De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.

Discussie: The Love Guru

  1. #1

    Standaard The Love Guru

    Mike Myers is terug! Niet als Austin Powers, maar als Pitka, the Love Guru.



    trailer

    Met ondermeer:

    - Jessica Alba
    - Justin Timberlake
    - Ben Kingsley
    - Verne Troyer (Mini Me)

    Releasedatum Nederland: 24 juli 2008

  2. #2

    Standaard

    Zegt me eerlijk gezegd niet veel, behalve Jessica Alba dan...

  3. #3

    Standaard

    Ik had al wel eens ergens gelezen dat dit het nieuwe project van Mike Myers was, maar voorlopig zegt het me niet echt veel. Alleen, dat dacht ik aanvankelijk ook van de Austin Powers films en die vond ik uiteindelijk helemaal geweldig We zullen wel zien dus zodra hij uitkomt.

  4. #4

    Standaard

    Dit film zou wel eens heel leuk kunnen worden.

    Btw de film doet me erg veel denken aan "the Guru" (2002) van Daisy von Scherler Mayer.


  5. #5

    Standaard

    Net gezien in de sneak en hijs erg leuk. Als je van flauwe grappen houdt issie gewoon goed. Zeker een aanrader...

  6. #6

    Standaard

    Best vermakelijk, soms wat flauwe grappen, maar Jessica Alba maakt het daarmee goed (:

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Witless Bekijk bericht
    Best vermakelijk, soms wat flauwe grappen, maar Jessica Alba maakt het daarmee goed (:
    Als het gedurende de hele film gaat zoals in de trailer dan zal het wel te pruimen zijn. Alba is een bonus, ze is altijd "easy on the eyes" zoals de yanks zeggen.

  8. #8

    Standaard

    Heb de film ook gezien, het is opzich gewoon te flauw om leuk te zijn, de meeste leuke grappen zie je al in de trailer, en het is zo voorspelbaar als wat, ik vond het zelf nog maar net leuk voor een avondje, maar stelde niet veel voor.

  9. #9

    Standaard

    Film viel me alles mee, geen toppertje maar zeker vermakelijk!

  10. #10

    Standaard

    Deze ook maar eens gekeken, maar jammer genoeg moeten vaststellen dat het inderdaad een zeer flauwe film is. Het niveau is redelijk beschamend, van Myers had ik toch heel wat beters verwacht. Hopelijk is dit gewoon een alleenstaande misser en is z'n volgende film (misschien Austin Powers 4?) wel weer leuk.

  11. #11

    Standaard

    deze film kijkt lekker weg, maar is geen hoogstandje. Jessica Alba is en blijft een lust voor het oog

    ik zeg mariska hargitay:smile:
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •