Standaard

    Ik zit te denken om een HD-E1 erbij aan te schaffen. Bij Bol.com staat die voor 139,- euro. Is dat een goede prijs? En die usb aansluitingen? Wat kun je er nou eigenlijk mee? Misschien een externe harde schijf erop aansluiten ofzo?
    Pioneer VSX-D2011 Receiver /Cambridge Azur 540D dvdspeler Panasonic Viera TX-32LX600F/X/Pioneer DV-400 regiovrij
    HD-DVDS (55) BLURAY (6)

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin Bekijk bericht
    Ik zit te denken om een HD-E1 erbij aan te schaffen. Bij Bol.com staat die voor 139,- euro. Is dat een goede prijs? En die usb aansluitingen? Wat kun je er nou eigenlijk mee? Misschien een externe harde schijf erop aansluiten ofzo?
    Momenteel kun je er nog niks mee. En waarschijnlijk blijft dat zo.

  19. #94

    Standaard

    vandaag bij media markt rotterdam centrum de laatste XE-1 gekocht voor 240 euro met 3 hd dvd's nu heb ik deze en de ep30 dus kan er ff tegenaan
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Maar dat is nutteloos voor een hd ready tv of niet? Ben geen leek verder hoor
    Misschien is tegen die tijd ook je HD Ready TV niet meer.... en heb je een Full HD TV en dan is het wel weer handig om een speler te hebben die 1080P ondersteund.
    Have fun and enjoy your collection

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Misschien is tegen die tijd ook je HD Ready TV niet meer.... en heb je een Full HD TV en dan is het wel weer handig om een speler te hebben die 1080P ondersteund.
    Daar heb je dan ook weer een punt. Ik ga deze week wel even kijken wat er te halen valt.

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin Bekijk bericht
    Ik zit te denken om een HD-E1 erbij aan te schaffen. Bij Bol.com staat die voor 139,- euro. Is dat een goede prijs? En die usb aansluitingen? Wat kun je er nou eigenlijk mee? Misschien een externe harde schijf erop aansluiten ofzo?
    Geen goede prijs, het kan beter als je een beetje meegelezen hebt op het forum.

    Doe je een tip per PM.
    Have fun and enjoy your collection

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Daar heb je dan ook weer een punt. Ik ga deze week wel even kijken wat er te halen valt.
    Pascal, ook jij een PM
    Have fun and enjoy your collection

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Da's een verdomd nette prijs 8).

    dat vond ik nou ook
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  25. #100

    Standaard

    Vandaag bij de Saturn geweest op R'dam Zuid, en daar is zeker wel 80% van alle hd dvd's €12,99.
    Epson TW-3200
    Onkyo TX-SR 605 Receiver
    Onkyo BD 606 Blu Ray Speler

Pagina 4 van 31 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •