Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 41011121314
De resultaten 326 tot 329 van 329 worden weergegeven.

Discussie: Cosmox

  1. #326

    Standaard

    Ik heb een minder goeie ervaring, om het lichtjes uit te drukken.

    Op 30 juli bestelde ik 6 Blu-rays, waarvan 5 van de 6 onmiddellijk leverbaar waren volgens de site, de zesde zou vanaf 31 juli beschikbaar zijn. Normaal zou dus alles de 31ste aankomen. Niks van gehoord tot ik op 5 augustus een mail kreeg waarin stond dat mijn bestelling uiterlijk op 18 augustus verzonden zou kunnen worden. "We hebben goed nieuws (wablieft?), uiterlijk 18 augustus kunnen wij uw bestelling versturen. U heeft zo lang moeten wachten omdat een externe leverancier uw order geheel of gedeeltelijk niet kon leveren." Niet prettig, maar ik kon er mee leven. 18 augustus gaat voorbij, niks. 19, niks. 20, niks. De website geeft aan dat m'n bestelling nog steeds in backorder is. Dus ik contacteer de klantendienst, waarvan een medewerker zegt het persoonlijk te onderzoeken. Dat is het laatste dat ik van de klantendienst heb gehoord. Nu maandag, de 25ste, kreeg ik dan de 5 die aanvankelijk "onmiddellijk leverbaar" waren, met nog steeds geen spoor van de zesde film of bericht van de klantendienst. Het duurde nog enkele dagen na ontvangst voor de site effectief aangaf dat die 5 verzonden waren. De zesde staat sindsdien in behandeling, maar daar is nog steeds geen spoor van. Op hun Facebookpagina regent het ook gelijkaardige klachten.

    Vermijden als de pest is mijn mening.

  2. #327

    Standaard

    Inmiddels op 12 september ontvangen. Zes weken heeft het geduurd om de Blu-ray van Jagten te leveren.

    Ik heb ook nog dit pareltje meegekregen van de klantendienst:

    In tegenstelling tot wat er op de website staat vermeld is de levertijd naar België 3-5 werkdagen als het gaat om entertainment bestellingen. Helaas is deze aanpassing nog niet doorgevoerd op alle artikelen.
    Ik ben benieuwd of ze dat gaan durven aanpassen op de site...

  3. #328

    Standaard

    Mensen krijgen nu facturen per mail omtrent bestellingen die al lang betaald zijn. Zowel ECI als Cosmox veranderen blijkbaar regelmatig van rekeningnummer. Nu zitten ze bij Buckaroo & de betalingen die zijn uitgevoerd voor die omschakeling (op oud rekeningnr dat nog altijd in hun FAQ staat) staan als niet geregistreerd bij Buckaroo waardoor iedereen de facturen opnieuw krijgt met de vraag te betalen aan Buckaroo... (voor mensen die achteraf betalen kiezen).

    Denk dat ik ga stoppen met hier te bestellen, veel te veel problemen sinds de overname.

  4. #329

    Standaard

    Cosmox gaat op in ECI

    Cosmox houdt op te bestaan als zelfstandige webshop. De webwinkel wordt vanaf 1 juli over gezet naar de website van online boekwinkel ECI.

    Cosmox werd in 2006 door ECI opgericht om klanten zonder lidmaatschap boeken te laten bestellen. Tegenwoordig kan dat ook bij ECI zelf, waardoor de reden van het bestaan van Cosmox wegvalt. De tweehonderdduizend klantaccount van Cosmox worden vanaf 22 juni overgezet naar ECI.

    “Met het samenvoegen van beide labels kunnen wij meer aandacht besteden aan de doelstellingen van ECI, het inspireren tot en bevorderen van lezen”, licht managing director Petra Lubbers toe. Het verdwijnen van Cosmox heeft geen gevolgen voor het personeel.

    ECI ging in 2014 failliet en maakte een doorstart onder Novamedia. Het was voorheen een boekenclub waarbij een lidmaatschap verplicht was, maar profileert zich inmiddels als een online boekwinkel, waar niet meer met leden maar met vaste klanten wordt gewerkt.

    www.entertainmentbusiness.nl

Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 41011121314

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •