Pagina 11 van 14 EersteEerste ... 7891011121314 LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 329 worden weergegeven.

Discussie: Cosmox

  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cosmox Bekijk bericht
    Je hebt natuurlijk recht op een onbeschadigd exemplaar. Ik zal even navraag doen om te zorgen dat dit correct wordt afgehandeld.
    Heb bericht van hen gehad. Morgen m'n exemplaar terug op de Post doen. Wel jammer ... Bestellen in België is altijd een risico ...

  2. #252

    Standaard

    ik heb nooit problemen met binnenlandse post ...

  3. #253

    Standaard

    Uiteindelijk heel snel een (derde) nieuw exemplaar gekregen. Nogmaals dank hiervoor aan mensen van Cosmox.

    Als ik nog een bestelling in België wil plaatsen zal ik zeker een keer aan jullie denken

  4. #254

    Standaard

    Zonet voor het eerst een besteling bij hen geplaatst.

    Alles leek me goed verlopen, heb een bevestigingsmail gekregen, maar als ik naar "bestelstatus" ga, kan ik de bestelling niet terugvinden (lege lijst).

    Is dit normaal of zou ik opnieuw moeten bestellen?

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Zonet voor het eerst een besteling bij hen geplaatst.

    Alles leek me goed verlopen, heb een bevestigingsmail gekregen, maar als ik naar "bestelstatus" ga, kan ik de bestelling niet terugvinden (lege lijst).

    Is dit normaal of zou ik opnieuw moeten bestellen?
    Kan een tijdje duren voordat de bestlelling erin staat.
    Dus niet nogeens bestellen

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Kan een tijdje duren voordat de bestlelling erin staat.
    Dus niet nogeens bestellen
    Bedankt voor uw reactie!
    Bestelling staat ondertussen in de lijst!

  7. #257

    Standaard

    ben de laatste tijd zeer ontevreden over cosmox.be...

    1.het begon toen ik 3 games bestelde : eentje was niet meer verpakt en overduidelijk gebruikt, er zat zelfs zand in het hoesje !

    2.heb toen 10 euro korting gekregen op die game, maar om die nieuwe factuur te ontvangen heb ik 3 keer moeten mailen en meer dan een week gewacht

    3.gisteren een bestelling geplaatst (voor 15u) van 3 items die vandaag zouden moeten arriveren. bestelling nog steeds in behandeling en nadat ik een mailtje stuurde, kreeg ik antwoord dat ze geen bestelling ontvangen hadden op dat e-mailadres, terwijl het wel tussen mijn bestellingen stond ...

  8. #258

    Standaard

    Cosmox zit toch gewoon in Nederland?

  9. #259

  10. #260

    Standaard

    Is er dan een belgische divisie? Aangezien er gesproken wordt over .be ik ga altijd naar cosmox.nl

  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monstermuis Bekijk bericht
    Is er dan een belgische divisie? Aangezien er gesproken wordt over .be ik ga altijd naar cosmox.nl
    Divisie is een groot woord maar voor Vlaamse bezoekers is er ook een .be site inderdaad.

  12. #262

    Standaard

    Ze hebben nu Prinses en de Kikker voor 9,99 in de lijst staan, met een tweede disney voor 9,99.

    Maar wat ik ook doe, de eerste disney dvd in m'n winkelmand blijft 19,99.
    En als ik alleen Prinses en de Kikker bestel, staat er ook 19,99

    Heb ze hier al 2x via het contactformulier over geinformeerd, maar ze reageren niet

  13. #263

    Standaard

    ik heb daar over gebeld
    wilde de blu ray versie voor 19,99 euro
    kosten in het mandje 29,99
    alleen als je er 2 in deed dan krijg je de tweede voor 19,99 euro
    de prijs was één foutje op de site zeiden ze
    ze zouden het aanpassen dat was afgelopen maandag
    9-05-10
    kreeg hem in iedergeval niet voor 19,99 euro

  14. #264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door cryothic Bekijk bericht
    Ze hebben nu Prinses en de Kikker voor 9,99 in de lijst staan, met een tweede disney voor 9,99.

    Maar wat ik ook doe, de eerste disney dvd in m'n winkelmand blijft 19,99.
    En als ik alleen Prinses en de Kikker bestel, staat er ook 19,99

    Heb ze hier al 2x via het contactformulier over geinformeerd, maar ze reageren niet
    Beste Cryothic & appiehein,

    De actie houdt in dat de 2e Disney DVD die je naast Prinses en de Kikker bestelt voor €9,99 geprijst is.

    Dus je bestelt dan de Prinses en de Kikker voor de 'normale' prijs en een andere Disney DVD (bijv. Aristokatten S.E.) voor €9,99 ipv €19,99 (totaal dus €19,99+€9,99).

    Je kunt ook 2x Prinses en de Kikker bestellen, dan krijg je er één voor de normale prijs van €19,99 en één voor €9,99.

    Met vriendelijke groet,

    Gijs
    Cosmox

  15. #265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cosmox Bekijk bericht
    Beste Cryothic & appiehein,

    De actie houdt in dat de 2e Disney DVD die je naast Prinses en de Kikker bestelt voor €9,99 geprijst is.

    Dus je bestelt dan de Prinses en de Kikker voor de 'normale' prijs en een andere Disney DVD (bijv. Aristokatten S.E.) voor €9,99 ipv €19,99 (totaal dus €19,99+€9,99).

    Je kunt ook 2x Prinses en de Kikker bestellen, dan krijg je er één voor de normale prijs van €19,99 en één voor €9,99.

    Met vriendelijke groet,

    Gijs
    Cosmox

    beste gijs ,
    voordat je hem in je bestel mandje doe stond/staat er gewoon 19,99 euro
    beetje vertekenend

  16. #266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door appiehein Bekijk bericht
    beste gijs ,
    voordat je hem in je bestel mandje doe stond/staat er gewoon 19,99 euro
    beetje vertekenend
    We hebben nog eens kritisch naar dat prijzenblokje gekeken en kunnen ons goed voorstellen dat het niet meteen duidelijk is.

    We gaan een paar kleine aanpassingen doen in het design doen om e.e.a. duidelijker te maken voor iedereen.

  17. #267

    Standaard

    The Stanley Kubrick Archives besteld bij Cosmox. De dag erna verzonden, dag daarna meteen binnen.

    Prima verpakt, supersnel en ik had nog contact met ze opgenomen en daar kreeg ik in snel en duidelijk antwoord op. Klasse!

  18. #268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door magiccornflake Bekijk bericht
    3.eergisteren een bestelling geplaatst (voor 15u) van 3 items die vandaag zouden moeten arriveren. bestelling nog steeds in behandeling.

    en alweer van dat ...
    zelfs de webshop van FRS is beter !

  19. #269

    Standaard

    zelfs een bestelling in de avond van 27 oktober gedaan wordt niet verzonden 28 oktober. Dat ze die valse belofte nu eindelijk eens van hun site halen !

  20. #270

    Standaard

    Bij de meeste produkten staat dan voor 15.00 uur besteld morgen in huis. En aangezien je avonds besteld hebt is dat dus logisch.

  21. #271

    Standaard

    ik denk dat je nog eens moet lezen wat ik schrijf.

    ik bestel 's avonds de 27e dus zou ik er van mogen uit gaan dat het de 28e verzonden wordt om op de 29e te arriveren, niet ?

  22. #272

    Standaard

    Ja dat klopt, zelf nog nooit problemen mee gehad, maar ik bestel ook veel bij boll.com

  23. #273

    Standaard Problemen met website

    Ik ben al geruime tijd klant bij Cosmox en ondervind de laatste tijd enorm veel problemen met de website. Orders worden niet geleverd binnen beloofde tijd zoals enkele mensen al aanhaalden; in "Mijn Bestellingen" worden orders zonder vragen geannuleerd en als je de bestelling terug plaatst krijg je de bestelling dubbel geleverd; voor bepaalde artikels die je gewoon kan bestelllen op de site krijg je bericht terug dat zij 'niet leverbaar' zijn terwijl deze wel op de site blijven staan.
    Mijn ervaringen zijn wel met cosmox.be

  24. #274

    Standaard

    Ik doe niet zo vaak zaken met Cosmox omdat ze qua prijzen vaak te duur zijn maar de problemen die jij beschrijft ken ik niet al bestel ik bij Cosmox.nl en misschien wringt daar wel de schoen. Afgelopen zaterdag heb ik een bestelling geplaatst, gisteren keurig de mail ontvangen dat de Blu Ray's verzonden waren en vandaag in de bus gekregen. Ook op de website was alles "normaal" aangegeven dus hier geen klachten.


  25. #275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door magiccornflake Bekijk bericht
    en alweer van dat ...
    Ruim een half jaar later is de service geen bal verbeterd ... dat ze die belofte dan eindelijk eens schrappen !
    Laatst aangepast door magiccornflake : 04-05-2011 om 18:45

Pagina 11 van 14 EersteEerste ... 7891011121314 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •