Pagina 1 van 67 123451151 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 1654 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Algemene Play.com thread

    Hoi ,
    Met veel belangstelling heb ik gisteravond voor dit forum bezocht en het beviel zo goed dat ik me maar direct heb aangemeld.
    Als muziekfan ben ik altijd op zoek naar leuke en kwalitatief goede concertregistraties. Ik wil enkelen gaan bestellen bij www.play.com...
    Maar heb daarover 2 vragen:

    - Zijn er bijkomende douanekosten?
    - Is de levering snel? Betrouwbaar?

    Of hebben jullie een beter alternatief :wink:
    Met vriendelijke groeten
    Frenk
    Laatst aangepast door Patrick van den Hul : 29-07-2008 om 13:52
    I have my fears, bot they do not have me...
    ( Peter Gabriel )

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeronimo
    Snel, goede service, geen douanekosten

    of:
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...light=play+com
    Thanx Jeronimo
    Ik zal me er eens in vastbijten :wink:
    I have my fears, bot they do not have me...
    ( Peter Gabriel )

  4. #4

    Standaard

    Goede ervaringen mee. Let wel, het zijn ponden. Als je het omrekent, valt het bedrag in Euri toch nog wel eens tegen...

  5. #5

    Standaard

    Je kunt heel gemakkelijk bij play alle prijzen in euro's laten omzetten, erg fijne site met soms zeer goede aanbiedingen.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Je kunt heel gemakkelijk bij play alle prijzen in euro's laten omzetten, erg fijne site met soms zeer goede aanbiedingen.
    Alleen heb je dan wel een belachelijke wisselkoers! Klopt geen donder van. En ik hoop niet voor je dat er in Euro's wordt afgerekend.

    voorbeeldje1:
    http://www.play.com/play247.asp?page...R2&title=98931

    £ 7,99 --> € 11,97 http://finance.yahoo.com/currency/co...submit=Convert

    op play.com --> our price: EUR 12.99 Delivered Scheelt dus gewoon een euro!

    Voorbeeldje 2:
    http://www.play.com/play247.asp?pa=s...2&title=166266

    £ 34,99 --> € 52.43 http://finance.yahoo.com/currency/co...submit=Convert

    op play.com --> our price: EUR 55.99 Delivered Scheelt dus gewoon drie en een halve euro!
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  7. #7

    Standaard

    toch is play nog steeds 1 van mijn beide favoriete winkels online. Echt topzaak met snelle service zonder douane.

    De ander is http://www.dvdsoon.com daar kun je R1 kopen uit Canada en echt het goedkoopste en ook goede levering.

    twee topwinkels

  8. #8

    Standaard

    Heb laatst 2 dvd's binnen gekregen. En de kartonnen hoesjes waren beide beschadigd. Waarschijnlijk omdat ze in een bubbeltjes envelop versturen ( wat een no no is volgens de ongeschreven verkoop regels van dit forum )

    Verzenden ze ook in doosjes? Wat bijvoorbeeld dvdsoon doet. Dit kwam perfect aan.

    Ben er niet echt blij mee, ok met de dvd's was niks mis mee, maar toch zonde.
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  9. #9

    Standaard

    bubbeltjes envelop een no no in de ongeschreven regels? Dan mag je mij weleens uitleggen waar dat staat, want volgens mij is dat niet waar.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    ongeschreven regels?..... Dan mag je mij weleens uitleggen waar dat staat, want volgens mij is dat niet waar.
    Blijkbaar zijn ze dus inderdaad ongeschreven.... :wink:

    Evengoed is de uitspraak van Roadster onzin. Vrijwel alles wat ik via dit forum koop en verkoop komt en gaat in bubbeltjes-enveloppen (waar ik bij kwetsbare edities er soms wel wat extra karton in doe voor iets meer stevigheid)
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    toch is play nog steeds 1 van mijn beide favoriete winkels online. Echt topzaak met snelle service zonder douane.

    De ander is http://www.dvdsoon.com daar kun je R1 kopen uit Canada en echt het goedkoopste en ook goede levering.

    twee topwinkels
    Ook niets dan lof voor Play van deze kant. Deze winkel is toch eigenlijk best wel de grootste reden voor mij geweest om toch maar een cc aan te vragen. Nu, na enkele bestellingen te hebben gedaan, kan ik met veel vertrouwen m'n cc weer uit de portefeuille trekken bij elke interessante titel die voorbij komt (Wat natuurlijk bij deze zaak niet hoeft, omdat je maar een keer je nummer hoeft in te voeren. Maar ik heb het hier meer over het algemeen. Vertrouwen in de security van webshobs.)

    In het begin leken de dvd nogal vreemd verspreid aan te komen, maar zo is het alleen maar leuk. Steeds weer een verrassing in de bus.

    Blijft mijn numero uno winkel!

    Moet nog wel DVD Soon en Koreandvds proberen, maar ben wat voorzichtig met de douane enzo. En m'n wishlist is niet zo klein :wink:
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  12. #12

    Standaard

    Altijd goede ervaringen mee gehad tot aan nu; vorige maand een order geplaatst voor een dvd en een cd. dvd werd verstuurd en kwam prima aan. Cd duurde erg lang met 'processing', wat ik op zich al vreemd vond, maar uiteindelijk werd mijn order gepost. Na een dag of 2 checkte ik de status en tot mijn grote verbazing stond mijn cd opeens op 'out of stock', terwijl die dus al verstuurd had moeten zijn.
    Vreemd. Na de FAQ's gechecked te hebben, tot de conclusie gekomen dat dit wel eens gebeurd. ok, prima, even afwachten dus. Vervolgens komt de cd weer op voorraad, maar in plaats dat mijn order gepost wordt gaat die de afgelopen drie weken steeds van 'processing' naar 'packing' en weer terug (en dit terwijl het volledige bedrag al lang van m'n CC is afgeschreven).

    Hierover twee nette en vriendelijke mails verstuurd naar de klantenservice, maar geen reply gehad (wel leesbevestigingen onvangen).
    Vanochtend daarom maar een wat minder vriendelijke mail verstuurd. Ik heb ze een week de tijd gegeven om mijn bestelling te vertsuren/uitleg te geven over deze gang van zaken (veel te schappelijk natuurlijk), anders schakel ik Interpay in en ga ik proberen het complete bedrag van de order (dus inc. de dvd) terug te laten storten.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiguelTegen
    Ik heb ze een week de tijd gegeven om mijn bestelling te vertsuren/uitleg te geven over deze gang van zaken (veel te schappelijk natuurlijk), anders schakel ik Interpay in en ga ik proberen het complete bedrag van de order (dus inc. de dvd) terug te laten storten.
    Stuur dan die DVD terug, want da's niet netje he

  14. #14

    Standaard

    Hahaha. Weet je wat niet netjes is? Je klanten als stront behandelen. Dan zeg ik: you reap what you sow...

    Maar goed, de mail heeft dus gewerkt, want de cd is uiteindelijk verstuurd en ik heb m'n geld terug gekregen.

    No hard feelings, wat mij betreft...

  15. #15
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Nou nou, gezien de grote vloed aan positieve ervaringen die ik lees over play.com vind ik jou nog al heftig reageren.

    Waar mensen werken worden fouten gemaakt, je hebt wat je wilt, dus play.com presteert weer.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01
    Nou nou, gezien de grote vloed aan positieve ervaringen die ik lees over play.com vind ik jou nog al heftig reageren.

    Waar mensen werken worden fouten gemaakt, je hebt wat je wilt, dus play.com presteert weer.
    Dus dat betekent dat ik op basis van alle goede ervaringen die anderen met het bedrijf hebben, het maar normaal moet vinden dat ik na meerdere normale ('wat is er loos daar?') mails gestuurd te hebben na een maand nog geen enkel bericht terugkreeg? Dat noem ik nou slechte service, maar als jij daar een andere omschrijving voor hanteert vind ik dat verder prima.
    Als ik m'n best doe om het goedschiks op te lossen en er wordt geen enkele medewerking verleend, dan neem ik als klant wat minder goedschikse maatregelen, waar ik alle recht toe heb. Maar goed, als jij anders wilt reageren is dat jouw goed recht natuurlijk.

    Die laatste mail werkte blijkbaar wel. Play heeft het netjes afgehandeld, dus zoals gezegd: no hard feelings verder...

  17. #17

    Standaard

    Ik ben weer eens doorgeslagen bij het zien van de SALES-pagina. Nu vond ik het aankomen van de pakketjes bij m'n vorige bestellingen (5 dvd's) al erg vreemd: Dan komt de één, paar dagen later weer één en de weer erop de volgende 3 verspreid over 4 dagen. Opzich wel leuk, want zo blijft de spanning erin. Toch heb ik het liever allemaal bij elkaar, zeker als het om één bestelling gaat. Maar goed...ik wacht het weer met spanning af
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  18. #18

    Standaard

    Play is Goede aanbiedingen, goede service!

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Ik ben weer eens doorgeslagen bij het zien van de SALES-pagina. Nu vond ik het aankomen van de pakketjes bij m'n vorige bestellingen (5 dvd's) al erg vreemd: Dan komt de één, paar dagen later weer één en de weer erop de volgende 3 verspreid over 4 dagen. Opzich wel leuk, want zo blijft de spanning erin. Toch heb ik het liever allemaal bij elkaar, zeker als het om één bestelling gaat. Maar goed...ik wacht het weer met spanning af
    dat had ik vorig jaar ook een keertje. vond t niet zo erg.
    verder altijd goede ervaringen met play. ok ze zijn wat duurder dan de gemiddelde webshop maar dat mag de pret niet drukken
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #20

    Standaard

    ik heb er 2 dagen geleden ook voor het eerst wat besteld, (4 dvd's in 1 keer) ik ben eens benieuwd naar hun service.

  21. #21

    Standaard

    Iemand hier zei dat de wisselkoers £ --> € niet echt klopt, is er al iemand die weet of er in £ wordt afgerekend als je'm in € hebt staan, of toch maar beter bestellen in £ om zeker te zijn.

    Ook, op http://www.play.com/play247.asp?page=contact staat tegenwoordig België niet meer bij de landen naarwaar niet gezonden wordt ? Wil dit zeggen dat wij (Belgen) nu ook kunnen bestellen via Play.com ?

    My Country is not listed on the order page
    At the moment we do not supply to Portugal or any Country outside of the EU.
    En @its me martin, al wat gehoord, zou ook mijn eerste bestelling zijn

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door expo
    Iemand hier zei dat de wisselkoers £ --> € niet echt klopt, is er al iemand die weet of er in £ wordt afgerekend als je'm in € hebt staan, of toch maar beter bestellen in £ om zeker te zijn.

    Ook, op http://www.play.com/play247.asp?page=contact staat tegenwoordig België niet meer bij de landen naarwaar niet gezonden wordt ? Wil dit zeggen dat wij (Belgen) nu ook kunnen bestellen via Play.com ?

    My Country is not listed on the order page
    At the moment we do not supply to Portugal or any Country outside of the EU.
    En @its me martin, al wat gehoord, zou ook mijn eerste bestelling zijn
    Klopt zeg! Op hun pagina van landen waar ze alleen maar naar leveren, staat nu ook België bij http://www.play.com/play247.asp?page=delivery

    Goed nieuws voor de Zuiderburen dus :wink:

    Ik las hier ergens in een thread dat je het beste kunt bestellen in Engelse Ponden, omdat dat (iets) goedkoper zou zijn dan in Euro's.

    Helaas was ik zo dom om dat zelf te vergeten
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Klopt zeg! Op hun pagina van landen waar ze alleen maar naar leveren, staat nu ook België bij http://www.play.com/play247.asp?page=delivery

    Goed nieuws voor de Zuiderburen dus :wink:

    Ik las hier ergens in een thread dat je het beste kunt bestellen in Engelse Ponden, omdat dat (iets) goedkoper zou zijn dan in Euro's.

    Helaas was ik zo dom om dat zelf te vergeten
    Ze versturen al een hele tijd terug naar België hoor.

    En bestellen in ponden is idd steeds goedkoper. De omrekening gebeurt gewoon via Visa.

  24. #24

    Standaard

    ik heb ook al aardig wat besteld bij play.com. Gewoon via de cc van mijn ouders en dat ik het geld naar mijn ouders hun rekening overmaak. Heeft de hele tijd perfect gewerkt, levering is goed en snel en nog gratis ook. En de dvd's kwamen in een goede staat aan. Wat wil je nog meer
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  25. #25

    Standaard

    Vraagje bij registratie:

    Blijkt dat je 2 adres lijnen verplicht moet invullen, normaal staat in België de poscode in de 2 de adreslijn, maar de postcode moet je ergens appart invullen.
    Kan iemand me hierbij helpen, want Play herkent men adres niet (past niet bij de credit card)

Pagina 1 van 67 123451151 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •