De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Amazon.co.uk: The Godfather op HD DVD op 2 juni

    Misschien is het nog even een schop na van Amazon.co.uk voor de HD DVD-fans, maar momenteel staat The Godfather Trilogy aangegeven op de site als dat deze op 2 juni uit zou komen. Zie http://www.amazon.co.uk/Godfather-Tr.../dp/B0014E917Y

    Zou deze informatie kloppen, of wordt ik op 2 juni wakker met een paardenhoofd in m'n bed als ik bestel?

  2. #2

    Standaard

    Morgen moet ik toch maar niet al te veel schrikken als ik m'n dekbed opensla. Amazon heeft het type "HD DVD" in ieder geval veranderd naar "DVD". Het zat er wel in natuurlijk. Nog bedankt Amazon.

  3. #3
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Morgen moet ik toch maar niet al te veel schrikken als ik m'n dekbed opensla. Amazon heeft het type "HD DVD" in ieder geval veranderd naar "DVD". Het zat er wel in natuurlijk. Nog bedankt Amazon.
    Balen, toen ik dit las dacht ik YES…. Gauw bestellen….. maar nu is het net of ik van de koude kermis thuis kom.:sad::sad:

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Zou deze informatie kloppen, of wordt ik op 2 juni wakker met een paardenhoofd in m'n bed als ik bestel?
    Paardenhoofd.

    Ik dacht hier gelezen te hebben dat Paramount in maart de laatste HDDVD's uitbrengt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Paardenhoofd.

    Ik dacht hier gelezen te hebben dat Paramount in maart de laatste HDDVD's uitbrengt.
    Op 23-2 was dat nog niet bekend natuurlijk.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Op 23-2 was dat nog niet bekend natuurlijk.
    Tja, het evolueert nu allemaal zo sinds een maand of wat in zo'n danige sneltreinvaart...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •