Pagina 12 van 14 EersteEerste ... 2891011121314 LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 329 worden weergegeven.

Discussie: Cosmox

  1. #276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door magiccornflake Bekijk bericht
    Ruim een half jaar later is de service geen bal verbeterd ... dat ze die belofte dan eindelijk eens schrappen !

    Gewoon geen bestellingen meer plaatsen.

  2. #277

    Standaard

    uiteindelijk blijft het wel zowat de beste en aantrekkelijkste webshop in België ... zegt natuurlijk meer over België dan over Cosmox

  3. #278

    Standaard

    Ik bestel ook soms maar dan bij cosmox.nl nog geen problemen gehad.

  4. #279

    Thumbs down Cosmox.be service = Compleet Onbetrouwbaar

    Op donderdag 29/12/2011 besloten mijn vrouw en ik om voor het nieuwjaar van ons nichtje een DVD te kopen van "De drie biggetjes".

    Aangezien tegenwoordig op de site van Cosmox.be staat "voor 18 uur besteld, morgen in huis"... hebben we die bestelling om 15.30h geplaatst.

    Die DVD is jammer genoeg niet aangekomen en mijn nichtje stond met lege handen op het nieuwjaarsfeest...

    We zijn nu 5 dagen later en de DVD is nog steeds niet geleverd....

    Cosmox.be' reclame zijn pure verkoopspraatjes, want Cosmox.be levert eenvoudigweg niet de volgende dag.

    Ik zou iedereen aanraden die bij Cosmox.be wenst te bestellen, doe het via een andere website, want bij Cosmox.be ben je eraan voor de moeite...

  5. #280

    Standaard

    Bestel je toch bij cosmox.nl of mag dat niet als je in belgie woont.

  6. #281

    Standaard

    Welkom op het DVD.nl.

    Heb je überhaupt als geprobeerd om contact op te nemen met de klantenservice van Cosmox?
    De Belgische post staat nou ook niet echt als betrouwbaar bekend.

  7. #282

    Standaard

    Gisteren Cosmox.be eens getest. Om 17 u 50 'Inception' op Blu-Ray voor 10 € gekocht en inderdaad al de volgende ochtend in de postbus. Zeer tevreden klant dus.

  8. #283

    Standaard

    Wat is de ervaring met preorders bij Cosmox? Levering op dag van release of later?

  9. #284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiff Bekijk bericht
    Gisteren Cosmox.be eens getest. Om 17 u 50 'Inception' op Blu-Ray voor 10 € gekocht en inderdaad al de volgende ochtend in de postbus. Zeer tevreden klant dus.
    Toevallig, sinds kort ook "inception" aangekocht maar dan bij Media markt voor 7.50 € op blu ray. Dit is nu een enkel voorbeeld maar ook ik ervaar cosmox.be als niet goedkoop.

    Mijn moeder doet wel regelmatig bestellingen via cosmox maar dan voor boeken, en nog nooit problemen gehad met leveringen, ook de levertijden waren steeds navenant met de website bvb voor 18.00 besteld op een werkdag, werkelijk de volgende dag aan huis geleverd....

  10. #285

    Standaard

    Cosmox marketing is: GRATIS VERZENDING, maar in principe zit dat nou net bij de aankoopprijs van het product in, zoals DVD, BLU RAY, CD, en/of boeken, want GRATIS bestaat niet in deze wereld.

  11. #286

    Standaard

    Ik ben inmiddels zo verbolgen over de hele gang van zaken met die Rocky Blu Ray box dat ik Cosmox.nl mijn account heb laten sluiten maar zelfs dat kunnen die incompetente gasten niet. Krijg keurig netjes een bericht dat mijn account per direct gesloten is maar ik kan nog steeds gewoon inloggen, walgelijk.

    Ik vraag me werkelijk af hoe dit soort mensen dit soort banen kunnen bemachtigen, ik heb nog nooit zo'n grote puinzooi meegemaakt als met de online (DVD-Blu Ray) winkels in Nederland. Ik hoop dat de toekomstige Amazon.nl deze Hollandse puinzooi door het putje spoelt want zij zijn echt de enige online winkel die dit soort zaken perfect en zonder enige wanklank oplossen.
    Laatst aangepast door Einzelgänger : 13-04-2012 om 11:33


  12. #287

    Standaard

    Als je iets op werkdagen (vrijdag) voor 15:00u besteld, levert Cosmox dan op zaterdag ?

  13. #288

    Standaard Cosmox levering

    Bij mij één keer wel en één keer niet
    Maar ja...de postverwerking van tegenwoordig

  14. #289

    Cool Zaterdag levering Cosmox

    En?
    Is je dvd vandaag bezorgd?

  15. #290

    Standaard

    Vierde dag na levering van de Rocky Blu Ray box maar nog steeds geen acceptgiro dus ik denk dat de box gratis is . Mijn account is inmiddels op mijn verzoek gesloten dus ik wacht netjes af tot Cosmox besluit om zijn/haar werk te doen.


  16. #291

    Standaard

    Ik kan eindelijk de Rocky Blu Ray box gaan openen en bekijken want ik heb vanochtend de acceptgiro mogen ontvangen. De prijs van 12,99 euro stond er ook nog op .


  17. #292

    Standaard

    Weet iemand het adres van Cosmox voor een retour zending?

    Ik wil het pakket afleveren bij een DGL service point, maar er zal wel een adres op het pakket moeten zetten

  18. #293

  19. #294

    Standaard

    Daarjuist 5 euro kortring gehad met deze kortingscode.

    flipcosmox10

  20. #295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Daarjuist 5 euro kortring gehad met deze kortingscode.

    flipcosmox10
    kennelijk voor 1x gebruik geweest

  21. #296

    Standaard

    Is voor België.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #297

    Standaard

    Cosmox.nl maakt overigens gebruik van de bezorgprutsers Selektvracht. Voor mij een reden om ergens anders te shoppen.

  23. #298

    Standaard

    Ik bestel best wel vaak bij cosmox en alles komt perfect binnen (meestal in 1 dag) met TNT. Zeer goede online shop vooral omdat ze alles veel beter en steviger verpakken dan bol.com.
    Laatst aangepast door Jeroen D : 05-12-2013 om 14:49

  24. #299

    Standaard

    Ik bestel steeds minder bij cosmox, en ook bij Boll.com, omdat alles zo duur wordt

  25. #300

    Standaard

    Dit staat in de banner bij Cosmox:
    Er is vertraging in de uitlevering. In verband hiermee is het assortiment tijdelijk verkleind.

    Denk dat het hier ook niet goed gaat
    Is dit sub van FRS?

Pagina 12 van 14 EersteEerste ... 2891011121314 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •