Pagina 2 van 67 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 1654 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    www.playusa.com erg goede ervaringen mee ja, prijs valt soms wel tegen.

    www.dvdboxoffice.com is ook erg goed vind ik, goede service en nog nooit douanekosten
    JP

    "You know... for kids"

  2. #27

    Standaard

    Sorry om dit topic weer omhoog te schoppen, maar ik doe het lekker toch.

    Goede ervaringen met snelheid, betrouwbaarheid en prijs. Het enige wat me toch echt tegenvalt is dat je nooit zeker weet hoe het product eruit ziet als je het krijgt. Zo kreeg ik de Fargo SE DVD zonder de slipcase en het boek I, Robot kwam, in tegenstelling tot op hun website, met Will Smith op de cover in plaats van de originele cover. Op de website zie je bij alle producten slechts een postzegel afbeelding, waardoor het veelal gissen blijft in wat voor verpakking iets zit en ik ga niet elke keer mailen.

    Kan me nog een discussie herinneren over de SE van A Bugs Life, iedereen wilde de versie _MET_ slipcase, sommige kregen hem, anderen juist weer niet. Voor sommige mensen kan zoiets gestolen worden, maar ik vind het wel erg zonde.

    Klein minpuntje en ergenis aan een anderzijds goede webwinkel, maar daar waren we al achter.

  3. #28

    Standaard

    Het is idd zo dat Play en slipcases niet echt samen gaan...jammer genoeg.
    Monsters Inc 2disc --> geen slipcase
    Bugs Life 2disc --> geen slipcase
    Emperor's new groove 2disc --> geen slipcase
    Firefly --> ow wacht, wel slipcase

    Echt jammer vind ik toch, je zou die dingen echt appart moeten kunnen kopen. Ik heb ze er eens een mail voor gestuurd, maar ze zeiden dat ik de DVD maar moest terugsturen, en dat ik dan de 'juiste' DVD kreeg, ik denk niet dat ze't helemaal begrepen hadden.

  4. #29

    Standaard

    lol ik had dus precies hetzelfde met het mailverhaaltje. Uiteindelijk niet teruggestuurd omdat ik daar niet echt zin in had, dus maar zo gelaten. Moet ik alsnog achter een slipcase aan ;p

  5. #30

    Standaard

    Krijg je ook op de grote pakketten (giftsets e.d.) geen douanekosten?

  6. #31

    Standaard

    Naar mijn weten zijn er zolang je bij Play UK besteld, dat dus in de Europese Unie ligt, nooit douanekosten.
    Juist omdat deze in de EU ligt.
    Paketten van Playusa zijn dan weer wel onderhevig aan internationale wetten...douanekosten dus.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door expo
    Naar mijn weten zijn er zolang je bij Play UK besteld, dat dus in de Europese Unie ligt, nooit douanekosten.
    Juist omdat deze in de EU ligt.
    Dit ligt toch net effe anders. Play zetelt in belastingparadijs Jersey. Dit eiland maakt geen deel uit van het EU-grondgebied. In principe zou je dus gewoon nog BTW en douanekosten en dergelijke moeten betalen.
    In de praktijk is er, zo ver ik weet, echter nog nooit iemand met een naheffing van de douane/belastingen geconfronteerd. Blijkbaar heeft Play een manier gevonden om klanten te vrijwaren van extra kosten.

    Voor PlayUSA ligt dit inderdaad anders. Bestellingen daar gedaan worden verstuurd vanuit de VS en dus loop je hier wel het risico van naheffingen.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    bubbeltjes envelop een no no in de ongeschreven regels? Dan mag je mij weleens uitleggen waar dat staat, want volgens mij is dat niet waar.
    bedoelde waarschijnlijk voor dvd-boxen (was al weer een tijdje geleden)
    Normale dvd's idd juist de bedoeling in bubbeltjes envelop.
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  9. #34

    Standaard

    Net voor het eerst bij hun besteld, hoelang duurt het ongeveer voordat ik de dvd thuis kan verwachten?

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Net voor het eerst bij hun besteld, hoelang duurt het ongeveer voordat ik de dvd thuis kan verwachten?
    ergens tussen de 7 en de 10 dagen.
    de laatste keren dat ik bij hun had besteld had ik ze echter 4 dagen na verzending in huis
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #36

    Standaard

    Gister voor het eerst daar iets besteld. Maar die mensen hebben problemen met mijn CC ben benieuwd.

  12. #37

    Standaard

    Ik heb er al behoorlijk vaak bestelt, en ik heb altijd alles netjes gekregen na een redelijk korte tijd. Alleen de laatste keer ging het mis, ik had Shawshank Redemption bestelt, en ze hadden hem opgestuurt, maar ik kreeg hem niet. Daarna hebben ze hem nog een keer opgestuurt, maar weer niks. Maar zelfs na twee keer opsturen, kreeg ik wél mijn geld terug. Netjes toch?

  13. #38
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Jep heb ik ook nog geen probs mee gehad met Play, zeer goede winkel en goede service :wink: Alleen soms kunnen boxset al eens beschadigd worden tijdens het transport omdat ze deze in gewone enveloppen met bubbelplastiek steken, dus dit is een minpunt, maarja als de DVD's maar in orde zijn he :wink:

  14. #39

    Standaard

    Als het écht goed verpakt moet zijn ben je toch het beste af met amazon vind ik. Een dure & mooie box zal ik dus zelden bij play bestellen. (vb in het genre van Futurama collectie of Life boxset van David Attenborough)

    Voor de rest geen klagen van Play : snelle service en goeie prijzen..

  15. #40

    Standaard

    Zeer tevreden, vaak scherpe aanbiedingen maar prijzen kunnen nog wel eens varieeren van dag tot dag. Plus natuurlijk gratis verzendkosten.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Biebs
    Als het écht goed verpakt moet zijn ben je toch het beste af met amazon vind ik. Een dure & mooie box zal ik dus zelden bij play bestellen. (vb in het genre van Futurama collectie of Life boxset van David Attenborough)

    Voor de rest geen klagen van Play : snelle service en goeie prijzen..
    die dure boxen kun je beter bij play bestellen bij amazon, is mijn ervaring. bij play is nog nooit iets beschadigd aangekomen, amazon on the other hand...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Biebs
    Als het écht goed verpakt moet zijn ben je toch het beste af met amazon vind ik. Een dure & mooie box zal ik dus zelden bij play bestellen. (vb in het genre van Futurama collectie of Life boxset van David Attenborough)

    Voor de rest geen klagen van Play : snelle service en goeie prijzen..
    die dure boxen kun je beter bij play bestellen bij amazon, is mijn ervaring. bij play is nog nooit iets beschadigd aangekomen, amazon on the other hand...
    Heb jij dan al ervaring met die dure boxen bij Play? Ik durf het gewoon niet bij hen bestellen gewoon omdat ik vrees dat ze het in één of andere plastieken 'bubbelzak' ofzoiets gaan versturen. Of worden ze wel in stevig karton verpakt?
    Ik heb al twee grote boxen besteld bij Amazon en die waren telkens ongeschonden. Maar ik zou natuurlijk liever bij Play bestellen want die zijn goedkoper, dilemma dus.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Biebs
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Biebs
    Als het écht goed verpakt moet zijn ben je toch het beste af met amazon vind ik. Een dure & mooie box zal ik dus zelden bij play bestellen. (vb in het genre van Futurama collectie of Life boxset van David Attenborough)

    Voor de rest geen klagen van Play : snelle service en goeie prijzen..
    die dure boxen kun je beter bij play bestellen bij amazon, is mijn ervaring. bij play is nog nooit iets beschadigd aangekomen, amazon on the other hand...
    Heb jij dan al ervaring met die dure boxen bij Play? Ik durf het gewoon niet bij hen bestellen gewoon omdat ik vrees dat ze het in één of andere plastieken 'bubbelzak' ofzoiets gaan versturen. Of worden ze wel in stevig karton verpakt?
    Ik heb al twee grote boxen besteld bij Amazon en die waren telkens ongeschonden. Maar ik zou natuurlijk liever bij Play bestellen want die zijn goedkoper, dilemma dus.
    ja heb er al boxen besteld, en ze zenden ze idd. in bubbeltjes envelop, maar ze zijn heel goed verpakt. Dat kan ik van amazon niet zeggen :x
    Niets om je zorgen over te maken dus
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #44
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Biebs
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Biebs
    Als het écht goed verpakt moet zijn ben je toch het beste af met amazon vind ik. Een dure & mooie box zal ik dus zelden bij play bestellen. (vb in het genre van Futurama collectie of Life boxset van David Attenborough)

    Voor de rest geen klagen van Play : snelle service en goeie prijzen..
    die dure boxen kun je beter bij play bestellen bij amazon, is mijn ervaring. bij play is nog nooit iets beschadigd aangekomen, amazon on the other hand...
    Heb jij dan al ervaring met die dure boxen bij Play? Ik durf het gewoon niet bij hen bestellen gewoon omdat ik vrees dat ze het in één of andere plastieken 'bubbelzak' ofzoiets gaan versturen. Of worden ze wel in stevig karton verpakt?
    Ik heb al twee grote boxen besteld bij Amazon en die waren telkens ongeschonden. Maar ik zou natuurlijk liever bij Play bestellen want die zijn goedkoper, dilemma dus.
    Je begrijpt me verkeerd, een box die niet zo dik is bv. zoals de box van the godfather die verzenden ze in bubbelenvelop, maar grote boxen zoals the matrix 10 disc of futurama collectie dat is in een doos, maar ik doelde op de kleine boxen :wink:

  20. #45

    Standaard

    Over Play.com niets dan lof. Snelle levering. Goede service. Volledig betrouwbaar. Daar zou VanLeest een voorbeeld kunnen aan nemen.

  21. #46
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mac Hammer Fan
    Over Play.com niets dan lof. Snelle levering. Goede service. Volledig betrouwbaar. Daar zou VanLeest een voorbeeld kunnen aan nemen.
    Helemaal mee eens, echt goede service, en ik had onlangs iets niet ontvangen omdat het met zon koerierdienst kwam en ik heb het nooit gekregen, en ze hebben het dan teruggestuurd naar PLAY, en direct men geld teruggekregen, top :wink:

  22. #47

    Standaard

    Ik heb bij PLAY in 2005 meer dan 30 keer een DVD gekocht en ze allemaal ontvangen, in perfecte staat en op tijd.

  23. #48

    Standaard

    Ook hier niks dan lof over Play.

    Net nog mijn eerste boxset besteld en kwam netjes in een grote doos aan, prima staat.
    Steeds al aangekregen en prima service.
    Net dat iestje duurder dan cd-wow, dus meestal ga ik hier enkel voor de acties, niet voor de nieuwe releases.

  24. #49
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door expo
    Ook hier niks dan lof over Play.

    Net nog mijn eerste boxset besteld en kwam netjes in een grote doos aan, prima staat.
    Steeds al aangekregen en prima service.
    Net dat iestje duurder dan cd-wow, dus meestal ga ik hier enkel voor de acties, niet voor de nieuwe releases.
    CDWOW is evengoed als PLAY, maarja soms is het bij PLAY goedkoper en soms bij CDWOW, maar ik bestel bij alletwee, allebei goede service :wink:

  25. #50

    Standaard

    Ik heb op 22 november een order bij play.com gedaan en deze ook thuisgekregen na een week ofzo, maar toen het aankwam was het dus wel in seal, maar 1 van de discs zat lost in de case, dus helemaal onder de krassen. Ik op de site aangegeven en ze sturen me een standaardmailtje van "sorry, je kan het terugsturen en wij sturen je een nieuw exemplaar zodra het is aangekomen en betalen je postkosten terug tot 2 pond, en we willen graag dat je het via verzekerde verzending verstuurt" ofzo. Dus ik die dvd terugsturen, maar dan als gewone verzending, aangezien verzekerde verzending me anders zo'n 9 euro kost, wat natuurlijk een btje achterlijk is als ik er dan zo'n 3 euro van vergoed krijg . Nu dus al zeker 3 weken geleden dat ik het op de post heb gedaan, maar nog steeds niets gehoord noch ontvangen.

    Iemand enig idee hoe lang dit hoort te duren en hoe ik play.com kan contacteren? Op de site kan ik nl niet echt een mailadres vinden en mailen naar info@play.com lijkt me ook niet echt de bedoeling. Ik had er uiteraard de invoice en een briefje bijgedaan waarop uitleg stond, zoals ze ook gevraagd hadden. Op de site staat wel een telefoonnr, maarja, das ook niet echt handig vanuit Nederland

Pagina 2 van 67 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •