Pagina 53 van 67 EersteEerste ... 34349505152535455565763 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.301 tot 1.325 van 1654 worden weergegeven.
  1. #1301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Dat betekent dan dat jouw zending van buiten de Eu komt, toch? Dat is vreemd, want Play zit in Engeland.
    Nu weet ik dat cd-qoq wel eens verzend vanuit Zwitserland (geen EU!). Maar de eventueel gemaakte douanekosten kan je op de site declareren. Misschien even kijken of dat bij Play ook kan??
    Vestigingsplaats van Play is het Kanaaleiland Jersey, een zogenaamd uitzonderingsgebied m.b.t de voor de EU geldende invoerregels:
    http://www.douane.nl/particulier/int...html#P172_9198

    Voert u goederen in vanuit een uitzonderingsgebied van de EU? Dan gelden dezelfde regels als voor de invoer van goederen uit een niet-EU-land.
    http://www.douane.nl/particulier/overzicht-eu/
    Art 36 Algemene Voorwaarden Play:
    If your delivery address is outside of Jersey, you may be subject to import duties and taxes, which are levied once a shipment reaches your country. Any such additional charges for customs clearance must be borne by you. You should note that customs policies vary widely from country to country; Play.com advises each customer to contact their local customs office for further information.
    http://www.play.com/HOME/HOME/6-/Hel...yterms#jump-04

  2. #1302

    Standaard

    Ik heb inmiddels alles binnen, 5 items in één stapel, elastiekje erom heen maar toch zonder gedonder langs de douane. Zoals al eerder in deze thread gemeld is amazon.co.uk ondanks verzendkosten en btw toch, vanwege de veel betere wisselkoers, goedkoper, dan haal ik daar mijn duurdere spullen wel vandaan.

    Inzake Play kan ik melden dat het deze keer behoorlijk snel ging.

  3. #1303

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rood Bekijk bericht
    Ik heb inmiddels alles binnen, 5 items in één stapel, elastiekje erom heen maar toch zonder gedonder langs de douane. Zoals al eerder in deze thread gemeld is amazon.co.uk ondanks verzendkosten en btw toch, vanwege de veel betere wisselkoers, goedkoper, dan haal ik daar mijn duurdere spullen wel vandaan.

    Inzake Play kan ik melden dat het deze keer behoorlijk snel ging.
    Dat elastiekje is gewoon bij je lokale postkantoor gedaan Doen ze bij mij ook wel eens. Dan kan het met de pakketdienst mee en hoeft de postbezorger niet met 5 van die dikke enveloppen te lopen

    M'n pa werkt bij de post en die werd wel eens aangesproken dat er zoveel enveloppen voor een bepaald persoon op ons adres was Maja, had toen ook de 20 bond films bij cdwow besteld, die allemaal op dezelfde dag kwamen. Tja, 20 enveloppen


  4. #1304

    Standaard

    Als je 2 t-shirts besteld kom je er net boven, dat is toch wel een beetje jammer.

  5. #1305

    Standaard

    Waarom bestel je dan 2 t-shirts tegelijk? Ze hebben gratis levering. Dan bestel je ze toch gewoon apart?


  6. #1306

    Standaard

    Je kan er 2 krijgen voor 18 pond en dan kom je net boven de 22 euro uit. Verzending gaat wel vlotter dan eerst.

  7. #1307

    Standaard Reservoir Dogs: Collector's Edition - Limited Petrol Can Packaging

    Ik heb vandaag de BD van Reservoir Dogs ontvangen en was (ben nog steeds) erg teleurgesteld over de status van de steel case.
    Deze zit vol met deuken waardoor ik de inlay (matchbook) er niet eens uitkrijg.

    Ik heb play.com een mail gestuurd.
    Daar ik mij eigen niet in de vingers wil snijden vind ik het zinloos om in de mail te dreigen dat ik er nooit meer iets ga bestellen.
    De gedachten achter de mail was meer het adviseren van andere verpakkingen voor dit soort verzendingen.

    (Ik hoop echt dat mijn BoB BD heelhuids aankomt )

    Heeft er iemand ervaringen met replacements* van play.com?

    *I'm at a loss for the dutch word here.

  8. #1308

    Standaard

    Als je hun mailt, heb je kans dat je het product moet terugsturen. Portokosten zijn dan voor jou.

    Verpakking gaan ze niet aanpassen hoor. Ze verzenden op de goedkoopst mogelijke manier, dat het af en toe een paar keer fout gaat weegt op tegen de voor hen lagere kosten!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #1309

    Standaard

    Ik ben en blijf toch een groot fan van play.com.
    Nadat ik vanmorgen een klachtmail had gestuurd heb ik deze avond al een antwoord gekregen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door play.com
    Thank you for your recent enquiry regarding your recent delivery of Reservoir Dogs: Collector's Edition - Limited Petrol Can Packaging (BLU).

    Please accept our sincere apologies that this item has been received in a damaged and generally poor condition. We appreciate the disappointment that this must have caused and it is right that you should expect your items to be received in perfect condition. While we do try our uptmost to ensure our items are securely packaged,; from time to time items will become damaged in transit. As a goodwill gesture we have given you a partial refund of 10% on this item. This refund should be cleared and visible on your statement within 3-5 working days.

    Thank you for your comments regarding our packaging; we have forwarded your concerns onto our Warehouse/Dispatch team who will investigate this issue further.

    Unfortunately, we are unable to offer a replacement for your item as it is now listed as sold out. However, should you wish to return the DVD for a full refund, please contact us either by replying to this email or via the helpdesk section of the website.

    Please accept our apologies for any inconvenience caused to you in this matter. We hope that this response answers your query. Should you require any further assistance....

  10. #1310
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ganesh Bekijk bericht
    Ik heb vandaag de BD van Reservoir Dogs ontvangen en was (ben nog steeds) erg teleurgesteld over de status van de steel case.
    Deze zit vol met deuken waardoor ik de inlay (matchbook) er niet eens uitkrijg.
    *I'm at a loss for the dutch word here.
    Hoe heeft Play.com het spul verstuurd? In een bubbelenveloppe of in een kartonnendoosje? Want bij Play is het altijd maar afwachten. De ene keer is het dit en de andere keer dat. Iets wat je bij Amazon.co.uk niet tegenkomt. Die versturen het altijd in een kartonnendoosje.

  11. #1311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Hoe heeft Play.com het spul verstuurd? In een bubbelenveloppe of in een kartonnendoosje? Want bij Play is het altijd maar afwachten. De ene keer is het dit en de andere keer dat. Iets wat je bij Amazon.co.uk niet tegenkomt. Die versturen het altijd in een kartonnendoosje.
    In een kartonnen omhulsel van pussikeskus.
    Deze biedt jammer genoeg niet voldoende bescherming aan de boven,- en onderzijde van de DVD box.

    Het enige dat ik tot nog toe besteld heb bij amazon.co.uk is een Nintendo DS en deze was inderdaad zeer stevig verpakt.

    Reël; play.com verzend nog steeds gratis dus moeten ze toch ergens op besparen.
    Dat ze dit op verpakkingen doen is niet altijd even verstandig maar veel keus is er niet.

  12. #1312
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ganesh Bekijk bericht
    Reël; play.com verzend nog steeds gratis dus moeten ze toch ergens op besparen.
    Dat ze dit op verpakkingen doen is niet altijd even verstandig maar veel keus is er niet.
    Het woordje gratis strooit zand in de ogen. Ze hanteren niet de huidige euro koers en gooien daarboven op nog wat extra procenten.

  13. #1313

    Standaard

    Ik heb op 24/05/2009 Bolt besteld bij Play.com en nog steeds niet binnen. Heeft er iemand misschien tips met wat ik nu het beste kan doen ? Op de site van Play.com kom ik er niet helemaal uit.

  14. #1314

    Standaard

    Wat je het beste kunt doen is wachten totdat de blu-ray wordt uitgebracht!!!

  15. #1315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Wat je het beste kunt doen is wachten totdat de blu-ray wordt uitgebracht!!!
    Haha, sorry. Ik zit helemaal niet op te letten. Wat stom van me zeg.

  16. #1316

    Standaard

    helaas weer al 1 gejat. gevraagt om refund maar dat willen ze niet doen. eerst nog een keer opsturen persee. maar ben daar niet mee eens. denk dat ik maar eens lekker mailen naar hun dat ze het terug moeten zetten naar mijn CC. inmiddels is het namelijk al goedkoper om de game hier te halen

  17. #1317

    Standaard

    Ik heb al 6 Blu-Ray's besteld telkens op een zondag.
    -Prince Caspian => €19
    -Hancock en Wall-E =>€28.98
    -Close Encounters en I'm Legend =>€28.98
    -The Prestige => €12.99

    Telkens kreeg ik ze binnen de week binnen op de vrijdag.
    Ik vind play.com zeer goedkoop en betrouwbaar tot nu toe. Nooit problemen mee gehad. Bij amazon.co.uk vind ik de losse films precies wel duurder omdat er VAT en verzendingskosten bijkomen. Je doet alleen profijt als je films koopt in de 3 voor 2 actie.


  18. #1318

    Standaard

    Ik ben van plan the Shield S7 zo te bestellen alleen ik heb een probleem; hij is €33,-.
    Nu had ik volgens mij hier gelezen dat er douanekosten bij komen als het bedrag boven de €20,- uitkomt.
    Is dit waar en zal ik dan als ik hem binnen krijg extra kosten moeten betalen?
    Zo ja, iemand die weet hoeveel?

    Bvd.
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  19. #1319

    Standaard

    Heb even gezocht op google en hem toch maar besteld.
    Moet ik toch betalen, ik lig niet wakker van €6 extra
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  20. #1320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Trapman Bekijk bericht
    Heb even gezocht op google en hem toch maar besteld.
    Moet ik toch betalen, ik lig niet wakker van €6 extra
    In het geval je BTW zou moet bijbetalen, komen daar ook nog € 12,50 inklaringskosten bij.

  21. #1321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Trapman Bekijk bericht
    Ik ben van plan the Shield S7 zo te bestellen alleen ik heb een probleem; hij is €33,-.
    Nu had ik volgens mij hier gelezen dat er douanekosten bij komen als het bedrag boven de €20,- uitkomt.
    Is dit waar en zal ik dan als ik hem binnen krijg extra kosten moeten betalen?
    Zo ja, iemand die weet hoeveel?

    Bvd.
    Als je via Play.com / Amazon.co.uk besteld heb je niet met de douane te maken, omdat het binnen de EU verstuurd wordt.

  22. #1322

    Standaard

    Play.com is gevestigd in Jersey en Jersey behoort niet tot de EU, dus bij blij loop je wel risico dat je douanekosten moet betalen. Bij Amazon.co.uk niet.

  23. #1323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Play.com is gevestigd in Jersey en Jersey behoort niet tot de EU, dus bij blij loop je wel risico dat je douanekosten moet betalen. Bij Amazon.co.uk niet.
    Dan heb ik altijd geluk gehad. Ik bestel nu zo'n 5 jaar bij Play (200+ orders) en nog nooit 1x douanekosten hoeven te betalen.
    Laatst aangepast door Evidence : 16-06-2009 om 16:10

  24. #1324

    Standaard

    Heb echt nog nooit wat hoeven te betalen bij play.com
    Wel bij playusa.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #1325

    Standaard

    Ik heb ook nog nooit invoerrechten, inklaringskosten of douanerechten hoeven te betalen.

    Gister mijn BoB BD ontvangen en het huilen stond me nader dan het lachen.
    De TIN was aan alle kanten gedeukt en heb dan ook meteen play.com een e-mail gestuurd.

    Dear reader,

    This morning I received my Band of Brothers LE Blu-ray TIN for which I had been waiting for eagerly.
    I opened the box, leaving me disappointed as the TIN was dented.

    I hope we can come to an understanding as opposed to this matter.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door play.com
    Thank you for your recent enquiry. Please follow the instructions below on
    how to return your item and to help us process your return as quickly as
    possible.

    Please return the damaged product to us at the address below and we will
    replace it upon receipt.

    Play.com Returns
    Unit 3A
    Appletree Industrial estate
    Chipping Warden
    Banbury
    Oxfordshire
    OX17 1LL

    If you do not have access to a printer or your invioce please include a
    covering note stating your personal Returns Authorisation Number located
    at the top of this e-mail, your name and billing address.

    We request that you return the item to us in secure packaging using
    recorded delivery. If you are mailing from outside of the UK please use
    an equivalent insured service. A standard postage refund will be issued
    however should if amounts to more please contact us with a postage
    receipt.


    To help us process your return more quickly please include a detailed
    description of the fault. For example if you are returning a DVD or CD we
    need to know the chapter/track in which the problem occurs.
    Zie onderstreepte gedeelte, het is onduidelijke wat ze met de laatste zin bedoelen.
    Zelfs mijn vriending begrijpt die zin niet.
    Ik heb toch nog even geantwoord op deze mail;

    Dear reader,

    As you can read I have had an issue with the received blu-ray I have ordered with you.
    There are still a few blanks I would like to fill in upon sending the received item back to you.

    In the e-mail you state that you request me to use a secure, recorded delivery.
    You als state that standard postage refund will be issued.
    Seeing I do not live in the UK but in Holland instead it'll cost me approx. € 20,00 to return this item in order to receive a new copy of the blu-ray that I have ordered.

    Will the costs I will make to return this item to you, refunded?
    And can you guarantee that the new copy of the TIN (steelbook) blu-ray I have ordered will be delivered in a matter that the TIN (steelbook) can't be damaged?

    If I am going to spend € 20,00 to send this item back to you with the chance this amount will not be refunded it'll be redundant to actually send this item back, especially if you can't guarantee that the new item will be delivered damage free.

    As I know play.com keeps his service high and values his costumers I fully believe we will come to a suitable agreement on this matter.
    Natuurlijk kunnen zij niet garanderen dat dit ongeschonden afgeleverd word, daarom wil ik ook mijn geld terug.
    Ik neem wel een exemplaar bij HMV mee dit weekend.

Pagina 53 van 67 EersteEerste ... 34349505152535455565763 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •