De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Bart de Graaf overleden

    Ik hoor net dat Bart de Graaf is overleden!

  2. #2

    Standaard Bart de Graaff overleden

    Bart de Graaff (35) overleden

    Uitgegeven: 25-5-2002 18:47

    AMSTERDAM - Bart de Graaff, televisiemaker en oprichter en voorzitter van BNN, is overleden.


    De Graaff had en zwakke gezondheid en was sinds enkele weken weer zwaar ziek; een buikvliesontsteking. Hij begint zijn televisieloopbaan in een commercial voor koekjes. In 1988 gaat hij aan de slag als programmamaker voor Veronica. Hij maakte al snel naam als een brutale en originele televisiemaker.
    "Time for power draw near."

  3. #3
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Best jammer.

    Bart is Boos (of zoiets) en zijn BNN waren best te pruimen.

  4. #4

    Standaard

    Klopt, zie teletekst pagina 109. Moge hij rusten in vrede !

    AMSTERDAM - Bart de Graaff, televisiemaker en oprichter en voorzitter van BNN, is op 35-jarige leeftijd overleden.

    De Graaff had vanaf zijn tiende een ernstige nierziekte. De afgelopen weken lag De Graaff met een buikvliesontsteking in het ziekenhuis. Een operatie kon hem niet meer redden.

    Bart de Graaff begon zijn televisieloopbaan in een commercial voor koekjes. In 1988 ging hij aan de slag als programmamaker voor Veronica en maakte onder meer het succesvolle kinderprogramma B.O.O.S. Al snel maakte hij naam als een brutale en originele televisiemaker.

    Halverwege de jaren negentig vatte De Graaff het plan op om een eigen omroep te beginnen. Begin 1998 is het zover en wordt het eerste BNN-programma uitegzonden.


    Bron: NU.nl

  5. #5
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Zie mijn (reactie)post hier.

  6. #6

    Standaard

    Idd jammer...was van tijd tot tijd te pruimen

  7. #7
    Dane
    Guest

    Standaard

    Wow, ik schrik toch altijd ff als je hoort dat er iemand van de tv is overleden, ik weet ook niet waarom, heb dan altijd toch een beetje het gevoel dat je ze kent, maar zonde van zn dood, was wel een grappig mannetje.

    Elwood.....

  8. #8
    Dane
    Guest

    Standaard

    Kan de crew de 2 threads over Bart de Graaff samenvoegen?
    Die van Gabriël was net iets eerder.

    Elwood.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elwood Blues
    Kan de crew de 2 threads over Bart de Graaff samenvoegen?
    Threads zijn samengevoegd.

    Erg jammer dat Bart is overleden. Hij was al erg ziek. Met hem is een bijzondere Nederlander overleden.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elwood Blues
    Wow, ik schrik toch altijd ff als je hoort dat er iemand van de tv is overleden.
    Elwood, dat heb ik ook, hoor. Je verwacht het niet en dan opeens is 'ie dood, echt jammer, ik vond BNN wel grappig (vooral de Teringtubbies).
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  11. #11

    Standaard

    Het was een bijzonder mannetje Ik kon niet altijd om hem lachen maar vaak wel. Het is een gemis. Bart, rust zacht
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  12. #12

    Standaard

    Toch vreemd.
    Ik wist wel dat hij ziek was, maar als je dan leest dat hij overleden is, is toch de eerste reactie: "dat moet een geintje zijn.
    Komt het toch een beetje onverwacht...
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  13. #13

    Standaard

    Damn... ze moeten BNN wel hebben de laatste tijd zeg...

    Jammer dat één van de verstandigste en slimste mensen van het hele mediapark nu niet meer onder de levenden is.

  14. #14

    Standaard

    Zeer jammer zelf, Nederland verliest hiermee een geweldige mediaman BNN was een schot in de roos. Van een TV programma naar een echte omroep. Bijzonder knap, als je dat voor elkaar krijgt in Nederland. Hij had zijn lengte niet mee (hij werd vaak aangehouden door de politie, omdat ze dachten dat ze te maken hadden met een puber), maar mijn muil was zijn wapen. De laatste keer dat ik hem zag op TV (naast de bekende BNN TV spotjes) was in Lijst 0 (1e aflevering). Hij begon meteen met zijn 'lekkere wijven' humor

    Bart is niet lekker langer BOOS meer
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  15. #15

    Standaard

    Heel triest! Vond het altijd een coole man(netje) was laats nog op tv over z'n ziekte.

  16. #16

    Standaard

    Ik zal vooral zijn lach missen. Letterlijk. Werkte bij mij zeer aanstekelijk.
    Hoe hij met zijn ziekte omging was van grote klasse.
    Een vechtersbaasje.

    RIP
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  17. #17

    Standaard

    Heel jammer dat hy is overleden, was een speciaal mannetje, en een echte man met wat hy allemaal heeft bereikt en waar hy zich doorheen heeft moeten vechten...
    Hy was ook vry vernieuwend, alhoewel ik zeker niet al zyn programma's goed vond, en soms zelfs goedkoop of makkelyk.

    Maar misschien had de publieke omroep dat juist wel nodig.
    (het is nog altyd beter dan wat de mensen van Oppassen en Lingo en dat soort shit ons voorschotelen)

    Anyway, condeleances aan zyn familie, vrienden en medewerkers.

  18. #18

    Standaard

    Ik zag Bart voor het eerst in z'n "gekraakte" Veronica kelder B.O.O.S. (Bart Omroep Organisatie Stichting) presenteren. Toen vond ik hem geweldig en het leukste kind dat ik ooit gezien had. Ik was toen 14,15.
    Ik werd 27 en groter. Bart bleef klein, maar nog steeds een vechtertje van formaat. Elk interview wat ie gaf getuigde van een helder verstand, respect voor anderen en een gigantisch doorzettingsvermogen. Vooral het interview met een RTL4 presentator, waarbij je kritische vragen niet hoefde te beantwoorden tegen betaling was geweldig. 1 vraag (Wat als BNN niet lukt) wilde ie niet beantwoorden, omdat ie zei dat het hem wel ging lukken!!!
    En dat hebben we geweten binnen de publieke omroep. Bart's omroep is er (en hoe!) en is "here to stay".
    Bart, rust in vrede
    Mijn begrotingstekort
    Co-Star Trader
    Safe Trader

  19. #19

    Standaard Mijn jeugd held Bart is overleden!

    Ik weet niet of ik de enige ben die hem ervaart als een TV wonder, maar het is heel jammer dat hij er niet meer is.

    Gecondoleerd met het overlijden, met een van de beste TV maker van Nederland.

  20. #20

  21. #21

    Standaard

    ...RIP...

    Met het overlijden van Bart de Graaff verliest NL een spraakmakend persoon. Hij was echt geweldig in z'n programma:
    THE STALK SHOW
    Hij kon daar dingen doen (bij bekende nederlanders) die anderen nooit zouden mogen.
    Hopenlijk voor BNN gaan daar nu andere mensen opstaan die de omroep een gezicht gaan geven, Jeroen Pauw/Katja/Eddy Zoey?
    May The Force Be With Me
    Mijn set

  22. #22
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Bart de graaf is iets waar ik mee op ben gegroeid met bijvoorbeeld
    Bart is Boos en die prog's op BNN waren ook altijd leuk
    om naar te kijken.Niemand gun je zoiets als wat die
    jongen heeft meegemaakt, maar aangezien zijn ziektes
    en het lijden is het beter zo

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •