Pagina 28 van 67 EersteEerste ... 1824252627282930313238 ... LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 1654 worden weergegeven.
  1. #676

    Standaard

    't Word weer even wennen met de nieuwe lay-out.

    4 april 2002 was mijn eerste order. Inmiddels ruim 800 dvd's afgenomen. Slechts 2 keer in al die tijd een replacement gevraagd (en gekregen) voor zoekgeraakte items.

    de laatste 6 maanden heb ik er vrij weinig besteld vanwege de concurrentie van HMV (betere omrekeningskoers incl. verzendkosten) en DVDPacific vanwege scherpe prijzen en een zwakke $.

  2. #677

    Standaard

    Wie is HMV?

  3. #678
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  4. #679

    Standaard

    Ik wilde gister "gadgets" bestellen bij PLAY. Zegt die checkout zo van: we versturen gedgets alleen binnenUK :'(

  5. #680

    Standaard

    Ik ben al 5jaar klant en heb tot nu toe alles ontvangen wel meestal pas na 3weken.
    De laatste tijd heb ik vrij veel regio 1 dvd's gekocht via play bij zo'n play trader en het viel mij op dat ik deze bestellingen een week later al in huis heb, ik ga nu steeds vaker voor een regio1 versie van een dvd dan een regio 2.
    1:snellere levertijd en 2:meestal ook een flink stuk goedkoper.
    Laatst aangepast door Ducktown : 18-05-2008 om 09:44 Reden: typfout

  6. #681

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ducktown Bekijk bericht
    Ik ben al 5jaar klant en heb tot nu toe alles ontvangen wel meestal pas na 3weken.
    De laatste tijd heb ik vrij veel regio 1 dvd's gekocht via play bij zo'n play trader en het viel mij op dat ik deze bestellingen een week later al in huis heb, ik ga nu steeds vaker voor een regio1 versie van een dvd dan een regio 2.
    1:snellere levertijd en 2:meestal ook een flink stuk goedkoper.
    Regio 1 NTSC DVD's vallen door de mand op een wat groter HD scherm. Als je niet van plan bent om een wat groter HD scherm aan te schaffen zal het nog gaan, anders ga je het toch echt zien dat de beeldkwaliteit van een NTSC schijf behoorlijk tegen kan vallen tov een PAL DVD.

    Dan kan je, als je van kwaliteit houd, toch beter bij Play terecht met PAL DVD's.
    Have fun and enjoy your collection

  7. #682

    Standaard

    Die PLAy traders vragen ook ontiegelijk veel voor titels.

  8. #683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KILLER Bekijk bericht
    Die PLAy traders vragen ook ontiegelijk veel voor titels.
    je moet inderdaad goed rond kijken zitten inderdaad dure titels tussen maar ook vele koopjes zo heb ik alle 4 de seizoenen van de tv serie alf voor 12 euro per stuk gekocht.
    Heb nu ook het eerste seizoen van 3th rock from the sun besteld voor 19euro terwijl deze bij play zelf meer dan 37euro kost.

  9. #684

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Regio 1 NTSC DVD's vallen door de mand op een wat groter HD scherm. Als je niet van plan bent om een wat groter HD scherm aan te schaffen zal het nog gaan, anders ga je het toch echt zien dat de beeldkwaliteit van een NTSC schijf behoorlijk tegen kan vallen tov een PAL DVD.

    Dan kan je, als je van kwaliteit houd, toch beter bij Play terecht met PAL DVD's.
    De meeste films koop ik ook op Pal
    Maar ik ben ook verzot op tv series en aangezien je hier van die hele fijne maatschappijen hebt die na het uitbrengen van een aantal seizoenen van een serie er dan maar gewoon mee stoppen dan wordt je wel gedwongen om regio 1 (NTSC) dvd's te gaan kopen, ik wil toch graag mijn series als Home Improvement compleet hebben.
    Plus daar komt nog bij dat er in de usa ook veel meer keuze is voor tv serie's ik heb b.v. ook de serie's Alf, The Brady Bunch en Ellen gekocht serie's die niet verkrijgbaar zijn op regio 2.

    Ook ben ik een grote achtbaan fanaat (heb al een paar achtbaan trips naar de USA gemaakt) en heb dus ook een aantal dvd's over achtbanen gekocht.

    Daar komt ook nog bij dat er bij vele boxsets meer extra's zitten heb daarom dus ook de Johnny Weismuller Tarzan-box gekocht en inmiddels ook die 2de box van hem gekocht.

    Trouwens ik ben wel van plan een nieuw HD scherm te gaan kopen bij welk formaat wordt het volgens jou echt vervelend om NTSC dvd's te kijken.

  10. #685

    Standaard

    In het algemeen; hoe groter het scherm wordt, hoe meer baat je hebt bij een hogere resolutie....:wink:

  11. #686

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ducktown Bekijk bericht
    De meeste films koop ik ook op Pal
    Maar ik ben ook verzot op tv series en aangezien je hier van die hele fijne maatschappijen hebt die na het uitbrengen van een aantal seizoenen van een serie er dan maar gewoon mee stoppen dan wordt je wel gedwongen om regio 1 (NTSC) dvd's te gaan kopen, ik wil toch graag mijn series als Home Improvement compleet hebben.
    Plus daar komt nog bij dat er in de usa ook veel meer keuze is voor tv serie's ik heb b.v. ook de serie's Alf, The Brady Bunch en Ellen gekocht serie's die niet verkrijgbaar zijn op regio 2.

    Ook ben ik een grote achtbaan fanaat (heb al een paar achtbaan trips naar de USA gemaakt) en heb dus ook een aantal dvd's over achtbanen gekocht.

    Daar komt ook nog bij dat er bij vele boxsets meer extra's zitten heb daarom dus ook de Johnny Weismuller Tarzan-box gekocht en inmiddels ook die 2de box van hem gekocht.

    Trouwens ik ben wel van plan een nieuw HD scherm te gaan kopen bij welk formaat wordt het volgens jou echt vervelend om NTSC dvd's te kijken.

    Mmm, begrijp wat je bedoeld, had dat probleem oa met Andromeda, seizoen 1 en 2 werden hier uitgebracht, daarna stopten zij ermee, op vragen werd niet geantwoord door de uitgever Sony. Seizoen 3 werd een UK versie en voor seizoen 4 en 5 kwam ik terecht bij US versies.

    Wanneer wordt het vervelend.... oei een moeilijke vraag, de inhoud van wat je kijkt zal het meest moeten boeien, dan kan de kwaliteit nog wel afbreuk doen aan het kijkplezier, maar als je weet dat er mensen kijken naar de meest matige camdownloads, kan het wel meevallen.

    Heb zelf een 55inch en dan merk je met een NTSC tov een PAL DVD dat je wel aardig wat kwaliteit inleverd, het is allemaal een stuk minder scherp en de kleuren zijn wat fletser. Met een NTSC DVD lijkt het verschil groter tussen PAL en NTSC dan tussen PAL en BD DVD, ik spreek nu uit ervaring met een 55inch scherm. Bij nog grotere schermen, die juist schreeuwen om een hogere resolutie, zal het alleen nog maar erger worden.

    Bij een 55 inch scherm zie je duidelijk dat de NTSC dvd ver achterblijft tov een PAL dvd, het verschil is groter dan tussen PAL en een BD dvd, zeker als je een goede speler gebruikt. Wat de 1 vervelend vind, vind de ander nog goed, het zal iets persoonlijks zijn, maar ik zal nu minder snel een NTSC schijf aanschaffen of het moet gewoon iets zijn dat ik erg graag wil hebben, dan ben je eerder wat vergevingsgezind.

    PLay.com bied gelukkig PAL schijven aan, en al gaat het niet altijd van een leien dakje, je kan er ook titels kopen die ze hier niet hebben.
    Have fun and enjoy your collection

  12. #687

    Standaard

    trouwens leuk dat je je pakjes nu kunt volgen door middel van een nummer, werkt net als Tracktrace alleen is dit dan een bedrijf in de UK
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  13. #688

    Standaard

    Niet meer mogelijk om te zoeken achter subtitles? Was net handig..

  14. #689

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    trouwens leuk dat je je pakjes nu kunt volgen door middel van een nummer, werkt net als Tracktrace alleen is dit dan een bedrijf in de UK
    ??
    waar kan je dat nummer vinden dan?
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  15. #690

    Standaard

    Hai, ik heb vandaag een 3disc set gehad. In de derde keepcase was dat stukje plastic dat de disc vasthield, gebroken. Daardoor is de onderkant beschadigd geraakt/gekrast va 1 disc (hetzij lichtjes). Wat kan ik nu het beste doen en doet play daar moeilijk over?

  16. #691

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Mmm, begrijp wat je bedoeld, had dat probleem oa met Andromeda, seizoen 1 en 2 werden hier uitgebracht, daarna stopten zij ermee, op vragen werd niet geantwoord door de uitgever Sony. Seizoen 3 werd een UK versie en voor seizoen 4 en 5 kwam ik terecht bij US versies.

    Wanneer wordt het vervelend.... oei een moeilijke vraag, de inhoud van wat je kijkt zal het meest moeten boeien, dan kan de kwaliteit nog wel afbreuk doen aan het kijkplezier, maar als je weet dat er mensen kijken naar de meest matige camdownloads, kan het wel meevallen.

    Heb zelf een 55inch en dan merk je met een NTSC tov een PAL DVD dat je wel aardig wat kwaliteit inleverd, het is allemaal een stuk minder scherp en de kleuren zijn wat fletser. Met een NTSC DVD lijkt het verschil groter tussen PAL en NTSC dan tussen PAL en BD DVD, ik spreek nu uit ervaring met een 55inch scherm. Bij nog grotere schermen, die juist schreeuwen om een hogere resolutie, zal het alleen nog maar erger worden.

    Bij een 55 inch scherm zie je duidelijk dat de NTSC dvd ver achterblijft tov een PAL dvd, het verschil is groter dan tussen PAL en een BD dvd, zeker als je een goede speler gebruikt. Wat de 1 vervelend vind, vind de ander nog goed, het zal iets persoonlijks zijn, maar ik zal nu minder snel een NTSC schijf aanschaffen of het moet gewoon iets zijn dat ik erg graag wil hebben, dan ben je eerder wat vergevingsgezind.

    PLay.com bied gelukkig PAL schijven aan, en al gaat het niet altijd van een leien dakje, je kan er ook titels kopen die ze hier niet hebben.
    zie bij vergelijkingen tussen R1 vs R2 op dvdBEAVER toch regelmatig dat de R1 versie beter beeld heeft dan R2, of heeft dit te maken de manier van testen ? en hoe zit het eigenlijk met de Criterion titels, die zijn toch ook NTSC ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  17. #692

    Standaard

    Dat komt omdat PAL in principe meer beeldlijnen heeft dan NTSC! Het geval wil echter dat in Amerika, R1 uitgaves meestal een betere transfer krijgen of gebruik maken van nieuwe of betere masters, waardoor die paar extra beeldlijnen op een normaal scherm teniet worden gedaan. Op een groot scherm echter, groter dan 82 cm, kan het verschil van die beeldlijnen echter wel zichtbaar worden daar geldt dat hoe groter het beeldscherm, hoe meer je profiteerd van een hogere resolutie! Ook pas bij een beeldscherm vanaf 82-92 cm wordt het verschil tussen 720P-1080P echt goed duidelijk.

    Dus, mensen met een beamer of een groot scherm, hebben behoefte aan een zo goed mogelijke bron...:wink:
    Laatst aangepast door hstadman : 22-05-2008 om 18:45

  18. #693

    Standaard

    En ik dacht, niet elke PAL-uitgave hoeft meer film-informatie te hebben tov. de PAL-versies
    Je hebt ook PAL-uitgaven die evenveel beeldlijnen bevatten als de NTSC versie als het gaat om de werkelijke film-informatie. Alleen hebben ze bij de PAL-versie dan boven en onder zwarte balken toegevoegd. Tja, wat betrrft NTSC veel goede recensies krijgt tov de PAL-uitgaves (buffy season 1 R1 vs R2) is mij nogsteeds een raadsel.

  19. #694

    Standaard

    Het nadeel van de PAL DVD is dan weer dat er veel meer compressie wordt toegepast dan bij NTSC.
    deels doordat er vaak veel meer ruimte nodig is voor de vele geluidssporen, maar vooral, denk ik, omdat PAL met zijn vertikale resolutie van 576 veel meer ruimte vraagt dan een 480 NTSC beeld.
    Ik zie bij Pal uitgaves veel sneller gradaties en andere artifacten o.a. in egale achtergronden als luchten, en vooral donkere scenes.
    Waarschijnlijk is dit ook de rede dat bij vergelijkings sites als Beaver de NTSC meestal beter uit de test komt (of beter gezegt kwam) dan de PAL uitgave.

    In de loop van de jaren heeft de PAL dvd zeer grote vooruitgang geboekt en tegenwoordig zal deze over het algemeen beter uit de doeken komen dat een NTSC uitgave.
    Het verschil is echter niet heel erg groot, en zeker niet zo groot als het verschil tussen PAL DVD en BD.

  20. #695

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Het verschil is echter niet heel erg groot, en zeker niet zo groot als het verschil tussen PAL DVD en BD.

    Mmmm, persoonlijk, en dan wel gesproken over mijn eigen omstandigheden, vond ik het verschil tussen een NTSC en een PAL disc wel heel erg duidelijk zichtbaar, maar dat zou kunnen liggen aan de gebruikte apparaten. Op een klein scherm (rond de 32inch) zal het niet snel opvallen, maar in mijn ogen zijn zulke kleine schermen in de tijd van HD TV een beetje niet meer van deze tijd , in mijn omgeving merk ik dat de belangstelling voor een wat groter scherm toch wel aan het toenemen is.

    Maar goed, we dwalen wat af, bovenstaand is ietwat offtopic, om dan maar weer een beetje ontopic te gaan, bij Play heb je ook weer meer kans op NL subs, al is dat niet voor iedereen even belangrijk. Helaas ontbraken er in het verleden vaak ook engelse subs bij de regio 1 schijven of zij staan erop in het CC systeem dat niet door elk apparaat hier wordt ondersteund.
    Have fun and enjoy your collection

  21. #696

    Standaard

    Nou, ik zit inmiddels al bijna een maand op m'n eerste order te wachten van deze toko. Beslist geen goede ervaringen mee tot nu toe. Alle items staan nog op "order placed".

    Nu wil ik ze mailen om uitleg, maar kan nergens op de website een emailadres vinden!
    Info@play.com is niet actief, en van de Help wordt ik niet wijzer, ook geen contactformulier te vinden (of ik ben scheel)

    Kan iemand me verder helpen? Begin een beetje ongeduldig te worden van deze webshop...

  22. #697

    Standaard

    Een 3e disc in een 3dvd box die ik heb ontvangen, is beschadigd (hetzij lichtjes, als je erop blaast dan zie je de krasjes zitten door beetje condens). Zal ik deze terugsturen, of heeft dat geen zin en krijg ik em terug?
    Dat plastic disc-houdertje brak en daardoor kon de dvd vrij rond in de hoes slingeren met alle gevolgen vandien.

  23. #698

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KILLER Bekijk bericht
    Een 3e disc in een 3dvd box die ik heb ontvangen, is beschadigd (hetzij lichtjes, als je erop blaast dan zie je de krasjes zitten door beetje condens). Zal ik deze terugsturen, of heeft dat geen zin en krijg ik em terug?
    Dat plastic disc-houdertje brak en daardoor kon de dvd vrij rond in de hoes slingeren met alle gevolgen vandien.
    Voor zover ik weet doet Play nooit moeilijk. Ik heb nog nooit een dusdanige beschadigde dvd gehad die ik wilde terug sturen maar van andere mensen op en buiten dit forum heb ik alleen positieve geluiden gehoord...

    Heb je al gekeken of de disc gewoon afspeelt...??

    P.s. je kan ook altijd bellen... ( +44 8458001020)
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  24. #699

    Standaard

    Dan ga ik me opperste beste engels (kuch) eens op de proef stellen en zebellen.
    Bij "+44" moet ik "044" draaien? Ik heb orange-telefonie, weet niet of dat daarvoor ook geldt.

  25. #700

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KILLER Bekijk bericht
    Dan ga ik me opperste beste engels (kuch) eens op de proef stellen en zebellen.
    Bij "+44" moet ik "044" draaien? Ik heb orange-telefonie, weet niet of dat daarvoor ook geldt.
    Play was/is telefonisch niet bereikbaar als je belt via VOIP (o.a. Orange).
    Houdt er ook rekening mee dat je waarschijnlijk de gehele box moet terugsturen (dus niet enkel de beschadigde disc) en dat Play verlangt dat je de bestelling aangetekend retourneert. De portokosten moet je zelf voorschieten en krijg je dan later teruggestort als Play het pakket heeft ontvangen. Let er bovendien op dat wordt gecontroleerd of de geretourneerde DVD echt niet afspeelbaar is. Als dat wel het geval is, krijg je de portokosten niet terug en moet je tevens extra betalen voor het opnieuw versturen van de bestelling.
    How we test returned items

    We test every single return. If a returned item is found not to be faulty by our independent test centre we will return the item to you and you will be liable for the postage. This will not exceed £2.00 for DVDs, CDs and video games. (...)

    We advise you to check any DVD, CD or video game on a second machine and to check any gadget and its instructions carefully before returning it. We will not refund postage for items found to be in good working order.
    We are not responsible for incompatibilities caused by DVD players that have been modified to disable regional encoding.
    http://www.play.com/HOME/HOME/6-/Help.html?page=ret
    Al met al niet bepaald klantvriendelijk allemaal, maar het is niet anders.

Pagina 28 van 67 EersteEerste ... 1824252627282930313238 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •