De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Vga2DVi -> Dvi2HDMI kabel

    Ik heb dus een vraagje

    Mijn laptop is een Acer Aspire 5610 met een VGA aansluiting.
    Onze plasma tv heeft een HDMI aansluiting.

    Ik heb eerst een adapter gekocht, zo een converter ding, Agp2DVi

    En ik een DVi2HDMI kabel gekocht,,

    Kheb alles aangesloten, maar er komt steeds op hdmi kanaal op de tv Geen signaal.
    Als ik de kabels eruit haal komt die kanaal niet eens, ik ben dus wel op de goeie spoor maar krijg maar geen signaal op de tv..

    Iemand help?

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YasinX Bekijk bericht
    Ik heb dus een vraagje

    Mijn laptop is een Acer Aspire 5610 met een VGA aansluiting.
    Onze plasma tv heeft een HDMI aansluiting.

    Ik heb eerst een adapter gekocht, zo een converter ding, Agp2DVi

    En ik een DVi2HDMI kabel gekocht,,

    Kheb alles aangesloten, maar er komt steeds op hdmi kanaal op de tv Geen signaal.
    Als ik de kabels eruit haal komt die kanaal niet eens, ik ben dus wel op de goeie spoor maar krijg maar geen signaal op de tv..

    Iemand help?
    Dus je wilt kortom van VGA naar HDMI? Dat kan niet, omdat VGA een analoog signaal is en HDMI een digitaal signaal is.

    Dus al die adapters en kabels hebben geen zin, je kunt alleen van DVI naar HDMI.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  3. #3

    Standaard

    DVI to VGA adapters bestaan wel volop, en werken ook nog eens. Je kan dus wel van DVI naar VGA, maar daar heeft TS niks aan.
    Waarschijnlijk heeft hij een DVI 2 VGA converter gekocht (type vind ik niet zo snel terug op internet), en werkt dat dus niet als VGA 2 DVI?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door useful idiot Bekijk bericht
    DVI to VGA adapters bestaan wel volop, en werken ook nog eens. Je kan dus wel van DVI naar VGA, maar daar heeft TS niks aan.
    Waarschijnlijk heeft hij een DVI 2 VGA converter gekocht (type vind ik niet zo snel terug op internet), en werkt dat dus niet als VGA 2 DVI?

    Ja kheb deze 2 soorten kabels/adapters


    #1 DVI-i Female verl. stekker naar VGA Male
    #2 Kabel Hdmi To Dvi A/v 3m

  5. #5

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •