Pagina 5 van 14 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 329 worden weergegeven.

Discussie: Cosmox

  1. #101

    Standaard

    ECI levert om dezelfde reden niet uit, en de prijzen en fouten waren identiek. Ook geven zij 10 euro tegemoetkoming. Cosmox en ECI zijn volgens mij niet erg verschillend.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    [...] Cosmox en ECI zijn volgens mij niet erg verschillend.
    Ze zijn ook van dezelfde maatschappij. Ik had de box bij cosmox besteld en het pakketje dat ik kreeg was van ECI.

  3. #103

    Standaard

    Mijn bestellen staat al 4 dagen op "in behandeling"
    Is een blu ray van de actie prijs

    Heeft daar nog iemand last van?

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carparzo Bekijk bericht
    iemand hier de DA Vinci Code Blu Ray van 6,25 al ontvangen, want die heb ik enkele dagen geleden bestelt maar tot nu toe staat die nog steeds "in behandeling"

    of maar mailtje richting klantservice doen?
    nou mailtje is onderweg met de vraag wanneer ik de BLu ray kan verwachten en ook vermelding gemaakt over dit forum waar staat dat blu ray van de actie prijs geannuleerd worden maar daarna opeens wel weer aangeboden en geleverd worden.
    Het antwoord zal me benieuwen..

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Mijn bestellen staat al 4 dagen op "in behandeling"
    Is een blu ray van de actie prijs

    Heeft daar nog iemand last van?

    ja ook hier het zelfde

  6. #106

    Standaard

    ja hier ook last van... bestelling donderdagochtend gedaan....
    The Garage

  7. #107

    Standaard

    Geen goede reclame voor Cosmox
    Reclame maken en dan niet kunnen leveren.

    Om hun naam niet te grappel te gooien zullen ze toch moeten leveren aan de bestelde prijs

  8. #108

    Standaard

    Tsja, op=op zeggen ze dan.

    Dat de film nu voor bijna het 5-voudige op de site staan (en ongetwijfeld tegen die prijs heel snel geleverd kan worden) nemen ze op de koop toe...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #109

    Standaard

    Mijne staat ook al een tijdje in de wacht, die van de x files

  10. #110

    Standaard

    Hier staat tie ook nog in de wacht, x-files. Donderdag besteld
    'I'm gonna make him an offer he can't refuse.'

  11. #111

    Standaard

    Bij mij ook de x-files
    Ben benieuwd of we die nog krijgen
    Laatst aangepast door The Puma : 02-11-2009 om 22:15

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carparzo Bekijk bericht
    nou mailtje is onderweg met de vraag wanneer ik de BLu ray kan verwachten en ook vermelding gemaakt over dit forum waar staat dat blu ray van de actie prijs geannuleerd worden maar daarna opeens wel weer aangeboden en geleverd worden.
    Het antwoord zal me benieuwen..
    nou antwoord terug

    Deze dvd moeten wij bestellen bij een externe leverancier. Hierdoor duurt de
    levering iets langer. U ontvangt de dvd binnenkort tegen de prijs van 6,25 euro.
    kunnen zie niet meer onderuit ofwel al was het op=op??

    en net een "netjes" een standaard mailtje over de vertraagde levering maar verder geen datum ofzo.
    We wachten maar af wil ik wel voor die 6,25

  13. #113

    Standaard

    Bij mij is ie iig onderweg heb net mailtje gehad

  14. #114

    Standaard

    Bij mij is die ook onderweg, ook mailtje ontvangen

  15. #115

    Standaard

    Moet me toch even van het hart....maar wat een GEZEIK hier in dit topic zeg. Ze bieden soms Blu-Rays aan voor een zeer schappelijke prijs, loopt iedereen te zeiken dat ze het niet direct de volgende dag in huis hebben. Het duurt dus even....so what? Als ik bij Amazon, Pacific, cdwow of Play bestel moet ik ook even wachten, soms wat langer dan anders.

    En van die Star Trek box......prima opgelost met een 10 euro waardebon! Hoef je niets voor te doen! Ok....jammer dat ie "op" is voor die prijs, andere keer meer geluk. Maar een tientje vrij te besteden, vind ik meer dan schappelijk.

  16. #116

    Standaard

    Heb x-files zojuist binnen gehad
    'I'm gonna make him an offer he can't refuse.'

  17. #117

    Standaard

    Heb de x-files ook ontvangen

  18. #118

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Moet me toch even van het hart....maar wat een GEZEIK hier in dit topic zeg. Ze bieden soms Blu-Rays aan voor een zeer schappelijke prijs, loopt iedereen te zeiken dat ze het niet direct de volgende dag in huis hebben. Het duurt dus even....so what? Als ik bij Amazon, Pacific, cdwow of Play bestel moet ik ook even wachten, soms wat langer dan anders.

    En van die Star Trek box......prima opgelost met een 10 euro waardebon! Hoef je niets voor te doen! Ok....jammer dat ie "op" is voor die prijs, andere keer meer geluk. Maar een tientje vrij te besteden, vind ik meer dan schappelijk.
    Mja, over levertijd hoef je niet te zeiken, inderdaad. Maar dat gedoe met die Star Trek box is gewoon niet correct. En als je daar niet over gaat zeiken, zullen ze het nooit weten, nooit iets van leren en nooit iets aan doen en blijven ze met die neppe aanbiedingen komen.

    Ik heb gisteren gebeld met Cosmox, en na uitleg dat iemand die na mij had besteld wel de box had gekregen etc. en zij zit in de computer had nagekeken, waren haar exacte woorden "ik weet hier geen zinnig woord op te zeggen. Ik ga dit meteen doorspelen". Dus ik verwacht nog contact van ze.


  20. #120

    Standaard

    Vandaag 2x star box ontvangen!
    The Garage

  21. #121

    Standaard

    Hoekie, gefeliciteerd Je bent dus een van de weinigen Mag ik vragen wanneer jij de ontvangen boxen besteld had?


  22. #122

    Standaard

    Zojuist dit standaard mailtje ontvangen;

    Tot onze spijt kunnen één of meer artikelen van uw bestelling niet tijdig worden geleverd:




    DA VINCI CODE - BRD

    Wij doen ons best om de vertraagde artikel(en) alsnog zo spoedig mogelijk te bezorgen. Helaas kunnen wij op dit moment niet aangeven wanneer dat zal zijn.

    U kunt de status van uw bestelling eenvoudig bekijken via het bestellingoverzicht op onze site. Gebruik hiervoor de link 'Bestelstatus' die bovenaan de site wordt getoond.

    Onze excuses voor het ongemak en bij voorbaat dank voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Cosmox



    We zullen zien...





  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Hoekie, gefeliciteerd Je bent dus een van de weinigen Mag ik vragen wanneer jij de ontvangen boxen besteld had?
    Vorige week donderdag toen hier gepost werd; niet lachen maar hij staat er weer op voor 25 euro.
    The Garage

  24. #124

    Standaard

    Ik kreeg bovenstaand mailtje ook wat betreft de Star Trek box. Nu enkele dagen later staat hij weer op niet leverbaar. Tweede keer nu, goed bezig die Cosmox. Voor mij geen bestellingen meer daar...

  25. #125

    Standaard

    ik zou van hen een tegoed krijgen, waar kan ik dat checken?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 5 van 14 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •