Pagina 3 van 67 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 1654 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pindarots
    blaaaa
    Verzekerde verzending is natuurlijk met een reden, dan neemt Postman Pat het pakje niet zo gauw mee naar huis. Jij hebt m gewoon zo verstuurd dus waarschijnlijk is nu iemand jouw dvd aan het bekijken thuis, die er niks voor betaald heeft en de krassen voor lief neemt.

    En dan wou je dat je 9 euro betaald had.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  2. #52

    Standaard

    als ik t goed heb, is hun e-mail adres customerservice@play.com
    Het ligt niet aan play iig, hun service is erg goed
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pindarots
    blaaaa
    Verzekerde verzending is natuurlijk met een reden, dan neemt Postman Pat het pakje niet zo gauw mee naar huis. Jij hebt m gewoon zo verstuurd dus waarschijnlijk is nu iemand jouw dvd aan het bekijken thuis, die er niks voor betaald heeft en de krassen voor lief neemt.

    En dan wou je dat je 9 euro betaald had.
    Tja, ik had de dvd zelf met een kortingsbon van 5 pond gekocht en dan kostte het me 2 pond, het lijkt me dan een beetje achterlijk om dan ff 9 euro aan verzending te gaan betalen, dan betaal ik de dvd eigenlijk gewoon driedubbel en das ook niet echt handig

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    als ik t goed heb, is hun e-mail adres customerservice@play.com
    Het ligt niet aan play iig, hun service is erg goed
    Bedankt, ik zal ze eens een mailtje sturen

  5. #55

    Standaard

    Mijn vriend en ik bestellen al ruim 3 jaar dvd, cd's en games bij play.
    Eén keer is er een dvd niet aangekomen, na een mailtje van onze kant stuurde play de dvd nog een keer.
    Hele goede service.
    We bestellen er nog steeds elke maand.

  6. #56

    Standaard

    Nadat alles wat besteld is bij play.com in de loop der jaren goed is gegaan, af en toe wel is om een replacement moeten vragen, maar die kwam dan altijd wel aan is het nu ineens toch wat minder met aankomen van de DVD's?
    Er is al een replacement onderweg en die is nu al 10 dagen onderweg + een bestelling waar ik op de dag van vandaag nu al 14 dagen op wacht, vreemd wel eigenlijk!

  7. #57

    Standaard

    Ik heb hetzelfde... al jarenlang geen problemen met play.com en nu opeens een replacement die blijkbaar ook verdwaald is in postland en een andere bestelling die volgende week kans maakt op de status "lost". I am benieuwd...

  8. #58

    Standaard

    Ik kan morgen weer aan de bel gaan trekken bij Play, want dan is ook de replacement 15 dagen onderweg of hij moet toevallig morgen binnenkomen?
    Plus dat er inmiddels alweer een replacement weg is van nog een andere bestelling en dan is er ook nog donderdag een bestelling vertrokken vanuit Play, ben zeer benieuwd of die binnenkomen??
    Je vraagt je af of Play misschien ergens anders vandaan de DVD's verzend of dat het via NL ergens anders binnenkomt of er is een postbeambte die de pakjes van Play achterhoudt?
    Vreemd is het allemaal wel vind ik!

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwin01
    Je vraagt je af of Play misschien ergens anders vandaan de DVD's verzend of dat het via NL ergens anders binnenkomt !
    de ene keer worden ze binnen Nederland verzonden via Selektmail of Selektvracht, de andere keer via TPG. Doorgaans is TPG minimaal een week sneller.

  10. #60

    Standaard

    Play vind ik echt goed. Ondertussen al regelmatig dvd's en games besteld daar. Een keer was er een pakketje niet aangekomen. Gemaild, en er werd een replacement verstuurd ! Die was mooi op tijd, 3 maanden later kwam het originele pakketje aan
    Turn around and feel the vibe.....

  11. #61

    Standaard

    Na een verdwaalde dvd en een verdwaalde replacement-dvd net een standaardmail van Play dat ik een replacement krijg. 3x is..... I hope so!

  12. #62

    Standaard

    Play, waar ben je mee bezig.
    Na het bestellen van de X-Files boxsets, kreeg ik een mail dat de kaart en gegevens niet geverifiëerd konden worden. Uiteraard op gereageerd (inmiddels 1,5 week geleden) en nooit meer iets van gehoord. Kortom: account is nog steeds geblockeerd. Play, waar heb ik dit aan verdiend ?
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bas-ow
    Ik heb er al behoorlijk vaak bestelt, en ik heb altijd alles netjes gekregen na een redelijk korte tijd. Alleen de laatste keer ging het mis, ik had Shawshank Redemption bestelt, en ze hadden hem opgestuurt, maar ik kreeg hem niet. Daarna hebben ze hem nog een keer opgestuurt, maar weer niks. Maar zelfs na twee keer opsturen, kreeg ik wél mijn geld terug. Netjes toch?
    Ik heb op dit moment hetzelfde probleem alleen dan met een andere dvd en ze hebben het vorige week voor de tweede keer verstuurd. Dus ik ben benieuwd normaal gesproken moet het al hier zijn.

  14. #64

    Standaard

    Ik heb een dvd besteld en die zou al binnen moeten zijn, nu wil ik een replacement. Weet iemand na hoelang je een replacement kan aanvragen?

  15. #65
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    Poortvliet, Zeeland

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Ik heb een dvd besteld en die zou al binnen moeten zijn, nu wil ik een replacement. Weet iemand na hoelang je een replacement kan aanvragen?
    Na 14 dagen.


  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GJB
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Ik heb een dvd besteld en die zou al binnen moeten zijn, nu wil ik een replacement. Weet iemand na hoelang je een replacement kan aanvragen?
    Na 14 dagen.
    Oke bedankt

  17. #67

    Standaard

    Heb de dvd na 13 dagen toch nog binnen, werd geleverd door Sandd. Dat is echt een k ut bedrijf, stelt geen enkele eisen aan zijn bezorgers.

  18. #68

    Standaard

    Wat betreft verzending heb ik geen slechte ervaringen met play, maar wat me wel opgevallen is, is dat ze soms foto's plaatsen van digipacks SE's, maar de gewone amrays doosjes zenden, terwijl ik juist voor de digi's bij play bestelde.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco1983
    Ik heb op dit moment hetzelfde probleem alleen dan met een andere dvd en ze hebben het vorige week voor de tweede keer verstuurd. Dus ik ben benieuwd normaal gesproken moet het al hier zijn.
    Idem hiero. Had een boxset niet ontvangen en dat doorgegeven, play heeft netjes op de 12e een nieuwe boxset verstuurd mag nog steeds niks ontvangen.
    Ik begrijp er niks van. Ik heb er heel vaak besteld en nooit problemen gehad.
    Ik twijfel dan ook erg of het aan play ligt maar eerder dat de pakketdienst loopt te ***ten.
    Wat moet ik nu doen ? opnieuw een exemplaar vragen ? Navraag doen bij de pakketdienst ? Ik weet niet welke pakketdienst play gebruikt. Zijn er volgens mij verschillende.
    Ik heb ook deze week wat andere bestellingen gedaan, nu maar afwachten of ik die wel binnenkrijg.
    Ben er nu niet echt meer gerust op

    Heb je inmiddels wel iets ontvangen Marco ?
    FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST

  20. #70

    Standaard

    Ik twijfel dan ook erg of het aan play ligt maar eerder dat de pakketdienst loopt te ***ten.
    dat is het denk ik ook. Als Play het item verzonden heeft is ie inderdaad verzonden en zit het pakket ergens tussen Play en je brievenbus, bij of Royal Mail, Selektvracht, SelektMail of TPG.

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJ75
    Ik twijfel dan ook erg of het aan play ligt maar eerder dat de pakketdienst loopt te ***ten.
    dat is het denk ik ook. Als Play het item verzonden heeft is ie inderdaad verzonden en zit het pakket ergens tussen Play en je brievenbus, bij of Royal Mail, Selektvracht, SelektMail of TPG.
    gewoon afwachten dan maar ?
    FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST

  22. #72

    Standaard

    Ook ik wacht nog steeds met smart op 2 verzonden games, die ik overigens al twee keer als niet ontvangen heb aangemerkt. Ik hoop dat er snel schot in de zaak komt.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  23. #73

    Standaard

    Ik heb er eindelijk eentje binnen, met een approved sticker van de douane, waar die dus blijkbaar een maandje heeft gelegen.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  24. #74

    Standaard

    Nog nooit problemen gehad met Play.com. Grote boxen (CDA boxen) altijd goed verpakt binnen gekregen, en er is één keer iets verkeerd gegaan (niet geleverd), even gebeld een minuut aan de telefoon gehangen en meteen een nieuwe verstuurd die ik binnen vier dagen binnen heb gekregen.

  25. #75

    Standaard

    had begin december 2005 samen met een vriend 3 dvdtjes besteld bij play.com.. 2 dvd's voor hem, en 1 dvd voor mij.. die van hem kwamen na 3 of 4 weekies (weet ik zo niet meer precies) aan, en die van mij was er toen nog steeds niet... achteraan gemailt, geen reactie terug, vergeten, en ineens in mei 2006 ligt er een dvd in de bus... "missent to Willenstad, Curacau".. beetje jammer, maja, dat is natuurlijk een uitzondering :P foutjes kunnen gebeuren :P verder was de dvd perfect


Pagina 3 van 67 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •