De resultaten 1 tot 25 van 25 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Where In the World Is Osama Bin Laden? - 2008

    I

    k dacht eerst dat ik te maken had met een nieuwe Date-scary-epic-movie.. Maar na de trailer te hebben gezien, en te weten dat het van de maker van: Super-Size-Me komt kan ik alleen maar zeggen dat ik hier heeel erg naar uit kijk!

    Trailer:http://www.apple.com/trailers/weinst...osamabinladen/
    Laatst aangepast door Mik. V : 26-02-2008 om 11:43


  2. #2
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Ik las het in de filmvalley. Lijkt me een interessante film worden 8)

    De trailer is in ieder geval geweldig
    Laatst aangepast door InfamousGeorge : 26-02-2008 om 12:08
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  3. #3

    Standaard

    Haha geweldig, dit wordt een must-see

  4. #4
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    de humor in supersize me vond ik geweldig. Hopen dat dat met deze ook zo is
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  5. #5

    Standaard

    De trailer ziet er in ieder geval goed uit.

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Lijkt me wel vermakelijk, alleen wel jammer dat het deze keer niet om iets werkelijks gaat

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Lijkt me wel vermakelijk, alleen wel jammer dat het deze keer niet om iets werkelijks gaat
    Osama Bin Laden bestaat niet?
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Lijkt me wel vermakelijk, alleen wel jammer dat het deze keer niet om iets werkelijks gaat

    Wat is hier niet werkelijk aan?


  10. #10

    Standaard

    "Dus deze zalf is goed voor mijn handen? Weet u misschien waar Osama bin Laden is?" Geweldig

    "Waar is Osama bin Laden, iedereen wijst in de lucht, daarzo" haha priceless..

    Deze docu ga ik zeker even bekijken.
    Laatst aangepast door Begbie : 27-02-2008 om 23:15
    24, Everybody hates Chris, Family Guy, Lost, My name is Earl, The Office, Prison Break, Rescue Me, The Shield, Sleeper Cell,
    Sopranos, Spooks, The Unit, The Wire, Criminal Minds, Ultimate Force, House, Friday Night Lights, Heroes, Rome, Friends,
    South Park, Supernatural, The Dresden Files, Ncis, Naruto, Jag, Hell's Kitchen, Oz, The Simpsons, The Black Donnelly's, Avatar,
    Californication, Top Gear, Life, Terminator tscc, CSI ny, Monk. Bleach, Reaper.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aloys Bekijk bericht
    Osama Bin Laden bestaat niet?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens Bekijk bericht
    Wat is hier niet werkelijk aan?
    Denk eens na jongens, dat hij Osama daadwerkelijk kan opzoeken. Dat is retorisch.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Denk eens na jongens, dat hij Osama daadwerkelijk kan opzoeken. Dat is retorisch.
    Ik weet niet of je de trailer heb gezien, maar waar wordt gezegd dat hij hem opzoekt? Het gaat om de zoektocht..
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Denk eens na jongens, dat hij Osama daadwerkelijk kan opzoeken. Dat is retorisch.
    Precies Wat Aloys zegt. Het is denk ik ook meer bedoeld om het beleid van de Verenigde staten jegens Bin Laden in het belachelijke te betrekken..


  14. #14

    Standaard

    Het is ongetwijfeld niet zomaar een comedie, er zit echt wel een boodschap in
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  15. #15
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aloys Bekijk bericht
    Het is ongetwijfeld niet zomaar een comedie, er zit echt wel een boodschap in
    Zoals de trailer al bewijst :wink:
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aloys Bekijk bericht
    Ik weet niet of je de trailer heb gezien, maar waar wordt gezegd dat hij hem opzoekt? Het gaat om de zoektocht..
    trailer gezien ja, het gaat om de zoektocht, idd maar het idee van die zoektocht, waar kwam die uit voort?

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    trailer gezien ja, het gaat om de zoektocht, idd maar het idee van die zoektocht, waar kwam die uit voort?
    Wat ik een paar posts eerder zei: Het is denk ik ook meer bedoeld om het beleid van de Verenigde staten jegens Bin Laden in het belachelijke te betrekken..


  18. #18

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    dat snap ik
    Goed van je! waarom vraag je het dan..


  20. #20

    Standaard

    ik doelde op iets heel anders, we praten compleet langs elkaar heen als een bronzig stel

    forget about it

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    ik doelde op iets heel anders, we praten compleet langs elkaar heen als een bronzig stel

    forget about it
    Dat komt door jouw gebruik van ´onwerkelijk´.

    Ja, een zoektocht naar Bin Laden is wat minder down-to-earth dan de Macdonalds, maar dat maakt het niet onwerkelijk :wink:
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  22. #22

    Standaard

    Haha, leuke trailer, beetje het Borat sfeertje. Slaat eigenlijk nergens op, maar dat maakt het zo leuk.

    ''How do I say: don't take me, take the cameraman''
    ''I was there to spark and fan the flame of man's awakening, to spin the wheel of civilization. And when the forest would grow rank and needed clearing for new growth, I was there to set it ablaze''

  23. #23

    Standaard

    Nieuwe poster:



    Volgens mij is dit echt lachen geblazen van begin tot einde...

  24. #24

    Standaard

    Een gemiste kans. Where in the World is Osama Bin Laden? blijkt een vrij tamme documentaire die ernstig lijdt onder zijn titel. Morgan Spurlock is eigenlijk nauwelijks op zoek naar Bin Laden, maar houdt zich meer bezig met het interviewen van de moslim bevolking. Het wordt echter nergens echt interessant, want ze blijken allemaal ook anti Osama en anti-terrorisme te zijn. Het is erg frustrerend dat het allemaal zo soft is. Gelukkig bevat de documentaire wel leuke beelden en de nodige humor de Bin Laden Aviation Company .

  25. #25

    Standaard

    Nog een poster:


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •