De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Pioneer DV-444 & SVCD compatibility

    Na een aantal DVD's gekocht te hebben, is het ook maar eens hoog tijd om een DVD speler aan te schaffen. Ik ben een aantal maanden aan het orienteren op het gebied van DVD spelers. Daarbij komt de Pioneer DV-444 goed uit de bus.

    Via www.vcdhelp.com kwam ik erachter dat hij ook SVCD's ondersteund. Het is namelijk zo dat ik vrij veel SVCD's kijk.

    Nu las ik op het internet dat de Pioneer DV-444 problemen vertoonde met het afspelen van SVCD's. Wat is jullie ervaring daarmee?

  2. #2

    Standaard

    Ik heb sinds vorige Week een PIONEER DV-444, en heb er zonder problemen, ondertussen al meerder SVCD's mee afgespeeld

  3. #3

    Standaard

    OK thanks... Ik ga morgen (ehh, vandaag dus) naar de Mediamarkt. Neem nog ff wat test-SVCDs mee

    txs voor je reactie

  4. #4

    Standaard

    Gisteren heb ik deze speler aangeschaft, en hij bevalt perfect....

    En jah, hij ondersteund SVCD prima!

  5. #5

    Standaard

    Jo, gaaf.

    Ik ga hem morgenmiddag kopen bij MM Groningen, na het laatste examen!!!

    Bij welke MM heb je hem gehaald? En voor welke prijs? Was hij regiovrij? Of heb je dat met de afstandsbediening gedaan?

  6. #6

    Standaard

    bij Mediamarkt in Nordhorn (Duitsland, grens over bij Denekamp)

    hij kostte rond, € 329,- d8 ik, heb um nl. in een pakket gekocht met receiver en boxen etc.

    Hij is niet regiovrij ;(

    Je kan um trouwens niet met de afstandsbediening regiovrij maken, je kan um wel via afstandsbediening van regio veranderen, maar alleen alssie al regiovrij gemaakt is

  7. #7

    Standaard

    bedankt, maar daar ga ik niet heen. Is te ver weg. Jammer dat hij niet regiovrij is, regiovrij maken laat ik nog niet doen.
    329 valt mee ja, maarja, met die combo van boxen en receiver is het logisch dat alles iets goedkoper is. Ik ga dus morgen 349 betalen, ach, vind ik ook best meevallen voor deze topspeler.!

  8. #8

    Standaard

    zeker! Echt een toppertje..

    ach, ik zit nog niet echt te springen om regiovrij... kheb toch alleen maar regio 2 dvd's

  9. #9

    Standaard

    Al mijn eigen gebrande svcd's spelen probleemloos.
    En wat betreft de reacties over regiovrij. Mocht je dat willen dan moet je hem meteen regiovrij kopen, niet achteraf gaan zitten knoeien. Kost je uiteindelijk altijd meer.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eisbaer
    Al mijn eigen gebrande svcd's spelen probleemloos.
    En wat betreft de reacties over regiovrij. Mocht je dat willen dan moet je hem meteen regiovrij kopen, niet achteraf gaan zitten knoeien. Kost je uiteindelijk altijd meer.
    En waar is hij regiovrij te koop dan?

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Ik ga dus morgen 349 betalen, ach, vind ik ook best meevallen voor deze topspeler.!
    Duur, aangezien ik deze zelfde speler eind vorig jaar al voor 699,- gulden op de kop wist te tikken. Intussen zou deze toch nog maar zo'n 300 euro mogen kosten.

  13. #13

    Standaard

    tsja, de MM is toch goedkoop zou je zeggen, maare, voordat ik er binnenstap ga ik nog enkele zaken in hoor!! En als ik hem daar zie voor 310 ofzo, koop ik hem gewoon daar.


    megapool bijv, is niet zo duur hoop ik dan maar.

  14. #14

    Standaard

    Nu je het zegt, ik heb hem toendertijd bij Megapool gekocht. Eindejaarsaanbieding.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ron
    Nu je het zegt, ik heb hem toendertijd bij Megapool gekocht. Eindejaarsaanbieding.
    ja daar heb je het al. Zo heb ik mijn rijbewijs vet goedkoop gehad, millenium aanbieding! Was wel relaxd

    Maarja, die zal nu echt niet meer zijn, pech voor mij.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Maarja, die zal nu echt niet meer zijn, pech voor mij.
    Gewoon tot het einde van dit jaar wachten, maarre, dat zal er wel niet inzitten he ?

  17. #17

    Standaard

    nope...nog ongeveer 14 uur wachten is het maximale: BETER!!!

  18. #18

    Standaard

    hehe, veel plezier morgen met je player... het zal geen teleurstelling worden schat ik in

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    nope...nog ongeveer 14 uur wachten is het maximale: BETER!!!
    had ik maar nog 2 weken gewacht, hij is nu maar 288 euro! en regiovrij

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •