Pagina 5 van 31 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 774 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fidelio Bekijk bericht
    Vandaag bij de Saturn geweest op R'dam Zuid, en daar is zeker wel 80% van alle hd dvd's €12,99.
    Dank je voor het lekker maken zit helaas een tikkeltje uit de richting, anders was ik daar nu al aan het rondsnuffelen
    Have fun and enjoy your collection

  2. #102

    Standaard

    Ik kom er achter dat er nog maar een in Nederland uitgekomen release op m'n verlanglijstje staat: Top Gun. De rest zijn allemaal importtitels.

    Weet iemand waar ik Top Gun een beetje betaalbaar kan krijgen?

  3. #103

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tiger0120 Bekijk bericht
    amazone.de 9,97
    Ik zie hem daar enkel voor € 28,45.

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fidelio Bekijk bericht
    Vandaag bij de Saturn geweest op R'dam Zuid, en daar is zeker wel 80% van alle hd dvd's €12,99.
    Dan ga ik vrijdag maar weer langs.

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik zie hem daar enkel voor € 28,45.
    ow dan is hij weer omhoog. Gisteren was hij daar nog geen 10.

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tiger0120 Bekijk bericht
    ow dan is hij weer omhoog. Gisteren was hij daar nog geen 10.
    Da's jammer. Dat had een leuke prijs geweest.

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Da's jammer. Dat had een leuke prijs geweest.
    https://ssl.dvdcrave.com/products/product.jsp?pid=36969

    7 euro + verzendkosten

  9. #109

    Standaard

    Ik ben pas echt High Density dvds gaan kopen toen het formaat dood werd verklaard. Ik had een Xbox 360 add-on al een tijd je in huis en daar had ik 'Unforgiven' bij.

    Vorige maand zag ik de aanbiedingen voorbij stromen op de 1 dag sites en kocht ik een ep10 met 5 films (mooi regiovrij te maken overigens). Nu een 4-5 tal weken verder staan er zo'n 80 HD-DVDs in mijn kast voor relatief weinig en nog een aantal in bestelling.

    Dat laatste is ook belangrijk: de meeste films heb ik al op dvd en laten we wel wezen: een film die je al hebt gekocht wil je best opnieuw kopen in High Definition formaat maar niet voor wederom de hoofdprijs.. (en zeker niet alsie ook nog eens door DFW wordt uitgegeven in het verkeerde AR of als 1080i50 transfer, zucht..).

    HD-DVD film formaat was (voor iedereen buiten de US) de beste optie: regiovrij en relatief goedkoop (ook voor producenten, zeker als het om goedkope producties gaat zoals oudere films en documentaires: encryptiekey is niet vereist en kost bij BluRay 5000 usd per titel..). Tevens is de techniek erachter al lang beproefd aangezien het dezelfde rode laser gebruikt, uitval op de productielijn is aanzienlijk lager dan bij BluRay.

    BluRay is een beter medium maar wel nieuw, uitval op de productielijn zit toch op de 15% gemiddeld (zie doom9 site, weet niet of ik links mag posten hier). Er zit meer ruimte op de schijf, maar waar wordt die extra ruimte voor gebruikt is de vraag, DVD9 formaat wordt veelal ook niet helemaal vol geschreven (nee ook niet bij Superbit uitgaven..) ik denk ook niet dat we een volledig seizoen 'Prison Break' op 2 DL BluRays hoeven te verwachten (20 eps, 2x50GB dus 5GB per ep moet kunnen).

    Ik ben nu dus een groot aantal interessante films aan het sparen, ik hoef de BR versie voorlopig niet te hebben, daar zit geen voordeel voor mij aan.

    Ik ben de link kwijt, maar het schijnt overigens dat de Chinese CH-DVD ook overweg kan met HD-DVD schijfjes. Tevens lijkt het mij een redelijke zet van Toshiba als zij de licentie prijzen van de techniek verlagen. Ik zie nog steeds wel een markt voor High Density rom/(re-)writers in de pc markt. Als de techniek er voor een habbekrats bijgeleverd kan worden voor pc drives, waarom dan niet :wink:

    De EP10 is een mooie upscaler voor dvds, daar val je je geen bult aan, zeker niet als er een op een dumpsite aangeboden wordt voor een paar tientjes meer dan een gewone dvd speler (maar hij is wel retetraag met opstarten).

  10. #110

    Standaard

    haha idd veel mensen hebben een 2e speler

    ik van het weekend dus de Toshiba XE1 gekocht. dat is nu mijn 1e speler. mijn toshiba ep30 heb ik goed ingepakt in zijn doos en dat is nu mijn reservespeler.

    verder heb ik ook nog de xbox 360 add on als 2e reserve dan zeg maar
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrownEyes Bekijk bericht
    Ik ben pas echt High Density dvds gaan kopen toen het formaat dood werd verklaard. Ik had een Xbox 360 add-on al een tijd je in huis en daar had ik 'Unforgiven' bij.

    Vorige maand zag ik de aanbiedingen voorbij stromen op de 1 dag sites en kocht ik een ep10 met 5 films (mooi regiovrij te maken overigens). Nu een 4-5 tal weken verder staan er zo'n 80 HD-DVDs in mijn kast voor relatief weinig en nog een aantal in bestelling.

    Dat laatste is ook belangrijk: de meeste films heb ik al op dvd en laten we wel wezen: een film die je al hebt gekocht wil je best opnieuw kopen in High Definition formaat maar niet voor wederom de hoofdprijs.. (en zeker niet alsie ook nog eens door DFW wordt uitgegeven in het verkeerde AR of als 1080i50 transfer, zucht..).

    HD-DVD film formaat was (voor iedereen buiten de US) de beste optie: regiovrij en relatief goedkoop (ook voor producenten, zeker als het om goedkope producties gaat zoals oudere films en documentaires: encryptiekey is niet vereist en kost bij BluRay 5000 usd per titel..). Tevens is de techniek erachter al lang beproefd aangezien het dezelfde rode laser gebruikt, uitval op de productielijn is aanzienlijk lager dan bij BluRay.

    BluRay is een beter medium maar wel nieuw, uitval op de productielijn zit toch op de 15% gemiddeld (zie doom9 site, weet niet of ik links mag posten hier). Er zit meer ruimte op de schijf, maar waar wordt die extra ruimte voor gebruikt is de vraag, DVD9 formaat wordt veelal ook niet helemaal vol geschreven (nee ook niet bij Superbit uitgaven..) ik denk ook niet dat we een volledig seizoen 'Prison Break' op 2 DL BluRays hoeven te verwachten (20 eps, 2x50GB dus 5GB per ep moet kunnen).

    Ik ben nu dus een groot aantal interessante films aan het sparen, ik hoef de BR versie voorlopig niet te hebben, daar zit geen voordeel voor mij aan.

    Ik ben de link kwijt, maar het schijnt overigens dat de Chinese CH-DVD ook overweg kan met HD-DVD schijfjes. Tevens lijkt het mij een redelijke zet van Toshiba als zij de licentie prijzen van de techniek verlagen. Ik zie nog steeds wel een markt voor High Density rom/(re-)writers in de pc markt. Als de techniek er voor een habbekrats bijgeleverd kan worden voor pc drives, waarom dan niet :wink:

    De EP10 is een mooie upscaler voor dvds, daar val je je geen bult aan, zeker niet als er een op een dumpsite aangeboden wordt voor een paar tientjes meer dan een gewone dvd speler (maar hij is wel retetraag met opstarten).
    Qua inhoud heb je grotendeels gelijk. Alleen even 2 correcties:
    - HD staat voor High DEFINITION en niet density (ook al zijn ze dat wel dus de verspreking is logisch)
    - OOK HD-DVD gebruikt net als BluRay een laser met kleinere golflengte dan er voor DVD gebruikt werd. In wezen mag je dus beide formaten "Blauwer" noemen dan DVD. Al naar gelang de gebruikte golflengtes uberhaupt al in het voor ons zichtbare spectrum liggen... (jah dus: A typical human eye will respond to wavelengths in air from about 380 to 750 nm.[1])

    ff verder kijken bij wikipedia en ENGADGET:
    - Wikipedia
    The name Blu-ray Disc is derived from the blue-violet laser used to read and write this type of disc. Because of its shorter wavelength (405 nm), substantially more data can be stored on a Blu-ray Disc than on the DVD format, which uses a red (650 nm) laser. A dual layer Blu-ray Disc can store 50 GB, almost six times the capacity of a dual layer DVD.
    (BRON: http://en.wikipedia.org/wiki/Blu-ray_Disc)

    - ENGADGET
    So here's the technical nitty gritty before we drop the graphs n' charts on you. Both Blu-ray and HD DVD use the same kind of 405nm wavelength blue-violet laser, but their optics differ in two ways. Since the Blu-ray disc has a tighter track pitch (the single thread of data that spirals from the inside of the disc all the way out -- think: grooves on a 12-inch vinyl single vs. an Elvis Costello full-length album with 40 songs), it can hold more pits -- information -- on the same size disc as HD DVD even with a laser of the same wavelength.

    The differing track pitch of the Blu-ray disc makes its pickup apertures differ, however -- 0.65 for HD DVD vs. 0.85 for Blu-ray -- thus also making the two pickups technically incompatible despite using the same type of lasers. HD DVD discs also have a different surface layer (the clear plastic layer on the surface of the data -- the part that collects all your fingerprints and scratches) from Blu-ray discs. HD DVD use a 0.6 mm-thick surface layer, the same as DVD, while Blu-ray has a much smaller 0.1mm layer, which enables the laser to focus at that 0.85 aperture.
    (BRON: http://www.engadget.com/2005/09/19/b...on-s-division/)

    Wel even bij de les blijven heh!!

  12. #112

    Standaard

    Ik verwacht 22 hd-dvd films 15 zijn onderweg.
    Ik stop er niet mee ik blijf kopen tot het einde.

    Laatst aangepast door Willy B. : 13-03-2008 om 15:35
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Willy B. Bekijk bericht
    Ik stop er niet mee ik blijf kopen tot het einde.
    Tot je ze allemaal hebt dus....

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Tot je ze allemaal hebt dus....
    Bijna allemaal .
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  15. #115

    Standaard

    Inmiddels ook weer 8 titels in bestelling staan.

    Bij 100 stop ik
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Inmiddels ook weer 8 titels in bestelling staan.

    Bij 100 stop ik
    Geloof er niks van...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  17. #117

    Standaard

    Ik ben er uit... komende halve jaar zal ik zo af en toe een bluRay schijfje kopen (2001, POTC enzo) en ik wacht met de player tot er in Q3 of Q4 een nette 2.0 speler op de markt komt (pana, tosh?). Heb ik meteen een leuke backlog om te kijken
    Sorry, maar een PS3 (enige 2.0 optie momenteel) komt er gewoon niet in bij mij EN ik wil de mogelijkheid hebben om ALLE audioformaten te kunnen bitstreamen EN/OF analoog uit te kunnen sturen. Anders moet ik meteen aan een nieuwe versterker.

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Geloof er niks van...
    ... inmiddels 9 in bestelling staan.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurriaan Wittenberg Bekijk bericht
    Ik ben er uit...

    Sorry, maar een PS3 (enige 2.0 optie momenteel) komt er gewoon niet in bij mij
    Toch niet omdat ie zwart is :sad:


    Het is een lelijk hok.....maar wel ontzettend veelzijdig
    Have fun and enjoy your collection

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Toch niet omdat ie zwart is :sad:


    Het is een lelijk hok.....maar wel ontzettend veelzijdig
    Meerdere redenen:
    - Heb al een 360 dus voor games hoef ik het niet echt te doen
    - Niet alle audio formaten mogelijk in de bitstream
    - Analoge output van de HD-audio formaten is ook niet volledig (toch?)
    - Het vierletterige merk staat me niet zo aan.... (maar dat op de laatste plaats hoor!!)

  21. #121

    Standaard

    in het geval van PlayStation is het idd. toch vaak Hate it or Love it.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    in het geval van PlayStation is het idd. toch vaak Hate it or Love it.
    Mwoah... ik heb 'm echt wel overwogen puur omdat je er dan NU al van kan genieten en het komt toch best wel dichtbij wat ik wil... maar toch .. ik wil met m'n BluRay speler eigenlijk in 1x klaar zijn zodat ik daar niet meer naar hoef om te kijken. Nou dat betekent dat ik er gewoon ff op ga zitten wachten. Super jammer dat die hybride spelers van Samsung niet door gaan anders was ik daar wel wat mee gaan doen. Dat had wel wat in tijd gescheeld denk ik. Begrijp het zowiezo niet van Samsung want ik denk dat er toch best wel markt voor was geweest. Samen met een schijnbaar zeer goede upscaler hadden ze dat ding, tegen normale prijs, niet aan kunnen slepen denk ik

  23. #123
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    It's a thin line between love and hate.
    And some just love to hate!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #124
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb ook i.v.m. de x-box 360 nog geen behoefte aan een PS3.
    Pas als er i.v.m. met de (noodzakelijke, must have) topgames noodzaak voor is, ga ik er van houden.
    Maar er is bij mij geen sprake van haat, alleen nog een stukje denial!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ik heb ook i.v.m. de x-box 360 nog geen behoefte aan een PS3.
    Pas als er i.v.m. met de (noodzakelijke, must have) topgames noodzaak voor is, ga ik er van houden.
    Maar er is bij mij geen sprake van haat, alleen nog een stukje denial!
    owh .. dan zal het bij mij wel noodzakelijk haat zijn

Pagina 5 van 31 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •