Bekijk uitslag poll: Moet er een nieuwe DVD.nl Meeting komen in 2008?

Stemmers
54. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Ja

    42 77,78%
  • Nee

    12 22,22%
Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 110 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DVD.nl Meeting *2008*

    Beste Forummers,

    Zoals de oude garde wel weet ( en misschien inmiddels de jongere garde ook ) hebben er in het verleden meetings plaatsgevonden.
    Uiteraard met een groot filmtintje eraan vast en de mogelijkheid om lekker een hapje en een drankje te gaan doen!

    Nu er weer stemmen opgaan voor een nieuwe meeting is het tijd om is te peilen of er daadwerkelijk animo voor is, en in een later stadium, waar we dan eventueel zouden kunnen afspreken!

    Laat in de poll je stem achter ( met eventuele motivatie ) en dan kunnen we elkaar snel is in het echt ontmoeten!

    De Poll is openbaar gemaakt zodat ik snel kan zien hoeveel leden deel willen nemen, en uiteraard geldt voor de nee-stemmers dat het geen enkel punt is als je nee stemt.


    Ideeën?
    P.M.!
    Laatst aangepast door Paul_Knoop : 26-02-2008 om 17:30
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  2. #2

    Standaard

    Ik ben wel voor, lijkt me leuk!

  3. #3

    Standaard

    Voor!

    Heb regelmatig contact met forummers en vind dit soort dingen altijd wel leuk! heb in het verleden er ook één georganiseerd in Arnhem!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #4

    Standaard

    Ik ben ook voor.. anders is het ook maar zo'n bejaardensoos met jullie
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  5. #5

    Standaard

    Geweldig, DRIE deelnemers!!!!

    Aloys: funny remarks over de leeftijd van forummers wordt niet op prijs gesteld tijdens een meeting!
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aloys Bekijk bericht
    Ik ben ook voor.. anders is het ook maar zo'n bejaardensoos met jullie
    Hoho, ik ben ook pás 21

    Al concrete ideeën voor een meeting, op wat voor schaal moeten we dan gaan denken?

  7. #7

    Standaard

    Ik 22 ( sinds vrijdag )

    Maar concrete plannen heb ik niet, wel een hoop leuke ideeën!

    Ik ben om 19:00 naar Step Up 2 ( onder dwang van mijn vriendin ) maar bij thuiskomst zal ik wat ideeëtjes uitwerken en in de beginpost zetten!

    Het is logistiek nog altijd een heel karwei maar dat moeten we wel in goede banen kunnen leiden!

    Dus na 22:30 ben ik weer online en dan werk ik wat uit!
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  8. #8

    Standaard

    Bereid je wel voor op teleurstellingen. In het begin is iedereen enthousiast en zegt iedereen toe, maar als de grote dag nadert is er altijd wel iemand 'ziek' of heeft iemand een 'jarig broertje' waar ze naar toe moeten
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #9

    Standaard

    Het blijft ook gewoon lastig een datum te prikken waarop iedereen kan. Hopelijk is er groot animo en kan dit tot een leuke meeting uitgroeien

  10. #10

    Standaard

    Ik ben voor, je kan immers altijd niet komen. Wat ik dan weer doe.

  11. #11

    Standaard

    voor.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  12. #12

    Standaard

    Altijd gezellig, ook ik ben voor!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  13. #13

    Standaard

    B.M. heeft 'Nee' gestemd! Bash him!!!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    B.M. heeft 'Nee' gestemd! Bash him!!!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  15. #15

    Standaard

    ja, ik dacht dat het zoeits was van of je naar de nieuwe meeting komt of niet

    even voor de duidelijkheid, ik vind wel dat er een nieuwe meeting moet komen voor jullie, maar ik stem nee omdat ik toch nooit tijd heb
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M Bekijk bericht
    ja, ik dacht dat het zoeits was van of je naar de nieuwe meeting komt of niet

    even voor de duidelijkheid, ik vind wel dat er een nieuwe meeting moet komen voor jullie, maar ik stem nee omdat ik toch nooit tijd heb
    Tijd heb je altijd als je wil.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Tijd heb je altijd als je wil.

    precies
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  18. #18

    Standaard

    Voor!

    Lijkt me hartstikke leuk! Ik heb alleen geen idee wat te gaan doen en waar. En heb zelf geen tijd om iets te gaan regelen.

    Als er wat geregeld word, dan wel op een zaterdag/zondag. Dat zijn toch wel de dagen dat de meesten onder ons tijd hebben of kunnen maken.

  19. #19

    Standaard

    Oeh! A gathering of people! Bon! Tres bon!
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  20. #20

    Standaard

    Voor, ik ben voor een zondag.
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  21. #21

    Standaard

    Jullie mogen van mij best een meeting houden (pauselijke zege ? )
    maar ik ben er waarschijnlijk niet bij, tenzij Toppieroy de Bob wil zijn ?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Jullie mogen van mij best een meeting houden (pauselijke zege ? )
    maar ik ben er waarschijnlijk niet bij, tenzij Toppieroy de Bob wil zijn ?
    No problemo!

  23. #23

    Standaard

    Leuk idee. Ik weet niet of ik er bij kan of wil zijn, maar het is wel een leuk idee.

  24. #24

    Standaard

    Ok, blij dat de animo er voor is!
    Nu maar even kijken wat voor geweldig idee ik/wij kunnen verzinnen
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  25. #25

    Standaard

    heel goed idee idd.

    ik ben bij zo ongeveer alle meetings geweest,deze kan je t beste centraal int land doen,makkelijk voor iedereen,en aangezien t weer een tijd geleden is...

    ik zie hier geen enkele naam die ik ooit ontmoet heb,benieuwd of er nog oude bekenden zich aanmelden.

    ik volg em ff deze thread,wil zelf wel langskomen.

    groeten,niels
    T2: I'll Be Back!

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •