Pagina 67 van 67 EersteEerste ... 17576364656667
De resultaten 1.651 tot 1.654 van 1654 worden weergegeven.
  1. #1651

    Standaard

    Net als bij TheHut richten ze zich nu op veel meer zaken, zoals kleding en gadgets.

    Ik ben echt bang dat het verval van de klassieke beelddrager steeds meer wordt ingezet. Eerst verdwenen zaken als Free Record Shop en Fame, nu richten webshops zich ook steeds meer op andere zaken dan alleen Blu-Rays, dvd's en cd's.

  2. #1652

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik ben echt bang dat het verval van de klassieke beelddrager steeds meer wordt ingezet.
    Ben ik volledig mee akkoord. Het medium zal wel overleven maar dan in een ingeslankte / veel duurdere versie...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #1653

    Standaard

    Heb laatst om te testen een DVD besteld bij Ra***en, bij Linkentertainment om precies te zijn. Maar toen was de website nog niet geoptimaliseerd naar de rest van Europa volgens mij, want op mijn factuur stond United Kingdom ipv Netherlands. Ik heb ze nog op tijd kunnen mailen, en ze hebben me verzekerd dat ze het pakketje naar het juiste adres zouden sturen. Daar ga ik dan maar vanuit.

    Ik zie nu dat de website wel geoptimaliseerd is voor de rest van Europa, ze vragen nu verzendkosten. Maar dat valt me nog mee moet ik zeggen, een Zoverstocks bijv vraagt maar 1 pond verzendkosten, het verschilt echter per verkoper, komt natuurlijk ook dat de ene verkoper vanuit Europa verzend en de andere niet.

    Ik moet toegeven dat ik bij play.com nog best vaak bestelde, ook de laatste tijd nog. Vooral DVD's die alleen in de US zijn uitgekomen vond je af en toe voor hele schappelijke prijzen. Dat had ik laatst bijvoorbeeld met de DVD van Baby Doll (1956), voor een kleine 6 euro, zonder verzendkosten. Ik vroeg me dan ook altijd af hoe ze daar winst op kunnen behalen... Als je dat vergelijkt met Amazon, daar ben je voor de 2e hands versie minimaal een kleine 20 euro kwijt, vooral aan verzendkosten inderdaad.

    Los dat het aanbod wat minder is en ze nu dus verzendkosten vragen, zie ik geen reden om er niks te bestellen. Ik gebruik vooral Zoverstocks en die was vaak net wat goedkoper bij play.com dan bij Amazon.
    Laatst aangepast door JT H. : 31-03-2015 om 14:29

  4. #1654

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb zoiets van: bye bye Play Jammer, ik heb er doorheen de jaren veel gekocht, een bestelling bij Play was overigens de allereerste keer ooit dat ik wat over internet kocht. Ik heb bij Ra***en geen goed gevoel;
    idem hier, kan zelfs niet meer op mijn Play-account na enkele verwoede pogingen
    DVD & Blu-Ray collectie

Pagina 67 van 67 EersteEerste ... 17576364656667

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •