Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 80 van 80 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Er is volgens mij nooit gesteld dat Disney TL zou gebruiken
    Ik bedoelde:

    Disney heeft mee het triple layer formaat goedgekeurd. En los daarvan zouden uitgevers die daadwerkelijk gebruiken op te schrijven. Spelers zouden er echt voor kunnen worden geupdate zodat er niemand zou benadeeld worden met een oudere speler. Dus het was meer als aanvulling dat niet enkel geld voor blu ray, "groter is beter" maar dat hd dvd er even goed aan kon voldoen indien nodig...

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Want die spelers weten natuurlijk niet van welke regio ze zijn.
    De dvd speler toch wel? En de Amerikaanse spelers hebben vaak toch ook een iets andere naam? En de updates zijn toch ook voor elke regio verschillend? Alléé, eerst beschikbaar in Amerika en later dan eens een Europese versie ... dus die speler moet toch wel weten waar hij thuis hoort?

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anton996 Bekijk bericht
    De dvd speler toch wel? En de Amerikaanse spelers hebben vaak toch ook een iets andere naam? En de updates zijn toch ook voor elke regio verschillend? Alléé, eerst beschikbaar in Amerika en later dan eens een Europese versie ... dus die speler moet toch wel weten waar hij thuis hoort?
    Dan nog moet zo'n speler natuurlijk weten waar ie die informatie vandaan moet halen. En ik neem aan dat je dat niet kunt afvangen via de AACS-codering van schijven: er zal op z'n minst een firmware update voor nodig zijn.

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anton996 Bekijk bericht
    Ik bedoelde:

    Disney heeft mee het triple layer formaat goedgekeurd. En los daarvan zouden uitgevers die daadwerkelijk gebruiken op te schrijven. Spelers zouden er echt voor kunnen worden geupdate zodat er niemand zou benadeeld worden met een oudere speler. Dus het was meer als aanvulling dat niet enkel geld voor blu ray, "groter is beter" maar dat hd dvd er even goed aan kon voldoen indien nodig...
    Is de vraag of ze gebruikt zouden gaan worden. Wellicht wel, maar wellicht niet. Er waren nog geen concrete titels of firmwareupdates aangekondigd. Het blijft dan natuurlijk koffiedik kijken of TL inderdaad geintroduceerd zouden worden en of het daadwerkelijk mogelijk was om alle type spelers te updaten. Net zo min als bij BR de 200 GB geintroduceerd zal worden en/of spelers die aan zouden kunnen.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Gisteren een Blu Ray commercial van Disney gezien, die wel degelijk op capaciteit zinspeelde (algemene commercial).
    Logisch. In een reclame worden heel vaak voordelen opgenoemd die in praktijk helemaal geen voordelen hoeven te zijn. Reclame heeft niets met de werkelijkheid van doen.

    Reclame valt ook onder marketing, en daar heeft Toshiba het slechter gedaan.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •