Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 30 van 30 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Art

    Klinkt allemaal erg goed. Maar is Once Upon a Time in America al uit op DVD?
    Niet dat ik weet, maar heb de laserdisc.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Louis... Nog veel goede jaren toegewenst.
    Ik rook er eentje op je gezondheid!
    Dank u. O ja, bij de cadeau's ben ik een onsje zwarte Nepal vergeten te vermelden.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louis Bouduin

    Once Upon A Time in America: De Niro en zijn jeugdvriendinnetje gaan dineren in een strandhotel waar zij de enige gasten zijn.
    *** SPOILER ***
    Je vind déze scène zo mooi? Maak dat de kat wijs, Louis. Volgens mij ben je alleen geinterresseerd in de scène erna, waarin DeNiro zijn jeugdvrieninnetje verkracht.

    Anyway, Happy Birthday To U

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JayLunar

    *** SPOILER ***
    Je vind déze scène zo mooi? Maak dat de kat wijs, Louis. Volgens mij ben je alleen geinterresseerd in de scène erna, waarin DeNiro zijn jeugdvrieninnetje verkracht.
    Dat is inderdaad de scene die daarop volgt... en als je goed kijkt. Maar ooit hebben ze die film op TV vertoond en toen was die scene geknipt. Ze rijden gezellig weg in de auto. Het volgende moment zie je haar uit die auto springen, haar kleren fatsoeneren en ergens boos om zijn. Dan denk je dat dat eten of zo niet goed was.
    Iets ernstiger is dat het een sleutelmoment is in de film. Vanaf nu begint zijn echte gangstercarriere. Had zij hem gewild dan was het misschien nog goed met hem gekomen.
    Trouwens, een hele mooie film als je het mij vraagt.

  5. #30

    Standaard

    Gefeliciteerd en veel DVD plezier, volgend jaar krijg je een nieuwe voordeur

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •