De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: Ghostbusters 1 en 2

  1. #1

    Standaard Ghostbusters 1 en 2

    Welke versie van Ghostbusters is de beste! Ik heb een digipack met Ghostbusters 1 en 2 ( vreselijke groene kleur! )gezien, en ook de losse delen met een zwarte voorkant. Zijn er nog verschillen tussen deze 2 uitvoeringen? Wat voor extra's staan erop?

  2. #2

    Standaard

    Wel, ik heb Ghostbusters 2 gekocht en op de verpakking staat dat er 2 tekenfilmpjes uit 'the real ghostbusters' opstaan als extra's, maar die staan er degelijk niet op.
    De eerste Ghostbusters film heb ik al ongeveer 8 jaar liggen. De verpakking was toen een 'diamond box'. Jammer dat men met die verpakkingen zijn gestopt.

  3. #3

    Standaard

    Mischien had je je vraag beter hier kunnen stellen :wink:

    (er was al een ghostbusters topic )

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Helliwood Bekijk bericht
    Wel, ik heb Ghostbusters 2 gekocht en op de verpakking staat dat er 2 tekenfilmpjes uit 'the real ghostbusters' opstaan als extra's, maar die staan er degelijk niet op.
    Dan heb je een verkeerde disc, want die horen er wel op te staan.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco van den brink Bekijk bericht
    Welke versie van Ghostbusters is de beste! Ik heb een digipack met Ghostbusters 1 en 2 ( vreselijke groene kleur! )gezien, en ook de losse delen met een zwarte voorkant. Zijn er nog verschillen tussen deze 2 uitvoeringen? Wat voor extra's staan erop?
    Er zit geen verschil geen verschil tussen beide uitgaves, behalve dat de box met beide delen een schetsboek erbij heeft. De extra's stellen niet veel voor. De originele release van Ghostbusters had meer extra's.

  6. #6

    Standaard

    De oudere uitgaven hebben inderdaad meer extra's. Daarnaast is er ook verschil qua beeld. De nieuwere slijm-kleurige uitgave heeft betere kleuren (minder paars), maar is onscherper, meer ingezoomd, en heeft een te hoog contrast. Dit geldt voor beide delen, alhoewel het verschil merkbaarder is bij deel 1.
    Laatst aangepast door Pijk : 22-02-2008 om 23:58

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toppieroy Bekijk bericht
    Mischien had je je vraag beter hier kunnen stellen :wink:

    (er was al een ghostbusters topic )
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...t=ghostbusters


    (ik was vergeten de link te kopieeren )

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •